Er is helaas geen alternatief.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:13 schreef Szura het volgende:
Heb overigens nog geen stad gezien die niet volledig de tyfus in geschoten uit de strijd is gekomen. Zelfde voor Irak. Hopeloos.
Allemaal in noordwest Europa lekker warm bij de kachel voor de tvquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niets is verloren mijn goede vriend. Alles is pas begonnen
Deus Vult.
Blijkbaar. Ik vind het eng. Wat is nog meer niet waar. Lijkt wel Noord-Koreaanse propaganda. In hoeverre zijn Nederlanders gebrainwasht?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het waarheidsgehalte in de (Nederlandse) media wat betreft de ontwikkelingen in Syrië is echt ver te zoeken in de meeste gevallen. Ik ben allang gestopt met kijken, alhoewel die docu laatst op NPO2 wel weer goed gebalanceerd was.
Wat betreft Syrië? Substantieel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:16 schreef Faeroer het volgende:
Blijkbaar. Ik vind het eng. Wat is nog meer niet waar. Lijkt wel Noord-Koreaanse propaganda. In hoeverre zijn Nederlanders gebrainwasht?
omdat afp iet in die dorpen is geweest?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor het gemak vergeten ze Foua, Kefraya, Deir ez-Zor, Nubl enzo maar?
Die uitspraak is afkomstig van de VNquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat afp iet in die dorpen is geweest?
dog eat dog, macht, ivloed, bla bla bla. net zoiets als dat de koerden meteen elkaar bevechten op het moment dat isis uit het gebied was geschopt een paar maanden terug. niemand vertrouwt elkaar eigenlijk, het zijn allemaal kortstondige pragmatische allianties wat je ziet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit in godsnaam doen?
hij hij heeft daar weinig meer in te brengen. het zal vroeg of laat vallen. links om of rechts omquote:
je bent niet de enigequote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:02 schreef Faeroer het volgende:
Ik vind het maar lastig te begrijpen allemaal.
omdat de vn niet in die dorpen is geweest?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Die uitspraak is afkomstig van de VN
twitter:WHO twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 15:17:42WHO has delivered 7.8 tonnes of medical suppl., eg. antibiotics, IV fluids, emergency trauma kits to #Madaya, #Syria https://t.co/vYhUnOBh02 reageer retweet
Jawel, maar gifgas mag niet meer...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er is helaas geen alternatief.
Dit front kan wel wat Hezbollah of Irakese milities gebruiken. Ongelooflijk hoe ze wederom zo hard kunnen falen.quote:Following an intense series of firefights with the National Defense Forces and Kataebat Al-Ba’ath (Al-Ba’ath Battalions), ISIS was finally able to impose full control over Al-Dawa, marking the second time in two months that they have recaptured this village.
In addition to recapturing Al-Dawa, ISIS also seized four checkpoints outside of Al-Dawa and a large cache of weapons, ammunition, and armored vehicles.
twitter:Ald_Aba twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 19:48:29#Latakia-How Salma attack unfolded today. Attack was conducted mostly by infartry. Armor provided necessary support. https://t.co/FOpAMZSHpI reageer retweet
Je hoeft een stad niet straat voor straat in te nemen om te zorgen dat het geen probleemgebied meer is uiteraard.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:43 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jobar zie ik ook wel vallen, maar Douma is echt een stedelijke clusterfuck. Ik betwijfel of SAA daar de mankracht en wil voor heeft om compleet onder controle te nemen.
Maar dan alleen als je hem echt 100% kunt isoleren, anders is het gewoon tijdverspilling.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:04 schreef Proximo het volgende:
[..]
Je hoeft een stad niet straat voor straat in te nemen om te zorgen dat het geen probleemgebied meer is uiteraard.
Belegeren is vele malen effectiever.
RT is beter?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het waarheidsgehalte in de (Nederlandse) media wat betreft de ontwikkelingen in Syrië is echt ver te zoeken in de meeste gevallen. Ik ben allang gestopt met kijken, alhoewel die docu laatst op NPO2 wel weer goed gebalanceerd was.
Och, het is ook een keuze. Assad en kornuiten zetten liever zijn troepen in tegen oppositietroepen dan tegen ISIS, blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:45 schreef Richestorags het volgende:
Ze lopen wel weer te stunten rondom Palmyra:
http://www.almasdarnews.c(...)s-al-dawa-east-homs/
[..]
Dit front kan wel wat Hezbollah of Irakese milities gebruiken. Ongelooflijk hoe ze wederom zo hard kunnen falen.
Snap je de geopolitieke en strategische redenen daarvoor echt niet? Bovendien klopt het niet. Naast dat ze wel degelijk op dit front vechten vechten ze ook in Oost-Aleppo tegen IS, de special forces zelfs.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:53 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Och, het is ook een keuze. Assad en kornuiten zetten liever zijn troepen in tegen oppositietroepen dan tegen ISIS, blijkbaar.
Ja hoor, ik snap heus wel dat de dictator eerst alle redelijke alternatieven wilt uitroeien voordat ie moeite doet om een stelletje massaverkrachtende onthoofders echt aan te pakken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Snap je de geopolitieke en strategische redenen daarvoor echt niet? Bovendien klopt het niet. Naast dat ze wel degelijk op dit front vechten vechten ze ook in Oost-Aleppo tegen IS, de special forces zelfs.
Ok, je snapt de geopolitieke en strategische redenen dus niet. Daarnaast zijn Al Nusra en de diverse FSA (parapluterm) groeperingen aan hen gelieerd net zo goed een stelletje massaverkrachtende onthoofders, amper een redelijk alternatief dus.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:28 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik snap heus wel dat de dictator eerst alle redelijke alternatieven wilt uitroeien voordat ie moeite doet om een stelletje massaverkrachtende onthoofders echt aan te pakken.
twitter:watanisy twitterde op woensdag 13-01-2016 om 10:12:45#SAA captured Marj Khawkha and Mrouniyat near Salma / LatakiaLocation: https://t.co/Ve815IEJRN reageer retweet
twitter:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |