Ik haal hier in ieder geval wel iets positiefs uit; dat ze her en der wel plaatsverboden handhaven voor vluchtelingen!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:52 schreef KingRadler het volgende:
Politie is gewoon beste vriend van de vluchtelingen.
Ze hebben de opdracht gekregen om niet al te hard te zijn tegen ze.
Agent klapt uit de biecht: "Wij mogen vluchtelingen niet eens vasthouden"
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ens-vasthouden.dhtml
je heb gelijk de meeste bronnen komen uit het nieuws.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als de bronnen waar ze het nieuws uit halen, hoezo?
Tja FOK! heeft relatief weinig reporters in vaste loondienst die zelf op incidenten af kunnen gaan om daar verslag van te doen, dus ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:30 schreef KingRadler het volgende:
[..]
je heb gelijk de meeste bronnen komen uit het nieuws.
waar Fok afhankelijk van is.
Neehee, wat ik zeg is dat het pas bij een statistiek met een correlatie een feit is wat interessant is voor het openbaar bestuur en dus ook het publiek. Een of twee gevallen zeggen niks, dus heeft de politie helemaal niks om te communiceren. Als het nou vaker gebeurt dat asielzoekers zich aan aanranding schuldig maken, is dat wel een relevant gegeven voor zowel het openbaar bestuur als het publiek.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus die 2 aanranders zouden niet mee mogen tellen bij de statistieken omdat ze opgepakt zijn?
Nee hoor, dat heeft daarbij geen hulp nodig, zie hieronder.quote:![]()
![]()
![]()
En het publiek zou hier niets van af mogen weten omdat ze geen conclusies zouden mogen trekken over of het wel handig zou zijn een AZC in de buurt te krijgen?
Je bent dus een voorstander van het volk dom te houden?
Jij bent een wegkijker van het probleem van bedroevende journalistiek, je steekt je kop in het zand voor de leugens en je praat het goed omdat het in je straatje past.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De enige aanfluiting hier zijn posters zoals jij die het maar blijven proberen goed te praten. Niemand neemt je meer serieus. En terecht.
Ik stel juist eisen aan de netheid van VVD-poltici, bewindslieden van justitie en ook aan de netheid van de politie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je vergeleek de toevalligheid van de criminaliteit van VVDers met de toevalligheid van criminaliteit van hells angels en no surrendor, als een ware volksmenner.
Als je je van dergelijke onderbuik aansprekende discussiemethode wilt bedienen, prima, mag van mij, maar ga dan niet meneer netjes uithangen in andere discussies.
Ik heb helemaal geen probleem. Ik ben altijd bereid om iemand uit te leggen hoe iets juridisch zit en hoe publieke organen werken of zouden moeten werken, maar als mensen redeneren alsof die er uitsluitend zijn om henzelf als meningsvormer en poster te bedienen inclusief hun beperkte aandachtsspanne dan houdt het snel op.quote:Dat is jouw probleem, de pseudo-intellectueel uithangen en oh zo veel waarde hechten aan de juiste juridische en omgangssparkelijke vormen en manieren als het in je straatje past, maar als het om je stokpaardje gaat ben je de beste leerling van Goebbels.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neehee, wat ik zeg is dat het pas bij een statistiek met een correlatie een feit is wat interessant is voor het openbaar bestuur en dus ook het publiek. Een of twee gevallen zeggen niks, dus heeft de politie helemaal niks om te communiceren. Als het nou vaker gebeurt dat asielzoekers zich aan aanranding schuldig maken, is dat wel een relevant gegeven voor zowel het openbaar bestuur als het publiek.
En wat heeft dat met de politie van Almere te maken?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit plaatje is inmiddels hopeloos achterhaald.
Ohhhh sorry, je bedoelt dus dat je allen specifiek aanrandingen van vluchtelingen in Almere aan elkaar mag koppelen en dat misdaden van ANDERE vluchtelingen in ANDERE woonplaatsen niet relevant zijn om onderlinge verbanden te zien en dat die dus allemaal de doofpot in moeten tot de politie en de overheid er glasheldere conclusies over heeft kunnen trekken?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de politie van Almere te maken?
Nee dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ohhhh sorry, je bedoelt dus dat je allen specifiek aanrandingen van vluchtelingen in Almere aan elkaar mag koppelen en dat misdaden van ANDERE vluchtelingen in ANDERE woonplaatsen niet relevant zijn om onderlinge verbanden te zien en dat die dus allemaal de doofpot in moeten tot de politie en de overheid er glasheldere conclusies over heeft kunnen trekken?Duidelijk!
Jij hebt liever dat men door jouw geselecteerde en arbitrair als irrelevant benoemde feiten niet deelt want het zou wel eens gebruikt kunnen worden door politieke tegenstanders.quote:
Nee, ik heb liever dat jij of alsnog leert lezen of ophoudt met schrijven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:00 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat men door jouw geselecteerde en arbitrair als irrelevant benoemd feiten niet deelt want het zou wel eens gebruikt kunnen worden door politieke tegenstanders.
Dit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En wat heeft dat met de politie van Almere te maken?
Gaten schieten in achterlijke redenaties zal ik nooit mee ophouden. Deal with it Stalin.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat jij of alsnog leert lezen of ophoudt met schrijven.
Wat een verbeelding.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Gaten schieten in achterlijke redenaties zal ik nooit mee ophouden. Deal with it Stalin.
Je snapt het punt duidelijk niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:03 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dit.
Asielzoekers niet over één kam scheren aub.
Ik heb hetzelfde hoor. De politiek vertrouw ik sinds enige tijd ook al niet meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:35 schreef KingRadler het volgende:
ik vertrouw geen enkele Moslim meer.
https://www.facebook.com/sat1nrw/videos/943391579030190/?_rdr=pquote:17:30 SAT.1 NRW
Nordafrikaner steinigen Transsexuelle!!!
Unfassbar: Die Polizei stoppt in Dortmund gerade noch rechtzeitig eine Steinigung! In unserem Video sprechen die Opfer exklusiv. Mehr dazu um 17.30 Uhr in SAT.1 NRW.
Omg het is gewoon niet te gelovenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/sat1nrw/videos/943391579030190/?_rdr=p
Hoe gaat regressief links dit geweld van de ene door hun aangeduide groep onderdrukte slachtoffers naar de andere groep onderdrukte slachtoffers goedpraten vraag ik me af.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/sat1nrw/videos/943391579030190/?_rdr=p
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Hoe gaat regressief links dit geweld van de ene door hun aangeduide groep onderdrukte slachtoffers naar de andere groep onderdrukte slachtoffers goedpraten vraag ik me af.
Inderdaad. Dat er politie op straat rondrijdt en toevallig op tijd dit ziet en gelijk ingrijpt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omg het is gewoon niet te geloven
Als je daarentegen extreem rechts in Zweden moet geloven wegen de belangen van homo's weer zwaarder.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:14 schreef Igen het volgende:
[..]
En als ik Poetin en Orbán moet geloven, dan is het allebei volstrekt verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |