abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159090888
quote:
9s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Mijn ervaring met FOK!sters is toch echt anders. Maar dit verhaal gaat dan ook over Tinder, misschien is dat anders.
Ik zou foksters niet als afspiegeling van de gemiddelde vrouw nemen.
pi_159090917
Ik stel ook liever wat sneller een date voor. Een echte date is veel leuker om elkaar te leren kennen. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 14 januari 2016 @ 08:04:56 #28
416020 K44S
The bearded man
pi_159091177
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 04:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik kan me herinneren dat jij haar ook niet zo vond. Dus wat is er dan precies jammer? Krijg bij jou altijd het gevoel dat je gewoon graag verkering wil om je kwartet compleet te maken
Klopt ik was ook niet verliefd. Vond dr leuk. Meer niet.

Nou. Die mindset is dus veranderd
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_159091369
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik snap hier dus niks van. Mijn regel is altijd een paar weken wat vertrouwen opbouwen en daarna daten. Had ooit contact met een FOK!ster en die vond het na vier maanden nog te snel. 8)7 Maar met deze chick moest ik blijkbaar in dezelfde week als dat ik haar nummer fixte op date om haar te strikken. :') Ik vind het echt moeilijk om dat soort dingen in te schatten. :{
4 maanden :'). Zelfs als 16jarig FOK!stertje heb ik na 3? weken al afgesproken en dat moest toen eerst nog met ouders overlegd worden enz.
  donderdag 14 januari 2016 @ 08:43:23 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159091491
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:10 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zou foksters niet als afspiegeling van de gemiddelde vrouw nemen.
de FOK!mannen daarentegen, nou ...

of wellicht gewoon niet van die nodeloze typeringen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159091609
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 08:43 schreef Re het volgende:

[..]

de FOK!mannen daarentegen, nou ...

of wellicht gewoon niet van die nodeloze typeringen...
Het was niet de bedoeling een negatieve typering te geven. Meer dat hij die ene fokster die toevallig maanden wilde wachten niet als maatstaf moet nemen voor al zijn online contacten. Zeker op tinder moet je er gewoon sneller mee komen.

Relax. :+
pi_159092282
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:19 schreef Gary_Oak het volgende:
k bleef casual en appte haar maar eens in de zoveel dagen,
Waarom zou je dat doen :? Beter gewoon veel praten op het begin. Dan weet je binnen paar dagen of er een klik is en kan je een date plannen of het afkappen. met paar berichtjes in paar dagen weet je na een maand nog steeds niet of er iets van een klik is?

En klinkt nu sowieso of je te veel nadenkt over dingen en ze zo doet omdat je denkt dat dat het beste overkomt ipv gewoon doen zoals je zelf bent. Wat in mijn mening altijd het beste is.

Ik had gister een tinder date :) Maar rest daar van staat in stap 3. Om maar aan de regels te houden. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 14 januari 2016 @ 09:56:02 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159092306
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 08:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het was niet de bedoeling een negatieve typering te geven. Meer dat hij die ene fokster die toevallig maanden wilde wachten niet als maatstaf moet nemen voor al zijn online contacten. Zeker op tinder moet je er gewoon sneller mee komen.

Relax. :+
Ja, zij is wel een extreem voorbeeld. :P Maar doorgaans was een maand normaal. Maar goed, zal inderdaad voortaan het ASAP voorstellen. :Y
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:02:18 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159092409
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen :? Beter gewoon veel praten op het begin. Dan weet je binnen paar dagen of er een klik is en kan je een date plannen of het afkappen. met paar berichtjes in paar dagen weet je na een maand nog steeds niet of er iets van een klik is?

En klinkt nu sowieso of je te veel nadenkt over dingen en ze zo doet omdat je denkt dat dat het beste overkomt ipv gewoon doen zoals je zelf bent. Wat in mijn mening altijd het beste is.

Ik had gister een tinder date :) Maar rest daar van staat in stap 3. Om maar aan de regels te houden. :P
Was bang om thirsty over te komen. En kon in die weken sowieso niet afspreken ... Maar ja, liep inderdaad nogal op eieren bij deze. Als ik inderdaad deed wat ik écht wilde, had ik misschien wel succes gehad ja. Lessen geleerd.
pi_159092499
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik snap hier dus niks van. Mijn regel is altijd een paar weken wat vertrouwen opbouwen en daarna daten. Had ooit contact met een FOK!ster en die vond het na vier maanden nog te snel. 8)7 Maar met deze chick moest ik blijkbaar in dezelfde week als dat ik haar nummer fixte op date om haar te strikken. :') Ik vind het echt moeilijk om dat soort dingen in te schatten. :{

Misschien moet je niets proberen in te schatten, maar gewoon doen wat jij voor jezelf goed vindt? Daarmee hoef je jezelf geen geweld aan te doen, hoef je niet zo na te denken en kun je gewoon je eigen gevoel volgen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159092514
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien moet je niets proberen in te schatten, maar gewoon doen wat jij voor jezelf goed vindt? Daarmee hoef je jezelf geen geweld aan te doen, hoef je niet zo na te denken en kun je gewoon je eigen gevoel volgen.
en heb je minder spijt als het toch niks werd is mijn ervaring. Minder 'wat als' want je deed wat bij jou paste
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:11:46 #37
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159092572
Okokok, gesnopen! ;( Wel goeie les en feedback van jullie. :Y
pi_159093471
Ik doe tegenwoordig ook alleen maar hoe ik het zelf wil en niet meer nadenken hoe de ander het eventueel zou willen zien. Dat is toch voor elke vrouw verschillend. Je kunt je aandacht beter ergens anders aan besteden. En als er een klik is dan maakt het toch niet meer veel uit.
Het liefst reageer ik wel gewoon snel en max een week wachten met datevoorstel. Meestal probeer ik het wel subtiel in een gesprek te weven.

En:
Zoveel vrouwen zoveel smaken.
pi_159094884
Ik spreek ook het liefst wel snel af als ik iemand via Tinder leer kennen. Het kan nog zo leuk klikken via de chat, als het irl niet klikt heb je daar toch niks aan. Dus hier ook inderdaad na een paar dagen leuk contact, gewoon een date plannen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:22:08 #40
416020 K44S
The bearded man
pi_159094941
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:20 schreef Wolves het volgende:
Ik spreek ook het liefst wel snel af als ik iemand via Tinder leer kennen. Het kan nog zo leuk klikken via de chat, als het irl niet klikt heb je daar toch niks aan. Dus hier ook inderdaad na een paar dagen leuk contact, gewoon een date plannen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:42:31 #41
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159102425
Okok, duidelijk allemaal. :@ Wat raden jullie me tot slot aan omtrent haar (dan kunnen we verder met het volgende onderwerp)? Laatste bericht was dus van mijn kant met de vraag wanneer ze tijd had. Nu het daar bij laten? Verwijderen van WhatsApp en Facebook? Over een paar maanden iets sturen of pas als ze single is? En wat dan?

Heb overigens nu het nummer gefixt van m'n kapster. :@
pi_159102446
Niks meer sturen. Klaar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159104691
quote:
11s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Okok, duidelijk allemaal. :@ Wat raden jullie me tot slot aan omtrent haar (dan kunnen we verder met het volgende onderwerp)? Laatste bericht was dus van mijn kant met de vraag wanneer ze tijd had. Nu het daar bij laten? Verwijderen van WhatsApp en Facebook? Over een paar maanden iets sturen of pas als ze single is? En wat dan?

Waarom zou je nog wat sturen? Ze heeft een vriend. Dit is zo klaar als het maar zijn kan. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_159109489
quote:

Dat van je kapster is toch niet zo lastig? Of waarom gaf ze hem jou?
pi_159110100
quote:

next
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 15 januari 2016 @ 00:28:25 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159114644
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niks meer sturen. Klaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Waarom zou je nog wat sturen? Ze heeft een vriend. Dit is zo klaar als het maar zijn kan. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

next
Duidelijk.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat van je kapster is toch niet zo lastig? Of waarom gaf ze hem jou?
"Hey, ik vond het heel gezellig net. Wat is je nummer?"
pi_159117004
Dit is het topic over datingsites he? Ook waar je er over mag zeiken?

Kreeg net mijn eerste neg. Waarom denken mensen dat zoiets werkt? (En wie zij de debielen die er in trappen zodat ze blijven denken dat het werkt?)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_159117016
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 07:57 schreef rhubarbje het volgende:

Kreeg net mijn eerste neg. Waarom denken mensen dat zoiets werkt? (En wie zij de debielen die er in trappen zodat ze blijven denken dat het werkt?)
Moet je ook wel vertellen waar het over gaat. -O-
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:00:28 #49
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159117022
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 07:57 schreef rhubarbje het volgende:

Wat is dat???
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_159117043
Een negatief compliment. Sorry dacht dat het een vrij bekende term was. Word ook gewoon gebruikt in popcultuur en zo

De bedoeling is dat je zelfvertrouwen omlaag gaat en dat je geprikkeld word om te reageren

http://www.newstatesman.c(...)-latest-dating-trend
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')