Dat moet een cosser zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die eerste reactie ook meteen
quote:Jacht op treinlafaard geopend
HOORN - Op internet en sociale media is de jacht geopend op de 16-jarige dader uit Hoorn, die een 19-jarige student in de trein heeft gemolesteerd. De dader heeft zich dinsdag op het politiebureau gemeld. De zaak ligt bij het Openbaar Ministerie dat over een eventuele vervolging moet beslissen.
Op huiveringwekkende beelden is te zien dat de 19-jarige student, eveneens uit Hoorn, ernstig mishandeld wordt. De beelden worden veelvuldig via sociale media gedeeld. Klasgenoten van de student zijn woedend over de mishandeling.
Door de massale aandacht op sociale media worden inmiddels naamgenoten van de dader gestalkt en met de dood bedreigd. „Op internet circuleren namen en telefoonnummers die niet van de dader of familie van de dader zijn”, zegt een gedupeerde. „We worden de hele dag al bedreigd, terwijl ik die jongen niet eens ken.”
Zie inderdaad gelijknamig topic in NWS. Al mogen ze deze knaap van mij wel een tikje verkopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:59 schreef Gert het volgende:
Gelukkig voor Ivan de Puppyschopper is er nu de Treinlafaard. Aandacht afgeleid.
[..]
Hebben de eersten al een beschuldigende vinger naar Ivan uitgestoken?quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:59 schreef Gert het volgende:
Gelukkig voor Ivan de Puppyschopper is er nu de Treinlafaard. Aandacht afgeleid.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben de eersten al een beschuldigende vinger naar Ivan uitgestoken?
Dat willen ze je laten denken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:28 schreef Gert het volgende:
Ivan kan dit niet gedaan hebben want hij zat toen in Istanbul
En inmiddels alweer gewist schijnbaar, wss op aandringen van Talpa.quote:
Waarom werd hij wel beschermd met die kip, en Ivan niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:37 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat dit op film staat,waren gewoon te laat na mijn ideequote:Op woensdag 13 januari 2016 19:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waarom werd hij wel beschermd met die kip, en Ivan niet?
Omdat Ivanquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waarom werd hij wel beschermd met die kip, en Ivan niet?
dat ja.... het was 7:11uur dus ze waren vast nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:36 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
omdat dit op film staat,waren gewoon te laat na mijn idee
Kan die ontzettende betweterige Jan (echt wat een kut user) hier even op terugkomen? Het was toch zo'n enorme broodfokker. Aangezien hij graag terugkomt op 'zn uitspraken wanneer hij zgn gelijk heeft, zal dit geen enkele moeite zijn.quote:
Een seksspeeltjequote:
Klinkt wel lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een soort van bitterbal met ei en ragout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |