Hoe komt hij aan die functie? Alles van de PVV werd toch stelselmatig geboycot door het nepparlement?quote:
oh.. ik lusiter dan ook niet geconcentreerdquote:
Nee, ging erom dat hij minder verengelsing wilde in de Kamer en vervolgens zelf de Engelse term gebruikte ipv meerkeuzevraag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
iets over grap dat hij engels en nederland en frans kan..
maar hij had het over multiple choice.. maar de voorzitter die deze verkiezing leidt kan blijkbaar geen engels.. ze zei: "u bedoelde meerkeuze vraag?"
Nee bosma zei dat et zoveel mogelijk nederlands gesproken moet worden maar zei zelf multiple choicequote:Op woensdag 13 januari 2016 18:24 schreef Onnoman het volgende:
[..]
iets over grap dat hij engels en nederland en frans kan..
maar hij had het over multiple choice.. maar de voorzitter die deze verkiezing leidt kan blijkbaar geen engels.. ze zei: "u bedoelde meerkeuze vraag?"
Heb Bosma ook gemist. Was er nog iets grappigs?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:58 schreef KetchupFTW het volgende:
VERDOMME, ik wist het, ik ga Bosma missen, het diner roept.
Het ging over het minderen van het gebruik van Engelse termen. En toen zei hij zelf 'multiple choice'quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
oh.. ik lusiter dan ook niet geconcentreerd
Hij zwerft eromheen: 'Parlement dat woorden verbiedt, is bang' oid zei hijquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:30 schreef Chai het volgende:
Was even weg, heeft hij de vraag van Verhoeven al beantwoord?
NPO Politiekquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Waar halen jullie die livestream vandaan?
http://nos.nl/livestream/npo-politiekquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Mjah, ik vind het ook niet heel sterk. Maar anderzijds is het wel terecht dat hij het ter sprake brengt. Het is namelijk wel de reden dat heel veel Kamerleden niet op hem gaan stemmen. Dan kan je dat maar beter direct voor het voetlicht brengen.quote:
www.tweedekamer.nlquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik heb poltitiek24 aanstaan op de telefoon. Wel vertraging.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |