abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2016 @ 10:52:52 #101
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159063752
Goedzo, laat de terroristen daar maar in elkaar klappen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 13 januari 2016 @ 10:58:19 #102
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159063826
pi_159063833
Ondertussen ook vorderingen in Khan al-Assal en Sheikh Miskin.
pi_159063922
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 09:28 schreef Oekelpeer het volgende:

[..]

Ja hoor, ik snap heus wel dat de dictator eerst alle redelijke alternatieven wilt uitroeien voordat ie moeite doet om een stelletje massaverkrachtende onthoofders echt aan te pakken.
Redelijke alternatieven als de baardaapjes van al nusrah enzo toch
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_159063970
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:12 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ok, je snapt de geopolitieke en strategische redenen dus niet. Daarnaast zijn Al Nusra en de diverse FSA (parapluterm) groeperingen aan hen gelieerd net zo goed een stelletje massaverkrachtende onthoofders, amper een redelijk alternatief dus.
Last time I checked hadden de troepen van Assad een stuk meer doden op hun geweten dat de FSA. De laatste lijkt me daarmee een stuk redelijker.
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:11:22 #106
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159064063
Over welke FSA gaat het nou eigenlijk?
pi_159064184
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:11 schreef Szura het volgende:
Over welke FSA gaat het nou eigenlijk?
https://en.wikipedia.org/wiki/Free_Syrian_Army
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:41:24 #109
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_159064662
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:05 schreef Oekelpeer het volgende:

[..]

Last time I checked hadden de troepen van Assad een stuk meer doden op hun geweten dat de FSA. De laatste lijkt me daarmee een stuk redelijker.
:')
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:41:39 #110
396550 Richestorags
pi_159065196
je zou zeggen dat je op een gegeven moment afgestompt zou raken door alle shit wat je langs hebt zien komen, maar nee ;(

Khaledkhoja twitterde op maandag 11-01-2016 om 14:14:13 May God grant no one friends like the friends of #Syrian people ..https://t.co/riZSdSpOfq reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_159066041
Ach het is altijd hetzelfde riedeltje. "FSA bestaat niet", "De westerse media klopt niet", "Assad is een sterke leider".

Laat ik het even analyseren
"FSA bestaat niet" -> Honderden youtube filmpjes met uniformen en FSA logo's blijken onwaar te zijn naar hun gevoel. Ze denken dat het een complot is om ons voor de gek te houden. Paranoïa & waanbeelden.

"Assad is een sterke leider die nodig is" -> Fanboyism. Gekweekt door eigen onzekerheden. Vult deze onzekerheden mooi aan met complotten. Wanneer een dictator gepakt wordt door het westen zien ze zichzelf in deze persoon. Iemand die niet begrepen wordt maar de oplossing is. Dictatorliefhebbers zoeken naar bevestiging voor hun eigen dagelijkse leven.

"De westerse media klopt niet" -> Eventjes het gevoel krijgen speciaal te zijn. Je gaat tegen de massa in. Maar eigenlijk vorm je groepsgedrag vergelijkbaar met honderdduizenden die bijvoorbeeld zwarte kleding dragen omdat ze alternatief zijn. Maakt tevens het leven wat spannender voor diegene die wat mist.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_159066184
Situatie in Latakia op het moment:

woensdag 13 januari 2016 @ 14:08:34 #114
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_159068366
Ik zie dat ik hier ook terecht kan voor psychologische analyses?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_159068979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 12:42 schreef firefly3 het volgende:
Ach het is altijd hetzelfde riedeltje. "FSA bestaat niet", "De westerse media klopt niet", "Assad is een sterke leider".

Laat ik het even analyseren
"FSA bestaat niet" -> Honderden youtube filmpjes met uniformen en FSA logo's blijken onwaar te zijn naar hun gevoel. Ze denken dat het een complot is om ons voor de gek te houden. Paranoïa & waanbeelden.

"Assad is een sterke leider die nodig is" -> Fanboyism. Gekweekt door eigen onzekerheden. Vult deze onzekerheden mooi aan met complotten. Wanneer een dictator gepakt wordt door het westen zien ze zichzelf in deze persoon. Iemand die niet begrepen wordt maar de oplossing is. Dictatorliefhebbers zoeken naar bevestiging voor hun eigen dagelijkse leven.

"De westerse media klopt niet" -> Eventjes het gevoel krijgen speciaal te zijn. Je gaat tegen de massa in. Maar eigenlijk vorm je groepsgedrag vergelijkbaar met honderdduizenden die bijvoorbeeld zwarte kleding dragen omdat ze alternatief zijn. Maakt tevens het leven wat spannender voor diegene die wat mist.
Weet je wat wel waar is? Dat FSA gaat verliezen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:36:15 #116
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_159069108
Hee het ging zo lekker de laatste tijd zonder vuurvlieg te quoten
pi_159069251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:36 schreef Szura het volgende:
Hee het ging zo lekker de laatste tijd zonder vuurvlieg te quoten
Dit inderdaad.

IvanSidorenko1 twitterde op woensdag 13-01-2016 om 14:32:40 #Syria #Homs Pro #SAA pages are CLAIMING #SAA AMBUSHED & Killed 20 Militants Near #Halamuz #الحلموز #NorthernHoms https://t.co/wkK9g57pK2 reageer retweet
pi_159075952
geen wonder dat de assadisten en shia milities met russische luchtsteun vorderingen maken op de grond, als je kijkt waar de rebellen het mee moeten doen. het ziet er steeds meer naar uit dat de rebellen door de VS zijn verkocht aan de russen en iraniers, iraniers komen vervolgens met die beelden van de marine personeel in de media om de amerikanen nog meer te vernederen

NorthernStork twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:58:57 Rebels fighting IRGC and Assad militias in southern Syria with Pepsi-bombs - @hhhhwwwwkrd @putintintin1 https://t.co/iJygx6B8ug reageer retweet

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_159076465
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Slayage het volgende:
geen wonder dat de assadisten en shia milities met russische luchtsteun vorderingen maken op de grond, als je kijkt waar de rebellen het mee moeten doen. het ziet er steeds meer naar uit dat de rebellen door de VS zijn verkocht aan de russen en iraniers, iraniers komen vervolgens met die beelden van de marine personeel in de media om de amerikanen nog meer te vernederen

NorthernStork twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:58:57 Rebels fighting IRGC and Assad militias in southern Syria with Pepsi-bombs - @hhhhwwwwkrd @putintintin1 https://t.co/iJygx6B8ug reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Pepsibommen he, richten die nog wel wat schade??
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:33:27 #120
396550 Richestorags
pi_159079395
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:13 schreef Slayage het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond jij dat die "rebellen" steun verdienden in de eerste plaats dan? Ik vind dat ze elke legitimiteit in het Noorden hebben verloren door te defecteren naar IS, soms ook samen te werken met IS (Homs 2013), samen te werken met Al Qaeda, regime soldaten te execturen en minderheden keihard te onderdrukken. Hiermee hebben ze bewezen dat ze Assad niet kunnen opvolgen.
pi_159079972
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Vond jij dat die "rebellen" steun verdienden in de eerste plaats dan? Ik vind dat ze elke legitimiteit in het Noorden hebben verloren door te defecteren naar IS, soms ook samen te werken met IS (Homs 2013), samen te werken met Al Qaeda, regime soldaten te execturen en minderheden keihard te onderdrukken. Hiermee hebben ze bewezen dat ze Assad niet kunnen opvolgen.
Bij de rebellen kan je demonstreren. Onder assad kan dit niet anders worden je ogen eruit geprikt. Assads martelpraktijken = isis martelpraktijken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_159080937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Vond jij dat die rebellen steun verdienden in de eerste plaats dan?
uiteraard.

het is spijtig dat het regime er heel snel voor koos om demonstranten af te knallen en het is spijtig (maar begrijpelijk) dat sommige SYRIERS er zelf voor kozen om te deserteren uit leger om de wapens op te nemen tegen het leger van het regime (vrij syrische leger), maar feit is dat ze er zelf voor hebben gekozen om dit te doen.

uiteraard rijst dan de vraag wat doe je als internationale gemeenschap? kies je voor optie A, kijk je de andere kant op, zeg je binnenlandse aangelegenheid en laat je assad zijn gang gaan of kies je voor optie B. velen waaronder de VS hebben voor optie B. gekozen kwamen met de stelling assad moet weg, maar hebben nooit echt woord bij daad gevoegd waardoor er een merkwaardige situatie ontstond op de grond en dit conflict nu zo lang kon doorgaan.

vwb samenwerking met al qaida, ze hebben idd een pact met de duivel gesloten, maar guess what: het is maar wat je perspectief is wie de grotere duivel is. assad is en blijft onomstotelijk de grootste moordenaar van vrouwen, kinderen en ouderen. hoe je het ook bekijkt. de russen zijn wat dat betreft ook goed bezig de laatste tijd ;)

voor wat betreft een pact sluiten met de duidel sluiten in oorlogstijd had churchill het volgende te zeggen

If Hitler invaded hell I would make at least a favourable reference to the devil in the House of Commons.

daarnaast denk ik dat je heel anders zou piepen als je in douma zou wonen

Voor de Syrische burgers is Assad de ware beul

De Islamitische Staat als minst slechte optie

Douma loopt leeg: elke ochtend wandelen de inwoners hun stad, net buiten Damascus, uit om zich in de omringende akkers en velden te verschuilen. Pas als de avond invalt keren ze terug. Kijk je naar foto's en lees je de ooggetuigenverslagen uit de stad, dan begrijp je waarom. Puinhopen van beton, baksteen, verwrongen staal en smeulende sintels as: Douma is een doodskist.

"We hebben niets met IS," vertelde één van de overgebleven inwoners aan de Washington Post, "maar haar strijders zullen hier door ons met open armen ontvangen worden."

[ Bericht 17% gewijzigd door Slayage op 13-01-2016 21:19:57 ]
-Rabia Al-Basri
pi_159080965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:23 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Die Pepsibommen he, richten die nog wel wat schade??
zal niet bijster veel schade aanrichten
-Rabia Al-Basri
pi_159081070
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Onder assad kan dit niet anders worden je ogen eruit geprikt. Assads martelpraktijken = isis martelpraktijken.
dat ventje dat doodgemarteld werd door het regime in de begindagen van de demonstraties :r :r :r
-Rabia Al-Basri
pi_159081370
wat een ziek clubje mensen daar bij die krant

LibyaLiberty twitterde op woensdag 13-01-2016 om 18:55:05 Charlie Hebdo says this drowned baby Syrian refugee would have grown up to sexually harass German women. https://t.co/Atprm0LffW reageer retweet

-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')