SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je de uitzending gekijkt? ik nuquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bassie niet storen A.U.B.
[ afbeelding ]![]()
Heb ik gezien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je de uitzending gekijkt? ik nu![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die gaat zo door het caravan raam kijken hoor![]()
![]()
![]()
hij moet snappen dat ze geen kans heeft bij basquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Dit mens moet geholpen worden
In de liegkliniek of bij een betere toneelschool.![]()
ZIj bedoel je?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij moet snappen dat ze geen kans heeft bij bas![]()
Ja Ram, je kan iemand wel je liefde verklaren, maar als je een mammoettanker tokkie bent gaat t m echt niet worden hoor, En Bas kan gewoon lekker doen wat ie wil.
Maar goed.. script it is![]()
![]()
Ramona zeikt door en zegt dat Bas aan haar de liefde heeft verklaard (als ik het goed versta) dit is een pertinente leugen! Bas wilde vrienden zijn.![]()
Dat dus ...quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef tonja het volgende:
Ja Ram, je kan iemand wel je liefde verklaren, maar als je een mammoettanker tokkie bent gaat t m echt niet worden hoor, En Bas kan gewoon lekker doen wat ie wil.
Nee Ram heeft aan Bas haar liefde verklaard.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef flatflower het volgende:
Ramona zeikt door en zegt dat Bas aan haar de liefde heeft verklaard (als ik het goed versta) dit is een pertinente leugen! Bas wilde vrienden zijn.![]()
Juist.Maatjesquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef flatflower het volgende:
Ik verstond het niet, zei ze dat zij de liefde had verklaard?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:55 schreef tonja het volgende:
Zij aan Bas denk ik .quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:56 schreef flatflower het volgende:
jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ik verstond het niet, zei ze dat zij de liefde had verklaard?![]()
Yep en daar is het haar om te doen. Maar dat valt verder helemaal niet op ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ramona:Ik ben topic al 6 weken lang al
En het is ook niet helemaal waar trouwens. Ivan/Arthur was dit weekend wel trending![]()
![]()
Echt waar er uit met dat wijfquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ramona:Ik ben topic al 6 weken lang al![]()
Oh, ok.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee Ram heeft aan Bas haar liefde verklaard.![]()
Dat heb je met maagdenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ramona:Ik ben topic al 6 weken lang al![]()
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Je hebt 'vol' en ziekelijk vetquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef snetje het volgende:
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..![]()
![]()
Triest figuur.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en daar is het haar om te doen. Maar dat valt verder helemaal niet op ofzo.
En het is ook niet helemaal waar trouwens. Ivan/Arthur was dit weekend wel trending![]()
Hij zijn toen 'vollere'.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef snetje het volgende:
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..
Wat een wijf.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Ze wilde toch afstand? Nou nu krijgt ze het ....
Nee ze zou eerst in de plaats van Gabs er in gaan maar toen kon ze niet en toen is Gabs er voor haar ingekomen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:59 schreef snetje het volgende:
Ramona heeft ooit Bas op tv horen zeggen dat hij op vol viel .. toen heeft ze zich zelf opgegeven als kandidaat ..![]()
Wat moeten we hier nu weer mee? Je kan al haast niet meer zien of het Bjorn of Mark is met al die behaarde apen...
Zet dan de cam op de caravan... oh wacht.....![]()
Ze leggen ineens andersom .. dat was een wild uurtje
Kust is veiligquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
Er gaat straks nog wel iemand bij de caravan kijken.![]()
nee is niks gebeurdquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:07 schreef snetje het volgende:
Wat moeten we hier nu weer mee? Je kan al haast niet meer zien of het Bjorn of Mark is met al die behaarde apen...
[ afbeelding ]
Zet dan de cam op de caravan... oh wacht.....
[ afbeelding ]
Ze leggen ineens andersom .. dat was een wild uurtje![]()
Tactisch gezien heel dom om je bij Bassie aan te sluiten,
Heeft opdracht de groep uit elkaar te spelen, en juist de meelopers zullen dat bezuren met de nominaties, en Bas zal geen seconde minder lachen..![]()
nee was on stream te zien is niks gebeurdquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:12 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Heb jij voor dat raampje gestaan dan.![]()
Mario denk jij nou echt dat we alles zien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee was on stream te zien is niks gebeurd![]()
ja was streamlock maar en minutt n dann weer de 2 het hebben alle hier gezien dat niks wasquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:14 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Mario denk jij nou echt dat we alles zien.![]()
Wat een foute verhaallijn dit.Vanaf dat dat mens Ramona binnenkwam ongeloofwaardig.En nu ook de hele tijd dat ze het heeft over naar huis gaan.Die is er echt ingezet met een missie voor het verhaaltje van Bas,zelfde als die Do nu.
Passanten.Net zo als die Armanda.Was ook al bekend dat die er niet lang in zou blijven.
En volgens mij had Ramona ook al eens gezegd dat ze gevraagd was.Zelfde als Armanda en nu Do ook weer.Die komt op de markt kijken en ze zit ineens in utopia zonder zich op te geven.Die nieuwe;Michael ook zo.Mark vraagt:wanneer heb je je opgegeven?Michael:Niet!,iets met doelen etc.
De grootste onzin dit.![]()
wel en betje grappig inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:15 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wat een foute verhaallijn dit.Vanaf dat dat mens binnenkwam ongeloofwaardig.En nu ook de hele tijd dat ze het heeft over naar huis gaan.Die is er echt ingezet met een missie voor het verhaaltje van Bas,zelfde als die Do nu.
Passanten.Net zo als die Armanda.Was ook al bekend dat die er niet lang in zou blijven.
En volgens mij had Ramona ook al eens gezegd dat ze gevraagd was.Zelfde als Armanda en nu Do ook weer.Die komt op de markt kijken en ze zit ineens in utopia zonder zich op te geven.Die nieuwe;Michael ook zo.Mark vraagt:wanneer heb je je opgegeven?Michael:Niet,iets met doelen etc.
De grootste onzin dit.![]()
En die Michael zit in utopia en hij kent het programma bijna niet en hij kent de bewoners helemaal niet.En hij zit in utopia.Jaja
John de Mol,Ik heb je door!
(Maar nog wel bedankt voor de gratis streams Johnny)![]()
Filmkus. Ik geloof nog steeds niet dat hij op vrouwen valt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
nee! Do heeft gezegd ze will geen Problemen met Ramona bekomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:24 schreef puzziepie het volgende:
en...................Hebben ze al geneukt?![]()
Ik vind Michael en Ramona ook uitermate teleurstellend ...... Bo geef ik het voordeel van de twijfel..![]()
Do is niet verkeerd.Maar je loopt op de Markt en zonder dat je je opgeeft zit je in Utopia.gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Michael en Ramona ook uitermate teleurstellend ...... Bo geef ik het voordeel van de twijfel.![]()
Dat is juist de bedoeling van Doquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee! Do heeft gezegd ze will geen Problemen met Ramona bekomen![]()
net als dat ze maar al te graag Row tegen zich in het harnas jaagt
Do zit er om te stoken , en dat lukt haar nog steeds zeer goedMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Thnx tegengas voor de filmpjes van Do en Bas
Het ziet er mij te fake uit
Do die zich op de borst van Bas werpt,...![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Do en Bas gingen weer van plaats verwisselen.En weer even goed liggen voor als Ramona straks door het raam komt kijken.![]()
No problem, ziet er inderdaad wat fake uit, zie Do ook een paar keer een soortquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:30 schreef puzziepie het volgende:
Thnx tegengas voor de filmpjes van Do en Bas
Het ziet er mij te fake uit
Do die zich op de borst van Bas werpt,...![]()
afwerende beweging maken ....... misschien onbewust. Deel 3 komt eraan
.![]()
Jammer van Bas en Do in de Caravan. Do "Gast ik lig bij je in de caravan, wat wil je nog meer???"
Nou geweldig voor Bas idd.
Vooralsnog vind ik haar niet leuk. Ramona of ze nu een rol speelt of niet is soms best grappig imo een zoveel leuker personage dan Do. (hoezo komt zij van de markt?)
Ik had nog altijd hoop op een nieuw bezoek van Isra en voortzetting van de Bas Isra situatie.![]()
Dubbel ....ze biedt zichzelf bijna aan... dringt zich heel zakelijk opquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
No problem, ziet er inderdaad wat fake uit, zie Do ook een paar keer een soort
afwerende beweging maken ....... misschien onbewust. Deel 3 komt eraan
en aan de andere kant weert ze hem op momenten af
Bas heeft er iig geen problemen mee ... die vind het prima zo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
die was ook vol die bas sonst is hij niet zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel ....ze biedt zichzelf bijna aan... dringt zich heel zakelijk op
en aan de andere kant weert ze hem op momenten af
Bas heeft er iig geen problemen mee ... die vind het prima zo![]()
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat dit met de huidige commotie rondom Ivan helaas niet meer zal gebeuren ....quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:35 schreef Za het volgende:
Ik had nog altijd hoop op een nieuw bezoek van Isra en voortzetting van de Bas Isra situatie.
.![]()
Do is fake ,Ramona acteert ook een end weg maar die vind ik dan toch ook wel iets leuker en sowieso echter dan Doquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:35 schreef Za het volgende:
Jammer van Bas en Do in de Caravan. Do "Gast ik lig bij je in de caravan, wat wil je nog meer???"
Nou geweldig voor Bas idd.
Vooralsnog vind ik haar niet leuk. Ramona of ze nu een rol speelt of niet is soms best grappig imo een zoveel leuker personage dan Do. (hoezo komt zij van de markt?)
Ik had nog altijd hoop op een nieuw bezoek van Isra en voortzetting van de Bas Isra situatie.![]()
wie is Isra?
Ramona moest met Bas doen alsof ze wat hadden
Nu heeft Do het van haar overgenomen
en Bas vind het best .. die is niet zo moeilijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh Esra ...die toen met Chris binnenkwamquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat dit met de huidige commotie rondom Ivan helaas niet meer zal gebeuren ....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ramona is vast überzeugt dat bas in haar verliefd ,dat moet ze snappen dat het helemal niet zo is die gaat vandaag straks weer jankenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Do is fake ,Ramona acteert ook een end weg maar die vind ik dan toch ook wel iets leuker en sowieso echter dan Do![]()
wie is Isra?
Ramona moest met Bas doen alsof ze wat hadden
Nu heeft Do het van haar overgenomen
en Bas vind het best .. die is niet zo moeilijk![]()
Nee, een zusje van Ivan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:41 schreef puzziepie het volgende:
Oh Esra ...die toen met Chris binnenkwam.![]()
ik vind do leukquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:47 schreef puzziepie het volgende:
Bah wat een misselijk kind die Do![]()
echt iets voor Bas![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: