wij zijn allemaal kinderen van Spinozaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:46 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt door jarenlange indoctrinatie door de media en het onderwijs hier. Abortus is ok, homos en adoptie? Tuurlijk. We zijn allemaal een soort van klonen van elkaar geworden. Zelfde meningen, zelfde gedachtegang, goedgekeurd door de hogere machten.
(Overigens kom ik ook precies naast ghandi terecht net als bijna iedereen hier).
quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:34 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
wij zijn allemaal kinderen van Spinoza
Hier klopt werkelijk niks tot niet veel vanquote:Op donderdag 14 januari 2016 02:10 schreef Joezi het volgende:
Ook leuk, US election 2012 op deze schaal:
[ afbeelding ]
En ons EuropaEn maar janken het rechtsvolk
[ afbeelding ]
Ah het links liberalisme. Waarin alles in theorie zo mooi is maar wat nog altijd in praktijk moet uitgevoerd worden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:22 schreef Joezi het volgende:
Pfiew gelukkig in het goede vakje. Alle mensen in rood, blauw of paars, fuck jullie!![]()
[ afbeelding ]
Het Europese plaatje is we apart ja, wel 2012 dus Rutte 1 nog lijkt me, en economische crisis? Of gaat het om Europees beleid alleenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hier klopt werkelijk niks tot niet veel van
Ja hoor, Barack Obama verschilt nauwelijks van Newt Gingrich.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:10 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo liberaal ben ik ook weer niet, vooral anti kerkelijk. Het volk is te dom voor liberalisme. En 'gratis' geldquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ah het links liberalisme. Waarin alles in theorie zo mooi is maar wat nog altijd in praktijk moet uitgevoerd worden.
Alles is gratis en belastingsgeld is oneindig
Qua beleid is er veel veranderd onder Obama, denk het ook jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja hoor, Barack Obama verschilt nauwelijks van Newt Gingrich.
En ieder land is rechts en autoritair. Goh, wie zou deze as hebben ingevuld? Een of andere stinkende luizige anarchist?
De linksen hier zijn staatsgevaarlijk links.quote:Op donderdag 14 januari 2016 02:10 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even plaatje erbij, kom opquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Your Political Compass
Economic Left/Right: -0.63
Social Libertarian/Authoritarian: 1.69
Wie, wat, waarquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De linksen hier zijn staatsgevaarlijk links.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik heb het al weggeklikt. Moet ik de hele test weer opnieuw doen
Paars ftw.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:22 schreef Joezi het volgende:
Pfiew gelukkig in het goede vakje. Alle mensen in rood, blauw of paars, fuck jullie!![]()
[ afbeelding ]
6.5/10quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan huilen om de zogenaamde puinhopen van paars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |