Zat er in...hij vind dat zelf ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan werd net in de uitzending ongeveer als slachtoffer neergezet.
Het was ook de schuld van pup Arthur, die had niet tegen zijn voet moeten lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij voelt zich in elk geval niet nederiger na puppygate.
arthur krijgt vliegles van ivanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier is het helemaal goed te zien.
Reeds bekend.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
Wilco gaat nog even door..
[ afbeelding ]
Het is een deel van schijnbaar heel vlot weer verwijderde maar niet mis te verstane posts van Wilco jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:09 schreef sjampoeh het volgende:
Dit staat op ivan's fanpage fb..een bericht van Wilco
[ afbeelding ]
of ben ik spuit 11
En zo is het nu nogquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:07 schreef Disana het volgende:
Ivan vertelt hoe het vroeger in Utopia was. Het was een constante struggle omdat oudere bewoners vonden dat nieuwen niets te zeggen hadden.
Dat staat al een paar uur hier > UTO / Ivan de puppyschopper (?) #2quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je, spuit elf.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:15 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat staat al een paar uur hier > UTO / Ivan de puppyschopper (?) #2
Dit is nou precies waarom ik steeds vraag of mensen dit soort berichten in het juiste topic willen zettenquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Gelukkig ben je online om dat even te melden
Als we allemaal naar jou gaan luisteren wordt de wereld een stukje beter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom ik steeds vraag of mensen dit soort berichten in het juiste topic willen zetten
Dat Ivan niet begrijpt wat hij heeft gedaan, is wel duidelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het was ook de schuld van pup Arthur, die had niet tegen zijn voet moeten lopen.
Plaats dan een TR.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is nou precies waarom ik steeds vraag of mensen dit soort berichten in het juiste topic willen zetten
Het is geloof ik zoals hierboven geschreven door Wilco, Opbouwen is geen prio meer, Ivan zelf zei al, het begint een circus te worden, ja ik ben Ivan fan, maar op een subtiele manier krijgt hij de toneelhaak, hij kan zich niet meer vinden in deze poppenkast die zich nu aan het ontwikkelen is, en hij zal, denk ik binnenkort afscheid nemen, helaas! Ze gaan naar een grotere poppenkast toe, dragqueens, hutjes, relaties etcquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De realiteit is bij Ivan helemaal foetsie........het wordt tijd dat hij zijn eigen advies aan Gio opvolgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |