Tim heeft een bijzondere vorm van zich uitdrukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom 'die kut van het CDA'. Waarom is ze een 'kut'? Of heb je een hekel aan het CDA?
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Stemmen is anoniem, maar die kamerleden zitten zo dicht bij elkaar dat ze wel kunnen zien wat hun buurman opschrijft.
Ik vind lieve Mona een verschrikkelijk mens. Alleen gekozen omdat 'ze zo lekker gewoon is' en niet omdat ze ook daadwerkelijk iets kan, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom 'die kut van het CDA'. Waarom is ze een 'kut'? Of heb je een hekel aan het CDA?
Ruime ervaring in de lokale politiek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind lieve Mona een verschrikkelijk mens. Alleen gekozen omdat 'ze zo lekker gewoon is' en niet omdat ze ook daadwerkelijk iets kan, als je het mij vraagt.
Niet afgelopen verkiezing maar de verkiezing ervoor zelfs op het CDA gestemd, ondanks die rat van een verhagen, dus een CDAhaatje is het niet
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
oh ik dacht dat ze zelf niet mochten stemmen?
Hij stemt niet mee toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef glaba het volgende:
Zal dikke elias op zichzelf stemmen denk je?
Nou en joh? Alsof ze niet tegen elkaar gewoon zeggen wie wat stemt. anoniem als in niet openbaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Stemmen is anoniem, maar die kamerleden zitten zo dicht bij elkaar dat ze wel kunnen zien wat hun buurman opschrijft.
lolquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Je mag nu toch ook op iemand anders dan de vier personen stemmen toch? Zoiets had ik vandaag of gisteren gelezen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij rapt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die negroïde griffier leest in een beter tempo voor
Ondertussen weten die kamerleden ook de volgorde wel. Ze zouden beter alvast kunnen gaan lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die negroïde griffier leest in een beter tempo voor
Allemaal op Kuzu.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je mag nu toch ook op iemand anders dan de vier personen stemmen toch? Zoiets had ik vandaag of gisteren gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |