Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is wel érg veel, MM. Dan leef je inderdaad op koffie. Als je dan een paar uur geen koffie ophebt krijg je pijn in je kop zeker?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Ik merk er niks van en slaap prima...
[ afbeelding ]
lief!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Sacha aangemeld als pareltje...
[..]
O dat was toch de 40+ sc waar het over bakkelieten telefoons ging?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die is gelukkig een paar deurtjes verder
ik heb geen idee, ik mijd die sc als de pestquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:09 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat was toch de 40+ sc waar het over bakkelieten telefoons ging?
Mag je helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik mijd die sc als de pest
waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik mijd die sc als de pest
Kneuterig denk ikquote:
Ja hier soms ook, maar toch anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
is het hier soms toch ook?
ik hou van kneuterig
Nou ja, de koffie hebben we nu wel gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hier soms ook, maar toch anders.
En daar kan het soms ook niet kneuterig zijn, als er gezeurd wordt over thee ipv koffie bijvoorbeeld.
Ben er nog lang niet klaar mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, de koffie hebben we nu wel gehad
Ik pak er wel even een bakje bijquote:
Jij zit nog stampvol van die bult vermalen spinazie en weet ik 't wat er door ging.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij zit nog stampvol van die bult vermalen spinazie en weet ik 't wat er door ging.
Lang leve de espresso machine...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het is verdómde lekker ja. Meestal gebruik ik de percolator, maar dan moet je wel een beetje door blijven kleppen, anders is het pislauw.
Kan natuurlijk ook in een thermoskan, maar dat is extra werk voor een seconde of 10, dus dat doen we maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |