abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159088119
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef Aloulu het volgende:
Overwinning voor het multiculturalisme!
Een verlies voor nederland
pi_159088913
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoe kan dit in de regering zitten?????
:{
De PvdA zou destijds wel een bepaald quotum voor ogen hebben gehad.
pi_159089007
De Nederlandse politiek heeft nog niks geleerd blijkbaar, gadverdamme :r
Why stay small, if you can grow big..
pi_159089366
Dubbel paspoort en dan het hamertje mogen zwaaien en bepalen wie wat mag zeggen of niet in onze democratie. Denk daar eens goed over na.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:14:48 #130
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159089686
Wedden dat die trol binnenkort een statement gaat maken en met een hoofddoek in de kamer gaat zitten. Kun je op je oerhollandse klompen aanvoelen.
pi_159089731
Een staatsburger van een dictatuur voorzitter van de Tweede Kamer maken. 8)7
Alsjeblieft, kan iemand meteen de stekker eruit trekken. Deze weg naar de onvermijdelijke ondergang is zo lang en pijnlijk.
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:22:15 #132
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159089750
En wéér was het stuivertje wisselen tussen PVDA en de VVD.

Het is om te janken hoe werkelijk alles partijpolitiek geregeld is. Het bestel was al failliet, dit is de zoveelste aanwijzing
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159089776
Het is wel duidelijk dat deze excuus allochtoon is gekozen vanwege positieve discriminatie.
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:27:26 #134
440653 BarryOSeven
pi_159089796
Kijk dan die reacties op nujij.nl

http://www.nujij.nl/polit(...)07.lynkx?pageStart=1

En let dan vooral op welke reacties weg zijn gehaald, en welke reacties +/- hebben gekregen van de mede commenters.

Er wordt daar weer hard gecensureerd, alleen de mensen die dit goed vinden mogen wat zeggen. Wat een kutsite, en wat een kutland.
pi_159089817
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Wedden dat die trol binnenkort een statement gaat maken en met een hoofddoek in de kamer gaat zitten. Kun je op je oerhollandse klompen aanvoelen.
Oerhollandse klompen.. zo 1960. Aan je multiculti dishdashah bedoel je
Why stay small, if you can grow big..
pi_159089884
Ze was nog geen 2 uur voorzitter en de eerste belofte kwam ze al niet na. Ze had beloofd bij Jinek aan te schuiven maar zegde op het laatste moment af: Ze was een beetje moe. :')
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:43:36 #137
440653 BarryOSeven
pi_159089894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Ze was nog geen 2 uur voorzitter en de eerste belofte kwam ze al niet na. Ze had beloofd bij Jinek aan te schuiven maar zegde op het laatste moment af: Ze was een beetje moe. :')
Tja dat is een kwaaltje wat bij dat tweede paspoort hoort.
pi_159089933
4 maanden geleden:

Het Nederlandse belastinggeld is inmiddels ons grootste exportproduct, zei PVV-leider Geert Wilders. Het kabinet geeft liever geld uit aan het buitenland en buitenlanders, dan aan Nederland en de Nederlanders, zei Wilders. Asielzoekers krijgen alles gratis en Nederlanders krijgen een ,,schamele fooi'', vindt de PVV-kopman. ,,Mijn hart bloedt als ik zie welke fouten dit kabinet maakt.''

Hij waarschuwde voor de stroom asielzoekers die naar Nederland komt. ,,Wij kunnen het niet aan." Volgens hem is 99 procent van de vluchtelingen moslim. Hij sprak over een tikkende tijdbom, omdat een deel van die moslims terrorist zou zijn. Onder de 3100 asielzoekers die in één week Nederland binnenkwamen, waren zestig terroristen, aldus Wilders.

Khadija Arib (PvdA) besloot de zaal te verlaten na Wilders' tirade.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ng-in-de-regio.dhtml

Dat is ware democratie. ^O^
pi_159089969
Oke, 60 terroristen is misschien een beetje overdreven maar dit verhaal zit veel dichter bij de waarheid dan de leugens die de rest van het parlement 4 maanden geleden verspreidde. Maar gewoon weglopen hoor voor een waarheid of verhaal dat je niet aanstaat. Dat is ware democratie. Gewoon een cordon sanitaire afspreken tegen een partij die je niet aanstaat. Dat is ware democratie.
En dan wel moeilijk doen als iemand het woord "nepparlement" gebruikt. |:(
pi_159090079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is het begin van het eind...
pi_159090596
95% van de users hier op Fok zal nooit in zijn/haar hetzelfde CV kunnen overleggen als Mevrouw Arib, dus eat your fucking hearts out.

Ik ben wel tevreden met haar als voorzitter w/ w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 14 januari 2016 @ 05:27:58 #142
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_159090598
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is wel duidelijk dat deze excuus allochtoon is gekozen vanwege positieve discriminatie.
We mogen haar vast wel (excuus) Truus noemen dan. Dat scheelt weer.

Het wordt een vreemde mogendheid zo wel erg makkelijk gemaakt om via zijn staatsburgers (waarvan we weten dat ze naar het pijpen van Rabat moeten dansen) invloed uit te oefenen op Nederland. Dat dit niet gewoon bij wet verboden is, onbegrijpelijk. Er zijn mensen om minder geëxecuteerd.
Net als bij de terroristen onder de vluchtelingen, er hoeft er maar één te zijn die zijn positie misbruikt maar alles wat nu wordt gedaan is wegkijken en een potentieel probleem glashard ontkennen.
pi_159090605
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 05:27 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

We mogen haar vast wel (excuus) Truus noemen dan. Dat scheelt weer.

Het wordt een vreemde mogendheid zo wel erg makkelijk gemaakt om via zijn staatsburgers (waarvan we weten dat ze naar het pijpen van Rabat moeten dansen) invloed uit te oefenen op Nederland. Dat dit niet gewoon bij wet verboden is, onbegrijpelijk. Er zijn mensen om minder geëxecuteerd.
Net als bij de terroristen onder de vluchtelingen, er hoeft er maar één te zijn die zijn positie misbruikt maar alles wat nu wordt gedaan is wegkijken en een potentieel probleem glashard ontkennen.
Ja, mensen met een dubbele paspoort hebben alleen in Nederland leiding gevende functies :')
  donderdag 14 januari 2016 @ 05:32:29 #144
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_159090612
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 05:27 schreef TLC het volgende:
95% van de users hier op Fok zal nooit in zijn/haar hetzelfde CV kunnen overleggen als Mevrouw Arib, dus eat your fucking hearts out.
De gemiddelde Fok!ker zal inderdaad meer kunnen, omdat die geen aanspraak kan maken op positieve discriminatie.

Zou het fijn zijn te weten dat je niet gekozen bent omwille van je kwaliteiten?
pi_159090622
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 05:32 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

De gemiddelde Fok!ker zal inderdaad meer kunnen, omdat die geen aanspraak kan maken op positieve discriminatie.

Zou het fijn zijn te weten dat je niet gekozen bent omwille van je kwaliteiten?
En wie zegt dat ze niet vanwege haar kwaliteiten is gekozen ? de stemming was anoniem he, de meerderheid heeft haar verkozen en zo iets heet nu een democratie.

Doet een Marrokaan in Nederland eens goed eerlijk werk is het weer niet goed ! pfffffffff
pi_159090860
We zullen zien hoe ze reageert als van der Steur vrijdag de kamer weer te laat en onjuist informeert. Als ze het goed doet is het leuk en als ze in de categorie van Miltenburg zit is het weer een smetje op dit kabinet. Al vind ik het wel raar dat het niet tussen van Toorenburg en Arib ging.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_159090861
Ik ben blij dat Bosma het niet is geworden, als PVV'er kan ik hem niet serieus nemen, als hij serieus politiek wil bedrijven had hij toch echt voor een andere partij moeten uitkomen dan de PVV.

Van Toorenburg was ook wel prima geweest, maar ik denk dat Arib is geworden om de PVV te naaien en dat vind ik als anti-PVV'er wel grappig.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_159090933
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Omdat ze Marokkaans is, noemt men het gehaat.
Ik denk dat velen het ermee eens zijn, of het nu iemand uit China was, of uit Polen...
Het deugt gewoon niet.

Het voelt alsof een Nederlander een shoarmatent opent, of een Nederlander die koning wordt in Marokko.

Nou goed de kinderbijslag zal wel weer richting Marokko gaan nu
Het hele koningshuis is een buitenlandse inteelt gebeuren, heel veel Duits bloed erin, nu weer een getrouwd met een Argentijnse dat die familie niet veel meer tegengas krijgt van Wilders. :D
pi_159090945
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:24 schreef perezoso het volgende:
Dit is eigenlijk positief voor de PVV want mensen zijn het zoooo zat die politieke correctheid (discriminerend naar het eigen volk). Dit is een overwinning voor de PVV.
Nee, want dit getuigd van asocialiteit in het PVV-kamp. De PVV is niks meer waard, helemaal niks meer. Die zetels zijn waardeloos, zijzelf fatsoenloos. Geen felicitatie kon eraf...
pi_159090946
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 05:27 schreef TLC het volgende:

Ik ben wel tevreden met haar als voorzitter w/ w/
Dit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')