Ik heb weinig met Redmayne.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best Picture zullen ze wel pakken maar Eddie Redmayne was wel echt briljant
Ugh, Ziggo heeft geen pakket met Pro7, dus ik *moet* wel gaan hannesen met een stream vannacht..quote:Op zondag 28 februari 2016 11:31 schreef Danny het volgende:
Vannacht live op pro7. Hoop alleen dat ze er niet in het Duits doorheen gaan zitten mekkeren
Heb op m'n kpn tv abo specifiek het duits pakket ingeschakeld voor 2,50, en die zet ik morgen weer uit. Als ze er niet doorheen blaten hoef ik iig niet op zoek naar streams.
Wel kut dat film 1 het niet meer doet
dat laatste sowiesoquote:Op zondag 28 februari 2016 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
Treurig idd, gewoon nergens op een normale manier te zien dus zoeken naar een brakke stream, of morgen hopen dat misschien de hele show ergens uncut online staat om te downloaden...
Topquote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Ik kwam er gisteren pas achter dat het niet op Film1 wordt uitgezonden
na wat googlen kwam ik dit tegen:
http://www.icreatemagazine.nl/workshop/itip-oscars-2016-kijken/
vandaag geinstalleerd en even uitgeprobeerd en volgens mij werkt het wel
op 4chan /tv/ is altijd een oscars thread met prima streams. Afgelopen jaren iig wel. En anders ws op https://www.reddit.com/r/Oscars/ wel, al zal dat wel gemodereerd worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:14 schreef Remmy het volgende:
Iemand ervaring met streams, de afgelopen jaren?
Ik kijk het al jaren live, maar moet dus dit jaar voor het eerst op zoek naar een stream. Kwam deze zojuist tegen: http://www.watchoscarslive.com/ Maar blijft toch weer afwachten wat hier over 12 uurtjes op te zien zal zijn... Dus heb graag wat backup linkjes ;-)
Als het niet werkt kun je ook altijd unblock-us.com gebruiken dmv die gratis trial. Moet je wel eea instelllen, maar is ontzettend stabiel en hoge kwaliteit.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Ik kwam er gisteren pas achter dat het niet op Film1 wordt uitgezonden
na wat googlen kwam ik dit tegen:
http://www.icreatemagazine.nl/workshop/itip-oscars-2016-kijken/
vandaag geinstalleerd en even uitgeprobeerd en volgens mij werkt het wel
Je kan beter via de weg van Timo020 kijken anders heb je ook nog eens dat duitse geleuter de hele nacht er doorheenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:54 schreef Karina het volgende:
Enige zender die het uitzendt is Pro Sieben, maar ik denk niet dat veel mensen die zender in hun pakket hebben.
[..]
Oh ik kijk niet hoor, mij te laat (of vroeg hoe je het noemen wilquote:Op zondag 28 februari 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan beter via de weg van Timo020 kijken anders heb je ook nog eens dat duitse geleuter de hele nacht er doorheen
Dat de kosten ervan niet opwegen tegen de baten.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Injetta het volgende:
Waarom wordt het niet meer uitgezonden? Wat is in godsnaam de reden?
Elk jaar hetzelfde liedje. Niet live op Nederlandse tv. Zal wel te duur zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Injetta het volgende:
Waarom wordt het niet meer uitgezonden? Wat is in godsnaam de reden?
Dit moet je toch juist live zien? Als je de uitslagen al weet is alle spanning er toch af?![]()
Dit is toch pas voor het eerst dat Film1 het niet uitzendt en zo vriendelijk is om ook de mensen zonder abonnement mee te laten genieten?quote:
Klopt. Werd gewoon elk jaar op Film1 gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dit is toch pas voor het eerst dat Film1 het niet uitzendt en zo vriendelijk is om ook de mensen zonder abonnement mee te laten genieten?
Ik kan op mijn werk geen Film1 kijkenquote:Op zondag 28 februari 2016 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
Dit is toch pas voor het eerst dat Film1 het niet uitzendt en zo vriendelijk is om ook de mensen zonder abonnement mee te laten genieten?
Red Carpet zal wel van half 1 tot 3 duren geloof ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:05 schreef x3rius het volgende:
Ze moeten toch zo gaan beginnen, niet? Die livesteam geeft nog steeds Chris Rock z'n kop
Het mag straks wel wat drukker worden hier ja, was vorig jaar wel gezellig tot half 7 sochtendsquote:
Ja omdat er 7e/4p staat, dat is hier 12u toch? De stream op http://oscar.go.com/live geeft namelijk nog niets :pquote:Op maandag 29 februari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red Carpet zal wel van half 1 tot 3 duren geloof ik.
Denk dat ze alleen de show gaan streamenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef x3rius het volgende:
[..]
Ja omdat er 7e/4p staat, dat is hier 12u toch? De stream op http://oscar.go.com/live geeft namelijk nog niets :p
Vorig jaar was ik er bij ja, weet nog niet of ik de zin heb vannacht, nog 2,5 uurquote:Op maandag 29 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het mag straks wel wat drukker worden hier ja, was vorig jaar wel gezellig tot half 7 sochtends
De rode loper eerst, komt op net 5 live 00:50quote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Oh nog maar 3 kwartier volgens die stream
Waarom hebben ze red carpet live en de show niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
De rode loper eerst, komt op net 5 live 00:50
Baas wordt datquote:
Die stream is wel flink ingezoomed.quote:
zal wel wat kosten en te weinig potentieel qua kijkcijfersquote:Op maandag 29 februari 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom hebben ze red carpet live en de show niet?Wtf
Maar rode loper trekt toch veel minder kijkers lijkt mequote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
zal wel wat kosten en te weinig potentieel qua kijkcijfers
Bij de rode loper zijn er volgens mij tig partijen met hun eigen opnames en mensen, dus daarvan zullen de kosten een fractie zijn van die van de show waarbij er maar 1 aanbieder is.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar rode loper trekt toch veel minder kijkers lijkt me
hmm ja heb een anderequote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die stream is wel flink ingezoomed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja heb een andereDie is beter. Ook minder lag dan die Wizzlink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht wel een nipslipquote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar rode loper trekt toch veel minder kijkers lijkt me
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja heb een andereGoeie kwaliteit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Die website zit vol met malware troep.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:39 schreef Mainport het volgende:
http://www.navixsport.com/sport.php?id=1772
Deze is ook redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |