quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.
Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.
De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.
Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'
De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.
Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.
Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.
Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.
Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
Waarom bleef het zo lang stil?quote:Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen
"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.
Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.
Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."
Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.
Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:
"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.
We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.
De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.
Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."
http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:'Ik was niet in Keulen, maar in Bonn'
Wie zijn die mannen die ervan worden verdacht dat ze in de Oudejaarsnacht in Keulen massaal hebben geroofd en vrouwen en meisjes hebben aangerand? Er zijn inmiddels meer dan 650 aangiftes binnen bij de politie. Het Duitse Openbaar Ministerie heeft nu dertien verdachten op het oog tegen wie het genoeg bewijs denkt te hebben. Ze komen allemaal uit Noord-Afrika.
Het Duitse weekblad Der Spiegel heeft een paar mannen gesproken die niet langer worden verdacht; ze zijn door de politie ondervraagd en weer vrijgelaten. En daaruit blijkt, volgens correspondent Jeroen Wollaars, hoe moeilijk het is om te bewijzen wie wat heeft gedaan.
Grote borsten
Wollaars: "Neem bijvoorbeeld Isam uit Marokko, die in een asielzoekerscentrum woont. De politie zou op zijn telefoon beelden van de aanrandingen hebben gevonden. En een briefje met teksten als: 'ik wil je neuken', 'grote borsten' en 'ik maak je dood'."
De journalisten van Der Spiegel leggen het Isam voor, maar die ontkent dat het briefje van hem was. Ook zegt hij niet in Keulen geweest te zijn, maar in Bonn en bovendien is hij al om 22.00 uur naar huis gegaan. Hij heeft geen verklaring voor de beelden van de aanrandingen op zijn telefoon. En het is niet voldoende bewijs voor een veroordeling.
De wetten
Ook de Marokkaanse Naoufel werd opgepakt. Hij had een telefoon bij zich die in de bewuste nacht is gestolen. Hij zegt die gekocht te hebben van iemand die in hetzelfde asielzoekerscentrum woont.
Naoufel: "Ik ben pas twee maanden in Duitsland. En ik ken de wetten helaas nog niet." Hij voegt eraan toe dat hem nu duidelijk is gemaakt "dat je hier verantwoordelijk bent voor een gestolen mobieltje".
Genoeg vrouwen
Der Spiegel neemt ook een kijkje in Düsseldorf waar de politie meer dan 2200 Marokkanen onder de dertig jaar in het vizier heeft die zich schuldig zouden maken aan criminele activiteiten. Maar de geïnterviewde mannen ontkennen bij hoog en laag vrouwen aan te randen.
Een van hen zegt: "Dat zijn lui uit Syrië en Irak. die hebben nog nooit vrouwen gezien. De Marokkanen en Noord-Afrikanen hebben genoeg vrouwen."
Bron: http://nos.nl/artikel/208(...)en-maar-in-bonn.html
Waarom stopt Duitsland Marokkanen in asielzoekerscentra? Schop ze naar Marokko, net als die 2200 criminele Marokkanen! Ze hebben toch een Marokkaans paspoort? Maak het niet ons probleem!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Der Spiegel neemt ook een kijkje in Düsseldorf waar de politie meer dan 2200 Marokkanen onder de dertig
Nou ja, Marokko is ook geen democratie zoals we die hier in het westen kennen, dus ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat land ontvluchten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom stopt Duitsland Marokkanen in asielzoekerscentra? Schop ze naar Marokko, net als die 2200 criminele Marokkanen! Ze hebben toch een Marokkaans paspoort? Maak het niet ons probleem!
Het is te zot voor woorden maar Marokko neemt ze niet terug. MO6 zit waarschijnlijk al verlekkerd te kijken naar de 3 miljard die de EU Erdolf heeft toegeschoven. Die hoopt op eenzelfde soort deal. Idem met het zooitje ongeregeld die nu aan de "macht" zijn in Libië.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Waarom stopt Duitsland Marokkanen in asielzoekerscentra? Schop ze naar Marokko, net als die 2200 criminele Marokkanen! Ze hebben toch een Marokkaans paspoort? Maak het niet ons probleem!
Merkel krijgt bus vol Syriërs cadeauquote:Merkel krijgt bus vol Syriërs cadeau
Djeez 14-01-2016 20:18 print
Angela Merkel heeft een opmerkelijk cadeautje gekregen. De Duitse bondskanselier heeft een bus vol vluchtelingen gekregen. Maar liefst 31 Syriërs werden bij haar op de stoep afgeleverd.
Het busje blijkt een opmerkelijk geschenk van Peter Dreier. De Beierse provinciebestuurder dreigde in oktober al Merkel een paar vluchtelingen te sturen indien Merkel niet meer hulp zou krijgen bij de opvang van asielzoekers.
"Als Duitsland een miljoen vluchtelingen opneemt, dan krijg ik er in mijn regio volgens de statistieken 1800. Die neem ik op. De rest stuur ik naar Berlijn", aldus Dreier volgens De Telegraaf. "Ik doe dit omdat ik vind dat de samenleving en de openbare veiligheid in gevaar is."
"Ik wil een signaal geven. We moeten de zorgen van de burgers serieus nemen", besluit de beste man volgens de krant van wakker Nederland. Overigens zijn alle Syriërs met de verrassing akkoord gegaan.
Het is natuurlijk ook niet het neusje van de zalm, de mensen die uit bijvoorbeeld Marokko hierheen komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het is te zot voor woorden maar Marokko neemt ze niet terug. MO6 zit waarschijnlijk al verlekkerd te kijken naar de 3 miljard die de EU Erdolf heeft toegeschoven. Die hoopt op eenzelfde soort deal. Idem met het zooitje ongeregeld die nu aan de "macht" zijn in Libië.
Deze smoes is zo slecht dat deze parasiet een gratis herkansing zou moeten krijgenquote:Ook de Marokkaanse Naoufel werd opgepakt. Hij had een telefoon bij zich die in de bewuste nacht is gestolen. Hij zegt die gekocht te hebben van iemand die in hetzelfde asielzoekerscentrum woont.
Naoufel: "Ik ben pas twee maanden in Duitsland. En ik ken de wetten helaas nog niet." Hij voegt eraan toe dat hem nu duidelijk is gemaakt "dat je hier verantwoordelijk bent voor een gestolen mobieltje".
Niet om het een of ander hoor, maar denk je dat een blanke verkrachter direct zegt 'inderdaad, ik was het' zodra hij is opgepakt? Ontkennen en liegen lijkt me meer iets voor criminelen an sich dan dat het echt aan een bepaald volk gebonden is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:43 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Toch wel weer te verwachten hoe min mensen ze opgepakt hebbenzal wel natuurlijk weer ontkennen en liegen zijn, zit een beetje in de natuur van dit volk
![]()
Die Merkel gaat de geschiedenis in als de kanselier die Duitsland en Europa volledig uitelkaar heeft gespeeld, dan laat ik de eurocrises voor het gemak even buiten beschouwing.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:58 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Merkel krijgt bus vol Syriërs cadeau
Ze weten echt niet hoe ze het moeten schaffen in Duitsland.
Lekker boeiend. Ze hoeven niet te vluchten dus mogen ze wederkeren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nou ja, Marokko is ook geen democratie zoals we die hier in het westen kennen, dus ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat land ontvluchten.
Landen die eigen staatsburgers niet terugnemen moet je lekker in de stront laten zakken. Dat is geen enkele reden om ze dan maar elders een verblijfsvergunning te geven. Dan is het einde zoek. Desnoods laat je ze maar achter op het vliegveld in een kamp. Risico dat ze daar belanden is voor die migranten zelf.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het is te zot voor woorden maar Marokko neemt ze niet terug. MO6 zit waarschijnlijk al verlekkerd te kijken naar de 3 miljard die de EU Erdolf heeft toegeschoven. Die hoopt op eenzelfde soort deal. Idem met het zooitje ongeregeld die nu aan de "macht" zijn in Libië.
quote:Klacht over ‘doofpot’ na aanrandingen Almere
Asielzoekers vervolgd Zeker twee meisjes zouden in Almere zijn aangerand door asielzoekers. Na ‘Keulen’ vrezen ouders ook hier een politiedoofpot.
Twee bewoners van het asielzoekerscentrum in Almere worden door het Openbaar Ministerie vervolgd voor het aanranden van twee meisjes in het centrum van de stad, in september vorig jaar. De twee verdachten van achttien en twintig jaar oud moeten op 9 februari verschijnen voor de meervoudige strafkamer in Lelystad.
Woordvoerders van de rechtbank, het Openbaar Ministerie en de politie hebben na vragen van NRC bevestigd dat de zedenzaak voor 9 februari staat geagendeerd. Zij willen echter niets over de identiteit van de verdachten zeggen. „Dat is voor ons niet relevant”, aldus de politiewoordvoerder.
De gemeente Almere bevestigde na vragen van de plaatselijke PVV dat de verdachten uit het asielzoekerscentrum afkomstig zijn. Een van de twee verdachten zou bij twee aanrandingen zijn betrokken, de ander bij één aanranding.
Voor zover bekend is het de eerste keer sinds de vluchtelingenstroom vorige zomer op gang kwam, dat inwoners van een azc vanwege een zedendelict voor de rechter moeten komen. Het nieuws over de aanranding veroorzaakte vorig jaar commotie in Almere, en later ook in de rest van het land, toen PVV-leider Geert Wilders erover had getwitterd. Hij zag in de aanranding het bewijs dat de grenzen dicht moeten voor vluchtelingen.
De ouders van de meisjes vrezen voor ‘politieke correctheid’ bij de politie
De gemeente sprak na vragen van Leefbaar Almere in de raad over een op zichzelf staand incident en over één enkele aanranding. „De aanranding in het centrum van de stad (....) stond als voorval op zich” , aldus het gemeentebestuur. In algemene zin zag het bestuur een „afname van het aantal feiten” in het azc in Almere.
De ouders van de slachtoffers, die anoniem wensen te blijven om de privacy van hun dochters te beschermen, stellen tegenover NRC dat er veel meer aan de hand is. Er zouden vier meisjes op één avond zijn aangerand door inwoners van het azc. Twee van de meisjes hebben geen aangifte gedaan. Dit wordt bevestigd door een onafhankelijke bron.
Eén van de twee meisjes zou volgens haar ouders door de politie „zijn ontmoedigd” om aangifte te doen omdat zij als 17-jarige nog minderjarig was. Aangifte zou „te aangrijpend" zijn geweest voor het slachtoffer. Het meisje legde alleen een verklaring af.
Een ander meisje, dat anoniem wil blijven, deed geen melding van de aanranding omdat haar ouders niet wisten dat zij nog zo laat op straat was.
De twee verdachten zouden rond drie uur ’s nachts in de Herbergsteeg een 18-jarig meisje van achteren op de rug zijn gesprongen. Daarbij werden ze geholpen door een derde man. Het meisje was volgens haar vader met een vriendin op weg van een café aan het plein naar een naburige taxistandplaats. Eén belager zou haar in een klem hebben gehouden; een ander zou haar op verschillende plekken hebben betast. Nadat de vriendin het meisje te hulp kwam, lieten de verdachten haar los. Het hele voorval staat op beelden van bewakingscamera’s. De belagers werden ter plekke ingerekend. De derde man werd al snel vrijgelaten.
‘Politieke correctheid
„Om te voorkomen dat de zaak in de doofpot zou belanden”, had de vader van het slachtoffer een bericht op Facebook gezet over de aanranding. Daarna publiceerde hij het op zijn eigen nieuwswebsite Almere Headlines. De vader is beheerder van deze pagina. Over deze zaak werd aangifte gedaan door de dochter.
Kort voor het incident deed zich volgens betrokkenen nog een andere aanranding voor, waarvan geen aangifte is gegaan. Drie meisjes liepen door dezelfde steeg, toen één van hen door een groepje mannen werd besprongen. Het 17-jarige meisje werd door een man van achteren vastgehouden, terwijl een andere man haar gezicht vasthield. Een derde man betastte haar schede. Toen haar vriendin haar te hulp wilde schieten, werd ook zij aangerand. Het derde meisje werd ongemoeid gelaten.
Volgens de moeder van één van de meisjes is het voorval niet op camera vastgelegd. „Van de politie kregen wij te horen dat de camera niet aanstond.” De ouders van de aangerande meisjes zijn bang dat de zaak „door politieke correctheid” in de doofpot wordt gestopt. „In Keulen werden veel meer vrouwen lastig gevallen dan in Almere”, zegt een moeder, „maar het schokte de wereld, en kwam voor ons wel op het juiste moment. Dit kan de politie niet zo maar laten passeren.”
Incidentje, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Red_85 het volgende:
In veel mindere mate, maar nu ook in NL:
http://www.nrc.nl/next/20(...)ingen-almere-1580590
[..]
Er is dus geen opsporingsbelang bij het verspreiden van het signalement of andere details van de zaak. Verder wordt het gewoon voor de rechter gebracht dus ik zie niet wat politie en justitie hier verkeerd doen.quote:Het hele voorval staat op beelden van bewakingscamera’s. De belagers werden ter plekke ingerekend.
Daarnaast kwam het gewoon in het nieuws. In tegenstelling zelfs tot de gemiddelde aanradingszaak, waar je nooit iets over hoort. Dus in dit geval spreken over een doofpot is complete onzin.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is dus geen opsporingsbelang bij het verspreiden van het signalement of andere details van de zaak. Verder wordt het gewoon voor de rechter gebracht dus ik zie niet wat politie en justitie hier verkeerd doen.
Het idee dat de politie informatie zou moeten verspreiden uitsluitend om een bepaalde politieke stroming van de gewenste verontwaardiging te voorzien is net zo fout als het idee dat de politie bepaalde politieke stromingen zou moeten dienen door informatie achter te houden.
dat is toch een zaak die allang bekend was, dus echt iets doofpotterigs zie ik er niet aanquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Red_85 het volgende:
In veel mindere mate, maar nu ook in NL:
http://www.nrc.nl/next/20(...)ingen-almere-1580590
[..]
Het gaat over dingen die niet bekend worden gemaakt. En dat kan en hoeft ook niet altijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:30 schreef Re het volgende:
[..]
dat is toch een zaak die allang bekend was, dus echt iets doofpotterigs zie ik er niet aan
nee maar deze zaak was wel bekend, maar goedquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat over dingen die niet bekend worden gemaakt. En dat kan en hoeft ook niet altijd.
Deze zaak was doofpot. Dat blijkt van alle kanten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:33 schreef Re het volgende:
[..]
nee maar deze zaak was wel bekend, maar goed
Het is imho zeer juist dat het OM melden wat de achtergrond van de daders is, of dat nu asielzoekers, gesjeesde rechtenstudenten, VVD leden of mijnwerkers zijn. Dan weet je in welk domein zich veel problemen voordoen en dat je daar aandacht aan moet besteden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er is dus geen opsporingsbelang bij het verspreiden van het signalement of andere details van de zaak. Verder wordt het gewoon voor de rechter gebracht dus ik zie niet wat politie en justitie hier verkeerd doen.
Het idee dat de politie informatie zou moeten verspreiden uitsluitend om een bepaalde politieke stroming van de gewenste verontwaardiging te voorzien is net zo fout als het idee dat de politie bepaalde politieke stromingen zou moeten dienen door informatie achter te houden.
Kortom, tonnen boter op je hoofdquote:Op zondag 5 juli 2015 10:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, het is net zoiets als met criminelen die toevallig ook lid zijn van de Hells Angels of No Surrender.
quote:Ik vind dat er meer VVD-ers in Opsporing Verzocht moeten.
Juist.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is imho zeer juist dat het OM melden wat de achtergrond van de daders is, of dat nu asielzoekers, gesjeesde rechtenstudenten, VVD leden of mijnwerkers zijn. Dan weet je in welk domein zich veel problemen voordoen en dat je daar aandacht aan moet besteden.
Jij bent je hier trouwens zeer selectief aan het opwinden, want als een politicus corrupt of crimineel blijkt en VVD lid vind jij dat heel belangrijk te vermelden dat het de VVD betreft. Ook jij vind de achtergrond van daders belangrijk als het in jouw politieke straatje past.
Ja. En dat doet het ook. Maar zo werkt het niet voor de normale burger.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:41 schreef KingRadler het volgende:
Waarom stoppen ze dingen in de doofpot.
Bang dat het de PVV in de kaart speelt.
Juist het jarenlang verzwijgen, excuustruus spelen en wegkijken is de reden dat de PVV er is en zo groot wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:41 schreef KingRadler het volgende:
Dat denk ik ook. Mensen die er nu op stemmen (PVV) denken werkelijk dat er iets gaat gebeuren aan iets dat men werkelijk ziet. De oplossing zit daar niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Juist het jarenlang verzwijgen, excuustruus spelen en wegkijken is de reden dat de PVV er is en zo groot wordt.
quote:Drie minderjarige Syrische vluchtelingen van amper 12 en 13 jaar hebben op een trein van de Belgische hoofdstad Brussel naar Doornik, drie jonge vrouwen onzedelijk betast. Dat meldt de Belgische krant Het laatste Nieuws.
Aanvankelijk liet de politie de daders lopen. Nu wordt opnieuw naar hen gezocht. De feiten speelden zich zondag af op het traject Brussel-Doornik, maar komen nu pas naar buiten. Eerst vergrepen de drie jongens zich aan twee meisjes van 16 jaar, later aan een 22-jarige vrouw. Zij werd lastiggevallen en betast, maar verweerde zich heftig en riep om hulp.
Enkele medereizigers en een treinbegeleider wisten tussenbeide komen. De vrouw verliet in shock de trein en stapte naar de politie. Intussen had de treinbegeleider ook alarm geslagen en was er een patrouille onderweg naar Doornik. Daar kon ze de drie jongeren onderscheppen.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Mensen die er nu op stemmen (PVV) denken werkelijk dat er iets gaat gebeuren aan iets dat men werkelijk ziet. De oplossing zit daar niet.
Dit soort dingen gaan veel verder en hou je ook niet stil. Maar wat moet je ermee? Als bestuurder. Het gaat zover dat het krankzinnig is. En als je het zegt verlies je support.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:55 schreef KingRadler het volgende:
ben blij dat we Social media hebben dingen die in de doofpot worden gestopt lekken nu wel uit.
Dit!! Als andere partijen dit nou eens inzien! Het is me echt een raadsel dat sommige partijen zichzelf zo keihard in hun eigen vingers lijken te snijden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Juist het jarenlang verzwijgen, excuustruus spelen en wegkijken is de reden dat de PVV er is en zo groot wordt.
Het ergste is dat als je er eentje een lel geeft, je kans hebt op een strafblad. Het wordt namelijk nogal zwaar opgenomen als je een minderjarige fysiek aanpakt.quote:
Dat is een probleem idd. Zeker bij minderjarigen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:07 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Het ergste is dat als je er eentje een lel geeft, je kans hebt op een strafblad. Het wordt namelijk nogal zwaar opgenomen als je een minderjarige fysiek aanpakt.
Helaas wel. Ik ben bang dat zo'n marginale partij met te weinig ervaring en kennis op niveau de klus ook niet kan klaren. Daar heb je echt een breed gedragen organisatie met verstand voor nodig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:41 schreef KingRadler het volgende:
Onder Wilders I was dit niet gebeurd.quote:
Hahahaha, goeien humor wel. De bus had onderweg bij een stop ook vertraging opgelopen omdat 1 asielzoeker kwijt was.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:58 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Merkel krijgt bus vol Syriërs cadeau
Ze weten echt niet hoe ze het moeten schaffen in Duitsland.
als het de PVV niet lukt wie dan wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:17 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik ben bang dat zo'n marginale partij met te weinig ervaring en kennis op niveau de klus ook niet kan klaren. Daar heb je echt een breed gedragen organisatie met verstand voor nodig.
Als de PVV straks zou winnen, dan zitten we met een kleuterklas aan oppositie die overal voor zal gaan liggen aan de ene kant en aan de andere kant een proefballonnenfabriek die in recordtempo de polarisering weet op te drijven tot Rwandese waarden.
Wat je nodig hebt, is een aanpak op een heleboel niveaus. Wat ga en kan je doen met zich niet gedragende migranten? Kun je niet in je hollandse uppie oplossen. Hoe reguleer je de influx? Idem. Hoe zorg je dat de IND ondanks de druk niet weer een hele lading uitgeprocedeerden uitkotst wegens gebrek aan tijd en kwaliteit? Hoe spits je de immigratie-wetgeving beter toe op de dagelijkse realiteit en niet langer op de tijd van het vluchtelingenverdrag (1951)?
Tja.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
als het de PVV niet lukt wie dan wel.
de burger?
Gewoon een partij die normaler denkt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de burger?
Het OM weet helemaal niet wie de daders zijn, het OM weet alleen wie de verdachten zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is imho zeer juist dat het OM melden wat de achtergrond van de daders is, of dat nu asielzoekers, gesjeesde rechtenstudenten, VVD leden of mijnwerkers zijn.
Ik ben ook zeker voorstander van het accuraat registreren van daders en hun achtergrond. Ook moet informatie die relevant kan zijn voor het openbaar bestuur daaraan doorgespeeld worden.quote:Dan weet je in welk domein zich veel problemen voordoen en dat je daar aandacht aan moet besteden.
Nee, ik vind het vooral belangrijk dat het in de openbare dienst werkzame mensen of volksvertegenwoordigers betreft. Het is dan ook aan de betreffende openbare lichamen en aan de partijen om dat bekend te maken, niet aan de politie. Ik zou het niet goed vinden wanneer de politie van een verdachte bekend zou maken dat die VVD-lid is wanneer ze daar toevallig achterkomen. Maar publieke figuren in publieke functies moeten publiekelijk verantwoording afleggen over hun misdrijven.quote:Jij bent je hier trouwens zeer selectief aan het opwinden, want als een politicus corrupt of crimineel blijkt en VVD lid vind jij dat heel belangrijk te vermelden dat het de VVD betreft. Ook jij vind de achtergrond van daders belangrijk als het in jouw politieke straatje past.
Nee, alsjeblieft niet de burger. Die mogen stemmen, dat is het. De traditionele politieke partijen zullen moeten gaan beseffen dat ze moeten doen waarvoor ze er zijn in plaats van het onmachtige kleutergedrag wat we nu zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de burger?
die hebben we nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Gewoon een partij die normaler denkt?
Niet van gisteren dus. Wat is er in de tussentijd dan gebeurd om het op te lossen?quote:Driekwart van verkrachters in grote steden is allochtoon
27/07/96, 00:00
Van een onzer verslaggeefsters
AMSTERDAM - Allochtonen zijn in de grote steden oververtegenwoordigd onder de zedendelinquenten. Volgens gegevens van de regiopolitie Amsterdam-Amstelland maken zij 75 procent uit van de verkrachters en 69 procent van de aanranders.
Bij de jeugd tot 18 jaar ligt het aandeel van Surinamers, Marokkanen, Turken en Antillianen in het arrondissement Amsterdam ook al jaren tussen de 69 (in 1994) en 76 procent (in 1996). Bij elkaar opgeteld maken deze groepen 22 procent van de Amsterdamse bevolking uit.
Deskundigen wijten de allochtone oververtegenwoordiging onder meer aan het normenvacuüm waarin deze jongens opgroeien. “Door de gebrekkige integratie krijgen zij heel andere opvattingen mee dan wat in Nederland gangbaar is. Zij raken gedesoriënteerd tussen wat zij thuis horen en de vrijheid die ze op tv en op straat zien. Gelijkheid van vrouwen zegt hen weinig”, zegt Mohamed Sini van de Nederlandse Gezinsraad.
Kinderrechters in Nederland gaan steeds vaker over tot het opleggen van taakstraffen, ook bij zedendelicten. Er waren in 1994 en 1995 tegen de 450 jonge zedendelinquenten. Ook de leerstraffen zijn in opmars. Alleen al dit jaar zijn er tachtig aanvragen gedaan voor het leerproject seksualiteit als alternatieve straf. Op die verplichte cursus krijgen alllochtone jongens les in gewenstere omgangsvormen tussen vrouwen en mannen. Islamitische daders geven in hun gedrag blijk van seksueel racisme: zij vergrijpen zich meestal aan Nederlandse en Surinaamse meisjes en vrouwen. Moslimmeisjes laten zij, althans op straat, met rust.
Een nog niet gepubliceerd onderzoek van de GG & GD Utrecht wijst uit, dat allochtone leerlingen op het gebied van homo-emancipatie ver achterlopen bij wat Nederlanders gewoon zijn gaan vinden.
En dan pakken ze zo iemand op, mogen ze het tegen niemand zeggen en kunnen ze m nergens kwijt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:06 schreef Igen het volgende:
De (linkse) ministerpresident van Noordrijn-Westfalen heeft vandaag in het parlement een maatregelenpakket aangekondigd, met daarin o.a.:
- 500 extra agenten opleiden (kost 3 jaar)
- op de korte termijn aan agenten vragen om vrijwillig 3 jaar na hun pensioen door te werken
- meer videobewaking
- minder bureaucratische taken voor agenten
- meer snelrecht
- meer samenwerking tussen gemeenten, politie, OM en deelstaat
- nieuwe speciale opsporingsteams voor bepaalde typen criminaliteit
http://www.faz.net/aktuel(...)rte-14014826-p2.html
http://www.express.de/new(...)izisten-ein-23414520
Die mensen moeten onder de pet gehouden, verzameld en naar geheime kampen gebracht worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:13 schreef Jihawti het volgende:
[..]
En dan pakken ze zo iemand op, mogen ze het tegen niemand zeggen en kunnen ze m nergens kwijt.
En dat alles i.p.v. gewoon de grens sluiten en die wilden terugsturen naar Afrika?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:06 schreef Igen het volgende:
De (linkse) ministerpresident van Noordrijn-Westfalen heeft vandaag in het parlement een maatregelenpakket aangekondigd, met daarin o.a.:
- op de korte termijn aan agenten vragen om vrijwillig 3 jaar na hun pensioen door te werken
- meer videobewaking
- meer snelrecht
Oplossen? Doofpot, thee drinken, en vooral meer van die lui binnenlatenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:10 schreef Red_85 het volgende:
Een stukje graven van Geenstijl heeft dit opgeleverd uit 1996.
Origineel van Trouw:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-is-allochtoon.dhtml
http://www.geenstijl.nl/m(...)ert_geboren_was.html
[..]
Niet van gisteren dus. Wat is er in de tussentijd dan gebeurd om het op te lossen?
Dat is geen deelstaatbevoegdheid hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:41 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dat alles i.p.v. gewoon de grens sluiten en die wilden terugsturen naar Afrika?
quote:Naar aanleiding van de gebeurtenissen in Keulen herhaalt PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch zijn pleidooi om seksuele intimidatie strafbaar te stellen. Voor alle overtreders: 'Wangedrag is niet het exclusieve domein van vluchtelingen of allochtonen.'
Marcouch ziet nieuwe kansen voor een artikel over seksuele intimidatie in het Wetboek van Strafrecht, nu de discussie over verbaal en fysiek geweld tegen vrouwen hoog is opgelaaid. De oud-stadsdeelvoorzitter van Slotervaart brak vier jaar geleden in de Tweede Kamer een lans voor de komst van een wetsvoorstel, tot nog toe zonder resultaat.
De massale aanranding van vrouwen op het station van Keulen tijdens de nieuwjaarsnacht benadrukt het belang van een wettelijk basis om mannen die zich schuldig maken aan seksuele intimidatie aan te pakken. 'Het gaat om omgangsvormen', zegt Marcouch. 'Najouwen, nasissen, gebaren. Verbaal geweld waarvan vrouwen zich onveilig gaan voelen.'
Marcouch beseft dat met name allochtonen worden aangekeken op dit wangedrag op straat, maar vindt dit geen recht doen aan de werkelijkheid. 'Alsof misdragingen voorbehouden zijn aan een bepaalde etnische groep. Je kunt hooguit zeggen dat de culturele achtergrond van daders een risicofactor is als het gaat om de legitimatie van wangedrag.'
Marcouch: 'Toen ik als jongetje in Nederland kwam, was ik ook in verwarring. Maar dat betekent niet dat je misdraagt. Daarvoor moet je al een hufter zijn, die ook andere hufterige dingen doet. Dat is een belangrijke nuance.' Bron Parool
Het komt nog zover dat alle mannen met noordafrikaans uiterlijk geweerd gaan worden. Uit zwembaden, bioscopen, uitgaansgelegenheden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:14 schreef KingRadler het volgende:
Duits zwembad weert mannelijke vluchtelingen
Oh ja, helemaal mee eens. En natuurlijk geldt zo'n wet voor alle aanranders. Geloof afkomst maakt niet uit.quote:
Inderdaad in een zeer korte tijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:44 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die Merkel gaat de geschiedenis in als de kanselier die Duitsland en Europa volledig uitelkaar heeft gespeeld, dan laat ik de eurocrises voor het gemak even buiten beschouwing.
In heel Europa staat het immigratiedebat op scherp als nooit te voren, de grootste taboes zijn doorbroken, ineens zijn culturele verschillen volledig bespreekbaar, straatpatrouilles, migranten inelkaar geslagen door extremisten, "Taharrush" gaat onderdeel uitmaken van ons vocabulair, gigantische tegenstellingen Oost en West Europa, Orban van boeman naar boegbeeld, terroristen die toch met de migrantenstroom meekomen (hallo Judith Sargentini), genadeloze ontmaskering Lügenpresse en overig establishment. ..Dat allemaal in zo'n 4 maanden tijd
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Group of Syrian and Afghan migrant boys sexually assaulted three girls at Austrian school for MONTHS before police were notified
Police are investigating claims four migrant boys assaulted teenage girls
The boys, from Afghanistan and Syria, have been suspended from school
It is claimed the attacks and groping have been ongoing since November
Tensions remain after waves of sex attacks in Cologne on New Year's Eve
By COREY CHARLTON FOR MAILONLINE
PUBLISHED: 09:46 GMT, 15 January 2016 | UPDATED: 11:46 GMT, 15 January 2016
Austrian officials are investigating claims that underage asylum seekers have been sexually assaulting three schoolgirls for months without anybody taking action.
The four boys were given places at a school where it is claimed they started assaulting the girls, but it was only in the wake of the sex attacks in Cologne that one victim finally complained to police.
Police in Salzburg say they are looking now into accusations of sexual assault, grievous bodily harm and making threats.
The three youngsters from Afghanistan, aged 14, 15 and 16, as well as a Syria boy aged 16, have all been suspended after the school headmistress made a complaint to police.
According to Kronen Zeitung, the girls at Schlossstrasse Middle School were repeatedly groped but the final straw came when there was an attack so severe it forced action.
Police said the allegations dated back to last November and involved verbal abuse and suggestive comments, as well as physical violence and assaults during which the girls were touched.
Bavarian governor packs 31 migrants onto a coach and sends...
It is alleged the 14-year-old victim was often hit by the 15-year-old boy, including an incident where she was hit so badly from behind that she smashed her head onto a desk.
She was attacked again Wednesday morning by the same boy smashing her against a locker so hard that the police were called.
They took the victim and the accused to the station where the full story then came out. After hearing of her ordeal, police then expanded the investigation.
Local education officials in the city played down the incident however, saying it was nothing more than a few slaps in the corridor and a few obscene comments that were speedily dealt with.
The three asylum seekers as well as the fourth boy, who has already been given asylum, have been suspended.
It comes as the fallout from waves of sex attacks, many of which were perpetrated by migrants, continues across Continental Europe.
After hundreds of women reported being attacked in Cologne, Germany, during New Year celebrations, reports of similar crimes emerged from a number of other main cities.
Authorities and media now stand accused of covering up the incidents because they feared it could cause anti-immigration sentiments.
Les één: direct aangifte doen. Of natuurlijk zelf oplossen.quote:Austrian officials are investigating claims that underage asylum seekers have been sexually assaulting three schoolgirls for months without anybody taking action.
The four boys were given places at a school where it is claimed they started assaulting the girls, but it was only in the wake of the sex attacks in Cologne that one victim finally complained to police.
Als je wat vaker met een vrouw over straat loopt, weet je dat dit exclusief is voorbehouden aan de noord afrikanen en finnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:25 schreef KingRadler het volgende:
marchouch:
De massale aanranding van vrouwen op het station van Keulen tijdens de nieuwjaarsnacht benadrukt het belang van een wettelijk basis om mannen die zich schuldig maken aan seksuele intimidatie aan te pakken. 'Het gaat om omgangsvormen', zegt Marcouch. 'Najouwen, nasissen, gebaren. Verbaal geweld waarvan vrouwen zich onveilig gaan voelen.'
Wat zegt dat artikel van Trouw ook alweer in 1996? Toen kwam men er al achter dat 75% van de gevallen in de grote steden door allochtonen kwam. Helemaal voorbehouden niet, maar veruit het meeste dus wel, terwijl ze nog steeds in de minderheid zijn.quote:Marcouch beseft dat met name allochtonen worden aangekeken op dit wangedrag op straat, maar vindt dit geen recht doen aan de werkelijkheid. 'Alsof misdragingen voorbehouden zijn aan een bepaalde etnische groep. Je kunt hooguit zeggen dat de culturele achtergrond van daders een risicofactor is als het gaat om de legitimatie van wangedrag.'
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:07 schreef Perrin het volgende:
Een beetje harder dweilen zal weinig helpen zolang de sluizen openstaan.
De tsunami van vluchtelingen leidt volgens de media/politici en politie niet tot meer criminaliteit, dus ik vraag me af wat de reden van deze maatregelen is.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:06 schreef Igen het volgende:
- meer videobewaking
- meer snelrecht
Geen zwembad is deze zomer meer veilig, ik zal vrouwen op attenderen deze zomer niet buiten te komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:07 schreef Red_85 het volgende:
Alweer eentje.
http://www.dailymail.co.u(...)l-twitter_mailonline
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Nou, de media in Duitsland is behoorlijk aan het draaien. Ze durven inmiddels de problemen toch wel te benoemen. In beide Talkshows gisteravond op het ZDF (het openbare net) werd hoofdzakelijk alleen maar over "het asielzoekers vraagstuk" gesproken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:52 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
In die afgelopen 4 maanden is dan ook het vertrouwen in de overheid en de media (die liggen samen met elkaar in bed) tot een dieptepunt gedaald.
Eigenlijk is de taak van de media om te overheid te controleren, maar het is vier handen op één buik want stel je voor je zegt iets kritisch over een bewindspersoon, dat krijg je geen interview meer..
twitter:WilliamsJon twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 14:13:41Knives are out: Germany's Chancellor #AngelaMerkel likely to face (no) confidence vote on Jan 26th over #refugees >> https://t.co/dH1KwIGI5l reageer retweet
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 10:58:59Duitsland kantelt: https://t.co/P6sGGh6s5M reageer retweet
Ondertussen [url= http://www.telegraaf.nl/b(...)paign=twitter]lassen[/url] ze wel de de carnaval af uit angst.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, de media in Duitsland is behoorlijk aan het draaien. Ze durven inmiddels de problemen toch wel te benoemen. In beide Talkshows gisteravond op het ZDF (het openbare net) werd hoofdzakelijk alleen maar over "het asielzoekers vraagstuk" gesproken.
Voor de liefhebbers:
"maybrit illner" Thema "Deutschland 2016 – leben mit Gewalt und Terror?"
LOL Zelfs de Duitsers zien t niet meer zo zitten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:40 schreef Nintex het volgende:
Duitsland draait:twitter:WilliamsJon twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 14:13:41Knives are out: Germany's Chancellor #AngelaMerkel likely to face (no) confidence vote on Jan 26th over #refugees >> https://t.co/dH1KwIGI5l reageer retweet
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 10:58:59Duitsland kantelt: https://t.co/P6sGGh6s5M reageer retweet
Heeft niets met links of rechts te maken, heeft gewoon met realpolitik te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit!! Als andere partijen dit nou eens inzien! Het is me echt een raadsel dat sommige partijen zichzelf zo keihard in hun eigen vingers lijken te snijden.
Maargoed ik snap het deels wel, het begint natuurlijk met het verbergen om de reden die jij aankaart, en men hoopt dan dat het vanzelf 'weg gaat'. En naarmate de tijd verstrijkt wordt het steeds moeilijker om met dit soort misdrijven alsnog naar buiten te komen.
het klinkt misschien gek maar als links een tikkeltje meer rechts was zou rechts veel minder sterk staan.
"Officieel mag de politie in Nordrhein-Westfalen niet zeggen welke ethnische achtergrond verdachten hebben"quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:07 schreef penny-wise het volgende:
Ondertussen ergens anders...
http://www.dichtbij.nl/ro(...)m_campaign=Telegraaf
Ah, extra info over dit bericht: Duits zwembad weert mannelijke vluchtelingenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:54 schreef Eufonie het volgende:
German leisure centre becomes the first to ban all migrants after a schoolgirl was sexually assaulted in a public swimming pool by Syrian teenagers - http://www.dailymail.co.u(...)yrian-teenagers.html
A German leisure centre has become the first in the country to ban all migrants after a schoolgirl was sexually assaulted in a public swimming pool by Syrian teenagers. Three Syrian boys were arrested earlier this month over the attack at a leisure centre in Munich as the country grapples with growing concerns about sex crimes perpetrated by asylum seekers. In response to growing concerns, a leisure centre in Bornheim, North Rhine-Westphalia, has now barred all migrants. The ban also follows an attack by an 18-year-old refugee on a 54-year-old woman in Bornheim, where he had grabbed her by the private parts and tried to kiss her.
[...]
In the Munich attack, the three boys are alleged to have surrounded the 17-year-old girl in the pool before one of them groped her underneath her swimming costume in an offence deemed rape under local law. When the girl's sister, 14, tried to make them stop, she too was groped by the trio of teenagers, who were all aged under 15.
De maatregel terugdraaien is echt geen aanrader. Moslims weten verdomd goed dat zee hun poten moeten thuishouden en ze weten ook dat men hier toch niks/weinig doet als ze zich misdragen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, extra info over dit bericht: Duits zwembad weert mannelijke vluchtelingen
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het OM weet helemaal niet wie de daders zijn, het OM weet alleen wie de verdachten zijn.
Maar niet aan de media, stel je voor, dat het publiek het weet?quote:Ik ben ook zeker voorstander van het accuraat registreren van daders en hun achtergrond. Ook moet informatie die relevant kan zijn voor het openbaar bestuur daaraan doorgespeeld worden.
Begin vooral over wat anders.quote:[..]
Nee, ik vind het vooral belangrijk dat het in de openbare dienst werkzame mensen of volksvertegenwoordigers betreft. Het is dan ook aan de betreffende openbare lichamen en aan de partijen om dat bekend te maken, niet aan de politie. Ik zou het niet goed vinden wanneer de politie van een verdachte bekend zou maken dat die VVD-lid is wanneer ze daar toevallig achterkomen. Maar publieke figuren in publieke functies moeten publiekelijk verantwoording afleggen over hun misdrijven.
Tja, ze is ook wel heel erg Oost-Indisch doof geweest het laatste half jaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:40 schreef Nintex het volgende:
Duitsland draait:twitter:WilliamsJon twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 14:13:41Knives are out: Germany's Chancellor #AngelaMerkel likely to face (no) confidence vote on Jan 26th over #refugees >> https://t.co/dH1KwIGI5l reageer retweet
Neeeee joh, ben je gek; ze weten natuurlijk niets van onze cultuur en denken dat ontblote lichaamsdelen een uitnodiging zijn om eens lekker stevig te gaan zitten graaien!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:06 schreef deedeetee het volgende:
poten moeten thuishouden en ze weten ook dat men hier toch niks/weinig doet als ze zich misdragen.
De beerput is los. En dit gaat ook niet meer goed komen. Ik denk dat we in Oost Europa steeds meer geweld van ultra-rechts gaan zien als reactie. Dit zal zich vervolgens als een olievlek gaan verspreiden over Europa.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef KingRadler het volgende:
Amnesty International : 1000 Zweedse vrouwen door migrant moslims verkracht 300 meisje waren onder 15 Jaar.
http://100percentfedup.com/?p=9182
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef KingRadler het volgende:
Amnesty International : 1000 Zweedse vrouwen door migrant moslims verkracht 300 meisje waren onder 15 Jaar.
Kun je bij de bronnen wel even hele basale kwaliteitsstandaarden aanhouden? Dit is een aanranding van journalistieke waarden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:13 schreef KingRadler het volgende:
Klein percentage...maar het wordt wel steeds meer natuurlijk.....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar cultuur, en blanken moeten zich schamen voor wat we wereldwijd doen dus moeten we ook niet janken als ons wat overkomt, ehhh......*denk*....oh ja; het is slechts een klein percentage wat dit doet en je kunt de goeden niet met de kwaden straffen en als je de immigratie aan banden legt straf je die goeden ook, ehhh...ehhh....ehhhh......shit, hoe gaan we DIT nou weer goedpraten, jongens?
Oh ja; in boerendisco's komt er ook wel eens een hand van een dronkenlap op een dameskont enzo!
Whew, toch nog gelukt het te bagatelliseren!
En hoe meer er binnenstroomt, hoe sterker ze zich in groepsverband zullen voelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:29 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Klein percentage...maar het wordt wel steeds meer natuurlijk.....
Een signalement dient ter opsporing van een verdachte, niet ter meningsvorming van fokkertjes over andere mensen met een dergelijk signalement. En het is al helemaal niet de bedoeling dat het pubiek daarop actie gaat ondernemen, itt het openbaar bestuur. Dus dan lijkt mij het logisch dat die informatie statitisch correct en dus nadat het daderschap is vastgesteld aan het publiek wordt gepresenteerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Maar niet aan de media, stel je voor, dat het publiek het weet?
Je bent niet toevallig lid van de VVD, je bent dat welbewust en uit overtuiging naar ik aanneem. Maar volgens mij ik heb ik mij uitsluitend uitgelaten over corrupte en anderzins misdadige VVD-ers die als zodanig politiek actief waren en over de VVD als geheel.quote:Begin vooral over wat anders.
Het punt is dat jij graag meld dat een crimineel toevallig lid van de VVD is, hoewel dat niets met zijn daad te maken hoeft te hebben. Daar zit jouw hypocrisie.
Dus je bent voor meer censuur en doofpotaffaires?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Een signalement dient ter opsporing van een verdachte, niet ter meningsvorming van fokkertjes over andere mensen met een dergelijk signalement. En het is al helemaal niet de bedoeling dat het pubiek daarop actie gaat ondernemen, itt het openbaar bestuur. Dus dan lijkt mij het logisch dat die informatie statitisch correct en dus nadat het daderschap is vastgesteld aan het publiek wordt gepresenteerd.
Tja.. dit is eens een serieus goeie vraag, mag weleens uitgezocht worden..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Oplossen? Doofpot, thee drinken, en vooral meer van die lui binnenlaten
Moet je je voorstellen hoe mooi Nederland zou zijn ZONDER die lui! 80% minder verkrachtingen, 60% minder overvallen, 60% minder gevangenissen, lagere belastingen, hogere uitkeringen, geen ghetto's, altijd en overal veilig over straat, etc. etc.
Waarom laat de overheid ons land verzieken i.p.v. mensen die er niet thuishoren en niet in onze maatschappij passen terug te sturen naar waar ze zich wel thuisvoelen?
Of massaal stroomstoot wapens meenemen naar het zwembad.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Geen zwembad is deze zomer meer veilig, ik zal vrouwen op attenderen deze zomer niet buiten te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
Nee, en dit heeft ook niks met een doofpot te maken. In Keulen en Zweden gaat het niet over een enkel geval, maar een patroon. Dat is wel relevant, dat moet dan ook meteen doorgegeven aan de verantwoordelijke bestuurders en aan het publiek. Maar met de kennis dat twee aanranders in Almere asielzoekers zijn kan het openbaar bestuur niks, en het publiek evenmin, net zo min als de kennis dat de verdachte rood haar had of groot was.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je bent voor meer censuur en doofpotaffaires?
Vadertje overheid weet wel wat goed voor je is en verder oogjes dicht en snaveltjes toe?
Open, transparant en eerlijk communiceren als overheid zijnde met het volk wat ze dienen hoeft niet blijkbaar?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, en dit heeft ook niks met een doofpot te maken. In Keulen en Zweden gaat het niet over een enkel geval, maar een patroon. Dat is wel relevant, dat moet dan ook meteen doorgegeven aan de verantwoordelijke bestuurders en aan het publiek. Maar met de kennis dat twee aanranders in Almere asielzoekers zijn kan het openbaar bestuur niks, en het publiek evenmin, net zo min als de kennis dat de verdachte rood haar had of groot was.
Uiterlijke kenmerken zijn slechts van belang voor de opsporing wanneer de verdachte nog voortvluchtig is.
Daar trapt toch geen weldenkend mens meer in. Alleen de alles goed praters. Die hebben een merkwaardig gebrek als t op logisch denken aan komt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Neeeee joh, ben je gek; ze weten natuurlijk niets van onze cultuur en denken dat ontblote lichaamsdelen een uitnodiging zijn om eens lekker stevig te gaan zitten graaien!
Allemaal culturele misverstanden (althans volgens sommigen hier).
Je kunt wel een patroon opmaken als je merkt dat vluchtelingen vaker en vaker en vaker hun poten niet thuis kunnen houden bij autochtone dames.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, en dit heeft ook niks met een doofpot te maken. In Keulen en Zweden gaat het niet over een enkel geval, maar een patroon. Dat is wel relevant, dat moet dan ook meteen doorgegeven aan de verantwoordelijke bestuurders en aan het publiek. Maar met de kennis dat twee aanranders in Almere asielzoekers zijn kan het openbaar bestuur niks, en het publiek evenmin, net zo min als de kennis dat de verdachte rood haar had of groot was.
Uiterlijke kenmerken zijn slechts van belang voor de opsporing wanneer de verdachte nog voortvluchtig is.
Veel goedpraters zijn volgens mij zelf moslim, of hebben zoiets dat Ali de shoarmaboer om de hoek een goeie gast is, DUS zijn alle moslims geen verkeerde mensen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar trapt toch geen weldenkend mens meer in. Alleen de alles goed praters. Die hebben een merkwaardig gebrek als t op logisch denken aan komt.
Wat wordt er verstaan onder "niet meer aankunnen?"quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:40 schreef Nintex het volgende:
Duitsland draait:twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 15-01-2016 om 10:58:59Duitsland kantelt: https://t.co/P6sGGh6s5M reageer retweet
Maar als Mohammed in een Geenstijl-filmpje iets verkeerds zegt dan zij DUS wel alle moslims verkeerde mensen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel goedpraters zijn volgens mij zelf moslim, of hebben zoiets dat Ali de shoarmaboer om de hoek een goeie gast is, DUS zijn alle moslims geen verkeerde mensen.
Dat zegt niemand, maar het telt wel weer mee als je een patroon opmerkt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar als Mohammed in een Geenstijl-filmpje iets verkeerds zegt dan zij DUS wel alle moslims verkeerde mensen.
Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |