triest hequote:Op zondag 17 januari 2016 09:49 schreef Tortugal het volgende:
Kiezen we vandaag voor de lompe Kramer of voor straatvoetballer Achahbar die het in zich heeft om Bruma helemaal weg te spelen? Het eerste natuurlijk
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:49 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat Gustafson gaat uitblinken vandaag. Die komt nog wel in de Europese top.
Er is door één columnist opgeschreven dat Van der Vaart wel eens iets voor Feyenoord zou kunnen zijn, meer niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
Van der Vaart naar Feyenoord? (gaan de geruchten)
Ik zou het doen. (maar ben waarschijnlijk de enige)quote:Op zondag 17 januari 2016 11:52 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Er is door één columnist opgeschreven dat Van der Vaart wel eens iets voor Feyenoord zou kunnen zijn, meer niet.
We hebben een controleur nodig imo, VdV is meer aanvallend toch?quote:Op zondag 17 januari 2016 11:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zou het doen. (maar ben waarschijnlijk de enige)
Verrassend.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Maar jij hebt al meerdere malen laten zien er weinig kijk op te hebben gelukkig.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen scorende middenvelders. Van der Vaart is een puur aanvallende speler die de drang naar de goal heeft.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:56 schreef Tortugal het volgende:
[..]
We hebben een controleur nodig imo, VdV is meer aanvallend toch?
Al was het alles wat je nodig zou zijn. Opperneus van der Vaart.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:56 schreef Tortugal het volgende:
[..]
We hebben een controleur nodig imo, VdV is meer aanvallend toch?
Die hebben we al met Gustafson.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen scorende middenvelders. Van der Vaart is een puur aanvallende speler die de drang naar de goal heeft.
Maar je hebt gelijk, VdV is aartslui dus dan heb je een heel sterk blok nodig die de boel verder dichthouden op het middenveld.
Vermeer is toch ook populair in de Kuip? Witschge ook, en zelfs Cruijff werd niet gehaat.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al was het alles wat je nodig zou zijn. Opperneus van der Vaart..
Oh supporters, waar zijn jullie principes. Man man man.
Cruijff werd niet echt gewaardeerd destijds door de eckte eckte.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vermeer is toch ook populair in de Kuip? Witschge ook, en zelfs Cruijff werd niet gehaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |