SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teambuilding!quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef MutedFaith het volgende:
Meh. Zamboni kaput, dus in plaats van dat ik nu op t ijs stap om te trainen zit ik alweer in de auto naar huis.
Het is niet je beste dag vandaag hčquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef MutedFaith het volgende:
Meh. Zamboni kaput, dus in plaats van dat ik nu op t ijs stap om te trainen zit ik alweer in de auto naar huis.
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef LadyOracle het volgende:
Ik denk een cracker met hummus en een bakje Alpro. Rond de 1800 lijkt me mooi voor vandaag.
dat is toch ook gewoon een legitieme klacht?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
In: 1801
Uit: 2913
Ondertussen klaagt mijn huisgenoot over hoe vervelend het is om veel te moeten eten om aan te komen.
Ja, maar het is frustrerend voor ons allebei. Zij wil er 15 kilo bij en heeft daar enorm moeite mee, heeft weinig honger. Ik wil er 15 kilo af, en heb altijd honger. Wat zij proppen noemt, schuif ik zo naar binnen. Dan zit ik met honger te kijken naar haar bord eten, terwijl zij zit te klagen dat ze het niet op krijgt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is toch ook gewoon een legitieme klacht?
Hoe dan!?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef LadyOracle het volgende:
Ok, ze zit dus sinds half elf aan tafel om twee borden eten naar binnen te werken en ze zit echt te kokhalzen omdat het niet lukt. Letterlijk. Haha.
Precies, zei ik ook al. Gaat ze proberen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe dan!?
Beter gaat ze naar meerdere eetmomenten per dag en verzadigder voedsel als ze er zo serieus mee is om 15kg aan te komen.
Jezus wat ga jij hardquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben gisteren op 1439 kcal uitgekomen. Was 0,6 kg lichter dan gisteren.
Planning voor vandaag
O: havermout met melk
L: Griekse salade
D: kip kerrie met quinoa
T: Optimel Griekse yoghurt
Kwak fijn dat de flow er weer is!
Is vooral veel koolhydraten en vrij weinig eiwitten. Die eiwitjes heb ik wel nodig voor mijn topsportlijf. Jonge.quote:
Ja, vandaar die dikke lul.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is vooral veel koolhydraten en vrij weinig eiwitten. Die eiwitjes heb ik wel nodig voor mijn topsportlijf. Jonge.
Ja, daar komt een theelepel eiwitten uit, zet geen zoden aan de dijk.quote:
Ik dacht eigenlijk dat je 2x dikke lul ging zeggen. Iets met eiwitjes. Jij let ook niet op he?quote:
Heb m'n koffie nog niet op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je 2x dikke lul ging zeggen. Iets met eiwitjes. Jij let ook niet op he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
O ok, ja ben nieuw hequote:Op donderdag 14 januari 2016 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Quoten uit een gesloten topic lukt niet, maar inderdaad is dat wat lastig met mijn werk, mijn dieetwensen kenbaar maken. Veel diners met set menu's met meerdere gangen en als ik met de mayor van Lyon zit te dineren ga ik niet zitten piepen over de dressing op de salade.
Natuurlijk kan ik dan kiezen om mijn bordje niet helemaal leeg te eten, maar ja, als iets echt heel, heel lekker is... Dan moet je wel sterk in je schoenen staan. En als ik dat altijd was, dan zat ik hier niet.
Als voorbeeld, lunch gisteren was een bord met een stuk zalm, een stuk biefstuk, iets rijst/kaas-erigs en 4 asperges.
Ik heb dat rijst ding gelaten, want niet eens lekker.
Oh, en dessert waren twee citroencookies met icing.Ook die heb ik niet op.
Maar met een jet lag is mijn ruggegraat niet altijd even sterk.
En ook nog, het is niet dat ik speciale wensen heb behalve minder, en minder ongezond.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:07 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:30 schreef DeLuna het volgende:
Weegschaal zei 74,7 vanochtend. -0,18 minder dan gisteren. Nog 0,3 en ik zit op mijn "eindpunt" van de vorige keer
U jelly?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
-0.18, heb jij twee digits achter de komma?
Op de weegschaal zelf niet, maar als hij synchroniseert met de app, en ik zoek hem op de pagina zelf dan staan er inderdaad twee achter de komma. Eerst liet hij in MFP zelfs drie achter de komma zien maar daar is ie zelf mee opgehouden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
-0.18, heb jij twee digits achter de komma?
Goed! Eten gewoon helemaal onder controle sinds september. Ben ik heel blij mee. Sporten zou véél beter kunnen maar beweging genoeg. Nog tot volgend weekend alleen met de kinderen dus ik ren me suf.quote:
dat klinkt allemaal erg positief, fijn! Moet je nog veel voor die 7?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:48 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Goed! Eten gewoon helemaal onder controle sinds september. Ben ik heel blij mee. Sporten zou véél beter kunnen maar beweging genoeg. Nog tot volgend weekend alleen met de kinderen dus ik ren me suf.
Zeer leuk vooruitzicht met 2 tripjes Londen tussen nu en april
En ik hoop de 80 onder te duiken dit weekend.
Mijn instructeur moest me ook steeds op mijn donder geven omdat ik te veel te vaak te hard wilde. Het is niet makkelijk... En dan toch doen omdat je geen zin hebt om naar je lichaam te luisteren en de dag erna weer veel pijn... :-(quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nawh!
Jompel jompel.
Eergisteren nog een interessant praatgebeuren op de radio, over accepteren dat je geblesseerd bent als actief sporter. En dat dáár pas de revalidatie begint, omdat je dan pas kunt accepteren dat je minder kunt doen en dán pas actief (!!) naar beter worden toe kunt werken. Er zat wat in
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gebruik ook fatsecret want ik kon mij meer identificeren met "fat" dan met "fitness"
Welkom priemke en succes!
Je bedoelt barcode scan dinges? Heeft FS ookquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:16 schreef Cathmar het volgende:
Succes PG.
Vind vooral de scan functie van myfitnesspal goud.
SQ, schommel nu tussen 80.2 en 80.5 dus de dag van die 7 komt dichterbij. Vind het soms moeilijk te overzien dat ik nog 10 kilo 'moet'. Maar we gaan lekker door zo.
Scan functie? Dit heb ik nog niet ontdekt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:16 schreef Cathmar het volgende:
Succes PG.
Vind vooral de scan functie van myfitnesspal goud.
SQ, schommel nu tussen 80.2 en 80.5 dus de dag van die 7 komt dichterbij. Vind het soms moeilijk te overzien dat ik nog 10 kilo 'moet'. Maar we gaan lekker door zo.
Wow...dat gaat snel! goed bezigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx skjoe !
[..]
Je bedoelt barcode scan dinges? Heeft FS ookEn dank dank !
Oja ter info: Ik weeg nu 65,7; 3 weken geleden zat ik aan 67,2.. (ben 1m62 groot)
Ja. Barcode scannen van de producten die je in wil voeren en MFP (of FS, die heeft t ook) zoekt 'm zelf op in de database.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:23 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Scan functie? Dit heb ik nog niet ontdekt.
Gewoon barcode scannen ofzo?
Ja of je denkt dat je gelijk bent gebleven en dan ben je ineens 40 gram zwaarderquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Ik had vaker af kunnen vallen damnit
Dan haal je het toch uit de verpakking?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:27 schreef Rauw. het volgende:
Maar gezond is toch om dingen te eten zonder barcodes?
Die betaal ik erbij en moet dus ook op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan haal je het toch uit de verpakking?
ja da's de keerzijde van de medaillequote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja of je denkt dat je gelijk bent gebleven en dan ben je ineens 40 gram zwaarder
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gebruik ook fatsecret want ik kon mij meer identificeren met "fat" dan met "fitness"
Hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
#fatnessquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Yummyquote:
Werken in de ITquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:27 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Haha
Hoe redden jullie het in hemelsnaam om continue mee te posten?ik probeer af en toe wel ergens in te haken, maar zelfs een lijstje plaatsen lukt me niet.
Maar, goed nieuws, hier gaat het lekker. Vanochtend 78kg, en ik kom van de 83,nogwat eind november. Alles in MFP zetten helpt goed, want blijkbaar at ik veul te veul.
Begin er ook maar niet aan. Die met zeezoutquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:54 schreef Rauw. het volgende:
Ik hoor alleen maar lof over tony chocoloney maar ik heb het nog nooit op
Die blauwe op dat plaatje is gewoon puur toch? Ik had laatst puur met cranberry en anijs. Die was ook erg lekker en het lukte me zowaar om elke dag maar 15 gram te etenquote:
Oh, ander blauw.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Die blauwe op dat plaatje is gewoon puur toch? Ik had laatst puur met cranberry en anijs. Die was ook erg lekker en het lukte me zowaar om elke dag maar 15 gram te eten
Het idee klinkt briljant. Al moet ik dan wel de boel achter slot en grendel laten opbergen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
kokos![]()
Ik heb net een gokje genomen en drie dozen (go big or go home) Tiny Tony's besteld. Zou ik een half jaar mee door moeten kunnen.
[ afbeelding ]
5 gram per unit. Bite size. Kan ik er dagelijks twee van in mijn kantoortas gooien.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt
ERHMAGERDquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
kokos![]()
Ik heb net een gokje genomen en drie dozen (go big or go home) Tiny Tony's besteld. Zou ik een half jaar mee door moeten kunnen.
[ afbeelding ]
5 gram per unit. Bite size. Kan ik er dagelijks twee van in mijn kantoortas gooien.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |