Als ik vanuit het oogpunt van de PvdA'er en de VVD'er kijk he. Dat is niet mijn mening of zo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
eng en dik als kwalificaties gebruiken
Wij kijken ooktwitter:IngeLengton twitterde op woensdag 13-01-2016 om 19:03:06We beginnen! Er staan twee groene stembusjes klaar voor de stembriefjes. reageer retweet
Ik verwacht niet dat ze zo kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik vanuit het oogpunt van de PvdA'er en de VVD'er kijk he. Dat is niet mijn mening of zo.
Hoewel ze natuurlijk wel gewoon een stevigere stoel aan moeten schaffen als Elias het wordt
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Laten we in ieder geval geen vrouw doen dit keer.
Hahahahahahahaha.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De kamer is geen obscuur hoekje van het internet.
Waarom 'die kut van het CDA'. Waarom is ze een 'kut'? Of heb je een hekel aan het CDA?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Backseatfractievoorzitters als die kut van het CDA
Als er gepleit wordt voor vrouwen, dan is altijd de reactie "de beste kandidaat moet het worden." Lijkt me hier ook het geval.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Laten we in ieder geval geen vrouw doen dit keer.
VVD én D66 hebben er bij de PvdA op aangedrongen om met een betere kandidaat te komen. Ze zien Arib gewoon niet zitten. Ze heeft gewoon niet een al te beste reputatie als kamervoorzitter. D66-kamerlid gaf gisteren Arib (als voorzitter) nog openlijk een veeg uit de pan, omdat ze liet passeren dat een bewindspersoon geen antwoord gaf op een gestelde vraag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Eerder deze week hoorde ik nog op de radio dat de kandidatuur van Elias er voor gaat zorgen dat Arib juist wint. De theorie: Elias en Arib naar de laatste ronde, en omdat men de VVD zat is wint Arib.
Zeker. Dus geen vrouw.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als er gepleit wordt voor vrouwen, dan is altijd de reactie "de beste kandidaat moet het worden." Lijkt me hier ook het geval.
Tim heeft een bijzondere vorm van zich uitdrukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom 'die kut van het CDA'. Waarom is ze een 'kut'? Of heb je een hekel aan het CDA?
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Stemmen is anoniem, maar die kamerleden zitten zo dicht bij elkaar dat ze wel kunnen zien wat hun buurman opschrijft.
Ik vind lieve Mona een verschrikkelijk mens. Alleen gekozen omdat 'ze zo lekker gewoon is' en niet omdat ze ook daadwerkelijk iets kan, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom 'die kut van het CDA'. Waarom is ze een 'kut'? Of heb je een hekel aan het CDA?
Ruime ervaring in de lokale politiek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind lieve Mona een verschrikkelijk mens. Alleen gekozen omdat 'ze zo lekker gewoon is' en niet omdat ze ook daadwerkelijk iets kan, als je het mij vraagt.
Niet afgelopen verkiezing maar de verkiezing ervoor zelfs op het CDA gestemd, ondanks die rat van een verhagen, dus een CDAhaatje is het niet
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
oh ik dacht dat ze zelf niet mochten stemmen?
Hij stemt niet mee toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef glaba het volgende:
Zal dikke elias op zichzelf stemmen denk je?
Nou en joh? Alsof ze niet tegen elkaar gewoon zeggen wie wat stemt. anoniem als in niet openbaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Stemmen is anoniem, maar die kamerleden zitten zo dicht bij elkaar dat ze wel kunnen zien wat hun buurman opschrijft.
lolquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Je mag nu toch ook op iemand anders dan de vier personen stemmen toch? Zoiets had ik vandaag of gisteren gelezen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij rapt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die negroïde griffier leest in een beter tempo voor
Ondertussen weten die kamerleden ook de volgorde wel. Ze zouden beter alvast kunnen gaan lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die negroïde griffier leest in een beter tempo voor
Allemaal op Kuzu.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je mag nu toch ook op iemand anders dan de vier personen stemmen toch? Zoiets had ik vandaag of gisteren gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |