Wtfquote:My partner and I decided to try a BDSM play activity known as "figging." You take a large piece of ginger root and shape it into something that resembles a butt plug. When inserted, it causes a burning sensation that gradually gets more intense.
So we get the ginger, make it into a plug with a flared base. It was a long root, so the flared base wasn't as large as it is on standard plugs. He ties me down and puts it in my butt. Sure enough, it starts to burn like crazy and it just keeps getting stronger. I struggle around in pain while sucking him. Clenching makes the sensation way more painful, so he kept ordering me to do that. It started to come out, so he went to adjust it and he just happened to push it in a bit too far and just like that, my ass sucked it up.
"Shit it went all the way in!" He said. He tried to get it out but couldn't. Keep in mind I'm in excruciating butt pain as this is happening. He untied me, and we teamed up: I put my fingers in my pussy to try to guide it down through my vaginal wall while he tried to get it out of my butt. We were trying for about 15 minutes while I'm crying. It was very humiliating but not in a sexy way. Eventually he has his entire hand up my ass and manages to grab it. We have not done figging since.
Bedankt voor deze verrijkingquote:
Zeg maar dag tegen je gains dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, dat is de running gag.
( Ik woon daar niet echt )
Ehmquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef Klokov het volgende:
Hey Clumsy, wat zijn de plus- en minpunten van Rotterdam?
Nooit geweest, Zoetermeer. Daar woont RayK toch??quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:57 schreef seto het volgende:
rotterdam is een soort zoetermeer maar dan net iets minder erg en groter
Ik heb er met plezier gewoond, maar mis het nu ook niet ofzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
Blijdorp is werkelijk het enige gebied van Roffa dat nog enigszins oké is.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:56 schreef Ethanolic het volgende:
Blijdorp is werkelijk het enige gebied van Roffa dat nog enigszins oké is.
Hey Oneoftheguys, heeft een donkere mede-mens al in je kebapgleufje kunnen roeren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb er met plezier gewoond, maar mis het nu ook niet ofzo.
Amsterdam, mooie stad. Alleen jammer van het bestuur en van die vreselijke aanstellers die er wonen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vriend hjb he Amsterdam is de mooiste stad van de lage landen PERIOD. Staat niet open ter discussie. Gaan jullie nu maar naar die mestschuur dat jullie in de achterhoek huis noemen!!
Dit is een beetje dom.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ging voor een concert even naar de overkant om wat vreten te halen, krijg je de hele tijd een kankerbox met hoge tonen die je oren opblazen.
Ga je de binnenstad binnen, ziekteveel betalen en service ver te zoeken.
Heeft ook een reden. Voor Horeca kun je geen lening meer krijgen dus brouwers kopen kroegen op en verhuren voor megaprijzen.
Het blijkt namelijk dat mensen veel zuipen, en een kroeg kost veel en als ze het zelf kopen niet.
Klokov, kankerdom!
Eem kroeg die niet brouwer-afhankelijk is betaal je weinig, de ander wel.
Allemaal ziektesimpel, mensen zijn gewoon dom. Ziekte mag, maar gewoon mensen kankrdom niet.
Kankerdom, maar owee dat je niet PC overkomt,kankerdom is allang overschat.
Ik was er met NYE.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef Klokov het volgende:
Hey Clumsy, wat zijn de plus- en minpunten van Rotterdam?
ik probeer het niveau hier net zo laag te houden als altijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:20 schreef Awesome_ het volgende:
setooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
WAZAAAAAAAAAAAAAAA
hey vriendquote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:04 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens de beste wensen nog allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |