Bij mij altijd dagelijks bijgewerkt en zelfs soms al voor de volgende dag erop.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:08 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Die heb ik in het verleden wel eens gebruikt, maar de ervaring was dat hij vaak niet heel actueel was.
Misschien is hij nu wel actueler dan 2 jaar terugquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Bij mij altijd dagelijks bijgewerkt en zelfs soms al voor de volgende dag erop.
Heb je vandaag de stok nog gehaald en goedkoop getankt?quote:Op maandag 18 januari 2016 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dag
Ik ga met gevaar voor eigen leven de enge ongestrooide Brabantse wegen betreden morgen
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Ow... Dat moest overmorgen zijn
Daarvoor zei ik woensdag, en dat is het nog steeds
we wachten met spanning op de quotealert (pm/dm mag ook)quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Ow... Dat moest overmorgen zijn
Daarvoor zei ik woensdag, en dat is het nog steeds
Brabant valt niet onder het westenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
stomme westerlingen.. schieten ook weer eens niet op![]()
![]()
als ik een lijn DWARS over de kaart zet ligt de stok in het westenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brabant valt niet onder het westen
Zeeland trouwens ook niet
Westen is relatiefquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als ik een lijn DWARS over de kaart zet ligt de stok in het westen
onder de andere streep..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Westen is relatief
Waar begint het zuiden dan?
Ik scheer het noorden en het oosten niet over één kamquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
onder de andere streep..maar het ging elke keer over oost / west en niet over noord / zuid
nou teken dan maar even een kaart met lijnen er in.. dan kunnen we duidelijkheid maken...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik scheer het noorden en het oosten niet over één kam
Lijn A van de Zeeuwse kust naar Twente, lijn B van grens Limburg/Gelderland/Duitsland dwars door de afsluitdijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou teken dan maar even een kaart met lijnen er in.. dan kunnen we duidelijkheid maken...
of nog meer verwarring scheppenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou teken dan maar even een kaart met lijnen er in.. dan kunnen we duidelijkheid maken...
Je tekent 'm expres zo dan Zeeuws-Vlaanderen nèt geen Westen isquote:
Ik had hem ook recht kunnen maken en heel Zeeland tot het zuiden degraderenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:00 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Je tekent 'm expres zo dan Zeeuws-Vlaanderen nèt geen Westen is![]()
Maar... je mist een stukje... Cadzand-Bad valt er nog wèl onder
En Texel is ook Westen
Maak 'm dan nog krommer zodat Terneuzen ook Westen isquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had hem ook recht kunnen maken en heel Zeeland tot het zuiden degraderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |