Eh... ik ken m dus nietquote:
die vent die zijn vrouw belt kijk uit er is een spookrijder zegt die vent ik zie er wel 100quote:
Goe gedaan jochiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:53 schreef Koen66 het volgende:
ja hier gaat de OP met mobiel openen wel netjes mee
Voor in het Zombie tijdperk?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:46 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog wel een rijbewijs, wél laten verlengenjeweetmaarnooit...............
jij bent de MOD?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef sacha het volgende:
haai Koen![]()
welkom in 40plus, we zijn er weer
dat was een mislukt project bij voorbaat alquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Koen66 het volgende:
ik zag dus net pas dat de SC niet meer in CUL zat![]()
Ja maar wij zijn speciaalquote:
patat speciaalquote:
Hoezo? Het werkte toch....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat was een mislukt project bij voorbaat al
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nouhou.......... dat zal ik je vertellenquote:
Er is geen vaste OP dat scheelt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:53 schreef Koen66 het volgende:
ja hier gaat de OP met mobiel openen wel netjes mee
Het staat boven jequote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het niet, dus voor de dag er mee...
Ik mis CUL wel een beetje hoor, harstikke gezellig daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Heavy!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou.......... dat zal ik je vertellen![]()
Ik reed naar huis, 's avonds en ik reed gewoon verkeerd... zat een zachte berm tussen
en aan de andere kant reed een vrachtwagen en die man blééf toeteren en zwaaien...
dus ik dacht... wat een rare ventniet op letten ...
en toen zag ik ineens de achterkant van een verkeersbord en had ik het door,
hup zachte berm op, nét voor een viaduct en ik sta op die zachte berm komt er met een noodgang
een auto van de andere kantdus toen zat ik te hyperventileren en zag die vrachtwagenchauffeur nog nét zijn hand opsteken en tegen de tijd dat ik over de berm naar de andere kant was gereden was ie natuurlijk weg, dus ik heb hem nooit kunnen bedanken...
Ik ben gewoon naar huis gereden wel in een soort van ''waas'' weet ik nog![]()
en thuisgekomen zei ik, ik stop ermee! (ik had al een paar ongelukjes gehad ook)
en dat vond die Griek een héél goed idee![]()
In een notendop
ik ben altijd al eldersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, je kan toch ook een mod elders zijn
Is héél raar als het je overkomtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heavy!
Ik verbaas me altijd over spookrijders en dat ze het zelf niet door hebben dan.
Het is mij gelukkig nog nooit overkomen...
Ja das best wel schrikken lijkt me.... Waarschijnlijk een verstandige beslissing geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou.......... dat zal ik je vertellen![]()
Ik reed naar huis, 's avonds en ik reed gewoon verkeerd... zat een zachte berm tussen
en aan de andere kant reed een vrachtwagen en die man blééf toeteren en zwaaien...
dus ik dacht... wat een rare ventniet op letten ...
en toen zag ik ineens de achterkant van een verkeersbord en had ik het door,
hup zachte berm op, nét voor een viaduct en ik sta op die zachte berm komt er met een noodgang
een auto van de andere kantdus toen zat ik te hyperventileren en zag die vrachtwagenchauffeur nog nét zijn hand opsteken en tegen de tijd dat ik over de berm naar de andere kant was gereden was ie natuurlijk weg, dus ik heb hem nooit kunnen bedanken...
Ik ben gewoon naar huis gereden wel in een soort van ''waas'' weet ik nog![]()
en thuisgekomen zei ik, ik stop ermee! (ik had al een paar ongelukjes gehad ook)
en dat vond die Griek een héél goed idee![]()
In een notendop
zeiksnorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis CUL wel een beetje hoor, harstikke gezellig daar.
1x midden in de nacht racen met maat naast elkaar over de verse sneeuw.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Het is mij gelukkig nog nooit overkomen...
jij bent tenminste verstandig en stopt met autorijden... moet ik mijn moeder nog zien doen die een half uur lang zowat alle busbanen in Almere heeft gehad en het wel lekker vlot vond doorrijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Is héél raar als het je overkomtmaar het kán dus gewoon....
Ik denk het welquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das best wel schrikken lijkt me.... Waarschijnlijk een verstandige beslissing geweest
Maar is het dan onoplettendheid of...?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Is héél raar als het je overkomtmaar het kán dus gewoon....
Ze hebben daaar ook een SC Piet...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis CUL wel een beetje hoor, harstikke gezellig daar.
dààr heb ik het niet overquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, we werden liefdevol opgevangen daar.
Hoeveel SC's heb jij open staan?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jij bent tenminste verstandig en stopt met autorijden... moet ik mijn moeder nog zien doen die een half uur lang zowat alle busbanen in Almere heeft gehad en het wel lekker vlot vond doorrijden
Toby Rix of Riks...met zijn toeters en bellen.quote:
Des te meer respect voor je beslissingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nee ik kan dat niet maken, ik was soms een gevaar op de weg en al een paar keertjes
op het nippertje ontsnapt, als ik mezelf doodrij is het nog nou ja eigen schuld, maar je
neemt gelijk mensen mee... en da's niet oké natuurljk ...
Jij hebt alles toch al overgenomen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vannacht neem ik UTO SC weer over.
snel afgeleid denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar is het dan onoplettendheid of...?
Ergens maak je die fout op enig moment en dat fascineert me...
en vergeet de radio niet:Pquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vannacht neem ik UTO SC weer over.
egnie.. die andere, die ging snelquote:
Valt mee toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij hebt alles toch al overgenomen?
Spezza en Broertje nog steeds van de wereld?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laat eerst die Bowie gekte voorbij drijven.
Je neemt het te serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
die heb ik inmiddels alweer ontvolgd anders raak ik hier dus ook in de war
klopt, er waren daar ook wel tijden dat het na middernacht druk was maar tegenwoordig al lang niet meerquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn meer ochtendmensen daar volgens mij.
Heb geen idee?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Spezza en Broertje nog steeds van de wereld?
en wat denk je van het showen van je werkplek en wat hij aan zijn muur heeft hangen!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij de laatste rollator update al voor 40plus?
Dan denk ik dat je een juiste beslissing genomen hebt om niet meer achter het stuur te kruipen...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:03 schreef FANN het volgende:
[..]
snel afgeleid denk ikdoor mijn gedachte's in mijn hoofd, radio, of wat dan ook...
ook wel een paar keer door rood gereden dat ik he niet door had, zlkk sort dingen,
ik ''zie;'' het dan gewoon niet, ik zie het stoplicht niet eens ..
ik ben eigenlijk alvast op zoek naar de 50+ variantquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:06 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij de laatste rollator update al voor 40plus?
en wij zijn leukquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zo kan ik het allemaal beter volgen en ik ben hier gewend![]()
ook aan jullie
Yepquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je een juiste beslissing genomen hebt om niet meer achter het stuur te kruipen...
Zijn rollators wel goed voor je rug?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk alvast op zoek naar de 50+ variant
Wat vind je van mijn boom?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en wat denk je van het showen van je werkplek en wat hij aan zijn muur heeft hangen!
geen ideequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn rollators wel goed voor je rug?
k*tquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk alvast op zoek naar de 50+ variant
Nee ik ga lekker....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee
hoop er nog ff geen nodig te hebben, maar lichamelijk wel achteruit gegaan in 2015
Ja, hij hangt er nog steeds.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik al eens eerder voorbij zien komen
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je nieuwe single op de muziek van Drank & Drugs?
héquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Laat eerst die Bowie gekte voorbij drijven.
Beetje overbelichtquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het schijnt nog rond de 8000 Euro waard te zijn.
VERKOPEN!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het schijnt nog rond de 8000 Euro waard te zijn.
Mag wel een mooie boom zijn danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beroemde boom op Schiermonnikoog.
owquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toevallig komt het van schoonmoeder en ik moest het verplicht ophangen.
Dus das nog even wachten met verkopenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toevallig komt het van schoonmoeder en ik moest het verplicht ophangen.
Wanneer het over haar familie gaat dan ligt het wat anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat die muts van je altijd luisterde?
ah... nou ja al het van haar moeder was moet je het ook niet verkopen, dan gaat het later weer naar je dochter enzo....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het over haar familie gaat dan ligt het wat anders.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:19 schreef sacha het volgende:
Peter. Rrrrrrrr op npo 1 zonder make-up, of is ie al dood?
Truste Mik!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:19 schreef Mickeys het volgende:
Snoezeltime, morgen hopelijk mijn gele racemonster weer ophalen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan zijn mijn uitvaart van betalen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... nou ja al het van haar moeder was moet je het ook niet verkopen, dan gaat het later weer naar je dochter enzo....
En nog geld er aan over houden ook...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan zijn mijn uitvaart van betalen.
Dat kan je zelf toch ook welquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan zijn mijn uitvaart van betalen.
Slaap zequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:19 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajuus!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:19 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het pallethout voor de kist staat er al.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nog geld er aan over houden ook...
Spijkers kosten ook niet al te veel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het pallethout voor de kist staat er al.
Truste.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:19 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:19 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Piet kan datquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dat je na je eigen uitvaart nog even de rekening gaat betalen?
Het zijn wel dingen die je moet regelen, als ik geen kinderen had gehad zou het me geen reet hebben uitgemaakt, maar ik wil niet dat ze ooit kosten moeten maken voor een dooie Mo.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
Moet dat arme kind binnen een paar dagen dat schilderij verkopen
Zal ik de rekening opsturen mevrouw?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dat je na je eigen uitvaart nog even de rekening gaat betalen?
het gevoel van verlies is niet in kosten uit te drukkenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn wel dingen die je moet regelen, als ik geen kinderen had gehad zou het me geen reet hebben uitgemaakt, maar ik wil niet dat ze ooit kosten moeten maken voor een dooie Mo.
Ben je al met die boom naar 'Tussen Kunst En Kitsch' geweest?quote:
Ze weet waar de cash ligt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:25 schreef FANN het volgende:
Moet dat arme kind binnen een paar dagen dat schilderij verkopen
Nee, maar stel je voor dat ze dan de rekening zouden krijgen, dat kan je als ouder niet maken vind ik, dus moet je die zaken goed geregeld hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:29 schreef sacha het volgende:
[..]
het gevoel van verlies is niet in kosten uit te drukken
gewoon zorgen dat ze één telefoontje hoeven te plegen en dat alles geregeld is...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar stel je voor dat ze dan de rekening zouden krijgen, dat kan je als ouder niet maken vind ik, dus moet je die zaken goed geregeld hebben.
De Dela regelt alles.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar stel je voor dat ze dan de rekening zouden krijgen, dat kan je als ouder niet maken vind ik, dus moet je die zaken goed geregeld hebben.
dat snap ik wèhhèl...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
dat zegt iedereenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Baardaap heeft de opdracht om ipv treuren een feestje te bouwen.
Er blijft een bedragje over om dat te doen.
Mij herinneren zonder drank is als een.........zonder..........
Gezellig, heb je van die kraaien met Dela op de revers van hun jassen.quote:
Ja en bier met bitterballen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
met een discobal aan het systeemplafond
Die is toch ook al dood?quote:
En soms lukt dat meer dan uitstekend.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
dat zegt iedereen![]()
dat lukt niet altijd....
Wel een van mijn idolen, en ik heb er niet veel.quote:
Ja, soms lukt het, maar zeg dat maar eens tegen mijn schoonzus.........quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En soms lukt dat meer dan uitstekend.
Respect daarvoor trouwens, maar wat was dat een mooie manier om het leven te vieren, net zoals de overledene altijd gedaan had.
Nah, het moet idd wel het karakter zijn van zowel de overledene als de nabestaanden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, soms lukt het, maar zeg dat maar eens tegen mijn schoonzus.........
Ik snap het ook niet, overrated zeikmuziek, hoewel die Meat Loaf, (Marvin Lee Aday) wel een toffe gozer is.quote:
Mijn broer was een zéér vrolijk persoon en mijn schoonzus ook, maar dat was gewoonquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het moet idd wel het karakter zijn van zowel de overledene als de nabestaanden.
Op elk klote feestje werd dat stuk muziek verkrachting gedraaid door figuur die dacht DJ te zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
die kwam er gewoon achteraan, achter mijn grafplaatje
Nah... was de schuld van Toutoepquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op elk klote feestje werd dat stuk muziek verkrachting gedraaid door figuur die dacht DJ te zijn.
Geeft niet, ik luister nu weer een anderequote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om het helemaal af te zeiken.
Zal ik nog wat tips geven?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Geeft niet, ik luister nu weer een andere
Die was net bij RTL Late Nightquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:27 schreef FANN het volgende:
Ik hoorde gisteren een mop op de radio...![]()
Komt een man bij de dokter...
Man zegt... ik wil me laten steriliseren...
Dokter: dat is geen kleine ingreep, heeft u daar wel goed over nagedacht?![]()
Man: Jazéker!
Dokter: en wat vindt uw vrouw daarvan?
Man: Die is het met mij eens en mijn kinderen ook, ze hebben gestemd.
Gestemd?zegt de dokter... en wat was de uitslag?
![]()
Nou zegt de man, 17 waren vóór en 3 waren tegen....
Veel, nu kijk ik een film bv via Kodi op mn NASquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel dingen kijk jij tegelijk?
Hij heeft multifocale glazen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel dingen kijk jij tegelijk?
Tieten.quote:
Ik vind die Tiësto vreselijk.quote:
Je kent me al een beetje.quote:
Zo blijf je nog wel even wakkerquote:
ik heb je topic een schopje gegevenquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
No problem toch.. Zijn we hier wel vaker
Ik was alles aan het kijken nu alleen nog die film met Robert de Niro uitkijken ...quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb je topic een schopje gegeven![]()
al had Piet dat ook al gedaan met dat lelijke paard
Wat je al niet meemaakt in de manege.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben dol op dwarse vrouwen om te temmen.
Mijn muts boos wanneer ik teveel lul daar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat je al niet meemaakt in de manege.....
quote:
ow... die ga ik effe keurenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er een die jij ook leuk vindt.
Blijft een lekker nummer, Duitsers.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik luister hem wel uit.............
Komt wel bekent voor maar nu vind ik er weinig meer aan... Mo achter de piano zie ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik luister hem wel uit.............
Als mijn Pa er de pest in had mochten we geen Top Pop kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijft een lekker nummer, Duitsers.
Deze keer zonder helm, 1978.
Bij ons was er vaak discussie over het haar, was volgens ouders altijd te lang.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Als mijn Pa er de pest in had mochten we geen Top Pop kijken![]()
Ja, dat had je toenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij ons was er vaak discussie over het haar, was volgens ouders altijd te lang.
Mijn pa had weinig te vertellen thuis, die zat in de schuur of garage.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Als mijn Pa er de pest in had mochten we geen Top Pop kijken![]()
Inmiddels is mijn moeder blij met ons.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat had je toennu nog misschien
Die van mij was de baas in huisquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa had weinig te vertellen thuis, die zat in de schuur of garage.
Tuurlijk... alles wentquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Inmiddels is mijn moeder blij met ons.
Ik twijfel nog steeds of ik blij ben met mijn moeder.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Inmiddels is mijn moeder blij met ons.
Bij ons thuis ook, al gaf mijn moeder enkele grenzen aan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van mij was de baas in huis![]()
letterlijk
Mijn pa is toffe peer en mijn moeder een dictator.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van mij was de baas in huis![]()
letterlijk
Die van mij is goed te pruimen, we kunnen best goed met elkaar opschieten, en ze kent me onderhand wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik blij ben met mijn moeder.
Nakomertje?quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:24 schreef chufi het volgende:
Bij mij thuis was er geen enkel geklaag van mn ouders... Tenminste niet naar mij toe .. ( de jongste) .
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa is toffe peer en mijn moeder een dictator.
Dat schieten lukt wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij is goed te pruimen, we kunnen best goed met elkaar opschieten, en ze kent me onderhand wel.
die mazzel had mijn broertje ookquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:24 schreef chufi het volgende:
Bij mij thuis was er geen enkel geklaag van mn ouders... Tenminste niet naar mij toe .. ( de jongste) .
Op mijn 18e was ik al het huis uitquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vanaf mijn 12e deed ik veel stiekem, en vanaf mijn 18e kon ik doen en laten wat ik wilde, ook al eerder, maar mijn vader was toen doodziek, en dan wil je geen problemen veroorzaken.
Omdat je thuis geen klote mocht ging je maar trouwen dus.quote:
Nee... dat gebeurde pas op mijn 20equote:Op woensdag 13 januari 2016 02:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat je thuis geen klote mocht ging je maar trouwen dus.
Ik ook naar Zeevaartschool op internaat, dat was lachen een Tilburgse gozer uit achterbuurt in omgeving met strenge regels.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook naar Zeevaartschool op internaat, dat was lachen een Tilburgse gozer uit achterbuurt in omgeving met strenge regels.
Had record conduitepunten en het was na 9 maanden ook bekeken, ben toen ontsnapt op boot naar Marseille.
Heb aardig wat bieten en aardappels in machines moeten gooien en daarnaast ook verplicht grasmaaienquote:
Ja dan is het makkelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging op kamers en Pa betaalde alles tot mn 29e of zo tot ik afgestudeerd was
Dan ging je vader vroeg doodquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toen ik 2 maanden 18 was, een maand na de dood van mijn vader, ging ik in mil. dienst.
Ik ging bij de Mac werkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb aardig wat bieten en aardappels in machines moeten gooien en daarnaast ook verplicht grasmaaien
Heb bij van der Valk gewerkt achter het buffet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ging bij de Mac werkenkon je gratis eten ook als je het slim aanpakte
Je kreeg alles je reet ingeschoven, dat is je gegund, maar zo is het wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja alles.. Ik kreeg maandelijks meer geld dan studiebeurs studentjes...
Ik kreeg geen centquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja alles.. Ik kreeg maandelijks meer geld dan studiebeurs studentjes...
Dat pad bestaat niet meer, maar je begrijpt dat dit lied me wel ergens raakt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor jou en een beetje voor mij.....
mij ook... altijd weerquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat pad bestaat niet meer, maar je begrijpt dat dit lied me wel ergens raakt.
Weet je, wat ik nooit met mijn vader heb kunnen hebben en hij niet met mij heb ik nu met baardaap al 6 jaar langer en dat beseffen we allebei, daarom zeiken we nooit tegen elkaar.quote:
Ik kon later héél goed met mijn Pa overweg hoor, is helemaal goed gekomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je, wat ik nooit met mijn vader heb kunnen hebben en hij niet met mij heb ik nu met baardaap al 6 jaar langer en dat beseffen we allebei, daarom zeiken we nooit tegen elkaar.
Ja dat klopt wel ongeveer... Ik mocht geeneens in een kraakpand gaan wonen dat we gekraakd haddenquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kreeg alles je reet ingeschoven, dat is je gegund, maar zo is het wel.
Ik kon prima met mijn vader overweg ook, ik bedoel gewoon dat baardaap beseft wat ik gemist heb.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kon later héél goed met mijn Pa overweg hoor, is helemaal goed gekomen
snap ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kon prima met mijn vader overweg ook, ik bedoel gewoon dat baardaap beseft wat ik gemist heb.
Ik heb mijn studieschuld terug moeten betalen aan Groningen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ongeveer... Ik mocht geeneens in een kraakpand gaan wonen dat we gekraakd hadden
Ik dus geen cent want ik had geen schuld... Allleen ooit basisbeurs gehad..quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn studieschuld terug moeten betalen aan Groningen.
Dat kon ik ook na jaar internaat in Vlissingen, was aardig pittige rekening.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn studieschuld terug moeten betalen aan Groningen.
Ik heb ze betaald toen de deurwaarder aan de deur stond.quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kon ik ook na jaar internaat in Vlissingen, was aardig pittige rekening.
Deurwaarders zijn mijn beste vrienden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ze betaald toen de deurwaarder aan de deur stond.
Ja, ik hoopte dat ze me zouden vergeten, je kunt niet meer dan proberen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deurwaarders zijn mijn beste vrienden.
Ik moest nog keer zitten omdat er nog veroordeling was bij strafrechter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte dat ze me zouden vergeten, je kunt niet meer dan proberen...
Ooit opgepakt, mocht ik meteen weer gaan, ik wachten, en dat duurde en duurde, ik dacht daar hoor ik niks meer van, was een jaar later inmiddels, maar nee, de brief van de rechtbank in Aken kwam.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moest nog keer zitten omdat er nog veroordeling was bij strafrechter.
De politiecel die ken ik wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit opgepakt, mocht ik meteen weer gaan, ik wachten, en dat duurde en duurde, ik dacht daar hoor ik niks meer van, was een jaar later inmiddels, maar nee, de brief van de rechtbank in Aken kwam.
Zowel het oude als nieuwe bureau hier.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De politiecel die ken ik wel.
De laatste keer viel er weinig te overleggen, heeft me aardig wat ellende opgeleverd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tegenwoordig ga ik eerst in overleg met de wijkagent.
Dat regel ik zelf wel en daarna de wijkagent.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De laatste keer viel er weinig te overleggen, heeft me aardig wat ellende opgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |