Het was niet de bedoeling een negatieve typering te geven. Meer dat hij die ene fokster die toevallig maanden wilde wachten niet als maatstaf moet nemen voor al zijn online contacten. Zeker op tinder moet je er gewoon sneller mee komen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:43 schreef Re het volgende:
[..]
de FOK!mannen daarentegen, nou ...
of wellicht gewoon niet van die nodeloze typeringen...
Waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:19 schreef Gary_Oak het volgende:
k bleef casual en appte haar maar eens in de zoveel dagen,
Ja, zij is wel een extreem voorbeeld.quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling een negatieve typering te geven. Meer dat hij die ene fokster die toevallig maanden wilde wachten niet als maatstaf moet nemen voor al zijn online contacten. Zeker op tinder moet je er gewoon sneller mee komen.
Relax.
Was bang om thirsty over te komen. En kon in die weken sowieso niet afspreken ... Maar ja, liep inderdaad nogal op eieren bij deze. Als ik inderdaad deed wat ik écht wilde, had ik misschien wel succes gehad ja. Lessen geleerd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenBeter gewoon veel praten op het begin. Dan weet je binnen paar dagen of er een klik is en kan je een date plannen of het afkappen. met paar berichtjes in paar dagen weet je na een maand nog steeds niet of er iets van een klik is?
En klinkt nu sowieso of je te veel nadenkt over dingen en ze zo doet omdat je denkt dat dat het beste overkomt ipv gewoon doen zoals je zelf bent. Wat in mijn mening altijd het beste is.
Ik had gister een tinder dateMaar rest daar van staat in stap 3. Om maar aan de regels te houden.
Misschien moet je niets proberen in te schatten, maar gewoon doen wat jij voor jezelf goed vindt? Daarmee hoef je jezelf geen geweld aan te doen, hoef je niet zo na te denken en kun je gewoon je eigen gevoel volgen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik snap hier dus niks van. Mijn regel is altijd een paar weken wat vertrouwen opbouwen en daarna daten. Had ooit contact met een FOK!ster en die vond het na vier maanden nog te snel.Maar met deze chick moest ik blijkbaar in dezelfde week als dat ik haar nummer fixte op date om haar te strikken.
Ik vind het echt moeilijk om dat soort dingen in te schatten.
en heb je minder spijt als het toch niks werd is mijn ervaring. Minder 'wat als' want je deed wat bij jou pastequote:Op donderdag 14 januari 2016 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moet je niets proberen in te schatten, maar gewoon doen wat jij voor jezelf goed vindt? Daarmee hoef je jezelf geen geweld aan te doen, hoef je niet zo na te denken en kun je gewoon je eigen gevoel volgen.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:20 schreef Wolves het volgende:
Ik spreek ook het liefst wel snel af als ik iemand via Tinder leer kennen. Het kan nog zo leuk klikken via de chat, als het irl niet klikt heb je daar toch niks aan. Dus hier ook inderdaad na een paar dagen leuk contact, gewoon een date plannen.
Waarom zou je nog wat sturen? Ze heeft een vriend. Dit is zo klaar als het maar zijn kan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Okok, duidelijk allemaal.Wat raden jullie me tot slot aan omtrent haar (dan kunnen we verder met het volgende onderwerp)? Laatste bericht was dus van mijn kant met de vraag wanneer ze tijd had. Nu het daar bij laten? Verwijderen van WhatsApp en Facebook? Over een paar maanden iets sturen of pas als ze single is? En wat dan?
Heb overigens nu het nummer gefixt van m'n kapster.
Dat van je kapster is toch niet zo lastig? Of waarom gaf ze hem jou?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Okok, duidelijk allemaal.Wat raden jullie me tot slot aan omtrent haar (dan kunnen we verder met het volgende onderwerp)? Laatste bericht was dus van mijn kant met de vraag wanneer ze tijd had. Nu het daar bij laten? Verwijderen van WhatsApp en Facebook? Over een paar maanden iets sturen of pas als ze single is? En wat dan?
nextquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:42 schreef Gary_Oak het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je nog wat sturen? Ze heeft een vriend. Dit is zo klaar als het maar zijn kan.
Duidelijk.quote:
"Hey, ik vond het heel gezellig net. Wat is je nummer?"quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat van je kapster is toch niet zo lastig? Of waarom gaf ze hem jou?
Moet je ook wel vertellen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:57 schreef rhubarbje het volgende:
Dit is het topic over datingsites he? Ook waar je er over mag zeiken?
Kreeg net mijn eerste neg. Waarom denken mensen dat zoiets werkt? (En wie zij de debielen die er in trappen zodat ze blijven denken dat het werkt?)
Wat is dat???quote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:57 schreef rhubarbje het volgende:
Dit is het topic over datingsites he? Ook waar je er over mag zeiken?
Kreeg net mijn eerste neg. Waarom denken mensen dat zoiets werkt? (En wie zij de debielen die er in trappen zodat ze blijven denken dat het werkt?)
Kay, thanks! Wazige trendquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:04 schreef rhubarbje het volgende:
Een negatief compliment. Sorry dacht dat het een vrij bekende term was. Word ook gewoon gebruikt in popcultuur en zo
De bedoeling is dat je zelfvertrouwen omlaag gaat en dat je geprikkeld word om te reageren
http://www.newstatesman.c(...)-latest-dating-trend
In ieder geval gedurfd! Wat maakt het dat ze zo'n leuke indruk achter maakt? En niet om negatief te doen, maar de meeste mensen in dat soort beroepen zijn gewoon aardig omdat dat bij hun werkzaamheden hoort, kwam ik laatst ook pijnlijk achter. Hoop voor jou dat ze dat met een extra reden isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:17 schreef Mathemaat het volgende:
Nou, ik ben van plan om 'het baliemeisje' uit te vragen. Ik heb geen idee of ze mij leuk vindt, of dat ze gewoon hartelijk is. Maar elke keer als ik de sleutel bij haar ophaal en inlever laat ze toch zo een indruk achter. Dus er valt niets anders te doen, dan haar uit te vragen
Dat weet ik niet. Maar ze is anders dan alle andere baliemeisjes in hoe ze praat, lacht en kijkt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
In ieder geval gedurfd! Wat maakt het dat ze zo'n leuke indruk achter maakt? En niet om negatief te doen, maar de meeste mensen in dat soort beroepen zijn gewoon aardig omdat dat bij hun werkzaamheden hoort, kwam ik laatst ook pijnlijk achter. Hoop voor jou dat ze dat met een extra reden is
Ditquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:51 schreef Andromache het volgende:
Dat weet hij niet. En zonder het met al te veel gedoe en gemits en gemaar proberen te peilen waardoor hij onzeker overkomt, vraagt hij het kennelijk op goed geluk, krachtig, zelfbewust. Niet geschoten, altijd mis, echter niks verloren.
Mijn ervaring is dat back-ups niet helpen, zodra je iemand leuk vindt en het fout gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Andromache het volgende:
Ik ben weer aan het Tinderen geslagen. Nog even om net gemaakte matches wat warm te houden, maar ook om niet teveel aan mijn date (codenaam: BKM) te blijven hangen na de fantastische date van zojuist. Beetje uit zelfbescherming. Blijven onthouden dat er nog andere mannen zijn. Pfffft. Het is zo'n onzeker spel....
zie ook: R&P / Datingstappenplan -stap 3: deel hier je succesdates of datemissers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |