En je kan ze ook op voorhand al weigeren. Bij tokkies die terugkomen van hun all-in vakantie gaat dat helaas nog wat lastig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet-Nederlanders kunnen sowieso al uitgewezen worden, zelfs op de vrij vage grond dat ze een "bedreiging voor de openbare orde" vormen, dus dat verandert niets aan de huidige situatie.
Ik vind dat ook, daarom laat ik me niet principes van onze rechtsstaat weggooien voor onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dan stap je dus van het principe van rechtsgelijkheid af. Dat kan natuurlijk, maar dan moet de discussie daar over gaan. Dat zou ik overigens wel een opvallende move vinden van veel progressieven.
Het is niet gek dat staatsburgers andere straffen krijgen dan illegalen of asielzoekers.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dan stap je dus van het principe van rechtsgelijkheid af. Dat kan natuurlijk, maar dan moet de discussie daar over gaan. Dat zou ik overigens wel een opvallende move vinden van veel progressieven.
Onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten. Dit zeg je met droge ogen, terwijl vaststaat dat vrouwen aangerand zijn en homo's gepest, beiden door, helaas, asielzoekers? Moeten we het dan maar laten gebeuren, jammer dan voor de vrouwen en de homo's?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, daarom laat ik me niet principes van onze rechtsstaat weggooien voor onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten.
In Nederland geldt hetzelfde. Uitkeringen en daarmee de koopkracht van onze onderlaag zullen dalen door de toenemende druk op uitkeringen door de bijstanders die nu binnengehaald worden. En dan hebben we het nog niet over sociale huurwoningen. Het zal de verschillen binnen Nederland vergroten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, daarom laat ik me niet principes van onze rechtsstaat weggooien voor onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten.
Ik denk het wel. Ze zijn bovendien niet zo duur meer, als je even rondkijkt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Kowloon het volgende:
Zou het lonen om een SSD te kopen voor mijn PostgreSQL database? Ik ben nu al 16 uur om een bestand te importeren.
Nee Disana, wanneer honderden vrouwen worden aangerand en je daar niet je mond over houdt is het vuige roddeljournalistiek van de sensatiemedia.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten. Dit zeg je met droge ogen, terwijl vaststaat dat vrouwen aangerand zijn en homo's gepest, beiden door, helaas, asielzoekers? Moeten we het dan maar laten gebeuren, jammer dan voor de vrouwen en de homo's?
Dat is lang geleden. Wat je op die foto ziet, bestaat niet meer. Dat is nu dit:quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:37 schreef Kowloon het volgende:
Speciaal voor Koos! Met een foto die aansluit bij het huidige weer:
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee Disana, wanneer honderden vrouwen worden aangerand en je daar niet je mond over houdt is het vuige roddeljournalistiek van de sensatiemedia.
Correct, daarom hebben Heilwasser en ik geen probleem met migranten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Nederland geldt hetzelfde. Uitkeringen en daarmee de koopkracht van onze onderlaag zullen dalen door de toenemende druk op uitkeringen door de bijstanders die nu binnengehaald worden. En dan hebben we het nog niet over sociale huurwoningen. Het zal de verschillen binnen Nederland vergroten.
Enigen die baat hebben bij asielzoekers zijn kapitalisten.
Naar mijn idee moet straffen zoals bij echte Nederlanders. En valt het vergrijp niet onder het strafrecht, dan lijkt mij dat er helemaal geen basis is om mensen het land uit te zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het is niet gek dat staatsburgers andere straffen krijgen dan illegalen of asielzoekers.
Hoe groot is statistisch het percentage aanranders onder de vluchtelingen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten. Dit zeg je met droge ogen, terwijl vaststaat dat vrouwen aangerand zijn en homo's gepest, beiden door, helaas, asielzoekers? Moeten we het dan maar laten gebeuren, jammer dan voor de vrouwen en de homo's?
Haha, ICT helpdesk Disana.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze zijn bovendien niet zo duur meer, als je even rondkijkt.
Ik dus wel, maar ik ben dan ook te links/sociaal om de negatieve invloed op onze onderklasse en vrouwen goed te keuren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, daarom hebben Heilwasser en ik geen probleem met migranten.
Jezus Robin, wat mankeert je. Moet ik nou voor de tweede keer zeggen dat het gros van de asielzoekers zich normaal gedraagt en dus niet voor straf in aanmerking komt? Ik snap je niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe groot is statistisch het percentage aanranders onder de vluchtelingen?
Gisteren in DWDD hoorde ik weer dat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het percentage tyfushoog is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe groot is statistisch het percentage aanranders onder de vluchtelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |