Ja, mag er ook graag naar luisteren. Nu weer Neil Diamond, altijd goedquote:Op maandag 18 januari 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel een fijn programma van Rob hoor, lekkere muziekjes
Ja toch wel 😊Soort van muziek aanvragen👌Best leuk programma.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel een fijn programma van Rob hoor, lekkere muziekjes
Men draaide het als een discohit? Terwijl het nummer die hele rage juist op de hak nam, net als Disco Really Made It van Gruppo Sportivo bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dancin' Fool is best lollig maar door de radio fout begrepen.
Ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Men draaide het als een discohit? Terwijl het nummer die hele rage juist op de hak nam, net als Disco Really Made It van Gruppo Sportivo bijvoorbeeld.
Respect dat je het zolang hebt uitgehouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:21 schreef Cee het volgende:
Ik was een van de weinigen die zich niet zo stoorde aan Pietertje maar dat is zo onderhand wel voorbij.
Het was weer een uitdaging, ja...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:45 schreef Cee het volgende:
Weer een kandidaat voor de cursus Google for Dummies.
Schijtlol van Luuk Ikink. In feite hetzelfde riedeltje als hij bij RTL Late Night doet.quote:
We kunnen stellen dat het NIET lollig is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Schijtlol van Luuk Ikink. In feite hetzelfde riedeltje als hij bij RTL Late Night doet.
Uiteraard ook bij Gekdom, want die is toch zo grandioos origineel met zijn itempjes.
Baas.quote:Op woensdag 20 januari 2016 14:44 schreef wolfrolf het volgende:
Monkey Wrench van de Foos aangevraagd via de app
Hopelijk doet Robbie er wat mee
Zeker waar.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan nog steeds bovengemiddeld mooi.
Duh. Ik heb ze thuis allemaal op de plank staan.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar.
ken je eigenlijk ook de albums van voor Seldom Seen Kid? Die vind ik eigenlijk nog beter. Vooral Leaders of the Free World.
Daarna werd het wat minder maar zeker niet slecht, nee
Ik zei net hardop 'wat een irritante jingle' ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:52 schreef Ferdo het volgende:
Een wat spaarzamer gebruik van de mmm...deze is lekker-jingle mag wel.
Tof!quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:40 schreef Ferdo het volgende:
Silent Running...heeft me een Gijs 2.0 Powerbank opgeleverd.
Is ook wel een ander tijdstip dan Stenders Vroeg.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:40 schreef ddx het volgende:
Rob is wel opvallend vaak op tijd aanwezig sinds hij op radio2 zit.
Jurre Bosman met de zweepquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:40 schreef ddx het volgende:
Rob is wel opvallend vaak op tijd aanwezig sinds hij op radio2 zit.
ja daaromquote:
Quelle surprise...quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:39 schreef Pino112 het volgende:
Common Linnets TopsongWat een knakenzooi weer.
Manmanman.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:39 schreef Pino112 het volgende:
Common Linnets TopsongWat een knakenzooi weer.
Volgens mij was hij nooit op tijd bij z'n 3fm vrijdagmiddag showquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is ook wel een ander tijdstip dan Stenders Vroeg.
Gunde hij Henk natuurlijk net iets meer zendtijd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:10 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij was hij nooit op tijd bij z'n 3fm vrijdagmiddag show
ochtendshow was hij ook vaak te laatquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:10 schreef ddx het volgende:
[..]
Volgens mij was hij nooit op tijd bij z'n 3fm vrijdagmiddag show
Ik heb meegezongen. Vrij hard ook.quote:
Ik begrijp dat volledig.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 09:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb meegezongen. Vrij hard ook.
gvd, helemaal gemist. Die had ik op kantoor dus keihard gegooid, zeker op vrijdag. Collega die vertrekt is groot fan van dit nummer. En van Sammy Hagar.quote:
Ik snap de adoratie niet voor dit zaaddodende skyradio liedje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |