Grote kans Arib.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Elias zie ik t ook niet worden. We gaan voor politiek correct.
Ja ik was te snelquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef UltraR het volgende:
[..]
Elias wint nu.
Wat ik overigens de slechtste kandidaat vond vanmiddag. Wat een slap onsamenhangend gelul was dat van hem zeg.
die is doodmoe van het stemmen, ik denk dat het snoep naar hem toe moet komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef Blistering het volgende:
Elias rennen naar de snoepautomaat.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aboutaleb trekt meer stemmen dan Asscher. De kiezer (of wat daar nog van over is) moet niets van de kliek Asscher/Marcouch hebben.
Even overleggen met Rutte wat hij ze kan bieden als ze nu op De Eel stemmen.quote:
Ja, democratie leidt tot middenmoot.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef UltraR het volgende:
De twee slechtste kandidaten van wat ik vanmiddag van ze heb gezien. Top hoor, lekker bezig weer daar.
Denk ik ook. Aangezien Arib een ontzettend kutwijf schijn te zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CDA en D66 hebben de sleutel. Maar denk dat Elias het wel gaat halen.
Eigenlijk zouden ze alle macht aan mij moeten geven, dan wordt het weer goed in Nederlandquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, democratie leidt tot middenmoot.
Geven we wel beeld aan de VOC-mentaliteit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef idefixide het volgende:
[..]
Het valt wel mee als dit het alternatief is.
[ afbeelding ]
mwah, Arib heeft wel ervaring in de Tweede Kamer en deed een moeilijk debat erg goed. Van Toorenburg heeft daar wel een achterstand inquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef UltraR het volgende:
De twee slechtste kandidaten van wat ik vanmiddag van ze heb gezien. Top hoor, lekker bezig weer daar.
Lekker de Partij voor de Dieren pesten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
Elias, de tering, ga ik bitterballen inslaan.
CDA wil graag belangrijk doen, terwijl ze in meerderheid voor Elias zullen gaan.quote:
RTquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Retweet en share deze post op Facebook als je #TeamTon bent.
Inderdaad, best droevig. De beste twee liggen eruit, de slechtste twee zijn nog in de race.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:50 schreef UltraR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |