Het mag straks wel wat drukker worden hier ja, was vorig jaar wel gezellig tot half 7 sochtendsquote:
Ja omdat er 7e/4p staat, dat is hier 12u toch? De stream op http://oscar.go.com/live geeft namelijk nog niets :pquote:Op maandag 29 februari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Red Carpet zal wel van half 1 tot 3 duren geloof ik.
Denk dat ze alleen de show gaan streamenquote:Op maandag 29 februari 2016 00:10 schreef x3rius het volgende:
[..]
Ja omdat er 7e/4p staat, dat is hier 12u toch? De stream op http://oscar.go.com/live geeft namelijk nog niets :p
Vorig jaar was ik er bij ja, weet nog niet of ik de zin heb vannacht, nog 2,5 uurquote:Op maandag 29 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het mag straks wel wat drukker worden hier ja, was vorig jaar wel gezellig tot half 7 sochtends
De rode loper eerst, komt op net 5 live 00:50quote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Oh nog maar 3 kwartier volgens die stream
Waarom hebben ze red carpet live en de show niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
De rode loper eerst, komt op net 5 live 00:50
Baas wordt datquote:
Die stream is wel flink ingezoomed.quote:
zal wel wat kosten en te weinig potentieel qua kijkcijfersquote:Op maandag 29 februari 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom hebben ze red carpet live en de show niet?Wtf
Maar rode loper trekt toch veel minder kijkers lijkt mequote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
zal wel wat kosten en te weinig potentieel qua kijkcijfers
Bij de rode loper zijn er volgens mij tig partijen met hun eigen opnames en mensen, dus daarvan zullen de kosten een fractie zijn van die van de show waarbij er maar 1 aanbieder is.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar rode loper trekt toch veel minder kijkers lijkt me
hmm ja heb een anderequote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die stream is wel flink ingezoomed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja heb een andereDie is beter. Ook minder lag dan die Wizzlink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht wel een nipslipquote:Op maandag 29 februari 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar rode loper trekt toch veel minder kijkers lijkt me
quote:Op maandag 29 februari 2016 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ja heb een andereGoeie kwaliteit welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Die website zit vol met malware troep.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:39 schreef Mainport het volgende:
http://www.navixsport.com/sport.php?id=1772
Deze is ook redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |