Ja, héél gezelligquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Doen, is echt een leuk klein schilderijtje.
Mooi beessie staat eropquote:
Ik heb deze liever, ook buiten vind ik het echt heel byzonder deze tegen te komen. Maar dat is maar 1 keer gebeurd.quote:
wat is het voor een vogel dan als het geen kraai is?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb deze liever, ook buiten vind ik het echt heel byzonder deze tegen te komen. Maar dat is maar 1 keer gebeurd.
ja wat is het nou?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is maar 1 familie van de kraai die nog groter is dan de kraai.
Je weet niet hoe de grootste kraaiachtige heet?quote:
quote:
Die heb ik bij mijn bedquote:
Ze werden gehouden voor de kleurige papegaai populair werd omdat je raven woordjes kon leren zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHHHHHH is ook zo...![]()
ook een beetje eng
Ik heb dat wel vaker gelezn, dat zijn toch die beestjes die glimmende dingetjes verzamelen en soms het geluid van een mobiele telefoon nadoenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze werden gehouden voor de kleurige papegaai populair werd omdat je raven woordjes kon leren zeggen.
Ik vind raven hele byzondere en inteliggente dieren.
Ze komen wereldwijd in sprookjes en verhalen terug.
Is dat niet een Ekster wat je bedoeld met die glimmende dingetjes? Al hoewel volgens mij iedere vogel wel gecharmeerd is van glinsterende dingetjes.... Parkiet die ik had, was er ook gek op, inclusief bestekquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker gelezn, dat zijn toch die beestjes die glimmende dingetjes verzamelen en soms het geluid van een mobiele telefoon nadoen![]()
Ik heb ooit ergens gelezen dat iemand dacht dat zijn telefoon steeds afging maar dat die vogel dat nadeedvolgens mij was dat een raaf
Die glimmende dingen staan vooral eksters om bekend, maar eksters zijn ook een kraaiachtige.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker gelezn, dat zijn toch die beestjes die glimmende dingetjes verzamelen en soms het geluid van een mobiele telefoon nadoen![]()
Ik heb ooit ergens gelezen dat iemand dacht dat zijn telefoon steeds afging maar dat die vogel dat nadeedvolgens mij was dat een raaf
o ja, die glimmende dingetjes is weer een eksterquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Is dat niet een Ekster wat je bedoeld met die glimmende dingetjes? Al hoewel volgens mij iedere vogel wel gecharmeerd is van glinsterende dingetjes.... Parkiet die ik had, was er ook gek op, inclusief bestek
http://filmpjevandedag.nl/12154/quote:Maar nog leuker: de raaf kan geluiden uit zijn omgeving imiteren, waaronder de menselijke stem.
Ja zulke filmpjes ken ik, maar hij heeft toch net een andere toon dan zij heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:24 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, die glimmende dingetjes is weer een eksteris ook zo
![]()
maar de Raaf is van de gluidjes
[..]
http://filmpjevandedag.nl/12154/
Ah gossie, zo'n beestje hoort lekker in de tropen, maar als ik het zo zie zou ik er ook eentje willenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:28 schreef Mickeys het volgende:
Om in de vogelarij te blijven.... even een "happy" filmpje.... ben er nog niet uit welke naam ik deze moet geven... ergens iets tussen "Happy Feet" en "Stampertjuh"
Mee eens, maar misschien is deze wel in gevangenschap geboren. Hij springt in ieder geval wel vrij rond en hij ziet er best happy uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah gossie, zo'n beestje hoort lekker in de tropen, maar als ik het zo zie zou ik er ook eentje willenmaar ik zal het nooit doen dat dan weer niet anders had ik hier een dierentuin gehad
Albino's?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja zulke filmpjes ken ik, maar hij heeft toch net een andere toon dan zij heeft.
Alleen nog nooit een raaf gezien met een wit puntje aan de snavel een een witte band in de nek.
Ik ken wel witte raven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |