Evenveel stemmen is dankzij de afwezigheid van Jesse onmogelijk tenzij een God het presteert om een ongeldige stem uit te brengen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]en als er dan evenveel stemmen voor beide kandidaten is, dan wordt er gegrabbeld.
Neejoh. Dat ziet iederen toch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef karton2 het volgende: Zou een grap zijn als de PVV op Arib stemt en (misschien) dankzij die stemmen wint. Kan de PVV weer roepen hoe groot De Kloof is.
Toen konden de mensen thuis tenminste stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ik keek Idols omdat ik Jim graag had zien winnen. Hetzelfde gevoel heb ik nu met Ton Elias.
dat zeiden ze twee maanden voor de vorige verkiezingen ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze voor de toekomst meer aan. PVDA is toch op sterven na dood.
Bitter Lemon voor de kijker, niks mis mee toch?quote:
Die heeft een kleine snotneus gekregenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben er eindelijk achter wie het afwezige kamerlid is. Niemand minder dan Jesse Klaver.
Nu echt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeiden ze twee maanden voor de vorige verkiezingen ook
Dan had Martin Bosma glorieus gewonnen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Toen konden de mensen thuis tenminste stemmen.
Kan wel. Door ongeldige stem zijn er niet 2 maar 3 stem-opties.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Evenveel stemmen is dankzij de afwezigheid van Jesse onmogelijk tenzij een God het presteert om een ongeldige stem uit te brengen.
Godverdomme elke keer weer naar die stembus hobbelen en weer terug.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef Szura het volgende:
Elias heeft voor z'n gevoel een marathon gelopen in die Kamer
Dat was tenminste nog een leuk showtje geweest, ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan had Martin Bosma glorieus gewonnen.
Elias zal al wel bekaf zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Godverdomme elke keer weer naar die stembus hobbelen en weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |