abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159129904
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, maar het telt wel weer mee als je een patroon opmerkt.
O ja, dat is waar ook. Als 1 op de 1000 Nederlanders een verkrachter is en 1 op de 300 moslims, ik noem maar wat, dan is er een patroon en mag je wel zeggen dat alle moslims slecht zijn. Sorry voor het misverstand.
pi_159129915
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:30 schreef Igen het volgende:

[..]

O ja, dat is waar ook. Als 1 op de 1000 Nederlanders een verkrachter is en 1 op de 300 moslims, ik noem maar wat, dan is er een patroon en mag je wel zeggen dat alle moslims slecht zijn. Sorry voor het misverstand.
Yup, IEDEREEN hier roept dat ALLE moslims per definitie slecht zijn!
:')________________________________________!
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:31:36 #103
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159129926
Ik word zo kwaad als ik die filmpjes zie. Wat zou ik ze maar wat graag als lijken in kruiwagentjes het vuur in gooien die gasten.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159129930
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Yup, IEDEREEN hier roept dat ALLE moslims per definitie slecht zijn!
:')________________________________________!
Nee, niet iedereen, ik bijvoorbeeld niet. :P
pi_159129977
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen, ik bijvoorbeeld niet. :P
Kijk, dan valt het allemaal dus nog wel mee! ^O^
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:35:23 #106
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159130010
ik vertrouw geen enkele Moslim meer. :{
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:36:31 #107
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159130050
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:30 schreef Igen het volgende:

[..]

295 op de 300 dan kom je wel in de buurt
pi_159130067
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:36 schreef KingRadler het volgende:

[..]

295 op de 300 dan kom je wel in de buurt
Eh, nee, dat is gewoon echt regelrechte lulkoek van de bovenste plank.
pi_159130072
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar als Mohammed in een Geenstijl-filmpje iets verkeerds zegt dan zij DUS wel alle moslims verkeerde mensen.

Toch?
Generalisatie is iets van de meest armen der intelligentie, die hebben ook een stem op het internet. Maar het gemak is de catalyst.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_159130278
quote:
Weer een goeie video ^O^
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_159130334
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:14 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Open, transparant en eerlijk communiceren als overheid zijnde met het volk wat ze dienen hoeft niet blijkbaar?
Ik begrijp die minachting van de burger niet zo goed eerlijk gezegd, alsof we allemaal te achterlijk zijn om na te denken maar gelukkig is er de staat die ons vertelt wat we moeten denken...
Inzake Almere is er niks te communcieren. De verdachten zijn aangehouden, getuigen worden ook niet gezocht. Als de politie dan gaat communiceren dat het asielzoekers zijn dan dient dat slechts die politieke stroming die tegen asielzoekers is. De politie communicatie is er niet om die of een andere politieke stroming te dienen. Afgelopen week zijn er politieke stromingen geweest die zaten te snakken naar een blanke christelijke aanrander, omdat dat dat hun boodschap zou dienen. Maar ook daar is de politie communicatie niet voor.

Als het nu niet om individuele gevallen gaat, maar om een patroon, dan moet het openbaar bestuur iets met dat probleem aanvangen. Dus is er wel wat te communiceren, en is er geen reden dat wel aan het openbaar bestuur kenbaar te maken, maar niet aan het publiek.
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Je kunt wel een patroon opmaken als je merkt dat vluchtelingen vaker en vaker en vaker hun poten niet thuis kunnen houden bij autochtone dames.
Niet dat je daar dan meteen actie op moet ondernemen tegen alle vluchtelingen, maar je kunt dan wel de regering / de gemeente / wie dan ook ter verantwoording roepen, of beslissen of het risico aanvaardbaar is een AZC in je wijk te krijgen.
Daar ben ik het mee eens, en dan moet daar wel actie op ondernomen worden, alleen dat is niet aan de orde wanneer de politie Almere twee aanranders oppakt en de zaak oplost.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_159130385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:

Daar ben ik het mee eens, en dan moet daar wel actie op ondernomen worden, alleen dat is niet aan de orde wanneer de politie Almere twee aanranders oppakt en de zaak oplost.
Dus die 2 aanranders zouden niet mee mogen tellen bij de statistieken omdat ze opgepakt zijn? :? :? :? :? En het publiek zou hier niets van af mogen weten omdat ze geen conclusies zouden mogen trekken over of het wel handig zou zijn een AZC in de buurt te krijgen?
Je bent dus een voorstander van het volk dom te houden?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:52:38 #113
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159130474
Politie is gewoon beste vriend van de vluchtelingen.

Ze hebben de opdracht gekregen om niet al te hard te zijn tegen ze.

Agent klapt uit de biecht: "Wij mogen vluchtelingen niet eens vasthouden"
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ens-vasthouden.dhtml
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:53:11 #114
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159130494
Volgens DWDD ligt het aan iedereen behalve de zielige moslims. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:56:31 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_159130574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een signalement dient ter opsporing van een verdachte, niet ter meningsvorming van fokkertjes over andere mensen met een dergelijk signalement. En het is al helemaal niet de bedoeling dat het pubiek daarop actie gaat ondernemen, itt het openbaar bestuur. Dus dan lijkt mij het logisch dat die informatie statitisch correct en dus nadat het daderschap is vastgesteld aan het publiek wordt gepresenteerd.

[..]

Je bent niet toevallig lid van de VVD, je bent dat welbewust en uit overtuiging naar ik aanneem. Maar volgens mij ik heb ik mij uitsluitend uitgelaten over corrupte en anderzins misdadige VVD-ers die als zodanig politiek actief waren en over de VVD als geheel.

Dus als je zo geobsedeerd bent door mijn posts dat je ze er in een ander topic aan de haren bij meent te moeten slepen, quote dan ook even een post waarmee je al dan niet valselijk zou kunnen suggeren dat je ergens een punt hebt.
Je vergeleek de toevalligheid van de criminaliteit van VVDers met de toevalligheid van criminaliteit van hells angels en no surrendor, als een ware volksmenner.
Als je je van dergelijke onderbuik aansprekende discussiemethode wilt bedienen, prima, mag van mij, maar ga dan niet meneer netjes uithangen in andere discussies.
Dat is jouw probleem, de pseudo-intellectueel uithangen en oh zo veel waarde hechten aan de juiste juridische en omgangssparkelijke vormen en manieren als het in je straatje past, maar als het om je stokpaardje gaat ben je de beste leerling van Goebbels.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:00:47 #116
168739 Red_85
'echt wel'
pi_159130676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef KingRadler het volgende:
Amnesty International : 1000 Zweedse vrouwen door migrant moslims verkracht 300 meisje waren onder 15 Jaar.

http://100percentfedup.com/?p=9182
The fuck man. En blijf het ook maar in de doofpot stoppen. Waar zit je met je hoofd als je dit ziet en maar blijft geloven in die maakbare samenleving? Hoe ziek ben je dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:02:47 #117
168739 Red_85
'echt wel'
pi_159130734
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kun je bij de bronnen wel even hele basale kwaliteitsstandaarden aanhouden? Dit is een aanranding van journalistieke waarden.
De enige aanfluiting hier zijn posters zoals jij die het maar blijven proberen goed te praten. Niemand neemt je meer serieus. En terecht.
1947-2016
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:03:53 #118
168739 Red_85
'echt wel'
pi_159130755
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:53 schreef MPC60 het volgende:
Volgens DWDD ligt het aan iedereen behalve de zielige moslims. :')
Dwdd is dan ook nog de erstigste propagandamachine van links die er bestaat natuurlijk.
1947-2016
pi_159130889
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:02 schreef Red_85 het volgende:

Niemand neemt je meer serieus. En terecht.
Spreek voor jezelf. :)
pi_159130912
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dwdd is dan ook nog de erstigste propagandamachine van links policor die er bestaat natuurlijk.
Vergeet nu.nl niet.

oh en het nos journaal.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_159131000
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dwdd is dan ook nog de erstigste propagandamachine van links die er bestaat natuurlijk.
Vergeet ook de Telegaar niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_159131077
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Inzake Almere is er niks te communcieren. De verdachten zijn aangehouden, getuigen worden ook niet gezocht. Als de politie dan gaat communiceren dat het asielzoekers zijn dan dient dat slechts die politieke stroming die tegen asielzoekers is. De politie communicatie is er niet om die of een andere politieke stroming te dienen. Afgelopen week zijn er politieke stromingen geweest die zaten te snakken naar een blanke christelijke aanrander, omdat dat dat hun boodschap zou dienen. Maar ook daar is de politie communicatie niet voor.

Als het nu niet om individuele gevallen gaat, maar om een patroon, dan moet het openbaar bestuur iets met dat probleem aanvangen. Dus is er wel wat te communiceren, en is er geen reden dat wel aan het openbaar bestuur kenbaar te maken, maar niet aan het publiek.

[..]

Ze dienen dan ook geen politieke stroming wanneer ze het publiek informeren over misdaden en de daarbij horende objectieve feiten Einstein.
Als het nou gaat om een 32 jarige vrouw uit Schubbekutteveen of een 19 jarige asielzoeker uit Noord Korea, die beschrijving bevat in beide gevallen OBJECTIEVE feiten.
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 20:20:18 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_159131119
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:52 schreef KingRadler het volgende:

Dan kan niemand de politie er op aankijken maar degenen die ze dit heeft opgedragen.
Shocking :o
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:20:43 #124
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159131130
is Fok wel betrouwbaar met de Berichtgeving.
pi_159131242
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:20 schreef KingRadler het volgende:
is Fok wel betrouwbaar met de Berichtgeving.
Net zo betrouwbaar als de bronnen waar ze het nieuws uit halen, hoezo?
pi_159131311
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:52 schreef KingRadler het volgende:

Ik haal hier in ieder geval wel iets positiefs uit; dat ze her en der wel plaatsverboden handhaven voor vluchtelingen! ^O^ Volgens sommigen zouden we afzakken naar een apenland als we de bewegingsvrijheid van vluchtelingen zouden beperken.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 20:30:39 #127
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159131388
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Net zo betrouwbaar als de bronnen waar ze het nieuws uit halen, hoezo?
je heb gelijk de meeste bronnen komen uit het nieuws.
waar Fok afhankelijk van is.
pi_159131478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:30 schreef KingRadler het volgende:

[..]

je heb gelijk de meeste bronnen komen uit het nieuws.
waar Fok afhankelijk van is.
Tja FOK! heeft relatief weinig reporters in vaste loondienst die zelf op incidenten af kunnen gaan om daar verslag van te doen, dus ik zie het probleem niet.
pi_159131514
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus die 2 aanranders zouden niet mee mogen tellen bij de statistieken omdat ze opgepakt zijn?
Neehee, wat ik zeg is dat het pas bij een statistiek met een correlatie een feit is wat interessant is voor het openbaar bestuur en dus ook het publiek. Een of twee gevallen zeggen niks, dus heeft de politie helemaal niks om te communiceren. Als het nou vaker gebeurt dat asielzoekers zich aan aanranding schuldig maken, is dat wel een relevant gegeven voor zowel het openbaar bestuur als het publiek.

quote:
:? :? :? :? En het publiek zou hier niets van af mogen weten omdat ze geen conclusies zouden mogen trekken over of het wel handig zou zijn een AZC in de buurt te krijgen?
Je bent dus een voorstander van het volk dom te houden?
Nee hoor, dat heeft daarbij geen hulp nodig, zie hieronder.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De enige aanfluiting hier zijn posters zoals jij die het maar blijven proberen goed te praten. Niemand neemt je meer serieus. En terecht.
Jij bent een wegkijker van het probleem van bedroevende journalistiek, je steekt je kop in het zand voor de leugens en je praat het goed omdat het in je straatje past.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je vergeleek de toevalligheid van de criminaliteit van VVDers met de toevalligheid van criminaliteit van hells angels en no surrendor, als een ware volksmenner.
Als je je van dergelijke onderbuik aansprekende discussiemethode wilt bedienen, prima, mag van mij, maar ga dan niet meneer netjes uithangen in andere discussies.
Ik stel juist eisen aan de netheid van VVD-poltici, bewindslieden van justitie en ook aan de netheid van de politie.

quote:
Dat is jouw probleem, de pseudo-intellectueel uithangen en oh zo veel waarde hechten aan de juiste juridische en omgangssparkelijke vormen en manieren als het in je straatje past, maar als het om je stokpaardje gaat ben je de beste leerling van Goebbels.
Ik heb helemaal geen probleem. Ik ben altijd bereid om iemand uit te leggen hoe iets juridisch zit en hoe publieke organen werken of zouden moeten werken, maar als mensen redeneren alsof die er uitsluitend zijn om henzelf als meningsvormer en poster te bedienen inclusief hun beperkte aandachtsspanne dan houdt het snel op.
pi_159131584
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Neehee, wat ik zeg is dat het pas bij een statistiek met een correlatie een feit is wat interessant is voor het openbaar bestuur en dus ook het publiek. Een of twee gevallen zeggen niks, dus heeft de politie helemaal niks om te communiceren. Als het nou vaker gebeurt dat asielzoekers zich aan aanranding schuldig maken, is dat wel een relevant gegeven voor zowel het openbaar bestuur als het publiek.

En dit plaatje is inmiddels hopeloos achterhaald.
pi_159131648
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:37 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En dit plaatje is inmiddels hopeloos achterhaald.
En wat heeft dat met de politie van Almere te maken?

:')
pi_159131702
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ohhhh sorry, je bedoelt dus dat je allen specifiek aanrandingen van vluchtelingen in Almere aan elkaar mag koppelen en dat misdaden van ANDERE vluchtelingen in ANDERE woonplaatsen niet relevant zijn om onderlinge verbanden te zien en dat die dus allemaal de doofpot in moeten tot de politie en de overheid er glasheldere conclusies over heeft kunnen trekken? ^O^ Duidelijk!
pi_159131775
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Ohhhh sorry, je bedoelt dus dat je allen specifiek aanrandingen van vluchtelingen in Almere aan elkaar mag koppelen en dat misdaden van ANDERE vluchtelingen in ANDERE woonplaatsen niet relevant zijn om onderlinge verbanden te zien en dat die dus allemaal de doofpot in moeten tot de politie en de overheid er glasheldere conclusies over heeft kunnen trekken? ^O^ Duidelijk!
Nee dat bedoel ik niet.
pi_159132332
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet.
Jij hebt liever dat men door jouw geselecteerde en arbitrair als irrelevant benoemde feiten niet deelt want het zou wel eens gebruikt kunnen worden door politieke tegenstanders.
pi_159132416
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:00 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat men door jouw geselecteerde en arbitrair als irrelevant benoemd feiten niet deelt want het zou wel eens gebruikt kunnen worden door politieke tegenstanders.
Nee, ik heb liever dat jij of alsnog leert lezen of ophoudt met schrijven.
pi_159132426
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dit.

Asielzoekers niet over één kam scheren aub.
pi_159132527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, ik heb liever dat jij of alsnog leert lezen of ophoudt met schrijven.
Gaten schieten in achterlijke redenaties zal ik nooit mee ophouden. Deal with it Stalin.
pi_159132606
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:05 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Gaten schieten in achterlijke redenaties zal ik nooit mee ophouden. Deal with it Stalin.
Wat een verbeelding.
pi_159133297
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:03 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dit.

Asielzoekers niet over één kam scheren aub.
Je snapt het punt duidelijk niet.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:30:00 #140
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159133434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:35 schreef KingRadler het volgende:
ik vertrouw geen enkele Moslim meer. :{
Ik heb hetzelfde hoor. De politiek vertrouw ik sinds enige tijd ook al niet meer.
Fade to Black
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:33:49 #141
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_159133575
quote:
17:30 SAT.1 NRW
Nordafrikaner steinigen Transsexuelle!!!

Unfassbar: Die Polizei stoppt in Dortmund gerade noch rechtzeitig eine Steinigung! In unserem Video sprechen die Opfer exklusiv. Mehr dazu um 17.30 Uhr in SAT.1 NRW.
https://www.facebook.com/sat1nrw/videos/943391579030190/?_rdr=p
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:46:20 #142
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159133998
het ergste is normaal haalt het kleine nieuws over Noord Afrikanen de media niet.
nu word echt alles in de media gezet.

Het is echt 5 voor 12 en het komt ook nooit meer goed.
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 21:56:09 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_159134374
quote:
Omg het is gewoon niet te geloven :o
pi_159134746
quote:
Hoe gaat regressief links dit geweld van de ene door hun aangeduide groep onderdrukte slachtoffers naar de andere groep onderdrukte slachtoffers goedpraten vraag ik me af.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 22:08:21 #145
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159134846
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:05 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Hoe gaat regressief links dit geweld van de ene door hun aangeduide groep onderdrukte slachtoffers naar de andere groep onderdrukte slachtoffers goedpraten vraag ik me af.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159134863
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omg het is gewoon niet te geloven :o
Inderdaad. Dat er politie op straat rondrijdt en toevallig op tijd dit ziet en gelijk ingrijpt. :o
pi_159134922
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heel treffend :D
pi_159135038
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En als ik Poetin en Orbán moet geloven, dan is het allebei volstrekt verkeerd.
pi_159135134
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:14 schreef Igen het volgende:

[..]

En als ik Poetin en Orbán moet geloven, dan is het allebei volstrekt verkeerd.
Als je daarentegen extreem rechts in Zweden moet geloven wegen de belangen van homo's weer zwaarder.
Gek hè.
pi_159135268
Als ik koffie drink die me te sterk is, dan doe ik er melk bij. Ik maak het zachter van smaak door het bijgieten van melk, ik integreer de melk in de koffie. En als ik maar melk bijf bijgieten, dan weet je uiteindelijk niet eens meer dat er oorspronkelijk koffie in het kopje heeft gezeten.

(vrij vertaald naar Malcolm X)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')