Liep jij niet op hoge poten uit de 40 plus sc wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Even heel iets anders... speciaal voor FANN (en stiekem ook voor mijzelf)
[ afbeelding ]
huh? wanneer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Liep jij niet op hoge poten uit de 40 plus sc weg
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoekenquote:
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoeken
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel ja
Je bent gewoon een tijdje Fok-afwezig geweest, met of zonder reden .. Mij staat niets bij van hoge poten...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel ja
ik ben al ongeveer 2 weken terug dus weet ik niet goed waar de kreet vandaan komt...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een tijdje Fok-afwezig geweest, met of zonder reden .. Mij staat niets bij van hoge poten...
Maar mijn geheugen is ook lek hoor
Maak je voor niet druk..quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik ben al ongeveer 2 weken terug dus weet ik niet goed waar de kreet vandaan komt...
Doe ik ook nietquote:
dat was ooit, dus niet nuquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoeken
Zie ik zo bleekquote:
Ja wel hoor we blijven culligquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het versgebakken maisbrood bij de bakker ontdekt![]()
O wacht, we zitten niet meer in CUL.
versgebakken bij een bakker, is dat bijzonder?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het versgebakken maisbrood bij de bakker ontdekt![]()
O wacht, we zitten niet meer in CUL.
Het was vanmorgen nog een beetje warm, dus dat lijkt me dan wel vers gebakkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
versgebakken bij een bakker, is dat bijzonder?
Sta je buiten? Het waait hier als een malle.quote:
mag ik een stukje?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was vanmorgen nog een beetje warm, dus dat lijkt me dan wel vers gebakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |