Niet iedereen volgt het topic tot op de secondequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Das al twee discussies geleden Henk
Vriend hjb he Amsterdam is de mooiste stad van de lage landen PERIOD. Staat niet open ter discussie. Gaan jullie nu maar naar die mestschuur dat jullie in de achterhoek huis noemen!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:53 schreef fathank het volgende:
Groningen koningen
Bazenstad man. Beter dan dat vertrutte Amsterdam of dat open riool wat most doorgaan voor Rotterdam.
Ik zou Rotterdam teruggeven aan de zee. Met als toetje Den Haag. Man man man wat een armoequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Klokov het volgende:
Is Rotterdam overal kut? Ben er 1 keer geweest en vond het eerlijk gezegd geen slechte stad. Maar dat kan natuurlijk ook aan het 5-sterren hotel hebben gelegen.
Dit zeggen terwijl je zelf in Amsterdam woontquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou Rotterdam teruggeven aan de zee. Met als toetje Den Haag. Man man man wat een armoe
Je vergeet even dat ik niet in Amsterdam woon. Jammer joh.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit zeggen terwijl je zelf in Amsterdam woont
Zaantje?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ik niet in Amsterdam woon. Jammer joh.
wat goed dat je latijn kent en andere mensen daarom kunt verbeterenquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En het dan nog fout overschrijven.
Sorry, hou geen lijst bij. Weet alleen dat jij in Pekela woont en CC in Curacao (of een ander tropisch land).quote:
Ging voor een concert even naar de overkant om wat vreten te halen, krijg je de hele tijd een kankerbox met hoge tonen die je oren opblazen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Klokov het volgende:
Is Rotterdam overal kut? Ben er 1 keer geweest en vond het eerlijk gezegd geen slechte stad. Maar dat kan natuurlijk ook aan het 5-sterren hotel hebben gelegen.
Kroegen, cafe's, ik ben toch geen tokkie?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ging voor een concert even naar de overkant om wat vreten te halen, krijg je de hele tijd een kankerbox met hoge tonen die je oren opblazen.
Ga je de binnenstad binnen, ziekteveel betalen en service ver te zoeken.
Heeft ook een reden. Voor Horeca kun je geen lening meer krijgen dus brouwers kopen kroegen op en verhuren voor megaprijzen.
Het blijkt namelijk dat mensen veel zuipen, en een kroeg kost veel en als ze het zelf kopen niet.
Klokov, kankerdom!
Eem kroeg die niet brouwer-afhankelijk is betaal je weinig, de ander wel.
Allemaal ziektesimpel, mensen zijn gewoon dom. Ziekte mag, maar gewoon mensen kankrdom niet.
Kankerdom, maar owee dat je niet PC overkomt,kankerdom is allang overschat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |