quote:Op zondag 21 februari 2016 00:10 schreef MrSalazar het volgende:
Heet die vent met die hummer 'playuh'?
Tucoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:31 schreef Hazzard het volgende:
Nog BB referenties deze episode? Had er de vorige aflevering ook twee gemist kwam ik in dit topic achter.
Niet helemaal toch? Het speelt zich voornamelijk af om omliggende steden. Maar in deze Ep. gaf hij aan in ABQ te willen gaan wonen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het speelt zich ook af in ABQ he.
Het meeste is in ABQ hoor..quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Niet helemaal toch? Het speelt zich voornamelijk af om omliggende steden. Maar in deze Ep. gaf hij aan in ABQ te willen gaan wonen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het meeste is in ABQ hoor..
https://www.google.com/ma(...)M2G9ssfB1Rk&hl=en_US
Nee, ze zitten in ABQ. Maar zo'n vestiging van Sand Piper zit in Santa Fé en daar moest Jimmy heen voor die rechtzaak. Zoals ik het begrijp zit die lawfirm waar hij nu voor werkt ook in Santa Fé maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ze in Santa Fe zaten.....
Er kwam een beltoon voorbij die verdomd veel leek op die van Hank, in de aflevering dat hij Jesse op z'n smoel timmert.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 12:31 schreef Hazzard het volgende:
Nog BB referenties deze episode? Had er de vorige aflevering ook twee gemist kwam ik in dit topic achter.
2 de episode net gekeken, dus net 2 weken aan de gang.quote:
Nu je het zegt inderdaad, wat een figuur is het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Playuh doet me heel erg denken aan Lester van GTA V is dat expres gedaan?
Zonder BB gezien te hebben is het op zichzelf ook heerlijk vermaak.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:07 schreef wiskundenoob het volgende:
Serie gaat eigenlijk bijna nergens over als je BB niet hebt gezien.
Ik ben juist blij dat het weinig met Breaking Bad te maken heeft en zie het als een geheel nieuwe serie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:07 schreef wiskundenoob het volgende:
Paar bekende gezichten maar meer niet imo. Zijn wel een aantal hints naar BB maar die zijn minimaal en vallen soms niet eens op, leuk dat ze er zijn maar gelukkig geen gamechangers. Ik vind dat ze het goed aanpakken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:07 schreef wiskundenoob het volgende:
Neem aan van wel ja, in het vorig seizoen was de acteur die Trevor speelt in GTA V een van de potentiele bodyguards van hem.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat dat gewoon toeval was. Die gast waar jij het over hebt speelde maar in één aflevering.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Neem aan van wel ja, in het vorig seizoen was de acteur die Trevor speelt in GTA V een van de potentiele bodyguards van hem.
Ik zat daar ook wel op te wachtenquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:49 schreef Szura het volgende:
Toch jammer dat we de video van Playuh niet te zien kregen
Heb je dan BB gezien? Anders kan je niet echt objectief beoordelen, voorzover dat kan. Zelf vind ik de serie wel leuk omdat ik BB tof vind. Seizoen is heel traag op gang, wat niet erg is omdat wij het achtergrondverhaal van Saul graag willen weten en we weten al waar het het verhaal naartoe werkt. Voor de verse kijkers gaat het verhaal nergens over? Ja, Jimmy is een beetje sluw en speels, maar daar wordt niet echt veel meegedaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder BB gezien te hebben is het op zichzelf ook heerlijk vermaak.
Ik heb bb gekeken, maar heb geen enkele hints opgepakt. Wat vindt jij er zo leuk aan dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat het weinig met Breaking Bad te maken heeft en zie het als een geheel nieuwe serie.
Was overigens ook niet zo'n BB-aficionado dat ik nu elke aflevering naar obscure clues ga zoeken en al helemaal niet op andere sites of zij misschien wel iets hebben gespot.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:07 schreef wiskundenoob het volgende:
Juist als je BB niet gezien hebt kan je objectief oordelen of deze serie ergens over gaat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 03:03 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Heb je dan BB gezien? Anders kan je niet echt objectief beoordelen, voorzover dat kan. Zelf vind ik de serie wel leuk omdat ik BB tof vind. Seizoen is heel traag op gang, wat niet erg is omdat wij het achtergrondverhaal van Saul graag willen weten en we weten al waar het het verhaal naartoe werkt. Voor de verse kijkers gaat het verhaal nergens over? Ja, Jimmy is een beetje sluw en speels, maar daar wordt niet echt veel meegedaan.
Five-O was die aflevering met die flashbacks toch?quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:48 schreef Spaulding het volgende:
Toffe serie. Ondanks dat de serie vrij traag is blijft hij wel boeien door oa het mooie camerawerk.
Enige probleem voor mij vind ik dat Mike een veel interessantere verhaallijn heeft dan Jimmy. Al zijn scènes vind ik veel beter, aflevering Five-O van vorig seizoen was ook niet voor niks de beste aflevering.
Ondanks dat geniet ik ook van Jimmy
Vond die aflevering ook het tofst inderdaad, wellicht ook omdat er zoveel in gebeurde en je echt heel veel te weten kwam over Mike waardoor je het een en ander toch in perspectief zet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:27 schreef Spaulding het volgende:
Five O is die aflevering die geheel om Mike draait met die flashbacks naar z'n cop tijd inderdaad.
Ik vind New Mexico overigens graflelijk overkomen trouwens. Wel een toffe locatie omdat het haast nooit gebruikt wordt voor films en series.
Precies mijn mening! Ook al zijn de "James McGill, Esq." scènes van groot belang voor de ontwikkeling van Jimmy en zijn uiteindelijke transformatie in Saul Goodman, het zijn wel de minst boeiende stukken van de aflevering.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:48 schreef Spaulding het volgende:
Toffe serie. Ondanks dat de serie vrij traag is blijft hij wel boeien door oa het mooie camerawerk.
Enige probleem voor mij vind ik dat Mike een veel interessantere verhaallijn heeft dan Jimmy. Al zijn scènes vind ik veel beter, aflevering Five-O van vorig seizoen was ook niet voor niks de beste aflevering.
Ondanks dat geniet ik ook van Jimmy
Helemaal mee eens, ik vind de serie zeker goed genoeg om te blijven kijken, maar heb het gevoel dat er echt veel fillers worden gebruikt. Bijv. die scene met die 2 detectives waar Jimmy een heel langdradig verhaal lult. De ontwikkeling van Mike en zijn connecties vind ik wel interessant.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:21 schreef planethugo het volgende:
ik hou van trage series en vond het eerste seizoen ook prima en met het einde daarvan leek het dat er eindelijk schot in de zaak kwam en Jimmy ervoor koos om Saul te worden. Jammer dat dat einde de vorige aflevering om zeep geholpen werd en dat dat proces nu eigenlijk vanaf het begin af aan moet beginnen. Hij wordt nu (opnieuw) langzaam Saul. Het komt over alsof ze het rekken zijn, en dat terwijl dit seizoen al ingekort is van de aanvankelijke 13(?) naar 10 afleveringen.
Slecht vind ik het overigens zeker niet maar het wordt tijd om Saul te zien, gelukkig kregen we hem op het laatst te zien. Hopelijk gaat ie nu niet eerst 8 afleveringen twijfelen zodat we pas volgend seizoen de echte Saul zien.
De eerste scene waarin een beetje die transformatie begon was met die clown-dealer bij de detectives. Misschien is een normaal advocatenleven gewoon te saai voor hem en heeft hij behoefte aan actie en gekke avonturen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind de groeiende relatie en chemistry tussen hem en Kim (+ de onvermijdelijke breakup die er aan zit te komen) en de ontwikkelingen rondom Mike momenteel een stuk interessanter dan de transformatie van Jimmy naar Saul.
Ik vind het tempo prima zo, ik hoef de 'echte' Saul voorlopig niet te zien, die ken ik ook al uit Breaking Bad. Waar ik wel interesse in heb is wat er zich daar tussen in heeft afgespeeld, en wat er voor gezorgd heeft dat hij de uiteindelijke Saul geworden is.
check nummerbord eens van die hummer;)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:56 schreef MaJo het volgende:
Hoe komen jullie opeens bij de naam Playuh, dat is toch geen naam![]()
Heerlijk trage tweede aflevering weer. Die scene over die taartenMooi dat je al lang aan ziet komen waar het heengaat terwijl die politieagenten er niets van snappen. En dan dat hoofd van die dude op de achtergrond, geweldig
Ah okquote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:59 schreef franklop het volgende:
[..]
check nummerbord eens van die hummer;)
squat cobblerquote:
meestal gebeurt dat in aflevering 2, bij jou in seizoen 2quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Het begint me steeds meer aan te spreken, langzamerhand begin ik hooked te raken.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:59 schreef Hazzard het volgende:
Dacht heel even dat de aflevering zou eindigen met Gus. Deden zo geheimzinnig met die gozer in het donker.
Ik dacht aan tuco hehequote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:59 schreef Hazzard het volgende:
Dacht heel even dat de aflevering zou eindigen met Gus. Deden zo geheimzinnig met die gozer in het donker.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:42 schreef roos85 het volgende:
Ben benieuwd of we Tuco of Gus nog te zien gaan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt geïntroduceerd tegelijk met de persoon waar Trevor op is gebaseerd, wie tevens ook zijn voice actor is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The only time success comes before work is in the dictionary.” - Harvey Specter
Als het incident tussen James en Cliff aan het einde van deze aflevering de aanleiding voor James is om Saul te worden zou ik het eigenlijk wel enigszins terecht vinden want die Cliff reageerde wel heel overdreven op iets dat gewoon goed uitpakte voor zowel James als Davis&Main.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
Sterke ep weer hoor.
Je ziet Jimmy langzaam zijn eigen professionele graf graven. Fascinerend!
Goeie cliffhanger, ben benieuwd wie die guy is
Dat hoopte ik ook heel even maar wist dat dat waarschijnlijk niet het geval zou zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:59 schreef Hazzard het volgende:
Maar waarom besloot James het niet voor te leggen aan zijn baas? Hij stond een paar keer op het punt naar hem toe te lopen. Wat weerhield hem ervan om toestemming te vragen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:57 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Als het incident tussen James en Cliff aan het einde van deze aflevering de aanleiding voor James is om Saul te worden zou ik het eigenlijk wel enigszins terecht vinden want die Cliff reageerde wel heel overdreven op iets dat gewoon goed uitpakte voor zowel James als Davis&Main.
Hij hoorde het gitaarspel van zijn baas, liep er heen, stond twijfelend voor de ingang,en liep vervolgens toch weer terug.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
De baas was er niet. Hij was op een business trip.
Wellicht omdat ie weet dat Cliff een conservatieveling is die het idee waarschijnlijk niet goed zou keuren ook al is het een geweldig idee maar hoopt ie er mee weg te komen als de resultaten daarvan wel goed zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar waarom besloot James het niet voor te leggen aan zijn baas? Hij stond een paar keer op het punt naar hem toe te lopen. Wat weerhield hem ervan om toestemming te vragen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door FredVleespet op 01-03-2016 22:08:59 ]
Misschien Gusquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:32 schreef Infection het volgende:
Goede aflevering. Maar wat een cliffhanger weer... ben nu wel erg benieuwd wie die persoon is.
Zou gaaf zijn, maar lijkt me niet heel waarschijnlijk. Het is sowieso een beetje vroeg om Gus al te introduceren, daarnaast denk ik dat Nacho nog lang niet zich in de kringen van Gus zou kunnen bevinden aangezien hij pas net voor zichzelf is begonnen in het geniep, terwijl hij eigenlijk nog een henchman van Tuco is. Tenzij Gus op dit punt in de tijdlijn ook pas net gestart is met zijn onderneming.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:26 schreef FredVleespet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
Hoeveel jaar voor het begin van BB vindt BCS eigenlijk plaats?quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:34 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zou gaaf zijn, maar lijkt me niet heel waarschijnlijk. Het is sowieso een beetje vroeg om Gus al te introduceren, daarnaast denk ik dat Nacho nog lang niet zich in de kringen van Gus zou kunnen bevinden aangezien hij pas net voor zichzelf is begonnen in het geniep, terwijl hij eigenlijk nog een henchman van Tuco is. Tenzij Gus op dit punt in de tijdlijn ook pas net gestart is met zijn onderneming.
De persoon die Nacho wil laten liquideren?quote:
Hehe klopt maar ik denk dat veel mensen het er over eens zijn dat Gus een van de meest interessante BB personages was en ze hem dan ook graag terug zouden zien in BCS.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:12 schreef BeamofLight het volgende:
Jongens lees dit es allemaal terug
T enige waar jullie over eikelen is BB/Gus
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:56 schreef Akilla het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch al dat hij dood gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:16 schreef DexterMoltisanti het volgende:
[..]
Hehe klopt maar ik denk dat veel mensen het er over eens zijn dat Gus een van de meest interessante BB personages was en ze hem dan ook graag terug zouden zien in BCS.
Ja was ook een grapje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:26 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Maar weten dat hij doodgaat maakt hem nog niet een minder interessant personage toch?
Zoals NewHorizon hierboven al zei, dat maakt Gus niet een minder interessant personage, want we kregen enkele scènes te zien over Gus' verleden en die vond ik tof maar die scènes hebben voor de meeste mensen denk ik meer vragen opgeroepen dan beantwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je weet toch al dat hij dood gaat.
Ik denk trouwens niet dat een low level Nacho iemand van het niveau Gus gaat laten hitten door iemand als Mike.
Klopt, heb ik er achteraf bij gezet omdat ik me bedacht dat het anders misschien niet als grapje gezien werdquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:32 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ah, die smiley stond er nog niet toen ik je quote
Snel vind ik het niet zozeer, maar het is inderdaad geniaal. Ik houd gewoon van de setting, ja tuurlijk die had je ook met breaking bad, maar ik vind dat ze het in BCS nog beter neerzetten. Moeilijk om het precies aan te wijzen, maar ik houd gewoon van het hele stijltje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef Sickert het volgende:
Ik snap al de mensen niet niet die deze serie traag vinden. Ze gaan naar mijn idee zo snel dat telkens bij het einde ik denk wtf nu al?!
Alles is zo geniaal gefilmd
Elke seconde is wmbt boeiend. Iets wat bij BB pas na seizoen 3 gebeurde.
BB was al boeiend meteen vanaf de eerste paar aflevering en werd imho elk seizoen beter. BCS is echt een leuke serie om te volgen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:04 schreef Sickert het volgende:
Ik snap al de mensen niet niet die deze serie traag vinden. Ze gaan naar mijn idee zo snel dat telkens bij het einde ik denk wtf nu al?!
Alles is zo geniaal gefilmd
Elke seconde is wmbt boeiend. Iets wat bij BB pas na seizoen 3 gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |