SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teambuilding!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef MutedFaith het volgende:
Meh. Zamboni kaput, dus in plaats van dat ik nu op t ijs stap om te trainen zit ik alweer in de auto naar huis.
Het is niet je beste dag vandaag hèquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef MutedFaith het volgende:
Meh. Zamboni kaput, dus in plaats van dat ik nu op t ijs stap om te trainen zit ik alweer in de auto naar huis.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef LadyOracle het volgende:
Ik denk een cracker met hummus en een bakje Alpro. Rond de 1800 lijkt me mooi voor vandaag.
dat is toch ook gewoon een legitieme klacht?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
In: 1801
Uit: 2913
Ondertussen klaagt mijn huisgenoot over hoe vervelend het is om veel te moeten eten om aan te komen.
Ja, maar het is frustrerend voor ons allebei. Zij wil er 15 kilo bij en heeft daar enorm moeite mee, heeft weinig honger. Ik wil er 15 kilo af, en heb altijd honger. Wat zij proppen noemt, schuif ik zo naar binnen. Dan zit ik met honger te kijken naar haar bord eten, terwijl zij zit te klagen dat ze het niet op krijgt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is toch ook gewoon een legitieme klacht?
Hoe dan!?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef LadyOracle het volgende:
Ok, ze zit dus sinds half elf aan tafel om twee borden eten naar binnen te werken en ze zit echt te kokhalzen omdat het niet lukt. Letterlijk. Haha.
Precies, zei ik ook al. Gaat ze proberen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Beter gaat ze naar meerdere eetmomenten per dag en verzadigder voedsel als ze er zo serieus mee is om 15kg aan te komen.
Jezus wat ga jij hardquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben gisteren op 1439 kcal uitgekomen. Was 0,6 kg lichter dan gisteren.
Planning voor vandaag
O: havermout met melk
L: Griekse salade
D: kip kerrie met quinoa
T: Optimel Griekse yoghurt
Kwak fijn dat de flow er weer is!
Is vooral veel koolhydraten en vrij weinig eiwitten. Die eiwitjes heb ik wel nodig voor mijn topsportlijf. Jonge.quote:
Ja, vandaar die dikke lul.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is vooral veel koolhydraten en vrij weinig eiwitten. Die eiwitjes heb ik wel nodig voor mijn topsportlijf. Jonge.
Ja, daar komt een theelepel eiwitten uit, zet geen zoden aan de dijk.quote:
Ik dacht eigenlijk dat je 2x dikke lul ging zeggen. Iets met eiwitjes. Jij let ook niet op he?quote:
Heb m'n koffie nog niet op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je 2x dikke lul ging zeggen. Iets met eiwitjes. Jij let ook niet op he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
O ok, ja ben nieuw hequote:Op donderdag 14 januari 2016 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Quoten uit een gesloten topic lukt niet, maar inderdaad is dat wat lastig met mijn werk, mijn dieetwensen kenbaar maken. Veel diners met set menu's met meerdere gangen en als ik met de mayor van Lyon zit te dineren ga ik niet zitten piepen over de dressing op de salade.
Natuurlijk kan ik dan kiezen om mijn bordje niet helemaal leeg te eten, maar ja, als iets echt heel, heel lekker is... Dan moet je wel sterk in je schoenen staan. En als ik dat altijd was, dan zat ik hier niet.
Als voorbeeld, lunch gisteren was een bord met een stuk zalm, een stuk biefstuk, iets rijst/kaas-erigs en 4 asperges.
Ik heb dat rijst ding gelaten, want niet eens lekker.
Oh, en dessert waren twee citroencookies met icing.Ook die heb ik niet op.
Maar met een jet lag is mijn ruggegraat niet altijd even sterk.
En ook nog, het is niet dat ik speciale wensen heb behalve minder, en minder ongezond.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:07 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:30 schreef DeLuna het volgende:
Weegschaal zei 74,7 vanochtend. -0,18 minder dan gisteren. Nog 0,3 en ik zit op mijn "eindpunt" van de vorige keer
U jelly?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
-0.18, heb jij twee digits achter de komma?
Op de weegschaal zelf niet, maar als hij synchroniseert met de app, en ik zoek hem op de pagina zelf dan staan er inderdaad twee achter de komma. Eerst liet hij in MFP zelfs drie achter de komma zien maar daar is ie zelf mee opgehouden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
-0.18, heb jij twee digits achter de komma?
Goed! Eten gewoon helemaal onder controle sinds september. Ben ik heel blij mee. Sporten zou véél beter kunnen maar beweging genoeg. Nog tot volgend weekend alleen met de kinderen dus ik ren me suf.quote:
dat klinkt allemaal erg positief, fijn! Moet je nog veel voor die 7?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Goed! Eten gewoon helemaal onder controle sinds september. Ben ik heel blij mee. Sporten zou véél beter kunnen maar beweging genoeg. Nog tot volgend weekend alleen met de kinderen dus ik ren me suf.
Zeer leuk vooruitzicht met 2 tripjes Londen tussen nu en april
En ik hoop de 80 onder te duiken dit weekend.
Mijn instructeur moest me ook steeds op mijn donder geven omdat ik te veel te vaak te hard wilde. Het is niet makkelijk... En dan toch doen omdat je geen zin hebt om naar je lichaam te luisteren en de dag erna weer veel pijn... :-(quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nawh!
Jompel jompel.
Eergisteren nog een interessant praatgebeuren op de radio, over accepteren dat je geblesseerd bent als actief sporter. En dat dáár pas de revalidatie begint, omdat je dan pas kunt accepteren dat je minder kunt doen en dán pas actief (!!) naar beter worden toe kunt werken. Er zat wat in
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gebruik ook fatsecret want ik kon mij meer identificeren met "fat" dan met "fitness"
Welkom priemke en succes!
Je bedoelt barcode scan dinges? Heeft FS ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:16 schreef Cathmar het volgende:
Succes PG.
Vind vooral de scan functie van myfitnesspal goud.
SQ, schommel nu tussen 80.2 en 80.5 dus de dag van die 7 komt dichterbij. Vind het soms moeilijk te overzien dat ik nog 10 kilo 'moet'. Maar we gaan lekker door zo.
Scan functie? Dit heb ik nog niet ontdekt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:16 schreef Cathmar het volgende:
Succes PG.
Vind vooral de scan functie van myfitnesspal goud.
SQ, schommel nu tussen 80.2 en 80.5 dus de dag van die 7 komt dichterbij. Vind het soms moeilijk te overzien dat ik nog 10 kilo 'moet'. Maar we gaan lekker door zo.
Wow...dat gaat snel! goed bezigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx skjoe !
[..]
Je bedoelt barcode scan dinges? Heeft FS ookEn dank dank !
Oja ter info: Ik weeg nu 65,7; 3 weken geleden zat ik aan 67,2.. (ben 1m62 groot)
Ja. Barcode scannen van de producten die je in wil voeren en MFP (of FS, die heeft t ook) zoekt 'm zelf op in de database.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:23 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Scan functie? Dit heb ik nog niet ontdekt.
Gewoon barcode scannen ofzo?
Ja of je denkt dat je gelijk bent gebleven en dan ben je ineens 40 gram zwaarderquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Ik had vaker af kunnen vallen damnit
Dan haal je het toch uit de verpakking?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:27 schreef Rauw. het volgende:
Maar gezond is toch om dingen te eten zonder barcodes?
Die betaal ik erbij en moet dus ook op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan haal je het toch uit de verpakking?
ja da's de keerzijde van de medaillequote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of je denkt dat je gelijk bent gebleven en dan ben je ineens 40 gram zwaarder
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gebruik ook fatsecret want ik kon mij meer identificeren met "fat" dan met "fitness"
Hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
#fatnessquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Yummyquote:
Werken in de ITquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:27 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Haha
Hoe redden jullie het in hemelsnaam om continue mee te posten?ik probeer af en toe wel ergens in te haken, maar zelfs een lijstje plaatsen lukt me niet.
Maar, goed nieuws, hier gaat het lekker. Vanochtend 78kg, en ik kom van de 83,nogwat eind november. Alles in MFP zetten helpt goed, want blijkbaar at ik veul te veul.
Begin er ook maar niet aan. Die met zeezoutquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:54 schreef Rauw. het volgende:
Ik hoor alleen maar lof over tony chocoloney maar ik heb het nog nooit op
Die blauwe op dat plaatje is gewoon puur toch? Ik had laatst puur met cranberry en anijs. Die was ook erg lekker en het lukte me zowaar om elke dag maar 15 gram te etenquote:
Oh, ander blauw.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die blauwe op dat plaatje is gewoon puur toch? Ik had laatst puur met cranberry en anijs. Die was ook erg lekker en het lukte me zowaar om elke dag maar 15 gram te eten
Het idee klinkt briljant. Al moet ik dan wel de boel achter slot en grendel laten opbergen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
kokos![]()
Ik heb net een gokje genomen en drie dozen (go big or go home) Tiny Tony's besteld. Zou ik een half jaar mee door moeten kunnen.
[ afbeelding ]
5 gram per unit. Bite size. Kan ik er dagelijks twee van in mijn kantoortas gooien.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt
ERHMAGERDquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
kokos![]()
Ik heb net een gokje genomen en drie dozen (go big or go home) Tiny Tony's besteld. Zou ik een half jaar mee door moeten kunnen.
[ afbeelding ]
5 gram per unit. Bite size. Kan ik er dagelijks twee van in mijn kantoortas gooien.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt
Hier ook in IT... lekker makkelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Werken in de ITAls in: 3 beeldschermen waardoor ik makkelijk even tussendoor kan fokken
![]()
En grmfpl.. collega is deze middag even naar de winkel geweest (want hij had geen brood meer); brengt hij 2 zakken chips en nootjes mee 'want het is vrijdag en dat vinden jullie ook wel lekker hé'
How about.. no.
Oh en als er iets is waar ik makkelijk vanaf kan blijven; is het chocoladeDaar heb ik wel geluk mee
Chips daarentegen....
gmrpfl...
Met wisselende code die je dan moet raden. Dus als het niet lukt heb je pech.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:26 schreef Rauw. het volgende:
Koop er ook maar een 2 per dag dispenser bij, kan mij niet voorstellen dat dat goed gaat (en ik heb een behoorlijke discipline.)
Nou, dat denk ik dus wél. Ik kan veel beter met zulke dingen omgaan dan met repen, die aangebroken en al hysterisch mijn naam liggen te krijsen elke keer als ik mijn kastdeur open trekquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:26 schreef Rauw. het volgende:
Koop er ook maar een 2 per dag dispenser bij, kan mij niet voorstellen dat dat goed gaat (en ik heb een behoorlijke discipline.)
Ik geloof in je.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar bedankt voor je gestelde vertrouwen
Ik heb in december voor het eerst eentje geprobeerd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:54 schreef Rauw. het volgende:
ik vind zo'n klein plakje puur zo lekker bij de koffiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:32 schreef MutedFaith het volgende:
Oh. Alleen in melk en puur zie ik in de TOny webshop. Da's dan wel jammer.
nee het ging me ook vooral om de bite size. Al vind ik m wel bijzonder lekker verder.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef MutedFaith het volgende:
Ja, maar dan moet ik al melk pakken. Want mijn wederhelft houdt niet van puur. Dus als ik puur pak moet ik de hele doos zelf leeg eten.
En qua 'gewone' chocolade vind ik tony niet heul bijzonder. In elk geval niet bijzonder genoeg om 'm te verkiezen boven goedkopere alternatieven.
Binnenkort maar weer eens naar Aken rijden. Daar ligt een factoryoutlet van Lindt.
Te gevaarlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:59 schreef Cathmar het volgende:
Ik ga NIET kijken naar zo'n doos Tony....
Uhuh.quote:
Herkenbaar... de snaai spullen heb ik ook verbannen. Wel zo veiligquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:05 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Uhuh.
Beter heb ik chocolade (nog) niet in huis.
SQ: hoeveel cal in 1 stukje?
Hahah soms mis ik het wel hoor ;pquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is maar wat je ideaal noemt
Klopt, en de pure is 28 kcalquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:08 schreef MutedFaith het volgende:
Melk:
567 kcal per 100 gram, volgens de website. Een doos is 700 gram en heeft 140 chocolaatjes.
Dus een chocolaatje heeft 5 gram en 28,35 kcal.
Puur:
531 kcal per 100 gram, volgens de website. Een doos is 700 gram en heeft 140 chocolaatjes.
Dus een chocolaatje heeft 5 gram en 26,55 kcal.
Zijn mooie tussendoortjes danquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:08 schreef MutedFaith het volgende:
Melk:
567 kcal per 100 gram, volgens de website. Een doos is 700 gram en heeft 140 chocolaatjes.
Dus een chocolaatje heeft 5 gram en 28,35 kcal.
Puur:
531 kcal per 100 gram, volgens de website. Een doos is 700 gram en heeft 140 chocolaatjes.
Dus een chocolaatje heeft 5 gram en 26,55 kcal.
Sorry waarvoor? Dat je halfzat gaat ketsen vanavond? Heb ik geen last van tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:15 schreef Barreltje het volgende:
sushi want mijn lief komt thuis!met twee flessen goede witte wijn
dus morgen + 1000 kilo!
sorry SQ![]()
oh, da's al twee keer zo veel als ikquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:18 schreef Shandaly het volgende:
Ik ga uit eten vanavondMorgen weer boven de 80 waarschijnlijk
Ik wil me wel inhouden, maar vooral ook genieten. Zo vaak ga ik nou ook weer niet uit eten, ik haal denk ik nog geen 10 keer per jaar...
Hoi, ben jij ineens 50+ met een pittig kort kapsel en is dit facebook?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, da's al twee keer zo veel als ik![]()
#geniet!
Nee? Verkeerd onderwerp?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi, ben jij ineens 50+ met een pittig kort kapsel en is dit facebook?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi, ben jij ineens 50+ met een pittig kort kapsel en is dit facebook?
Noem dat maar niet vaakquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:18 schreef Shandaly het volgende:
Ik ga uit eten vanavondMorgen weer boven de 80 waarschijnlijk
Ik wil me wel inhouden, maar vooral ook genieten. Zo vaak ga ik nou ook weer niet uit eten, ik haal denk ik nog geen 10 keer per jaar...
ja jong, je dacht toch niet dat ik dat niét met deze gedachte typte?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
LEKKER GENIETEN ANS!
JA, JE HEBT HET VERDIEND! LEKKER GENIETEN MET JE MANNETJE!
maar daarvoor ben je toch ook naar de UK verhuist?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
' genieten '
Ik kan dat woord eigenlijk niet meer zien
Ik zag het al helemaal voor me, dat tikkend met je kind leuterend aan je tiet terwijl je verwoed je haar uit de knoop probeert te halen en besluit dat een pittig kort kapsel ook wel makkelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jong, je dacht toch niet dat ik dat niét met deze gedachte typte?![]()
Dit verklaart een hopquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
' genieten '
Ik kan dat woord eigenlijk niet meer zien
Ik ben gek op die van Jeroen Meus:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:57 schreef MutedFaith het volgende:
Stoofvlees. Daar moet ik ook eens een leuk recept voor zoeken.
Gievquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
M'n stoofvlees valt uit elkaar in je mond, zo zacht![]()
![]()
Dan gaan we die eens als basis nemen!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben gek op die van Jeroen Meus:
http://www.een.be/program(...)stoofvlees-met-friet
Ja sorry he.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo ik kom een lijstje posten, en het eerste wat ik zie is chocolade![]()
Dus toen pakje ik 3 blokjes extra puur....
Ja klopt. Alleen qua fruit hou ik het zelf wel bij 2 stuks (3 als ik echt savonds nog trek heb en geen punten meer). Zitten natuurlijk ook suikers in. Het is wel iets veranderd. Ze kijken nu met het punten berekenen ook meer naar wat in de producten zit dan alleen het aantal kcal. Zo zijn bijv de eiwitrijke producten nu minder punten dan voorheen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Is het trouwens nog steeds zo dat je bij de weight watchers onbeperkt groenten en fruit mag eten?
