Bedrijfskleuren he, het is niks als iedereen met een andere paintjob rondrijdt, dan straal je als company geen herkenning uit. Elke enigszins serieuze company heeft die regel, dus zo raar is het nietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:03 schreef delano.888 het volgende:
Wacht even, moet je een bepaalde paintjob hebben om mee te mogen doen met jullie treintje? Sorry hoor maar dan kan je bij mij ook echt de pot op
eenheidsworst ftw ofzo?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedrijfskleuren he, het is niks als iedereen met een andere paintjob rondrijdt, dan straal je als company geen herkenning uit. Elke enigszins serieuze company heeft die regel, dus zo raar is het niet
En verder is het gewoon tof om een konvooi van allemaal dezelfde trucks voorbij te zien komen.
Dus ik word er binnenkort ook uitgetrapt?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb gisteravond vier man uit de company getrapt. Twee lieten nooit iets van zich horen (ryan en kevin), ookal is het zo'n drie weken geleden dat ik ze rekruteerde, je zag ze niet op teamspeak en ze hebben de paintjob niet overgenomen.
Neuj neujquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus ik word er binnenkort ook uitgetrapt?![]()
Ik heb niet altijd even veel zin om te gamen / multiplayeren
Mwa, zie het als een voetbalteam, de spelers hebben allemaal hetzelfde shirt aan, anders wordt het chaosquote:
Je wil toch niet zeggen dat onze company erg serieus is ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedrijfskleuren he, het is niks als iedereen met een andere paintjob rondrijdt, dan straal je als company geen herkenning uit. Elke enigszins serieuze company heeft die regel, dus zo raar is het niet
En verder is het gewoon tof om een konvooi van allemaal dezelfde trucks voorbij te zien komen.
De ergste is nu weg (was ook de jongste), alleen Max is er nog van de beukers, maar dat is meer wraak nemen nadat trucker nummer zoveel hem tegen de vangrail ramde en de zoveelste keer 100% schade bezorgdequote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat onze company erg serieus is ?
Ben nu een weekje online , bij lange na niet elke dag hoor.
Maar omdat de gemiddelde leeftijd 18 is , is het meer andere beuken etc dan serieus rijden in een convoy ( wat overigens het leukste is imo ) wat mij opviel lol.
popup blokker blokeert het Henk, had hetzelfde probleem. Bij mij doen de gratise linkjes het overigens wel. Maar neem van mij aan (200 uur in ProMods 1.98 en nu rond de 40 uur in ProMods 2.00) dat je veel beter af bent met 1.98 dan met 2.0 bugwijs gezien. In 2.0 zitten wat meer steden in maar de hoeveelheid game-breaking bugs die 1.98 niet had is echt overweldigend.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
Dat promods downloaden is echt dramaBetaal ik een eurootje, opent de downloadpagina gewoon niet
Gebruik ik de gratis link, zelfde probleem
Thnx. Popup blokkers lijken uit te staan maar ik probeer het straks nog wel een keertjequote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
popup blokker blokeert het Henk, had hetzelfde probleem. Bij mij doen de gratise linkjes het overigens wel. Maar neem van mij aan (200 uur in ProMods 1.98 en nu rond de 40 uur in ProMods 2.00) dat je veel beter af bent met 1.98 dan met 2.0 bugwijs gezien. In 2.0 zitten wat meer steden in maar de hoeveelheid game-breaking bugs die 1.98 niet had is echt overweldigend.
AI die verdwijnt, wegen die niet afgemaakt zijn, heel veel desktop crashes bij nieuwe steden etc...
Als je nog niet zover bent zou ik bij 1.98 blijven totdat 2.1 uit is, want 2.0 is typisch het ''we moeten het voor kerst uitbrengen!'' gebagger wat de serie om zeep helpt.
Dan heb je er nog niet genoeg tijd inzitten, promods forum staat vol met bugs. Hoeveel % van ProMods 2.0 map heb je al ontdekt? Ik zit rond de 90% dus geloof me, ik ben alle bugs wel tegengekomen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ProMods 2.0 en nergens last van.
Amper 10%quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:32 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dan heb je er nog niet genoeg tijd inzitten, promods forum staat vol met bugs. Hoeveel % van ProMods 2.0 map heb je al ontdekt? Ik zit rond de 90% dus geloof me, ik ben alle bugs wel tegengekomen.
quote:
Coolig wel jaquote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t, ik lees dat ik wel garages kan verkopenJe moet eerst alle drivers en trucks relocaten of ontslaan en verkopen en dan kun je doei tegen die garage zeggen. Ik ga nu 222 mensen/trucks ontslaan/verkopen, alle (op Rotterdam na) lvl 5 garages verkopen en die vervangen door lvl 3 garages zodat ik me in meer steden kan vestigen
edit: naja, die zooi onthou ik wel voor m'n ProMods-account. Op een gegeven moment boeit het ook niet meer of je nou wel of niet een pomp bij je garage hebt.
Ja dat bedacht ik me later ookquote:Op zondag 24 januari 2016 07:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Waarom zou je dat doen? Je hebt geld zat
Ik zou gewoon overal waar ik kom nu een garage neerzettenquote:Op zondag 24 januari 2016 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me later ookWas meer om het idee dat ik dan naar meer steden kon springen, maar laat maar zitten.
Ik heb je screenie trouwens voor de loginpagina gebruiktquote:
Zonde dat die screenie net te vroeg was gemaakt , de mooiste truck van het bedrijf staat er niet eens opquote:Op maandag 25 januari 2016 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb je screenie trouwens voor de loginpagina gebruikt
Jawel hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 15:48 schreef Altron het volgende:
[..]
Zonde dat die screenie net te vroeg was gemaakt , de mooiste truck van het bedrijf staat er niet eens op
ik heb de 12 versnellingen variant genomen, vervolgens met een knopje tussen 1-6 en 7-12 wisselen, hoe die instelling precies zit, moet ik nakijken...quote:Op maandag 25 januari 2016 16:17 schreef Ferry_76 het volgende:
Hoe kan je het beste de shifter van een G25/27 instellen in ETS2 zodat ik handmatig kan schakelen?De meeste trucks hebben toch ruim meer dan zes versnellingen.
Kan ik vast een beetje oefenen met links rijden als we komende zomer naar Ierland op vakantie gaan.
En we krijgen er nog een nieuwe truck bij van SCS: http://ets2mods.org/uncat(...)-coming-soon-to-ets2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |