Omtzigt is net zo pro-multicul en EU als de rest. Daar zijn alle problemen begonnen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Interesseert mij geen reet. Ik wil Pieter in het torentje.
Jeroen drops the gauntlet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
twitter:jeroenpauw twitterde op woensdag 13-01-2016 om 19:47:00Voor wie klaagt dat Bosma 't niet wordt vanwege zijn (PVV) afkomst. Dat is de corebusiness van zijn partij; beoordelen op afkomst (Arib e.a) reageer retweet
Pauwquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
twitter:jeroenpauw twitterde op woensdag 13-01-2016 om 19:47:00Voor wie klaagt dat Bosma 't niet wordt vanwege zijn (PVV) afkomst. Dat is de corebusiness van zijn partij; beoordelen op afkomst (Arib e.a) reageer retweet
Die is te autistischquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan stemmen we massaal op Pieter Omtzigt.
Omdat een Marokkaan ons parlement gaat voorzitten, een dieptepunt sinds de bezetting door de Duitsers.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Intellectueel het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar al die emoties in dit topic vandaan komen? Waarom is de verkiezing van een kamervoorzitter zo'n big issue opeens?
Allemaal deskundigen, uiteraard.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Intellectueel het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar al die emoties in dit topic vandaan komen? Waarom is de verkiezing van een kamervoorzitter zo'n big issue opeens?
Net als Arib die juist wel gekozen wordt vanwege haar afkomst. Wat een show.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
Omdat ik verder niks anders te doen heb deze avond.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Intellectueel het volgende:
Mensen zoals Edith Schippers?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, maar wat van die typetjes die nooit de politiek volgen claimden allerlei snode plannetjes.
core businessquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
En schijnbaar dus evengoed de core business van de meeste andere politici.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
Jij-bak.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
Oh jij weet de reden van al die Kamerleden die op haar stemmen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Net als Arib die juist wel gekozen wordt vanwege haar afkomst. Wat een show.
Omdat Bosma meedoet en omdat links=slecht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Intellectueel het volgende:
Wij zitten op 1 lijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan stem ik op Elbert Dijkgraaf.
Whehe.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
Neu de kleutertjes die helemaal hyper werden van Bosma.quote:
Wat gaan we dan doen met Jeroen Pauw?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Linkse hufter. Ik hoop dat ik het tribunaal voor dat volk nog mag meemaken.
Die stotterende, achterbakse, medewerkerverslindende trut wordt het in ieder geval zeker niet vanwege haar kwaliteiten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh jij weet de reden van al die Kamerleden die op haar stemmen?
Maar jij weet ook niet de reden waarom mensen niet op een ander persoon stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh jij weet de reden van al die Kamerleden die op haar stemmen?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Omdat een Marokkaan ons parlement gaat voorzitten, een dieptepunt sinds de bezetting door de Duitsers.
Probeer het een beetje beschaafd te houden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Linkse hufter. Ik hoop dat ik het tribunaal voor dat volk nog mag meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |