Vermeer is niet populair.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vermeer is toch ook populair in de Kuip? Witschge ook, en zelfs Cruijff werd niet gehaat.
Nee maar door 80 procent van het Feyenoordpubliek wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Cruijff werd niet echt gewaardeerd destijds door de eckte eckte.
quote:Op zondag 17 januari 2016 11:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vermeer is toch ook populair in de Kuip? Witschge ook, en zelfs Cruijff werd niet gehaat.
Die 80% baseer je op je analytisch vermogen van YouTube beelden uit die tijd?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee maar door 80 procent van het Feyenoordpubliek wel.
Ik heb ook liever Rutte als premier dan Wilders. Maakt dat Rutte populair?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nouja veel supporters hebben liever Vermeer dan Mulder.
Als dat al waar is maakt dat hem niet meteen populair.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nouja veel supporters hebben liever Vermeer dan Mulder.
"Dit PSV"quote:Op zondag 17 januari 2016 12:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik wens jullie veel succes tegen dit PSV
Van der Vaart is toch altijd een pure voetballer geweest? De man van de toverdoelpunten en de geweldige techniek? Ondanks dat het de laatste 2 jaar veel minder is geworden, denk ik dat hij nog goed meekan in de eredivisie.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:07 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het trouwens ook bizar, dat 60% die pleuris neus graag ziet komen op een site als fr-fans.nl.
Snap ik niet.
Europese top las ik.quote:
Bij PSV - Feyenoord was dat idd wel het geval.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
"Dit PSV".
Alsof we tegen Barcelona in topvorm spelen.
Ja en?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van der Vaart is toch altijd een pure voetballer geweest? De man van de toverdoelpunten en de geweldige techniek? Ondanks dat het de laatste 2 jaar veel minder is geworden, denk ik dat hij nog goed meekan in de eredivisie.
Je geheugen toont gebreken.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij PSV - Feyenoord was dat idd wel het geval.
Hij mag niet eens meer op komen draven bij de ploeg die jij fanatiek support, Oranje. Waar zelfs spelers als Vejinovic wel voor in aanmerking komen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van der Vaart is toch altijd een pure voetballer geweest? De man van de toverdoelpunten en de geweldige techniek? Ondanks dat het de laatste 2 jaar veel minder is geworden, denk ik dat hij nog goed meekan in de eredivisie.
Dat laatste heeft te maken met een debiel zoals Blind.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij mag niet eens meer op komen draven bij de ploeg die jij fanatiek support, Oranje. Waar zelfs spelers als Vejinovic wel voor in aanmerking komen.
Pure voetballer weet ik niet pure jood wel.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon graag goede voetballers bij Feyenoord. Pure jood zal toch ook wel meevallen?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pure voetballer weet ik niet pure jood wel.
Bovendien praat hij net als zo als Frans Bauer.
Gast, het gaat niet gebeuren. Hij is geen waardevolle toevoeging meer, is duur en komt van Ajax.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon graag goede voetballers bij Feyenoord. Pure jood zal toch ook wel meevallen?
Ik hou van speculeren, maar hij zal inderdaad wel niet komen dan.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gast, het gaat niet gebeuren. Hij is geen waardevolle toevoeging meer, is duur en komt van Ajax.
Ben jij nog maar 5 ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2016 12:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Pure jood zal toch ook wel meevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |