paay en gordon zijn ook juryleden?quote:
Alleen Gordonquote:Op maandag 28 maart 2016 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
paay en gordon zijn ook juryleden?
quote:Op vrijdag 8 april keert Holland's Got Talent terug bij RTL 4 met een gloednieuw seizoen. Dit seizoen staan wederom de meest spectaculaire acts op je te wachten. Van zang tot dans, van bizarre goochelacts tot ontroerend jong talent. Nieuw dit jaar zijn Angela Groothuizen, die plaats zal nemen in de jury als vierde jurylid, naast het vertrouwde trio Chantal Janzen, Dan Karaty en Gordon. Ook neemt Johnny de Mol het presentatiestokje over van Robert ten Brink.
Het eerste seizoen (toen nog bij SBS) won dat slangenmeisje en weet dat opera kind nog Amira ofzoquote:Op woensdag 6 april 2016 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Zou echt alle winnaars niet weer weten, behalve dan dat er irritant veel operazang bij zat
Het is wel heel veel in een keer. En dan straks in de zomermaanden helemaal niks meerquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik nog helemaal niks!
Wat een fijne tv-tijd is het zo, met It Takes 2, Idols, en HGT weer terug
Hij heeft wel overal programma's ja. Overigens is HGT niet van ome Johnquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:39 schreef ato het volgende:
John de moll doet toch alles voor RTL 4 en SBS?
Ok dat wist ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft wel overal programma's ja. Overigens is HGT niet van ome John
Ohquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
All female![]()
Ik verstond eerst all piemel
Ik niet. Leek me echt een triest en hersenloos programmaquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:53 schreef hunter2011 het volgende:
Wie kijkt zullen we een spelletje doen op SBS6?
Die arme Kim-Lian en Nick & Simon.
Wel zielig, die poppenshow ga ik misschien wel kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik niet. Leek me echt een triest en hersenloos programma
Dat leek me eigenlijk nog dommer. Kon niet eens een glimlachje vanafquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wel zielig, die poppenshow ga ik misschien wel kijken
Waren die door? Verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:58 schreef roos85 het volgende:
Dit was toch beter dan die schreeuw wijven
Kaartjes waren niet voor niets gratisquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:58 schreef iBenny het volgende:
Ga je naar de opnames... Moet je naar de schermen achter de jury kijken
Nee, dat jongetje was schattigquote:Op vrijdag 8 april 2016 20:58 schreef ato het volgende:
Slaat ook nergens op, was beter dan de eerste 2 acts
Gaat toch niet om schattige acts? Hoe vaak hebben wij niet schattige jongetjes met break dance niet gezien?quote:
Chantal mag altijd naaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |