abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159296197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja precies, iedereen met de DFGT heeft standaard echt flinke force feedback aan staan, het stuur vecht echt met je. Dat zal wel niet zo zijn bij die van jou.
Soms rij ik iets te hard een drempel over, en dan springt mijn camera werkelijk alle kanten op, omdat het stuur zo hard schokt dat mijn muis verderop alle kanten op wordt geschud :')
dat doet ie gelukkig niet nee, moet je toch ook niet willen in een vrachtwagen lijkt me :P
pi_159296210
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat doet ie gelukkig niet nee, moet je toch ook niet willen in een vrachtwagen lijkt me :P
Een echte vrachtwagen kan ook niet met 150 door de bocht ;)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator / Redactie FP donderdag 21 januari 2016 @ 23:54:43 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159296737
Mwoaaahh Gertjuuuuh, lekker van Finland naar Slowakije rijden en 81k opstrijken _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159299254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwoaaahh Gertjuuuuh, lekker van Finland naar Slowakije rijden en 81k opstrijken _O_
Nice :D

Gisteren een tripje van Luxemburg naar Stavanger gedaan. Vanavond eens kijken of ik promods geinstalleerd krijg. En zo'n mod met extra trailers :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 januari 2016 @ 12:39:52 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159326101
Heb gisteravond vier man uit de company getrapt. Twee lieten nooit iets van zich horen (ryan en kevin), ookal is het zo'n drie weken geleden dat ik ze rekruteerde, je zag ze niet op teamspeak en ze hebben de paintjob niet overgenomen.

De andere twee zijn er zelf uitgestapt om een nieuwe company te starten. Jonathan reed schijnbaar al een week met een andere paintjob + tag rond en vertelde tegen anderen dat ik hem kutjong had genoemd :')

Vracht NL is dus van 18 naar 14 truckers gegaan, waarvan er 9 actief zijn.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159326446
Wacht even, moet je een bepaalde paintjob hebben om mee te mogen doen met jullie treintje? Sorry hoor maar dan kan je bij mij ook echt de pot op :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 januari 2016 @ 13:10:36 #182
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159326577
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:03 schreef delano.888 het volgende:
Wacht even, moet je een bepaalde paintjob hebben om mee te mogen doen met jullie treintje? Sorry hoor maar dan kan je bij mij ook echt de pot op :')
Bedrijfskleuren he, het is niks als iedereen met een andere paintjob rondrijdt, dan straal je als company geen herkenning uit. Elke enigszins serieuze company heeft die regel, dus zo raar is het niet :P

En verder is het gewoon tof om een konvooi van allemaal dezelfde trucks voorbij te zien komen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159326721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Bedrijfskleuren he, het is niks als iedereen met een andere paintjob rondrijdt, dan straal je als company geen herkenning uit. Elke enigszins serieuze company heeft die regel, dus zo raar is het niet :P

En verder is het gewoon tof om een konvooi van allemaal dezelfde trucks voorbij te zien komen.
eenheidsworst ftw ofzo?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_159326858
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb gisteravond vier man uit de company getrapt. Twee lieten nooit iets van zich horen (ryan en kevin), ookal is het zo'n drie weken geleden dat ik ze rekruteerde, je zag ze niet op teamspeak en ze hebben de paintjob niet overgenomen.

Dus ik word er binnenkort ook uitgetrapt? :+

Ik heb niet altijd even veel zin om te gamen / multiplayeren :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 januari 2016 @ 13:33:27 #185
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159326924
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dus ik word er binnenkort ook uitgetrapt? :+

Ik heb niet altijd even veel zin om te gamen / multiplayeren :P
Neuj neuj :D Ik heb ook dagen dat ik het spel niet aanraak en alleen de ritten van anderen accepteer.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:20 schreef mschol het volgende:

[..]

eenheidsworst ftw ofzo?
Mwa, zie het als een voetbalteam, de spelers hebben allemaal hetzelfde shirt aan, anders wordt het chaos :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159327473
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Bedrijfskleuren he, het is niks als iedereen met een andere paintjob rondrijdt, dan straal je als company geen herkenning uit. Elke enigszins serieuze company heeft die regel, dus zo raar is het niet :P

En verder is het gewoon tof om een konvooi van allemaal dezelfde trucks voorbij te zien komen.
Je wil toch niet zeggen dat onze company erg serieus is ? :P
Ben nu een weekje online , bij lange na niet elke dag hoor.
Maar omdat de gemiddelde leeftijd 18 is , is het meer andere beuken etc dan serieus rijden in een convoy ( wat overigens het leukste is imo ) wat mij opviel lol.
- Djehoetie / Jehuty -
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 januari 2016 @ 14:11:21 #187
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159327611
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:04 schreef Altron het volgende:

[..]

Je wil toch niet zeggen dat onze company erg serieus is ? :P
Ben nu een weekje online , bij lange na niet elke dag hoor.
Maar omdat de gemiddelde leeftijd 18 is , is het meer andere beuken etc dan serieus rijden in een convoy ( wat overigens het leukste is imo ) wat mij opviel lol.
De ergste is nu weg (was ook de jongste), alleen Max is er nog van de beukers, maar dat is meer wraak nemen nadat trucker nummer zoveel hem tegen de vangrail ramde en de zoveelste keer 100% schade bezorgde ;)

Ik wil dit weekend weleens convoy rijden met minstens 5 man, op server 1, waar we ons aan de maximum snelheden houden enzo.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159328691
Dat promods downloaden is echt drama :{ Betaal ik een eurootje, opent de downloadpagina gewoon niet :') Gebruik ik de gratis link, zelfde probleem :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 januari 2016 @ 15:35:22 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159329062
Vanavond dus met 5 man convoy op server 3.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 23 januari 2016 @ 15:48:25 #190
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_159329333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Dat promods downloaden is echt drama :{ Betaal ik een eurootje, opent de downloadpagina gewoon niet :') Gebruik ik de gratis link, zelfde probleem :')
popup blokker blokeert het Henk, had hetzelfde probleem. Bij mij doen de gratise linkjes het overigens wel. Maar neem van mij aan (200 uur in ProMods 1.98 en nu rond de 40 uur in ProMods 2.00) dat je veel beter af bent met 1.98 dan met 2.0 bugwijs gezien. In 2.0 zitten wat meer steden in maar de hoeveelheid game-breaking bugs die 1.98 niet had is echt overweldigend.
AI die verdwijnt, wegen die niet afgemaakt zijn, heel veel desktop crashes bij nieuwe steden etc...

Als je nog niet zover bent zou ik bij 1.98 blijven totdat 2.1 uit is, want 2.0 is typisch het ''we moeten het voor kerst uitbrengen!'' gebagger wat de serie om zeep helpt.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 januari 2016 @ 15:56:01 #191
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159329490
Ik heb ProMods 2.0 en nergens last van.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159329666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:48 schreef Chef_M het volgende:

[..]

popup blokker blokeert het Henk, had hetzelfde probleem. Bij mij doen de gratise linkjes het overigens wel. Maar neem van mij aan (200 uur in ProMods 1.98 en nu rond de 40 uur in ProMods 2.00) dat je veel beter af bent met 1.98 dan met 2.0 bugwijs gezien. In 2.0 zitten wat meer steden in maar de hoeveelheid game-breaking bugs die 1.98 niet had is echt overweldigend.
AI die verdwijnt, wegen die niet afgemaakt zijn, heel veel desktop crashes bij nieuwe steden etc...

Als je nog niet zover bent zou ik bij 1.98 blijven totdat 2.1 uit is, want 2.0 is typisch het ''we moeten het voor kerst uitbrengen!'' gebagger wat de serie om zeep helpt.
Thnx. Popup blokkers lijken uit te staan maar ik probeer het straks nog wel een keertje :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 23 januari 2016 @ 16:32:21 #193
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_159330313
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ProMods 2.0 en nergens last van.
Dan heb je er nog niet genoeg tijd inzitten, promods forum staat vol met bugs. Hoeveel % van ProMods 2.0 map heb je al ontdekt? Ik zit rond de 90% dus geloof me, ik ben alle bugs wel tegengekomen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 januari 2016 @ 17:01:56 #194
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159331024
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:32 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dan heb je er nog niet genoeg tijd inzitten, promods forum staat vol met bugs. Hoeveel % van ProMods 2.0 map heb je al ontdekt? Ik zit rond de 90% dus geloof me, ik ben alle bugs wel tegengekomen.
Amper 10% :@
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159334857
Promods ziet er wel tof uit, maar wil eerst eens de game incl uitbreidingen zonder mods 'afronden'..

soms zou ik wel iets hogere kwaliteit textures willen zien, iemand daar nog tips voor?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_159339538
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 januari 2016 @ 22:26:37 #197
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159342628
quote:
8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159343198
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

8-)
Coolig wel ja 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie FP zondag 24 januari 2016 @ 00:25:45 #199
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_159347179
w00t, ik lees dat ik wel garages kan verkopen *O* Je moet eerst alle drivers en trucks relocaten of ontslaan en verkopen en dan kun je doei tegen die garage zeggen. Ik ga nu 222 mensen/trucks ontslaan/verkopen, alle (op Rotterdam na) lvl 5 garages verkopen en die vervangen door lvl 3 garages zodat ik me in meer steden kan vestigen :P

edit: naja, die zooi onthou ik wel voor m'n ProMods-account. Op een gegeven moment boeit het ook niet meer of je nou wel of niet een pomp bij je garage hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 24-01-2016 00:38:02 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_159349725
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t, ik lees dat ik wel garages kan verkopen *O* Je moet eerst alle drivers en trucks relocaten of ontslaan en verkopen en dan kun je doei tegen die garage zeggen. Ik ga nu 222 mensen/trucks ontslaan/verkopen, alle (op Rotterdam na) lvl 5 garages verkopen en die vervangen door lvl 3 garages zodat ik me in meer steden kan vestigen :P

edit: naja, die zooi onthou ik wel voor m'n ProMods-account. Op een gegeven moment boeit het ook niet meer of je nou wel of niet een pomp bij je garage hebt.
:D Waarom zou je dat doen? Je hebt geld zat :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')