Ik hou van chocola, maar Tony vind ik smerig.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:54 schreef Rauw. het volgende:
Deze doet het hier erg goed! http://www.24kitchen.nl/recepten/vlaams-stoofvlees-met-frietenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:57 schreef MutedFaith het volgende:
Stoofvlees. Daar moet ik ook eens een leuk recept voor zoeken.
en waar ligt dan de grens? Tellen bruine bonen wel mee voor punten? Of banaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen qua fruit hou ik het zelf wel bij 2 stuks (3 als ik echt savonds nog trek heb en geen punten meer). Zitten natuurlijk ook suikers in. Het is wel iets veranderd. Ze kijken nu met het punten berekenen ook meer naar wat in de producten zit dan alleen het aantal kcal. Zo zijn bijv de eiwitrijke producten nu minder punten dan voorheen.
Banaan is nul punten, bruine bonen en doperwtjes zijn bv wel punten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en waar ligt dan de grens? Tellen bruine bonen wel mee voor punten? Of banaan?
In mijn geval bestaat denk ik zo'n 30% van mijn dagelijkse calorieen uit groente en fruit. Ik vind het daarom zo gek dat het niet meetelt. Ergens snap ik de gedachte waarschijnlijk wel (=stimuleren dat mensen andere keuzes maken, dus niet beknibbelen op groenten.) maar ik denk dat ik daardoor wellicht niet af zou vallen met weight watchers
Ligt aan de bronquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vroeger was ketchup ook maar 1 punt ofzo.
In de my fitness pal app, is dan de rijst bijvoorbeeld gekookt of ongekookt gewogen?
ik zet mn bord op de weegschaal en gooi de rijst er op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:10 schreef Artoo het volgende:
Gekookte rijst afwegen lijkt me alleen maar lastig. Hoe weet je dan hoe veel je in de pan moet gooien?![]()
Die had ik ooit gemaakt, want lekker. En was ook lekker. En toen aan een collega aangeraden en ze vond het echt smerig. Ze kwam me speciaal nog vertellen hoe vies ze het had gevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben gek op die van Jeroen Meus:
http://www.een.be/program(...)stoofvlees-met-friet
QFT!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet mn bord op de weegschaal en gooi de rijst er op.
Ik houd ook niet van met stroop of bier erdoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die had ik ooit gemaakt, want lekker. En was ook lekker. En toen aan een collega aangeraden en ze vond het echt smerig. Ze kwam me speciaal nog vertellen hoe vies ze het had gevonden
Beetje jammer....dus de ijsbaan ligt gewoon plat nu?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef MutedFaith het volgende:
En de zamboni nog steeds stuk. Dus wedstrijd vandaag gaat ook niet door.
Ja. Morgen komt een nieuwe zamboni en dan kunnen ze weer verder. Deze is beyond repair.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Beetje jammer....dus de ijsbaan ligt gewoon plat nu?
Watquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die had ik ooit gemaakt, want lekker. En was ook lekker. En toen aan een collega aangeraden en ze vond het echt smerig. Ze kwam me speciaal nog vertellen hoe vies ze het had gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Het gaat bagger hier.. Ik baal van mezelf.Euhm... deels gefeliciteerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kwamen bij de lunch een kaiserbroodje en T s'avonds nog 2 rijstwafel met smeerkaas en kalkoenborstfilet bij. Kwam uit op 1417 kcal. En was weer 0,6 kg lichter.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben gisteren op 1439 kcal uitgekomen. Was 0,6 kg lichter dan gisteren.
Planning voor vandaag
L: Griekse salade
D: kip kerrie met quinoa
T: Optimel Griekse yoghurt
Kwak fijn dat de flow er weer is!
Mee eens! Ik eet meestal in het weekend ook één dag op onderhoud! Dat geeft wat ruimte voor soulfood en -drinks en dergelijkequote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja joh! Kan toch makkelijk? Door de weeks op afval-niveau en in het weekend tot onderhoud door mogen (en als er drank in het spel is komt het er best wel eens boven natuurlijk, is ook niet heel erg een keer), werkt voor mij eigenlijk best heel goed(behalve in de kerstvakantie
te lang..)
Ja meestal is het maar 1 dag dat ik op onderhoud ga zitten en blijft de rest er nog wel (iets) onder.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:15 schreef Artoo het volgende:
[..]
Mee eens! Ik eet meestal in het weekend ook één dag op onderhoud! Dat geeft wat ruimte voor soulfood en -drinks en dergelijke
Voortaan iets in de mond van het krijskind stoppen? :-pquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd patrique!
Ik slipte wéér gisterenmijn goede wil was niet bestand tegen een avond alleen thuis met krijskind
Meteen ook weer 6 ons er bij. Dat ligt natuurlijk niet alleen aan die drie rijstwafels pindakaas en dat kleine zakje bananenchips. Misschien toch maar weer een wekelijkse cheatday inlassen.
Ik heb me voorgenomen nog x kilo's af te vallen dit jaar en dat kan pas mislukt zijn op 31 decemberquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou nooit voornemens maken die ik toch niet volhoud. Ga je je alleen maar kut door voelen.
jij bent vast kinderloos :-pquote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:29 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Voortaan iets in de mond van het krijskind stoppen? :-p
Werkt bij ons nog steeds hoor!quote:
Ik lees dit hier altijd. Dat je een dagje wat zwaarder bent na bepaald voedsel of veel eten, maar dan ben je nog niet aangekomen of zo. Denk(en) jullie/jij dat dan wel of zoiets?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:43 schreef MutedFaith het volgende:
Ennn weer op 76.8. Sushi is er alweer vanaf.
Neuh, meer dat ik weeet dat de schaal iets oploopt/blijft hangen na bepaald voedsel en dat dat een dag later weer "weg" is (het effect dus)quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:49 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik lees dit hier altijd. Dat je een dagje wat zwaarder bent na bepaald voedsel of veel eten, maar dan ben je nog niet aangekomen of zo. Denk(en) jullie/jij dat dan wel of zoiets?
Dat moet erg leuk zijn. Ze hebben er in Utrecht nu ook één gebouwd. Misschien wel een keer leuk om te doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Brunch: 2 harde broodjes met beleg
T: banaan
D: uit eten, geen idee nog
T: bier
Gaan vanmiddag met vrienden zo'n "Great escape" doen waar je in een kamer wordt opgesloten en je er met puzzels etc. Uit moet zien te komen
Dat lijkt me ontzettend slecht voor de bloeddruk!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Gaan vanmiddag met vrienden zo'n "Great escape" doen waar je in een kamer wordt opgesloten en je er met puzzels etc. Uit moet zien te komen
Denk al, word er steeds een beetje bang van.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 13:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neuh, meer dat ik weeet dat de schaal iets oploopt/blijft hangen na bepaald voedsel en dat dat een dag later weer "weg" is (het effect dus)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:10 schreef eleusis het volgende:
Nou mensen ik ben eindelijk van de 80,1kg af, ik heb me originele goal van 80kg gehaald hoor
Dat betekent dat ik nu, voor het eerst in 15 jaar, officieel een Gezond Gewicht heb![]()
[ afbeelding ]
Nu maar op naar de 75kg? Helaas word ik door MyFitnessPal beloond met een VERLAGING van m'n toegestane kcal per dagHij wil dat ik nu geen 1800 maar 1620 kcal ga eten. Stank voor dank zeg. Ik val toch nog af? Ik zet hem wel handmatig op 1700 hoor...
TTPIWWP.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:13 schreef Rauw. het volgende:
Ruim een kilo afgevallen afgelopen week, in plaats van gisteren een uurtje heb ik vanmorgen 2 uurtjes gesport.
Lijstje vandaag:
O: kwark met banaan
S: Sport
T: Banaan
L: Bacon+Ei en cranberry yoghurt (bevroren)
D: Br, Hamburger + zoete aardappel met wat geitenkaas
T: cranberry yoghurt (bevroren)
Misschien dat ik nog ergens een T'tje tussenvoeg. Beetje "cheatdag" om de -65 te vieren.
Eh. Dan ben ik wel aangekomen hoor. Waarschijnlijk alleen vocht en maag/darminhoud en vrij tijdelijk, maar ik weeg meer dan ervoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:49 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik lees dit hier altijd. Dat je een dagje wat zwaarder bent na bepaald voedsel of veel eten, maar dan ben je nog niet aangekomen of zo. Denk(en) jullie/jij dat dan wel of zoiets?
Das normaal. Minder vet = lagere energiebehoefte = minder eten.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:10 schreef eleusis het volgende:
Nou mensen ik ben eindelijk van de 80,1kg af, ik heb me originele goal van 80kg gehaald hoor
Dat betekent dat ik nu, voor het eerst in 15 jaar, officieel een Gezond Gewicht heb![]()
[ afbeelding ]
Nu maar op naar de 75kg? Helaas word ik door MyFitnessPal beloond met een VERLAGING van m'n toegestane kcal per dagHij wil dat ik nu geen 1800 maar 1620 kcal ga eten. Stank voor dank zeg. Ik val toch nog af? Ik zet hem wel handmatig op 1700 hoor...
Ja ik weetquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:41 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Das normaal. Minder vet = lagere energiebehoefte = minder eten.
Hoe slanker je wordt, des te minder verbrandt je lichaam uit zichzelf. Het hoeft namelijk al die kiloos vet niet in leven te houden en mee te zeulen.
Ik heb serieus echt géén foto's waarop ik goed te zien ben van "voor".quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:38 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
TTPIWWP.
VIJFENZESTIG! Wauw...
Ik ben echt benieuwd naar de voor en na!
Onder de 65, keurig hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:13 schreef Rauw. het volgende:
Ruim een kilo afgevallen afgelopen week, in plaats van gisteren een uurtje heb ik vanmorgen 2 uurtjes gesport.
Lijstje vandaag:
Misschien dat ik nog ergens een T'tje tussenvoeg. Beetje "cheatdag" om de -65 te vieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eleusis
Goed man
Het regende vandaag complimenten...This is worthless without pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
Hoeveel woog je dan wel nietquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:13 schreef Rauw. het volgende:
Lijstje vandaag:
176quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel woog je dan wel nietJeetje. Wel erg knap hoor
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 15:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eleusis
Goed man
Het regende vandaag complimenten...Foto'sssss 😎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:26 schreef kwakz0r het volgende:
Superknap Rauw., en ook applaus voor Eleusis
Ik wou dat ik eerder had gemerkt hoe veel voldoening een doel dichtbij hadmijn eerste doel is nog 2 kilo te gaan, en ik ben vet gemotiveerd
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wou dat ik eerder had gemerkt hoe veel voldoening een doel dichtbij hadmijn eerste doel is nog 2 kilo te gaan, en ik ben vet gemotiveerd
Het beginnen is echt het aller moeilijkste, maar had ik 14 jaar geleden moeten doen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:31 schreef File_3882 het volgende:
Wauw rauw respect. Dat je bent begonnen en gewoon doorgaat, super hoor. Eleusis jij ook super. Ik weet nog hoe blij ik was met die 7
Ja he, mijn eerste doel is nog 3 kg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 17:26 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben natuurlijk wel blondt...quote:Op zaterdag 16 januari 2016 12:49 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat klinkt dat smerig zoquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:15 schreef mrspoeZ het volgende:
L/D proeverij in een restaurant met een sterretje
Wauw, goed zeg!quote:
Hoi en welkom!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:38 schreef Mazou het volgende:
[..]
Wauw, goed zeg!![]()
![]()
Respect!
Ik lurk hier al een tijdje mee, ik dacht dat het misschien wel tijd was om mee te gaan posten, dus hoi
Ik ben sinds kort begonnen met een dieet via de sportschool waar ik 2 keer per week sport. Ik heb nog nooit een dieet gevolgd en ben al van kinds af aan altijd te zwaar geweest. Ik ken mezelf dus niet anders dan dik en te zwaar. Ik was heel benieuwd hoe dit zou gaan verlopen en of ik het vol zou houden maar vind het (tot nu toe) goed te doen en ben nu 7 kilo kwijt
Mooi hèquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog even een late-night wandeling gedaan in de sneeuw
Yes, ik hou van verse sneeuw. Dikke sneeuwvlokken inderdaad, toen we weer thuis waren stopte het ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi hèHier ook dikke sneeuwvlokken.
Dan kun je nog 23,5 uur genieten. :-pquote:
Scherpquote:Op zondag 17 januari 2016 00:30 schreef LadyOracle het volgende:
Dan kun je nog 23,5 uur genieten. :-p
Dronkenwcmomentquote:Op zondag 17 januari 2016 00:30 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dan kun je nog 23,5 uur genieten. :-p
Toch een mooie planning met eten en bewegingquote:Op zondag 17 januari 2016 09:00 schreef Barreltje het volgende:
sneeuw? ik reed gister in een fikse hagelbui, AU!
alvast een planning gemaakt voor volgende week:
Ma:Couscous salade // Body balance
Di: niks // Eten bij pa en moe
Wo:Yoga // buritto salade
Do: Zwemmen // Black-tie dinner van werk
Vr: Chinees opwarm // Volley
Za: hardlopen // verjaardag vieren
Zo: Zwemmen // shrimp-feta salade
niet echt een goed lijstje want veel anders-dan-normaal eten... ik probeer het te balansen dmv de lunch
De meeste mensen schijnen na drie weken al af te haken. En het is nu wel koud, dus niet fijn om te fietsen. (Daar heb ik ook geen zin in, maar het moet maar. Met het OV ben ik drie kwartier onderweg en met de fiets tien minuten. Maar je merkt het meteen aan het weer, is mijn ervaring.)quote:Op zondag 17 januari 2016 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch een mooie planning met eten en bewegingSoms heb je van die weken dat er allemaal sociale dingen gepland staan! Je eigen verjaardag?
Hier had ik mijn eigen privé uurtje op zondagochtend weer terug in de sportschoolEn januari is nog niet eens voorbij! Of zal het de sneeuw zijn? (niet dat er veel ligt en de wegen zijn schoon)
Het werd 1669 met een stukje chocolade en wat rookamandelen. En weer 0,4 kg afgevallen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lijstje voor vandaag:
L: Griekse salade met bruine boterham met kaas/kalkoenborstfilet
D: Veldsla met tonijn en ravioli etc. En een kroket![]()
T: Optimel griekse yoghurt kers
Komt nu op 1383 kcal dus er mag nog wel wat bij
en dit lijstjequote:Op zondag 17 januari 2016 10:22 schreef Lonaa het volgende:
O: 2 brood met baklever en bloedworst
S: Sportzen!
L: Smoothie met groente, fruit en eiwitjes
D: Beetje pasta en veul groente
T: de beste chips van de wereld
dan lijkt het of Lonaa minder binnen krijgt dan Kwak. Maar dat is dan dus niet zo.quote:Op zondag 17 januari 2016 08:54 schreef kwakz0r
Lijstje
O twee beschuitjes met pasta
T appel
L drie boterhammen met divers beleg
T paprika, komkommer
D 2 spekpannenkoeken en 2 naturel pannenkoeken (formaat medium koekenpan, we halen er 15 uit een pak)[/b]
De hele zak, a 150 gram.quote:
hier is het nog januaridrukquote:Op zondag 17 januari 2016 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch een mooie planning met eten en bewegingSoms heb je van die weken dat er allemaal sociale dingen gepland staan! Je eigen verjaardag?
Hier had ik mijn eigen privé uurtje op zondagochtend weer terug in de sportschoolEn januari is nog niet eens voorbij! Of zal het de sneeuw zijn? (niet dat er veel ligt en de wegen zijn schoon)
Rotterdam. Net buiten het centrum. En mijn sportschool zit naast CS. ;-)quote:Op zondag 17 januari 2016 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Dan gooien we het op het weer! Maar toch fijn dat ik lekker mijn gang kon gaanNu hopen dat het volgende week weer zo is.
Dat ov is ook niet geweldig waar je woont als je er 4x langer over doet dan met de fiets
Dat had ik eigenlijk niet verwacht van Rotterdamquote:Op zondag 17 januari 2016 13:58 schreef LadyOracle het volgende:
Rotterdam. Net buiten het centrum. En mijn sportschool zit naast CS. ;-)
Maar ik woon tien minuten lopen van de metro - dan ben ik er al op de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |