Vooringenomen, is uit op censuur en NL is niet haar enige nationaliteit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:48 schreef Confetti het volgende:
Herhaling:
Arib: als de PVV in de regering komt vertrek ik direct naar Marokko.
De term nepparlement was nog zacht uitgedrukt.
Het gaat over haar accent....quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Omdat ze Marokkaans is, noemt men het gehaat.
Ik denk dat velen het ermee eens zijn, of het nu iemand uit China was, of uit Polen...
Het deugt gewoon niet.
Het voelt alsof een Nederlander een shoarmatent opent, of een Nederlander die koning wordt in Marokko.
Nou goed de kinderbijslag zal wel weer richting Marokko gaan nu
Populisme kenmerkt zich door dingen te roepen die leuk klinken maar onuitvoerbaar zijn. Tenzij er een dictator aan de macht komt. Lijkt me ongewenst om dat te laten gebeuren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:34 schreef HighLander het volgende:
[..]
Wat wellicht een oorzaak is dat een redelijk deel van de bevolking de term nepparlement redelijk correct de lading vind dekken. Helaas is de tweede kamer er drukker mee bezig om de term taboe te maken dan dat de bevolking de mening deelt
En het klopt, wat enkel betekent dat de kamer niet bepaald op inhoudelijke argumenten en punten heeft gestemd.
Het was meer een negatieve selectie "op wie wil ik zeker niet stemmen en wie blijft er over".
Koers is gezet, kwestie van wachten op de volgende ijsberg. Nog genoeg stipjes op de radar over momenteel.
Ene na de andere fractie en interuptie microfoon halen eigenlijk hetzelfde aan:quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou goed de kinderbijslag zal wel weer richting Marokko gaan nu
Ja joh. Bel Obama andersquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef kataklysm het volgende:
Wederom een zwarte dag in de geschiedenis van Nederland.
Iemand met een ander paspoort dan het Nederlandse die de hamer zwaait in de Tweede Kamer noem ik geen voorzitter, maar een bezetter.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:57 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ene na de andere fractie en interuptie microfoon halen eigenlijk hetzelfde aan:
Ja maar afweging, ja maar dan gaat Marokka dwarsliggen, ja maar dan werken ze niet meer mee aan exporteren illegalen, aan terrorismebestrijding, aan fraudebestrijding.
Behalve het feit dat Marokko dat niet bepaald op al te grote mate doet, niet enorm goed meewerkt en op alle fronten bijna per definitie lijkt dwars te liggen of tijd rekken.
De regering wordt over dit gedrag gewoon gegijzeld om tijd te rekken en de ene na de andere obstructie... En nu komen de EU regels als mosterd na de maaltijd op de proppen.,
Ja als we echt geen verdrag kunnen krijgen, dan moet het maar opgegeheven worden. Maar we willen echt liever een vedrag ald dat mogelijk is, ah toe. Maar zo niet, ja dan maar niet maar liever niet, (CU)
Nederland, gegijzeld door haar eigen morele superioriteit en uit idealisme blind voor iedereen die er misbruik van komt maken. En als je al je bek open durft te trekken, berg u maar.
Teloorgang van logica en feiten, en terug met de gevoelens, idealen en utopieën.
It's gonna be a year!!
Ik ben Kamerlid, ik doe het uitstekend.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:22 schreef perezoso het volgende:
[..]
Als je dit goed vindtHet woord loyaal is bijna niet te ontcijferen en haar accent is zo vreselijk, gewoon slecht.
ik ben gestopt na het stuk van de SP.... Kon het niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef ChrisCarter het volgende:
http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Iemand die dit kijkt overigens? Wie is deze slecht betogende baardmans dan?wat een non-argumenten.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:03 schreef ChrisCarter het volgende:
http://nos.nl/livestream/npo-politiek
Iemand die dit kijkt overigens? Wie is deze slecht betogende baardmans dan?wat een non-argumenten.
Oh wacht dit is Ozturk. Die heeft altijd al van die *kuch* sterke puntenquote:Op woensdag 13 januari 2016 23:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Ik denk dat we beter landjeruil kunnen doen met Marokko..
Het gaat dus om de kinderbijslag...
Hoe kan dit in de regering zitten?????quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Oh wacht dit is Ozturk. Die heeft altijd al van die *kuch* sterke punten
quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:07 schreef zhe-devilll het volgende:
Waar ik mij nu dus enorm aan erger, zijn de opmerkingen van Marokkaanse ''medelanders'' op fb bij nieuwspagina's.![]()
Daar merk je al hoezeer ze geïntegreerd zijn in dit land....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |