Dat is flauwekul. Zeg dan gewoon niets.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het zijn enkel de PVV'ers die zich geschoffeerd voelen. Maar die snappen de werking van het parlement toch al matig over het algemeen
Mogelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:42 schreef Monolith het volgende:
Partijpolitiek gestemd dus. Ik kom even mijn gelijk halen.
30quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar moeten ze anders op gestemd hebben dan? Het is me even ontgaan hoeveel stemmen Van Toorenburg had.
30 torenburgquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk niet. Ik moet bekennen dat ik licht aangeschoten ben, dus ik heb wel jouw duiding nodig Elfje
Niet in mijn naam.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Confetti het volgende:
Op dit soort momenten vraag je je toch in godsnaam af hoe we zo gek zijn geweest de PvdA 38 zetels te gunnen
Strategisch stemgenot.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Confetti het volgende:
Op dit soort momenten vraag je je toch in godsnaam af hoe we zo gek zijn geweest de PvdA 38 zetels te gunnen
Neu, maar wat van die typetjes die nooit de politiek volgen claimden allerlei snode plannetjes.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was ook wel een gewaagde suggestie.
Als er geen sprake was van politisering dan was Bosma het geworden. Prima verhaal en veel ervaring.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mogelijk.
Zou een droevige constatering zijn. Politisering van het kamervoorzitterschap
PVV'er met mastertitel bestuurskunde hier. Maar ik zal dan wel buiten jouw 'algemeen' vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het zijn enkel de PVV'ers die zich geschoffeerd voelen. Maar die snappen de werking van het parlement toch al matig over het algemeen
Kun jij er niet gaan zitten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kiezen ze een vrouw na het vorige debacle? Ik vind dat een man weer een kans moet krijgen.
Volgende verkiezingen stemmen wij gewoon op Pieter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strategisch stemgenot.
Op PvdA omdat je PVV haat
Op VVD omdat je links haat
Het komt in deze reeks in elk deel zeer vaak voor. Dan weten ze in elk geval goed te doen alsof.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is flauwekul. Zeg dan gewoon niets.
Er is geen exotische, lichtgetinte homofiele man beschikbaar. Sorry.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kiezen ze een vrouw na het vorige debacle? Ik vind dat een man weer een kans moet krijgen.
Dat is totaal niet wat ik zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
want een parlement mag haar eigen voorzitter niet kiezen?
Of Piratenpartij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende verkiezingen stemmen wij gewoon op Pieter.
De meeste politici hebben die lachwekkende links rechts obsessie niet zo. Daarbij is dit vooral een ceremoniële functie. Zo spannend is het allemaal niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:44 schreef Confetti het volgende:
PVV naar Elias?
CDA naar Elias?
Nu moet rechts eens gaan samenwerken.
Dat was toen de vorige voorzitter werd verkozen bepaald niet anders.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mogelijk.
Zou een droevige constatering zijn. Politisering van het kamervoorzitterschap
Daar ging de kans van Tofik Dibi.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er is geen exotische, lichtgetinte homofiele man beschikbaar. Sorry.
Nou ja, van Toorenburg lijkt me niet beter dan #teamTonquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De twee slechtste kandidaten hebben de meeste stemmen.
Er worden geen anti-CDA, anti-PvdA en anti-VVD stemmen utigebracht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het komt in deze reeks in elk deel zeer vaak voor. Dan weten ze in elk geval goed te doen alsof.
2e ronde werkt hetzelfde als de 1e vgm, dus nee. Arib is sowieso wel door dus verder steunen ze wss hun eigen kandidaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:44 schreef Confetti het volgende:
PVV naar Elias?
CDA naar Elias?
Nu moet rechts eens gaan samenwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |