quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
ik weet die zijn verwijdeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo,die is in de war...
Fake wijfquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef Ranah het volgende:
hand voor dr mond alsof ze nu al moet kokken
Er zullen wel heel snel Anorexia-Clinics komen.. voordat Duckface er te dik voor is..quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Do zit daar niet op haar gemak...........
Aardappelen..........dodelijk voor Do.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kan het amper binnenhouden.
[ afbeelding ]
waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:42 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Aardappelen..........dodelijk voor Do.
Ze heeft nog niet de helft opgegeten.quote:
Ze heeft best nog wel wat gegeten, het was immers stamppot.quote:
Die is bijna niet meer te zien op de stream he,quote:
Zou Nicole het nu ook gezien hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mooi in beeld gebracht,zijn excuus en tussendoor de beelden.zag je goed dat het een lul verhaal was
Fugitive Protection Programquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is bijna niet meer te zien op de stream he,
mams van nicole heeft ook al een sl op ivan fb,die krijgen de schuld van de hondquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Nicole het nu ook gezien hebbenEn hoe zal die reageren na het zien van die beelden
ja maar Do moet snappen dat ze helemal niet dikk isquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Veel koolhydraten, notoire dikmakers volgens veel mensen.
Dat snapt ze waarschijnlijk niet, als ze in de spiegel kijkt ziet ze zichzelf als Ramona.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar Do moet snappen dat ze helemal niet dikk is
Nee, of hij moet onderkoffer zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Die is bijna niet meer te zien op de stream he,
Ah ja *noteertquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Dotteke het volgende:
We kunnen beter donderdag The Island gaan kijken bij net 5. Daar moeten ze zich wel zelf redden.
Rob staat met de kok te praten en de andere zij nog aan het eten
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mams van nicole heeft ook al een sl op ivan fb,die krijgen de schuld van de hond
Ze zijn echt als de dood bij de regie. Geen woord van kritiek komt er nog door.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef Raskolnikow het volgende:
Bas over wat er met Cees speelde, en zijn geluid wordt weggedraaid.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:
heerlijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Krantenbericht slaat in als een bom, de uitzending gaat all the way!
Zo dacht ik dat Utopia zou zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Dotteke het volgende:
We kunnen beter donderdag The Island gaan kijken bij net 5. Daar moeten ze zich wel zelf redden.
Ja ik ook, ga dit zeker volgen, alleen jammer geen streams alleen uitzendingenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo dacht ik dat Utopia zou zijn
dat is volgens bjorn niet misluktquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:04 schreef notturna het volgende:
Gaat Bjorn nu weer met dezelfde gasten in zee als volr dat mislukte gemaskerde bal?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat is volgens bjorn niet mislukt
volgende week donderdag geloof ik maar ben daar ook erg benieuwd naar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Zijn spiegel is stukquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:07 schreef Disana het volgende:
Ivan vertelt hoe het vroeger in Utopia was. Het was een constante struggle omdat oudere bewoners vonden dat nieuwen niets te zeggen hadden.
En zoals hij het brengt, heeft hij daar samen met Floor van Yes We Care verandering in gebracht.quote:
Alle grip op de werkelijkheid is foetsie bij die gozer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En zoals hij het brengt, heeft hij daar samen met Floor van Yes We Care verandering in gebracht.
Hij voelt zich in elk geval niet nederiger na puppygate.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Alle grip op de werkelijkheid is foetsie bij die gozer.
De realiteit is bij Ivan helemaal foetsie........het wordt tijd dat hij zijn eigen advies aan Gio opvolgt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En zoals hij het brengt, heeft hij daar samen met Floor van Yes We Care verandering in gebracht.
Nee joh, bord voor zijn kop.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij voelt zich in elk geval niet nederiger na puppygate.
Zat er in...hij vind dat zelf ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan werd net in de uitzending ongeveer als slachtoffer neergezet.
Het was ook de schuld van pup Arthur, die had niet tegen zijn voet moeten lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij voelt zich in elk geval niet nederiger na puppygate.
arthur krijgt vliegles van ivanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier is het helemaal goed te zien.
Reeds bekend.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
Wilco gaat nog even door..
[ afbeelding ]
Het is een deel van schijnbaar heel vlot weer verwijderde maar niet mis te verstane posts van Wilco jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:09 schreef sjampoeh het volgende:
Dit staat op ivan's fanpage fb..een bericht van Wilco
[ afbeelding ]
of ben ik spuit 11
En zo is het nu nogquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:07 schreef Disana het volgende:
Ivan vertelt hoe het vroeger in Utopia was. Het was een constante struggle omdat oudere bewoners vonden dat nieuwen niets te zeggen hadden.
Dat staat al een paar uur hier > UTO / Ivan de puppyschopper (?) #2quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je, spuit elf.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat staat al een paar uur hier > UTO / Ivan de puppyschopper (?) #2
Dit is nou precies waarom ik steeds vraag of mensen dit soort berichten in het juiste topic willen zettenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Gelukkig ben je online om dat even te melden
Als we allemaal naar jou gaan luisteren wordt de wereld een stukje beter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom ik steeds vraag of mensen dit soort berichten in het juiste topic willen zetten
Dat Ivan niet begrijpt wat hij heeft gedaan, is wel duidelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het was ook de schuld van pup Arthur, die had niet tegen zijn voet moeten lopen.
Plaats dan een TR.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom ik steeds vraag of mensen dit soort berichten in het juiste topic willen zetten
Het is geloof ik zoals hierboven geschreven door Wilco, Opbouwen is geen prio meer, Ivan zelf zei al, het begint een circus te worden, ja ik ben Ivan fan, maar op een subtiele manier krijgt hij de toneelhaak, hij kan zich niet meer vinden in deze poppenkast die zich nu aan het ontwikkelen is, en hij zal, denk ik binnenkort afscheid nemen, helaas! Ze gaan naar een grotere poppenkast toe, dragqueens, hutjes, relaties etcquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De realiteit is bij Ivan helemaal foetsie........het wordt tijd dat hij zijn eigen advies aan Gio opvolgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |