Ik corrigeer ook wel tijdens het achteruitrijden, maar soms sta je alsnog scheef en kun je opnieuw beginnen. Om de een of andere reden begon ik met puur in de spiegels te kijken terwijl dat ik met het toetsenbord nooit deed; altijd kop uit het raam en insturen maarquote:Op donderdag 21 januari 2016 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
1x steken lukt mij vaak wel, alleen heel veel corrigeren tijdens achteruit rijden
Sommige plekken kan ik na al die tijd nog steeds niet goed inschatten hoe ik het beste kan in steken
Ik cheat soms nog wel door camera 2 te gebruiken, maar uit het raam hangen blijft toch de beste manierquote:Op donderdag 21 januari 2016 13:09 schreef delano.888 het volgende:
De truc is zorgen dat je zo binnen rijdt dat de trailer in je linker spiegel valt, en dan uit je raam hangen. Als je trailer rechts schaart is het veel moeilijker.
Niet mee eens, het heet niet voor niks Euro Truck Simulator 2.quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:12 schreef mschol het volgende:
Ik pak vrijwel altijd camera 2
Het is maar een spelletje en wil niet onmogelijke zaken moeten gaan uithalen
Waarom staat de hele tekst doorgekrast zoals ik nu doe?quote:Op donderdag 21 januari 2016 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
http://motherboard.vice.c(...)rce=motherboardfbned
Mooi stukje tekst over ETS2
http://motherboard.vice.c(...)ooit-zo-goed-gevoeldquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom staat de hele tekst doorgekrast zoals nu?
Nope, nog steeds hetzelfdequote:Op donderdag 21 januari 2016 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://motherboard.vice.c(...)ooit-zo-goed-gevoeld
Zo dan? Hier doet ie het gewoon
nu doet ie het hier ookquote:Op donderdag 21 januari 2016 15:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, nog steeds hetzelfde
Dat is toch heel slecht? Mijn gemiddelde staat op 32l/100km en ik ben pas leven 5.. Wel euro6 motor (streamline).quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer beeïndigde mijn speedrun Stuttgart-Rostock. Mensen die hun auto voor een aanstormende vrachtwagen gooienGelukkig heb ik uitstekende reflexen en kon ik vol in de ankers en met de handrem erbij voorkomen dat ik schade had.
Wel mooi 1 op 1 gereden ongeveer, 700l diesel verstookt over 850km
dat was ook mijn doel, zoveel mogelijk 150 km/h rijden is niet voordelig voor je verbruikquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is toch heel slecht? Mijn gemiddelde staat op 32l/100km en ik ben pas leven 5.. Wel euro6 motor (streamline).
Oja natuurlijk dat doe ik vrijwel nooit. Vind het ook erg knap als je dat wel kan trouwens. Ik rij nog wel eens 130 (wil geen boetes) en dan vind ik sommige bochten al moeilijk genoeg! Soms trekt de trailer me dan echt veel te veel 1 kant op. Maar kan misschien ook komen omdat ik een realistic physics mod heb, die maakt het ook iets moeijlijker.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was ook mijn doel, zoveel mogelijk 150 km/h rijden is niet voordelig voor je verbruik
die heb ik ook, het is inderdaad vrij spannend af en toe. Meestal kijk ik goed naar de GPS en borden langs de weg of het een krappe bocht is, dan haal ik het gas er wel even vanafquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oja natuurlijk dat doe ik vrijwel nooit. Vind het ook erg knap als je dat wel kan trouwens. Ik rij nog wel eens 130 (wil geen boetes) en dan vind ik sommige bochten al moeilijk genoeg! Soms trekt de trailer me dan echt veel te veel 1 kant op. Maar kan misschien ook komen omdat ik een realistic physics mod heb, die maakt het ook iets moeijlijker.
Ja misschien is dat het en zijn die 150 rijders niet met een stuurtje.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:59 schreef mschol het volgende:
Ik vind met 90 door diverse bochten gaan al een uitdaging(mijn stuurtje werkt ook actief tegen..)
ik rij met een Xbox wireless wheel hoor, werkt perfectquote:Op donderdag 21 januari 2016 22:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het en zijn die 150 rijders niet met een stuurtje.
Ja precies, iedereen met de DFGT heeft standaard echt flinke force feedback aan staan, het stuur vecht echt met je. Dat zal wel niet zo zijn bij die van jou.quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik rij met een Xbox wireless wheel hoor, werkt perfect
Heb wel de Force Feedback wat lager gezet om sterke stuurbekrachtiging te simuleren
dat doet ie gelukkig niet nee, moet je toch ook niet willen in een vrachtwagen lijkt mequote:Op donderdag 21 januari 2016 23:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja precies, iedereen met de DFGT heeft standaard echt flinke force feedback aan staan, het stuur vecht echt met je. Dat zal wel niet zo zijn bij die van jou.
Soms rij ik iets te hard een drempel over, en dan springt mijn camera werkelijk alle kanten op, omdat het stuur zo hard schokt dat mijn muis verderop alle kanten op wordt geschud
Een echte vrachtwagen kan ook niet met 150 door de bochtquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doet ie gelukkig niet nee, moet je toch ook niet willen in een vrachtwagen lijkt me
Nicequote:Op donderdag 21 januari 2016 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwoaaahh Gertjuuuuh, lekker van Finland naar Slowakije rijden en 81k opstrijken
Bedrijfskleuren he, het is niks als iedereen met een andere paintjob rondrijdt, dan straal je als company geen herkenning uit. Elke enigszins serieuze company heeft die regel, dus zo raar is het nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:03 schreef delano.888 het volgende:
Wacht even, moet je een bepaalde paintjob hebben om mee te mogen doen met jullie treintje? Sorry hoor maar dan kan je bij mij ook echt de pot op
eenheidsworst ftw ofzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedrijfskleuren he, het is niks als iedereen met een andere paintjob rondrijdt, dan straal je als company geen herkenning uit. Elke enigszins serieuze company heeft die regel, dus zo raar is het niet
En verder is het gewoon tof om een konvooi van allemaal dezelfde trucks voorbij te zien komen.
Dus ik word er binnenkort ook uitgetrapt?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb gisteravond vier man uit de company getrapt. Twee lieten nooit iets van zich horen (ryan en kevin), ookal is het zo'n drie weken geleden dat ik ze rekruteerde, je zag ze niet op teamspeak en ze hebben de paintjob niet overgenomen.
Neuj neujquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus ik word er binnenkort ook uitgetrapt?![]()
Ik heb niet altijd even veel zin om te gamen / multiplayeren
Mwa, zie het als een voetbalteam, de spelers hebben allemaal hetzelfde shirt aan, anders wordt het chaosquote:
Je wil toch niet zeggen dat onze company erg serieus is ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedrijfskleuren he, het is niks als iedereen met een andere paintjob rondrijdt, dan straal je als company geen herkenning uit. Elke enigszins serieuze company heeft die regel, dus zo raar is het niet
En verder is het gewoon tof om een konvooi van allemaal dezelfde trucks voorbij te zien komen.
De ergste is nu weg (was ook de jongste), alleen Max is er nog van de beukers, maar dat is meer wraak nemen nadat trucker nummer zoveel hem tegen de vangrail ramde en de zoveelste keer 100% schade bezorgdequote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat onze company erg serieus is ?
Ben nu een weekje online , bij lange na niet elke dag hoor.
Maar omdat de gemiddelde leeftijd 18 is , is het meer andere beuken etc dan serieus rijden in een convoy ( wat overigens het leukste is imo ) wat mij opviel lol.
popup blokker blokeert het Henk, had hetzelfde probleem. Bij mij doen de gratise linkjes het overigens wel. Maar neem van mij aan (200 uur in ProMods 1.98 en nu rond de 40 uur in ProMods 2.00) dat je veel beter af bent met 1.98 dan met 2.0 bugwijs gezien. In 2.0 zitten wat meer steden in maar de hoeveelheid game-breaking bugs die 1.98 niet had is echt overweldigend.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Dat promods downloaden is echt dramaBetaal ik een eurootje, opent de downloadpagina gewoon niet
Gebruik ik de gratis link, zelfde probleem
Thnx. Popup blokkers lijken uit te staan maar ik probeer het straks nog wel een keertjequote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
popup blokker blokeert het Henk, had hetzelfde probleem. Bij mij doen de gratise linkjes het overigens wel. Maar neem van mij aan (200 uur in ProMods 1.98 en nu rond de 40 uur in ProMods 2.00) dat je veel beter af bent met 1.98 dan met 2.0 bugwijs gezien. In 2.0 zitten wat meer steden in maar de hoeveelheid game-breaking bugs die 1.98 niet had is echt overweldigend.
AI die verdwijnt, wegen die niet afgemaakt zijn, heel veel desktop crashes bij nieuwe steden etc...
Als je nog niet zover bent zou ik bij 1.98 blijven totdat 2.1 uit is, want 2.0 is typisch het ''we moeten het voor kerst uitbrengen!'' gebagger wat de serie om zeep helpt.
Dan heb je er nog niet genoeg tijd inzitten, promods forum staat vol met bugs. Hoeveel % van ProMods 2.0 map heb je al ontdekt? Ik zit rond de 90% dus geloof me, ik ben alle bugs wel tegengekomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ProMods 2.0 en nergens last van.
Amper 10%quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dan heb je er nog niet genoeg tijd inzitten, promods forum staat vol met bugs. Hoeveel % van ProMods 2.0 map heb je al ontdekt? Ik zit rond de 90% dus geloof me, ik ben alle bugs wel tegengekomen.
quote:
Coolig wel jaquote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t, ik lees dat ik wel garages kan verkopenJe moet eerst alle drivers en trucks relocaten of ontslaan en verkopen en dan kun je doei tegen die garage zeggen. Ik ga nu 222 mensen/trucks ontslaan/verkopen, alle (op Rotterdam na) lvl 5 garages verkopen en die vervangen door lvl 3 garages zodat ik me in meer steden kan vestigen
edit: naja, die zooi onthou ik wel voor m'n ProMods-account. Op een gegeven moment boeit het ook niet meer of je nou wel of niet een pomp bij je garage hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |