Hoezo?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef Aloulu het volgende:
Overwinning voor het multiculturalisme!
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef TwenteFC het volgende:
Wanneer begint de stemronde voor de positie van tolk?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt geen filmpje ofzo? Volgens mij is het onzin dat ze slecht Nederlands spreekt.
Ja, is gierende onzin.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt geen filmpje ofzo? Volgens mij is het onzin dat ze slecht Nederlands spreekt.
Morgen even naar de audiciën dan maar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Als je dit goed vindtHet woord loyaal is bijna niet te ontcijferen en haar accent is zo vreselijk, gewoon slecht.
Sorry maar ik vind dit echt zeiken om het zeiken. Ze heeft onze taal geleerd, naar mijn idee goed en soms zal je idd een accent horen of zullen woorden iets anders worden uitgesproken. Maar dat je hier mee kan zitten begrijp ik niet... Serieus niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Als je dit goed vindtHet woord loyaal is bijna niet te ontcijferen en haar accent is zo vreselijk, gewoon slecht.
quote:Congratulations to the The Netherlands second house parliament to appoint the first time a name of the first lady's and wife (The mother of all believers lady Khadija) the prophet Muhammad (PBUH)
De treurige reacties over haar afkomst zijn een overwinning voor alle partijen behalve de PVV.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef perezoso het volgende:
Dit is eigenlijk positief voor de PVV want mensen zijn het zoooo zat die politieke correctheid (discriminerend naar het eigen volk). Dit is een overwinning voor de PVV.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef primakov het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat ome Geert van schande spreekt ?
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 13-01-2016 om 21:33:32Wat een NEPPARLEMENT! De beste kandidaat - Martin Bosma - wordt het niet en we eindigen met een Marokkaanse Kamervoorzitter. #nepparlement reageer retweet
Heeft hij al gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef primakov het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat ome Geert van schande spreekt ?
Daar kon je op wachten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 13-01-2016 om 21:33:32Wat een NEPPARLEMENT! De beste kandidaat - Martin Bosma - wordt het niet en we eindigen met een Marokkaanse Kamervoorzitter. #nepparlement reageer retweet
Leuk die mening van je.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
De treurige reacties over haar afkomst zijn een overwinning voor alle partijen behalve de PVV.
Met Ton Elias als runnerup voor de functie heeft ie natuurlijk ook gewoon wel een punt.quote:
Heerlijk dit, prachtigquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 13-01-2016 om 21:33:32Wat een NEPPARLEMENT! De beste kandidaat - Martin Bosma - wordt het niet en we eindigen met een Marokkaanse Kamervoorzitter. #nepparlement reageer retweet
Ik vind het een leuke mening ja.quote:
De Kamer was het kennelijk niet met je eens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:29 schreef HighLander het volgende:
[..]
Met Ton Elias als runnerup voor de functie heeft ie natuurlijk ook gewoon wel een punt.
Wat wellicht een oorzaak is dat een redelijk deel van de bevolking de term nepparlement redelijk correct de lading vind dekken. Helaas is de tweede kamer er drukker mee bezig om de term taboe te maken dan dat de bevolking de mening deeltquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
De Kamer was het kennelijk niet met je eens.
Omdat ze Marokkaans is, noemt men het gehaat.quote:
Is dit het hele probleem? Mijn god.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Vooringenomen, is uit op censuur en NL is niet haar enige nationaliteit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:48 schreef Confetti het volgende:
Herhaling:
Arib: als de PVV in de regering komt vertrek ik direct naar Marokko.
De term nepparlement was nog zacht uitgedrukt.
Het gaat over haar accent....quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Omdat ze Marokkaans is, noemt men het gehaat.
Ik denk dat velen het ermee eens zijn, of het nu iemand uit China was, of uit Polen...
Het deugt gewoon niet.
Het voelt alsof een Nederlander een shoarmatent opent, of een Nederlander die koning wordt in Marokko.
Nou goed de kinderbijslag zal wel weer richting Marokko gaan nu
Populisme kenmerkt zich door dingen te roepen die leuk klinken maar onuitvoerbaar zijn. Tenzij er een dictator aan de macht komt. Lijkt me ongewenst om dat te laten gebeuren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
Wat wellicht een oorzaak is dat een redelijk deel van de bevolking de term nepparlement redelijk correct de lading vind dekken. Helaas is de tweede kamer er drukker mee bezig om de term taboe te maken dan dat de bevolking de mening deelt
En het klopt, wat enkel betekent dat de kamer niet bepaald op inhoudelijke argumenten en punten heeft gestemd.
Het was meer een negatieve selectie "op wie wil ik zeker niet stemmen en wie blijft er over".
Koers is gezet, kwestie van wachten op de volgende ijsberg. Nog genoeg stipjes op de radar over momenteel.
Ene na de andere fractie en interuptie microfoon halen eigenlijk hetzelfde aan:quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ja joh. Bel Obama andersquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef kataklysm het volgende:
Wederom een zwarte dag in de geschiedenis van Nederland.
Iemand met een ander paspoort dan het Nederlandse die de hamer zwaait in de Tweede Kamer noem ik geen voorzitter, maar een bezetter.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ene na de andere fractie en interuptie microfoon halen eigenlijk hetzelfde aan:
Ja maar afweging, ja maar dan gaat Marokka dwarsliggen, ja maar dan werken ze niet meer mee aan exporteren illegalen, aan terrorismebestrijding, aan fraudebestrijding.
Behalve het feit dat Marokko dat niet bepaald op al te grote mate doet, niet enorm goed meewerkt en op alle fronten bijna per definitie lijkt dwars te liggen of tijd rekken.
De regering wordt over dit gedrag gewoon gegijzeld om tijd te rekken en de ene na de andere obstructie... En nu komen de EU regels als mosterd na de maaltijd op de proppen.,
Ja als we echt geen verdrag kunnen krijgen, dan moet het maar opgegeheven worden. Maar we willen echt liever een vedrag ald dat mogelijk is, ah toe. Maar zo niet, ja dan maar niet maar liever niet, (CU)
Nederland, gegijzeld door haar eigen morele superioriteit en uit idealisme blind voor iedereen die er misbruik van komt maken. En als je al je bek open durft te trekken, berg u maar.
Teloorgang van logica en feiten, en terug met de gevoelens, idealen en utopieën.
It's gonna be a year!!
Ik ben Kamerlid, ik doe het uitstekend.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
ik ben gestopt na het stuk van de SP.... Kon het niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef ChrisCarter het volgende:
http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Iemand die dit kijkt overigens? Wie is deze slecht betogende baardmans dan?wat een non-argumenten.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef ChrisCarter het volgende:
http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Iemand die dit kijkt overigens? Wie is deze slecht betogende baardmans dan?wat een non-argumenten.
Oh wacht dit is Ozturk. Die heeft altijd al van die *kuch* sterke puntenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Ik denk dat we beter landjeruil kunnen doen met Marokko..
Het gaat dus om de kinderbijslag...
Hoe kan dit in de regering zitten?????quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Oh wacht dit is Ozturk. Die heeft altijd al van die *kuch* sterke punten
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:07 schreef zhe-devilll het volgende:
Waar ik mij nu dus enorm aan erger, zijn de opmerkingen van Marokkaanse ''medelanders'' op fb bij nieuwspagina's.![]()
Daar merk je al hoezeer ze geïntegreerd zijn in dit land....
Een verlies voor nederlandquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef Aloulu het volgende:
Overwinning voor het multiculturalisme!
De PvdA zou destijds wel een bepaald quotum voor ogen hebben gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe kan dit in de regering zitten?????
Oerhollandse klompen.. zo 1960. Aan je multiculti dishdashah bedoel jequote:Op donderdag 14 januari 2016 01:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Wedden dat die trol binnenkort een statement gaat maken en met een hoofddoek in de kamer gaat zitten. Kun je op je oerhollandse klompen aanvoelen.
Tja dat is een kwaaltje wat bij dat tweede paspoort hoort.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze was nog geen 2 uur voorzitter en de eerste belofte kwam ze al niet na. Ze had beloofd bij Jinek aan te schuiven maar zegde op het laatste moment af: Ze was een beetje moe.
Dit is het begin van het eind...quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze was nog geen 2 uur voorzitter en de eerste belofte kwam ze al niet na. Ze had beloofd bij Jinek aan te schuiven maar zegde op het laatste moment af: Ze was een beetje moe.
We mogen haar vast wel (excuus) Truus noemen dan. Dat scheelt weer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is wel duidelijk dat deze excuus allochtoon is gekozen vanwege positieve discriminatie.
Ja, mensen met een dubbele paspoort hebben alleen in Nederland leiding gevende functiesquote:Op donderdag 14 januari 2016 05:27 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
We mogen haar vast wel (excuus) Truus noemen dan. Dat scheelt weer.
Het wordt een vreemde mogendheid zo wel erg makkelijk gemaakt om via zijn staatsburgers (waarvan we weten dat ze naar het pijpen van Rabat moeten dansen) invloed uit te oefenen op Nederland. Dat dit niet gewoon bij wet verboden is, onbegrijpelijk. Er zijn mensen om minder geëxecuteerd.
Net als bij de terroristen onder de vluchtelingen, er hoeft er maar één te zijn die zijn positie misbruikt maar alles wat nu wordt gedaan is wegkijken en een potentieel probleem glashard ontkennen.
De gemiddelde Fok!ker zal inderdaad meer kunnen, omdat die geen aanspraak kan maken op positieve discriminatie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 05:27 schreef TLC het volgende:
95% van de users hier op Fok zal nooit in zijn/haar hetzelfde CV kunnen overleggen als Mevrouw Arib, dus eat your fucking hearts out.
En wie zegt dat ze niet vanwege haar kwaliteiten is gekozen ? de stemming was anoniem he, de meerderheid heeft haar verkozen en zo iets heet nu een democratie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 05:32 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De gemiddelde Fok!ker zal inderdaad meer kunnen, omdat die geen aanspraak kan maken op positieve discriminatie.
Zou het fijn zijn te weten dat je niet gekozen bent omwille van je kwaliteiten?
Het hele koningshuis is een buitenlandse inteelt gebeuren, heel veel Duits bloed erin, nu weer een getrouwd met een Argentijnse dat die familie niet veel meer tegengas krijgt van Wilders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Omdat ze Marokkaans is, noemt men het gehaat.
Ik denk dat velen het ermee eens zijn, of het nu iemand uit China was, of uit Polen...
Het deugt gewoon niet.
Het voelt alsof een Nederlander een shoarmatent opent, of een Nederlander die koning wordt in Marokko.
Nee, want dit getuigd van asocialiteit in het PVV-kamp. De PVV is niks meer waard, helemaal niks meer. Die zetels zijn waardeloos, zijzelf fatsoenloos. Geen felicitatie kon eraf...quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef perezoso het volgende:
Dit is eigenlijk positief voor de PVV want mensen zijn het zoooo zat die politieke correctheid (discriminerend naar het eigen volk). Dit is een overwinning voor de PVV.
Dit!quote:Op donderdag 14 januari 2016 05:27 schreef TLC het volgende:
95% van de users hier op Fok zal nooit in zijn/haar hetzelfde CV kunnen overleggen als Mevrouw Arib, dus eat your fucking hearts out.
Ik ben wel tevreden met haar als voorzitter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |