Jammer, had het ze wel gegund.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:47 schreef BobW het volgende:
Antonio Brown doet niet mee tegen de Broncos. Steelers ook nog met een niet helemaal fitte Roethlisberger, dat lijkt kansloos te worden tegen de Broncos D.
Ach, het is ook maar afwachten hoe Manning het doet. Vind het een moeilijk te voorspellen wedstrijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:47 schreef BobW het volgende:
Antonio Brown doet niet mee tegen de Broncos. Steelers ook nog met een niet helemaal fitte Roethlisberger, dat lijkt kansloos te worden tegen de Broncos D.
Lekker zuinigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:56 schreef maerk het volgende:
De Rams laten er geen gras over groeien, de website is al aangepast: www.stlouisrams.com.
En het nieuwe logo is al uitgebracht:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet de originele kleuren geel/blauw hebben gebruikt, dan hadden ze toch meer de eigen identiteit gekregen.
25 minuten tot kickoff, maar de Pats gaan er af tegen de Chiefsquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:08 schreef Keyos het volgende:
MY BODY IS READY! Go Pats! (zenuwachtig)
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik een heel slecht voorgevoel heb. Maarja, de bal is (niet) rondquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:10 schreef Breidniet het volgende:
[..]
25 minuten tot kickoff, maar de Pats gaan er af tegen de Chiefs
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik een heel slecht voorgevoel heb. Maarja, de bal is (niet) rond.
komt allemaal goedtwitter:
Blijft eeuwig zonde dat de kans vrij groot is dat als de Pats doorgaan ze uit moeten naar de Broncos. Was gewoon nergens voor nodig om de eerste seed weg te geven + in zo'n matchup is het thuisspelende team de favoriet.quote:
Ze hebben zelf die partij tegen de Dolphins weggegeven. Leek bijna op bewust verliezen. Met een fitte Big Ben en Brown had ik de Steelers een grote kans gegeven om de Broncos te verslaan en dan had NE, bij winst vanavond, gewoon nog een thuiswedstrijd gehad.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Blijft eeuwig zonde dat de kans vrij groot is dat als de Pats doorgaan ze uit moeten naar de Broncos. Was gewoon nergens voor nodig om de eerste seed weg te geven + in zo'n matchup is het thuisspelende team de favoriet.
Ik mag die kerel niet. Iets met Lane en zijn gedrag na de SB.quote:
Ik vind hem een heldquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik mag die kerel niet. Iets met Lane en zijn gedrag na de SB.
Dat heb ik gemist, wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik mag die kerel niet. Iets met Lane en zijn gedrag na de SB.
Dat mag, het is een vrij landquote:
INT tackle , lane zn arm..quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:44 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wat is er gebeurd?
1 minuut te laat...maar vooruitquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Patriots
Cardinals
Broncos
Seahawks
Zijn mijn picks
Die torn ACL wel met de manier waarop hij die tackle inzet.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:48 schreef rgras het volgende:
[..]
Dat Lane zijn pols breekt valt Edelman niet te verwijten.
Ik kreeg alleen de gebroken pols mee.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Die torn ACL wel met de manier waarop hij die tackle inzet.
Lijkt er voorlopig op dat je de gehele wedstrijd in spanning mag zittenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Hoop iig niet op zoveel spanning als tegen de ravens vorig jaar
Vorig jaar 2x 14 punten achterstandquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:59 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Lijkt er voorlopig op dat je de gehele wedstrijd in spanning mag zitten
Zolang KC maar in de buurt blijft en er uiteraard in het 4rde kwart overheenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar 2x 14 punten achterstand
Spanning en winnen is prima haha. Die pot tegen de Ravens vergeet ik niet zo snel meer (die trick-play al helemaal niet).quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:59 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Lijkt er voorlopig op dat je de gehele wedstrijd in spanning mag zitten
Ik werd gek bij die play.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Spanning en winnen is prima haha. Die pot tegen de Ravens vergeet ik niet zo snel meer (die trick-play al helemaal niet).
Volgens mij gratis te volgen op cbssports.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:37 schreef vivelafete het volgende:
Iemand een beetje een goede stream? Krijg alleen maar baggerkwaliteitje.
Heb dit seizoen nauwelijks kunnen kijken en heb nogal wat gemist begreep ik. Nu de playoffs toch maar proberen nog wat mee te pakken.
Anders deze: http://www.vipleague.me/a(...)e-stream-online.htmlquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:37 schreef vivelafete het volgende:
Iemand een beetje een goede stream? Krijg alleen maar baggerkwaliteitje.
Heb dit seizoen nauwelijks kunnen kijken en heb nogal wat gemist begreep ik. Nu de playoffs toch maar proberen nog wat mee te pakken.
Nu geen score tegenkrijgen gezien de chiefs 2nd half startenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:45 schreef Keyos het volgende:
Koekoek! Belangrijk dit net voor half time.
Er zal een tandje bij moeten, wat meer risico nemen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:45 schreef Seam het volgende:
Mmm, dit gaat nog heel erg moeilijk worden voor de Chiefs helaas
quote:Op zondag 17 januari 2016 00:09 schreef Breidniet het volgende:
Met 6-14 is het nog een wedstrijd maar KC liet wel een TD kans liggen, zag er vreemd uit, weer een team dat communicatie problemen heeft in Foxboro
Dat gevoel heb ik ook maar zolang de Pats het weigeren af te maken is een TD genoeg om KC het duwtje te geven wat ze nodig hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb het gevoel dat KC al sinds de 1e TD van de Pats al een verloren wedstrijd speelt.
Ik bedoel, ze zijn het meeste in balbezit maar heb niet het gevoel dat ze echt dichtbij een TD zullen komen. De Pats steken veel eenvoudiger het veld over.
Dit gevoel deel ik. Deze wedstrijd kunnen de Pats alleen zelf nog verneuken.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:12 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb het gevoel dat KC al sinds de 1e TD van de Pats al een verloren wedstrijd speelt.
Ik bedoel, ze zijn het meeste in balbezit maar heb niet het gevoel dat ze echt dichtbij een TD zullen komen. De Pats steken veel eenvoudiger het veld over.
Weigeren af te maken vind ik niet gepast, ze hebben 3 posessions gehad en daarvan 2 in een TD omgezet.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:13 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook maar zolang de Pats het weigeren af te maken is een TD genoeg om KC het duwtje te geven wat ze nodig hebben.
Neejoh. Alleen als het serieus was , had ik nog meer gelachen.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:12 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Je voelt je snel aangevallen, zeker weer wat te verbergen
Niet de juiste woorden gekozen van mijn kant, weigeren komt wat vreemd over idd.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:17 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Weigeren af te maken vind ik niet gepast, ze hebben 3 posessions gehad en daarvan 2 in een TD omgezet.
KC heeft er 4 of 5 gehad en 2 FG's gekicked. Daardoor lijkt het spelbeeld alsof KC veel dreigender is, maar het is juist precies andersom. Pats hebben niet veel tijd nodig om veel punten op het bord te zetten.
Ik kan geen deflategate meer horen, overigens heb ik niets tegen de Patriots, altijd leuk om naar te kijken, jammer dat ze bij de Dolphins in de divisie zittenquote:Op zondag 17 januari 2016 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neejoh. Alleen als het serieus was , had ik nog meer gelachen.
Dave dameshek ookquote:Op zondag 17 januari 2016 00:33 schreef Breidniet het volgende:
TD, ik zie KC hier niet van terugkomen, daar gaat mijn voorspelling van een Chiefs Superbowl win
Als Wilson het doet is het gelukquote:
Gewoon een kwaliteit van een mobiele quarterback (en Eli Manning)quote:Op zondag 17 januari 2016 00:41 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Geluk had er veel mee te maken maar het was mooi om te zien
Dat Smith niet tegen de grond ging vond ik meer geluk dan mobiliteit in dit geval.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon een kwaliteit van een mobiele quarterback (en Eli Manning)
Blijft tegelijkertijd des te knapper dat een QB als Brady (en Big Ben) zich staande weet te houden zonder dat als wapen te hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon een kwaliteit van een mobiele quarterback (en Eli Manning)
Broncos gamequote:Op zondag 17 januari 2016 00:55 schreef Keyos het volgende:
Als dit een TD wordt moet het wel heel raar lopen willen de Pats dit nog weggeven.
Het is niet de grootste thriller van het jaar dus heel veel vuurwerk heb je niet gemist.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:56 schreef FritzWepper het volgende:
Ik schakel nu pas in. Mooie wedstrijd gemist?
Baal behoorlijk dat ik Cardinals v Packers moet missen
Waar kan ik tekenen daarvoor?quote:Op zondag 17 januari 2016 01:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou KC, je laatste kans. TD scoren, turnover forceren en dan nog een TD. Eindstand 28-27. Makkelijk toch
Dat was een smerige op zijn knie.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:12 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk halen ze gronk eruit voor Chandler
Nergens, want ik maak een rekenfout. In dit scenario zou het 27-27 en dus overtime worden, ook goed.quote:
2 point conversion invoegenquote:Op zondag 17 januari 2016 01:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nergens, want ik maak een rekenfout. In dit scenario zou het 27-27 en dus overtime worden, ook goed.
Geen footballmove gemaakt, Black Mike zal dat zo wel vertellen.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:20 schreef Smoofie het volgende:
Dit wordt weer een catch of geen catch discussie. Ik zeg:
Control
Beide voeten op de grond
Wordt een runner
Fumble
Maar gezien de top van de reciever zal het wel incomplete worden. Pauper regwls
Vond het ook meer een fumble.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:20 schreef Smoofie het volgende:
Dit wordt weer een catch of geen catch discussie. Ik zeg:
Control
Beide voeten op de grond
Wordt een runner
Fumble
Maar gezien de top van de reciever zal het wel incomplete worden. Pauper regwls
Blijft discutabel idd. Het moge duidelijk zijn dat hij 100% zeker de controle over die bal had maarja, wel heel snel na de catch. Maar zo zijn er zoveel regels met teveel details.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:23 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Vond het ook meer een fumble.
Maar dat het nu gelopen is lijkt me wel duidelijk.
Voor een fumble moet je ook controle hebben, de tijd tussen catch en loslaten was veel te kort.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:23 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Vond het ook meer een fumble.
Maar dat het nu gelopen is lijkt me wel duidelijk.
Running game heeft deze ronde een bye.quote:
Aan het begin van drive ging het ook veel te traag.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:38 schreef Keyos het volgende:
Gaat lekker daar met time management, verspeel je een gratis TO.
Haha ja, had wel het gevoel dat ze gingen gooien though na die loss op de run. Nou, ik ga maar tukken om me klaar te maken voor de pisten van morgen.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
En hoe! Wat een mazzel kan ook helemaal verkeerd aflopen
Ja, hier ook. Maar al hele week half 6 eruit en laat erin dus afwachten of ik het ga redden. Zou normaal minder groot probleem zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:52 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Morgen uitslapen, ik ga het proberen
Nog een dag om je ritme om te gooienquote:Op zondag 17 januari 2016 02:07 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar al hele week half 6 eruit en laat erin dus afwachten of ik het ga redden. Zou normaal minder groot probleem zijn.
Kijken terwijl de wedstrijd al gespeeld is, dat lukt me met F1 ook al niet, live of nietsquote:Op zondag 17 januari 2016 02:10 schreef Droopie het volgende:
Ik zet op mijn wekker om 09.15, dan begint de herhaling op fox
Moet zeggen dat ik me prima vermaak met de Cardinals, heb dit seizoen nog geen wedstrijd van ze gezien.quote:
Packers herpakken zich wat, Cardinals lukt het ook niet om bij Rodgers te komen.quote:Op zondag 17 januari 2016 03:40 schreef FritzWepper het volgende:
Packers 6
Cardinals 7
Half time.
Not happy
Nog geen sack, maar dat is ook niet echt nodig. De receivers van Packers zijn zo slecht dat iedere pressure op Rodgers genoeg is voor een incomplete pass.quote:Op zondag 17 januari 2016 03:43 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Packers herpakken zich wat, Cardinals lukt het ook niet om bij Rodgers te komen.
Dat is een pijnlijke INT voor rodgers.quote:Op zondag 17 januari 2016 03:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog geen sack, maar dat is ook niet echt nodig. De receivers van Packers zijn zo slecht dat iedere pressure op Rodgers genoeg is voor een incomplete pass.
Of een domme INT...quote:Op zondag 17 januari 2016 03:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nog geen sack, maar dat is ook niet echt nodig. De receivers van Packers zijn zo slecht dat iedere pressure op Rodgers genoeg is voor een incomplete pass.
Zie overal borden nu in het stadion die het met je eens zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 04:17 schreef FritzWepper het volgende:
Larry Fitzgerald heeft recht op een Super Bowl-ring.
TD Cardinals, deze wedstrijd gaat echt heen en weer, zenuwslopend voor een fan, heerlijk voor de neutrale kijkerquote:
1ste sack van de game op Rodgers, done. Of hij moet echt 2x een wereldgooi doen.quote:Op zondag 17 januari 2016 05:15 schreef Kyran het volgende:
Als de Cardinals dit weggeven gewoon vanavond nog coach wegsturen. Wat een debiele call.
Die laatste TD van de Cardinals was ook flag i.p.v. een TD ...quote:Op zondag 17 januari 2016 05:21 schreef Breidniet het volgende:
Het zit GB niet mee met de beslissingen, dat lijkt mij pass interference
Zag het, NBC wreef het er nog even lekker in na de reclamequote:Op zondag 17 januari 2016 05:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die laatste TD van de Cardinals was ook flag i.p.v. een TD ...
De pleuris breekt uit als ze dit geen TD maken, zeker met al de discutabele beslissingen die de Cardinals mee kregen.quote:
Er zal vast morgen wel een artikel verschijnen ergens die de regel opduikelt waarin dat staatquote:Op zondag 17 januari 2016 05:33 schreef Kyran het volgende:
WTF is dit? It didn't flip? Waar staat dat in de regels dan?
Ze gaan door totdat de Cardinals winnen volgens mij jezus ....
Ik zag het ook niet, ging nogal snel allemaal, TD Cardinals.quote:Op zondag 17 januari 2016 05:36 schreef Kyran het volgende:
Weer een block in de back die de refs "niet zien".
Fantastische wedstrijd maar waarom krijg je in de playoffs een andere regel in OT? GB heeft nu niet de bal gehad, zet die coinflip ook weer meer in het voetlichtquote:Op zondag 17 januari 2016 05:39 schreef Kyran het volgende:
Mooie wedstrijd hoorGenoten ook al vind ik het jammer van de Packers.
In regular season is het ook over bij een TD.quote:Op zondag 17 januari 2016 05:40 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Fantastische wedstrijd maar waarom krijg je in de playoffs een andere regel in OT? GB heeft nu niet de bal gehad, zet die coinflip ook weer meer in het voetlicht
In regular season is het ook zelfde hoor. Defense krijgt alleen de bal als er een FG is. Bij een TD is het tijdens regular season ook meteen over.quote:Op zondag 17 januari 2016 05:40 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Fantastische wedstrijd maar waarom krijg je in de playoffs een andere regel in OT? GB heeft nu niet de bal gehad, zet die coinflip ook weer meer in het voetlicht
Weer wat geleerd, ik dacht dat beide teams ten alle tijde de bal een keer in bezit hebben in OT.quote:Op zondag 17 januari 2016 05:41 schreef BobW het volgende:
[..]
In regular season is het ook over bij een TD.
Klopt en ik ben nu definitief om, Cards all the way please!quote:Op zondag 17 januari 2016 11:49 schreef Droopie het volgende:
Complimenten ook voor Fox Sports, die begrijpen dat sommige mensen s'nachts willen slapen en dan liever om 09.15 hun wekker zetten
Wat je zegt, ik was al voor de wekker wakker omdat ik "voelde" dat dit een legendarische wedstrijd zou worden.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:49 schreef Droopie het volgende:
Complimenten ook voor Fox Sports, die begrijpen dat sommige mensen s'nachts willen slapen en dan liever om 09.15 hun wekker zetten
Dat was vroeger wel zo dacht ikquote:Op zondag 17 januari 2016 05:43 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, ik dacht dat beide teams ten alle tijde de bal een keer in bezit hebben in OT.
Nope, toen won het team dat het eerst de bal had de game al door tijdens de first possession een FG te scorenquote:Op zondag 17 januari 2016 14:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel zo dacht ik
Ik hoop het niet, ik gun het de Panthers zo erg dit seizoen.quote:Op zondag 17 januari 2016 15:51 schreef Dos37 het volgende:
Benieuwd of de Seahwaks voor een upset kunnen zorgen.
Same here, ik was uit met vrienden maar kreeg appjes rond een uur of 7 dat ik echt wat gemist had.quote:Op zondag 17 januari 2016 14:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kon gisteravond niet kijken, dus net even gedaan; Die cardinals game![]()
![]()
Dit soort wedstrijden hoop je te zien in de superbowlquote:Op zondag 17 januari 2016 18:07 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Same here, ik was uit met vrienden maar kreeg appjes rond een uur of 7 dat ik echt wat gemist had.
quote:Zin in vanavond! Hup Seahawks![]()
Manning gaat vandaag nog eens ouderwets schitterenquote:Op zondag 17 januari 2016 18:19 schreef Smoofie het volgende:
Hopen op een Manning choke. Want Steelers O is echt banged
Ben een groot Feyenoord/voetbal fan maar sinds ik NFL ben gaan volgen bestaat er voor mij geen sport waar ik liever maar wil kijken. Bijna elke wedstrijd heeft wel wat terwijl ik met voetbal weinig interesse heb om 'neutrale' wedstrijden te kijken.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:48 schreef Droopie het volgende:
Zo blij dat ik NFL snap en heb leren kijken.
Voor dit soort wedstrijden is sport uitgevonden (mits je neutraal bent).
Hopelijk maakt Feyenoord vanmiddag er ook een feestje van.
Dat dachten we bij de chiefs ookquote:Op zondag 17 januari 2016 19:09 schreef Seam het volgende:
Dit belooft een legendarische wedstrijd te worden
Vrees dat de Panthers simpel gaan winnenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:09 schreef Seam het volgende:
Dit belooft een legendarische wedstrijd te worden
Dat denk ik ook ja! Weer een TDquote:Op zondag 17 januari 2016 19:14 schreef Sasman het volgende:
[..]
Vrees dat de Panthers simpel gaan winnen
Nee die jongens geven niet zo snel op. En Lynch gaat vast nog een aantal grote plays maken dadelijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Koppetjes zullen wel hangen op de seahawks bench
Is een mooie traditie aan het wordenquote:
wat te denken van die O-Linequote:Op zondag 17 januari 2016 19:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Misschien kunnen ze beter een andere QB inzetten.
Ja. Sws , beide leuke franchises. Als de pats eruit vliegen gun ik ze het heel ergquote:Op zondag 17 januari 2016 19:46 schreef Seam het volgende:
Deze Panthers gun je de SB dit jaar toch net zoveel als de Cardinals
Vind het dubbel.quote:
Is spontaan ontstaan, paar jaar geleden halverwege het seizoen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het dubbel.
Enerzijds leuk voor die kinderen, alleen het idee erachter zal mooie emo filmpjes zijn op dumpert etc.
(Of is het spontaan ontstaan??)
Maakt toch eigenlijk niet uit wat het idee erachter is. Die kinderen hebben een herinnering erbij die niet snel vergeten zal worden.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het dubbel.
Enerzijds leuk voor die kinderen, alleen het idee erachter zal mooie emo filmpjes zijn op dumpert etc.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Sws , beide leuke franchises. Als de pats eruit vliegen gun ik ze het heel erg
Was het na 5 minuten eigenlijk al welquote:Op zondag 17 januari 2016 19:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
net thuis, het is al voorbij zie ik
Is ook zo. Maar met 31-0 wordt het een beetje irritant met al die ingezoomde kinderen en herhalingenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Maakt toch eigenlijk niet uit wat het idee erachter is. Die kinderen hebben een herinnering erbij die niet snel vergeten zal worden.
Ik vind het een beetje zielig worden. Geen idee om alle reserve spelers in te zetten?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:58 schreef Sasman het volgende:
Iemand die weet wanneer de defense van Seattle gaat spelen?
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:41 schreef Dos37 het volgende:
Hmmmm niet echt spannend op deze manier, weet Seatle ook eens hoe dat is. Superbowl 48 beetje te verknallen
Net voetbal, klagen over het veld.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:56 schreef Seam het volgende:
Haha en de klachten over het veld beginnen weer
Spontaan ontstaan en een leuke traditie geworden mede dankzij alle gezeik op Cam Newton celebrations.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het dubbel.
quote:Op zondag 17 januari 2016 20:07 schreef Hush het volgende:
Als ik dit zo zie ben ik bijna blij dat de Vikings die field goal misten. Mijn hemel, wat een afstraffing dit voor de Seahawks.
ik dacht 32 punten, daarna 3 keer eerder 28 punten. dus gaat lastig wordenquote:
In college was laatst iig een mooie.. Met een bepaald team uit m'n avatar in hoofdrolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |