Ik zoek er ook niet iets spiritueels achter of zo. Maar het is wel toevallig.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:59 schreef Pokkelmans het volgende:
David Bowie had toch net een nieuw album uit? Niet zo gek dat iemand dan zoiets zegt, lijkt me
Jonge meisjes in de Bijlmer zijn blijkbaar niet de moeite waard om ons druk over te maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat soort praat is natuurlijk onacceptabel. Die massaverkrachtingen vinden al plaats maar worden verzwegen.
quote:
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gans-slopen-leipzig/quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jonge meisjes in de Bijlmer zijn blijkbaar niet de moeite waard om ons druk over te maken.
Pas als provinciaalse dochters niet meer kunnen stappen in de Bubbles vanwege wat grijpgrage handjes komt de goegemeente in actie.
Volkomen toeval. Ik zie 250 lone wolfs die gek genoeg op het zelfde moment op de verkeerde plek waren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gans-slopen-leipzig/
Van die duizenden (miljoenen?) berichten die over Bowie en zijn album zullen zijn getweet...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zoek er ook niet iets spiritueels achter of zo. Maar het is wel toevallig.
Was er maar eentje die deze tekst hadquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van die duizenden (miljoenen?) berichten die over Bowie en zijn album zullen zijn getweet...
Ik verdenk linkse partijen er van hen te hebben betaald om zoiets te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daaromquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was er maar eentje die deze tekst had
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volkomen toeval. Ik zie 250 lone wolfs die gek genoeg op het zelfde moment op de verkeerde plek waren.
En waarom hebben ze dit niet stil gehouden om extreemlinks niet in de kaart te spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik verdenk linkse partijen er van hen te hebben betaald om zoiets te doen.
Daar is een simpele verklaring voor; extreemlinks heeft alle media in handen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
En waarom hebben ze dit niet stil gehouden om extreemlinks niet in de kaart te spelen
Pegida = extreem rechtsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Want links is lief.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
En waarom hebben ze dit niet stil gehouden om extreemlinks niet in de kaart te spelen
Sinds wanneer is alcoholisme een politieke stroming?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar is een simpele verklaring voor; extreemlinks heeft alle media in handen.
Exhibit A: KoosVogels.
De parallellen zijn overduidelijk: hoe meer je er van gebruikt, hoe minder je na hoeft te denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Sinds wanneer is alcoholisme een politieke stroming?
Niet, maar alcoholisten zijn redelijk gematigd, de extremisten zitten aan hardere drugs.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Nuchtere mensen verzinnen het communisme niet. Daar zijn liters wodka voor nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnen extreem-rechts lijkt speed me de gangbare drug, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet, maar alcoholisten zijn redelijk gematigd, de extremisten zitten aan hardere drugs.
Je link doet het niet zonder abo. En de NRC is ook niet slim genoeg om dan de Blendle link te tonen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:14 schreef Monolith het volgende:
http://www.nrc.nl/next/2016/01/11/oorlog-1576769
Ik moest lachen.
Meh.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:14 schreef Monolith het volgende:
Ik moest lachen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je link doet het niet zonder abo. En de NRC is ook niet slim genoeg om dan de Blendle link te tonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
En bij extreem-links LSD uiteraard.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnen extreem-rechts lijkt speed me de gangbare drug, inderdaad.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:17 schreef Monolith het volgende:
[..]Boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:17 schreef Monolith het volgende:
[..]Indeed, bedankt voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Mensen kunnen rustig slapen want "De Markt" heeft voor ze bepaald waar ze al dan niet recht op hebben. Dan hoeven ze dat tenminste zelf niet meer te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Marktdenken zorgt wel degelijk voor troost.
Harde tijden kennen Nederlanders niet.
Heroïne is unicorns?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:19 schreef GSbrder het volgende:
Extreem-linkse landen zouden coke en heroine uitdelen.
Geen gezeik, allemaal dood.
[ afbeelding ]
Ik ken al die straatslang toch niet.quote:
Even aangepast aan de huidige situatie.. Wat een verschil.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen kunnen rustig slapen want "De Overheid" heeft voor ze bepaald waar ze al dan niet recht op hebben. Dan hoeven ze dat tenminste zelf niet meer te doen.
Wij leven niet in een communistische heilstaat GS, wel blijven opletten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Even aangepast aan de huidige situatie.. Wat een verschil.
Maakt Dumpert nu ook al de sier met filmpjes van het linkse Lucky TV?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:22 schreef GSbrder het volgende:
Schlampenbarbie, hilarisch.
http://www.dumpert.nl/med(...)hlampen_barbie_.html
Bij mij wel. En ik heb écht geen abonnement.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je link doet het niet zonder abo. En de NRC is ook niet slim genoeg om dan de Blendle link te tonen.
Ik zie geen verschil. Met voeten geketend, in een 52%-dwangbuis gestopt, ik zou willen vliegen maar ik zit tot aan mijn kin in het modderige overheidsmoeras.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij leven niet in een communistische heilstaat GS, wel blijven opletten.
Dan surf jij kennelijk altijd incognitoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij wel. En ik heb écht geen abonnement.
Oh zo natuurlijk. Logisch.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan surf jij kennelijk altijd incognito
Hoi Paper_Tiger.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil. Met voeten geketend, in een 52%-dwangbuis gestopt, ik zou willen vliegen maar ik zit tot aan mijn kin in het modderige overheidsmoeras.
Wel een abonnement, maar niet ingelogd. Wel een cookie-deleter.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij mij wel. En ik heb écht geen abonnement.
Hoi dotCommunism.quote:
Elastieken banden om je benen, ook?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil. Met voeten geketend, in een 52%-dwangbuis gestopt, ik zou willen vliegen maar ik zit tot aan mijn kin in het modderige overheidsmoeras.
Ik las laatst in de Vol Nederland nog een artikel over de libertarische staat in oprichting op de grens tussen Kroatië en Servië. Misschien wat voor jou?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik las laatst over een kernproef in Noord-Korea. Wellicht iets voor jou?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik las laatst in de Vol Nederland nog een artikel over de libertarische staat in oprichting op de grens tussen Kroatië en Servië. Misschien wat voor jou?
Meh.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik las laatst over een kernproef in Noord-Korea. Wellicht iets voor jou?
Fascinerend, die techniek.quote:
Voor de techniek kan ik ook naar Amerika. Ik wel.quote:
Bedoel je die waterstofbom?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik las laatst over een kernproef in Noord-Korea. Wellicht iets voor jou?
Het was van Zondag met Lubachquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maakt Dumpert nu ook al de sier met filmpjes van het linkse Lucky TV?
Zelfs in deze reeks is 't nog n keer gedaan. Toen stond iedereen in 1 plaatje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:33 schreef Pokkelmans het volgende:
POL / Wat is jouw politieke voorkeur?
Was er niet al ergens zo'n topic?
De laatste stamt uit 2012, zover ik kan zien. Lyrebird opende vaak van die topics.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:33 schreef Pokkelmans het volgende:
POL / Wat is jouw politieke voorkeur?
Was er niet al ergens zo'n topic?
Wat praktischer is er ook een bij Coevorden op een stukje grensgebied wat tussen wal en schip valtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik las laatst in de Vol Nederland nog een artikel over de libertarische staat in oprichting op de grens tussen Kroatië en Servië. Misschien wat voor jou?
Hij plaatst het doemdenken van Karskens wel mooi in perspectief inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:14 schreef Monolith het volgende:
Ik moest lachen.
Waren we recenter ook nog wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:49 schreef Reya het volgende:
[..]
De laatste stamt uit 2012, zover ik kan zien. Lyrebird opende vaak van die topics.
Onze leiders beseffen dat mensen de illusie van vrijheid geven beter werkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij leven niet in een communistische heilstaat GS, wel blijven opletten.
Ik wil het graag lezen maar krijg het niet geopend. Misschien doe ik iets verkeerd, maar is het mogelijk het artikel naar hier te kopiëren?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:14 schreef Monolith het volgende:
Ik moest lachen.
Post 288 hier NWS / Arnold Karskens: "In mei breekt hier de revolutie uit". #2quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil het graag lezen maar krijg het niet geopend. Misschien doe ik iets verkeerd, maar is het mogelijk het artikel naar hier te kopiëren?
Goedemorgen.
Ah dankjewel Duke. Fijn stukje, maar waarschijnlijk niet besteed aan de angsthazen en hen die zitten te vlassen op een burgeroorlog.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Post 288 hier NWS / Arnold Karskens: "In mei breekt hier de revolutie uit". #2
Uiteraard, daarom plaatste ik het daar ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjewel Duke. Fijn stukje, maar waarschijnlijk niet besteed aan de angsthazen en hen die zitten te vlassen op een burgeroorlog.
Het past niet in het plaatje van de ramp die ons staat te wachten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom plaatste ik het daar ook. Kwam verdacht weinig respons op.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil het graag lezen maar krijg het niet geopend. Misschien doe ik iets verkeerd, maar is het mogelijk het artikel naar hier te kopiëren?
Goedemorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:01 schreef Monolith het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marcel is sowieso een held. Zijn fitties met acrobaat Adriaan en Gordon waren ook genieten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:14 schreef Monolith het volgende:
Ik moest lachen.
Karskens is een opportunist. Hij merkt dat hij veel meer (positieve) aandacht krijgt wanneer hij deze boodschap verkondigt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:47 schreef Reya het volgende:
Arnold Karskens is gewoon een journalist die zijn eigen nieuws creëert. Niet bepaald ongewoon in die sector.
Soort van Thierry Baudet, die moet het ook niet bepaald van zijn academische oeuvre hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Karskens is een opportunist. Hij merkt dat hij veel meer (positieve) aandacht krijgt wanneer hij deze boodschap verkondigt.
Voor Joost Niemoller geldt ongeveer hetzelfde. In het verleden gaf niemand een stuiver voor de broddelwerken van die pannenkoek. Maar sinds hij een Wilderiaanse boodschap verkondigt en de multiculturele samenleving vervloekt, mag hij plots op komen draven in radioprogramma's en zijn uitgevers geïnteresseerd in debiele hersenspinsels.
Die oetlul heeft egotripperij tot een soort kunstvorm verheven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Soort van Thierry Baudet, die moet het ook niet bepaald van zijn academische oeuvre hebben.
Hij heeft er natuurlijk wel bekendheid mee weten te bereiken; ergens toch een prestatie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die oetlul heeft egotripperij tot een soort kunstvorm verheven.
Missie geslaagd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft er natuurlijk wel bekendheid mee weten te bereiken; ergens toch een prestatie.
De vrouwen daar zijn te lelijk om aan te randen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:01 schreef Gutmensch het volgende:
De Achterhoek is geen krimpgebied meer dankzij de instroom van vluchtelingen.
Eindelijk eens goed nieuws over de vluchtelingen.
Thierry heeft alles correct voorspeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Soort van Thierry Baudet, die moet het ook niet bepaald van zijn academische oeuvre hebben.
De schuld van Nederlandsche policor Gutmensch wegkijkers natuurlijk. Omdat het in Turkije fout gaat moeten we in Nederland de policors er uit gooien.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:03 schreef Fylax het volgende:
NWS / Explosie toeristendistrict Istanbul![]()
Zonde inderdaad. Hadden ze beter een paar van die all-in resorts aan de Turkse costa kunnen opblazen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:03 schreef Fylax het volgende:
NWS / Explosie toeristendistrict Istanbul![]()
Goed plan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De schuld van Nederlandsche policor Gutmensch wegkijkers natuurlijk. Omdat het in Turkije fout gaat moeten we in Nederland de policors er uit gooien.
Dat zou natuurlijk een directe aanslag op het Cor en Don boosmenschen volk zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zonde inderdaad. Hadden ze beter een paar van die all-in resorts aan de Turkse costa kunnen opblazen.
Nee, blijf hier pompom.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De schuld van Nederlandsche policor Gutmensch wegkijkers natuurlijk. Omdat het in Turkije fout gaat moeten we in Nederland de policors er uit gooien.
Men wil vrij obsessief alle geluiden de ruimte geven in de media. En dan is een bijna beschaafd verhaal uit de Wilderiaanse hoek al heel wat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Karskens is een opportunist. Hij merkt dat hij veel meer (positieve) aandacht krijgt wanneer hij deze boodschap verkondigt.
Voor Joost Niemoller geldt ongeveer hetzelfde. In het verleden gaf niemand een stuiver voor de broddelwerken van die pannenkoek. Maar sinds hij een Wilderiaanse boodschap verkondigt en de multiculturele samenleving vervloekt, mag hij plots op komen draven in radioprogramma's en zijn uitgevers geïnteresseerd in debiele hersenspinsels.
Met welke bestemming?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tot zondagochtend, dan vertrek ik.
Nice. Minder aardbevingsgevaar.quote:
Deze keer kan ik weer door Hyena's uit m'n tent gesleurd worden 's nachts.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nice. Minder aardbevingsgevaar.
Gewoon in elkaar stompen. Veredelde honden dat het zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze keer kan ik weer door Hyena's uit m'n tent gesleurd worden 's nachts.
Fixed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gewoon in elkaar stompen. Veredelde honden katten dat het zijn.
Nog erger.quote:
Hyena's (Hyaenidae) zijn een familie van middelgrote roofdieren die voorkomen in Afrika en Azië. Hoewel hyena's eruit zien als grote honden, vormen ze een aparte biologische familie die waarschijnlijk het meest verwant is aan de andere families van de onderorde Feliformia: katachtigen (Felidae), civetkatachtigen (Viverridae), de pardelroller (Nandiniidae), Madagaskarcivetkatten (Eupleridae) en mangoesten (Herpestidae).quote:
Hulde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je wel weer in de bami draaien, nadat je ze de harses hebt ingeslagen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Kun je wel weer in de bami draaien, nadat je ze de harses hebt ingeslagen.
Zouden ze dat durven?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze keer kan ik weer door Hyena's uit m'n tent gesleurd worden 's nachts.
Net kerstvakantie gehad man, malloot.quote:
Jij misschien. Ik heb gewoon doorgewerkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net kerstvakantie gehad man, malloot.
Ik had eerste kerstdag en nieuwjaarsdag vrij. Twee vakanties dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik heb gewoon doorgewerkt.
Zoveel als je post tijdens werk, zal je werk toch ook wel gewoon een soort vakantie zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik heb gewoon doorgewerkt.
Soms.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zoveel als je post tijdens werk, zal je werk toch ook wel gewoon een soort vakantie zijn?
Ik stem op Ton.quote:Er zijn vier kandidaten om Anouchka van Miltenburg op te volgen als voorzitter van de Tweede Kamer: Khadija Arib (PvdA), Martin Bosma (PVV), Ton Elias (VVD), Madeleine van Toorenburg (CDA).
Ik ga ook voor Ton.quote:
Die heeft tenminste feeling met het volk:quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heeft tenminste feeling met het volk:
[ afbeelding ]
Ton aan een tafel met eten zetten is wel een beetje de kat op het spek binden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet hem denken, de innerlijke strijd.quote:
De held.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tekst bij de foto's is schitterend:quote:
quote:Hij is op bezoek geweest bij dhr. Hasan Eser. Ze hebben samen ontbeten en de aankomende verkiezingen zijn het onderwerp van het gesprek geweest. Ook emancipatie van vrouwen was het onderwerp van het gesprek. Hij heeft ook verteld dat hij in Turkije is geweest naar Marmaris
Als hij naast z'n vrouw mag zitten, moet het passenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
Voor Ton mogen ze wel 2 stoelen wegzetten denk ik.
Whehe.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De tekst bij de foto's is schitterend:
[..]
Zeker, een van aanpakken. Zie ook dit citaat:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:45 schreef Heilwasser het volgende:
Een brede heer is het, een perfecte voorzitter.
quote:„Ik zal nooit vergeten dat we met zijn allen naar een hotel in de buurt van Schiphol werden geroepen waar de directeur zei: zoals we hier nu zijn, staan we met zijn allen op straat. En dat daarna allerlei mensen uitriepen, tot en met Harmen Siezen: maar hoe moet dat nou met ons, kunnen we geen hulp van het arbeidsbureau krijgen?
„Ik zei: maar mensen, wij hebben toch geen uitkering nodig? Vanaf dat moment had ik het dus gedaan. Jezus, wat ben jij réchts.
Het mag gezegd worden.quote:Die Spekman staat zich daar dus helemáál op te lieren over rechten die worden aangetast omdat de hoogte van een uitkering afhankelijk werd van het overige gezinsinkomen. Het kwam erop neer dat een gezin met vier uitkeringen netto van 2.900 naar 2.300 euro ging. Daar was geen sikkepitje aan de hand. Dan denk ik: maar Spekman, jij bent toch een intelligente man?
quote:„Ook zoiets: later in de lente zit ik in Spijkers met Koppen, Vara, over een kleine verbreding van de A27. Een strook van vijftien meter bos moet gekapt worden. Je hebt mensen die daar sinds 1971 mee bezig zijn, en met droge ogen beweren dat ‘bomen ook dromen hebben’. Enfin.
Alles is al gezegd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als voorzitter mag hij dat amper nog zeggen
Mooi, hij heeft het niet zo op links gejank.quote:
Komt door z'n vader:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mooi, hij heeft het niet zo op links gejank.
quote:Na de oorlog was hij een van de eersten die schreven over misdaden van communisten in het kamp. De communisten die als verzetshelden uit de oorlog kwamen, maar die in het kamp, als de nazi’s niet meekeken, een schrikbewind voerden.
Bron: nrc
quote:Halbe is scherp maar ook los, een man die plezier in het leven brengt. In de zomer hadden we ons fractie-uitje bij de Hermitage. Zitten we aan de lunch, krijgen we thee. Halbe zegt: théé? Mag ik een glas wijn? Ik bedoel, bij de PvdA maken ze zich op voorhand zorgen over de beproevingen waarmee ze op het fractie-uitje geconfronteerd worden.
Speciaal voor jou Koos:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Normaliter vind ik dat dikke mensen een spuitje moeten krijgen, maar voor Ton maak ik een uitzondering.
quote:Ik deed er een met Willem Drees jr., een visionaire man was dat: lees zijn programma uit 1972 terug en je wrijft je ogen uit. Maar voor links was hij door zijn immigratiestandpunt een verdachte figuur, terwijl rechts z’n openbaar vervoer niet pruimde, en het gevolg was dat hij in de media altijd werd afgezeken. Ik wilde dat niet. Ik vond dat niet correct. Dus ik schrijf een stuk en laat hem helemaal in zijn waarde. En ik weet nog dat ik tegen de hoofdredacteur zei: ga er nou niet in zitten roeren, hè. ‘Nee, nee, natuurlijk niet.’ Maar wat denk je? Daar gaat iemand dat hele stuk zitten verlinksen. Ze stoppen een cynisch toontje in mijn vragen. Gewoon laf. Misbruik van je journalistieke positie. Ik ben er nog boos over.
Ik wel, maar interviewtje uit. Dat was weer lachen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
GS, niemand zit te wachten op tig losse quotes uit de autobiografie van Elias.
Whehehequote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:55 schreef GSbrder het volgende:
Haha, m'n collega's vragen zich af waar ik zo om loop te grinniken.
Wat een schitterend interview:
[..]
Gulle dag hebt u vandaag.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Normaliter vind ik dat dikke mensen een spuitje moeten krijgen, maar voor Ton maak ik een uitzondering.
Het lijkt me eigenlijk best goed borrelen met Halbe. Wellicht een beetje een simpel figuur, maar dat maakt het enkel beter.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
Onze huidige VVD-wethouder is ook dikke maatjes met Halbe. Samen gezellig drankje doen op het strand van Bloemendaal. Dat idee.
Zo'n Hans Spekman, volgensmij is die gewoon levensmoe.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Het klopt volledig trouwens, PvdA'ers zijn over het algemeen geen mensen die lol maken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:55 schreef GSbrder het volgende:
Haha, m'n collega's vragen zich af waar ik zo om loop te grinniken.
Wat een schitterend interview:
[..]
Makkelijk te paaien, zal onze wethouder wel denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk best goed borrelen met Halbe. Wellicht een beetje een simpel figuur, maar dat maakt het enkel beter.
Ze zijn zuur omdat hun wereldbeeld telkens fout blijkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Het klopt volledig trouwens, PvdA'ers zijn over het algemeen geen mensen die lol maken.
Vrouwen sneuvelen sowieso vrij vaak al na 1 termijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Makkelijk te paaien, zal onze wethouder wel denken.
Ook mooi dat haar collega's dat soort ontmoetingen even doorspelen naar de pers. Ik weet nu in ieder geval wel wanneer dat mens afzwaait als wethouder.
Ik weet niet eens hoe het eruit zou moeten zien als hij lacht. Zijn er überhaupt foto's bekend van lachende PvdA'ers?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo'n Hans Spekman, volgensmij is die gewoon levensmoe.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:06 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ze zijn zuur omdat hun wereldbeeld telkens fout blijkt.
Ze gaat naar de TK.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vrouwen sneuvelen sowieso vrij vaak al na 1 termijn.
Moet Pechtold wel een keer ophoepelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
Er moet een coalitie komen van VVD, D66 en GL om de simpele reden dat hun politici en leden de enige Nederlanders zijn die regelmatig lachen. Een optimistisch kabinet. Alles dat mis gaat wordt opgelost onder een biertje en we hebben dan weer een kabinet dat het een beetje ziet zitten voor Nederland.
Gewoon een tijdje rehab in.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet Pechtold wel een keer ophoepelen.
Prima. Laat Kees Verhoeven ofzo het maar doen. Vera Bergkamp ernaast. Twee permanent lachende rasoptimisten. Niet dat gladde van Pechtold.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet Pechtold wel een keer ophoepelen.
Dat trekt de Law and Order hoek van de VVD niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:08 schreef Kaas- het volgende:
Er moet een coalitie komen van VVD, D66 en GL om de simpele reden dat hun politici en leden de enige Nederlanders zijn die regelmatig lachen. Een optimistisch kabinet. Alles dat mis gaat wordt opgelost onder een biertje en we hebben dan weer een kabinet dat het een beetje ziet zitten voor Nederland.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe het eruit zou moeten zien als hij lacht. Zijn er überhaupt foto's bekend van lachende PvdA'ers?
Die was inderdaad wel optmistisch.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoeren Neuken, nooit meer werken? Rob?
[ afbeelding ]
U wilt graag een nog grotere SP. Zal wel weer in het belang van Israël zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:23 schreef Heilwasser het volgende:
Gelukkig is de PvdA verleden tijd. Dat zure volk mag zich voegen bij andere partijen als het voetvolk.
Optimist voor je eigen bankrekening, dat is elke PvdA-bestuurder wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die PvdA'er van de Utrechtse daklozenkrant was ook een echte optimist.
Welja, als ik haar tanden zie. Dan vrees ik dat er na een blowjob er kostbaar vlees achter blijft hangen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
Mei Li Vos is wel een goede pvda'ster
Met lach:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jou gebruikt ze om te flossenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welja, als ik haar tanden zie. Dan vrees ik dat er na een blowjob er kostbaar vlees achter blijft hangen.
Mwah. Ze zullen niet allemaal naar de socialisten rennen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:24 schreef Reya het volgende:
[..]
U wilt graag een nog grotere SP. Zal wel weer in het belang van Israël zijn.
Krijgt enkel aandacht vanwege haar voorgevel.quote:
Zo klopt iequote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Krijgt enkel aandacht vanwege haar voorgeveltje.
8/10.....praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jou gebruikt ze om te flossen
Je moet de kwaliteiten inzetten waarover je beschikt, dat kan ik enkel respecteren. Types als remlof en pompom schijnen dergelijke eigenschappen bijvoorbeeld best belangrijk te vinden; niet toevallig het kernelectoraat van de PvdA.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Krijgt enkel aandacht vanwege haar voorgevel.
De PvdA-reactie inzake 'Keulen' spreekt boekdelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet de kwaliteiten inzetten waarover je beschikt, dat kan ik enkel respecteren. Types als remlof en pompom schijnen dergelijke eigenschappen bijvoorbeeld best belangrijk te vinden; niet toevallig het kernelectoraat van de PvdA.
Ho eens even, ik ben van GL ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet de kwaliteiten inzetten waarover je beschikt, dat kan ik enkel respecteren. Types als remlof en pompom schijnen dergelijke eigenschappen bijvoorbeeld best belangrijk te vinden; niet toevallig het kernelectoraat van de PvdA.
Que ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ho eens even, ik ben van GL ja.
Alle B-tjes helpen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Krijgt enkel aandacht vanwege haar voorgevel.
Ik las dat de 'deskundigen' verwachtten dat de prijs verder zou dalen tot de 20 dollar en een tijd lang rond die waarde zou blijven hangen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Heheheh. Lekker voor al die olieboeren.
Balen voor Shell.
Aangezien de Chinese bubbel met veel geweld zal knappen kan dat kloppen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik las dat de 'deskundigen' verwachtten dat de prijs verder zou dalen tot de 20 dollar en een tijd lang rond die waarde zou blijven hangen.
Als ik zie wat de Peut aan de pomp kost verdient shell uitstekendquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Heheheh. Lekker voor al die olieboeren.
Balen voor Shell.
Fixedquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik zie wat de Peut aan de pomp kost verdient shell de overheid uitstekend
De roverheid inderdaad. Met hun roversbelastingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik zie wat de Peut aan de pomp kost verdient shell uitstekend
Die ook, maar dat was met de hoge olieprijs niet anders. De brandstofprijzen zijn niet zo gezakt als de olieprijzen.quote:
De accijnzen zijn per 1 januari dan ook weer hoger.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die ook, maar dat was met de hoge olieprijs niet anders. De brandstofprijzen zijn niet zo gezakt als de olieprijzen.
Dat is alleen in NL zoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De accijnzen zijn per 1 januari dan ook weer hoger.
Zoals ik zei, dat was toen de olieprijs erg hoog was niet andersquote:
De vraag is dan; hoe kan jij aan de pomp zien of Shell veel of weinig verdient?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat was toen de olieprijs erg hoog was niet anders
Ja Shell maakt winst. Mag ook wel voor wat ze doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat was toen de olieprijs erg hoog was niet anders
Omdat de prijs niet zo hard is gedaald als de olieprijs. Als deze trouwens stijgt gaat deze wel snel omhoogquote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De vraag is dan; hoe kan jij aan de pomp zien of Shell veel of weinig verdient?
Zei ik dat ze dat niet mogen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja Shell maakt winst. Mag ook wel voor wat ze doen.
Hebben we dat ook weer gehad.
Denk ook niet dat alle kosten van Shell variabele kosten betreffen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat de prijs niet zo hard is gedaald als de olieprijs. Als deze trouwens stijgt gaat deze wel snel omhoog
Dat is ook waar als de olieprijs stijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk ook niet dat alle kosten van Shell variabele kosten betreffen.
Als de prijs van computerchips omlaag gaan, maakt dat ICT'ers ook niet plotseling goedkoper.
Ze maken nu minder winst ja, ook al stijgt de benzineprijs niet zo snel als de olieprijs.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zei ik dat ze dat niet mogen?
Jij had het over Balen voor shell
Dus, in a nutshell (pun intended), als de olieprijs stijgt, dan stijgen de prijzen van Shell door een combinatie van grondstoffen + variabele bedrijfslasten. Als de olieprijs daalt, dan blijven de variabele bedrijfslasten stijgen en zal het aan de pomp dus niet veel goedkoper worden. Je zal maar zelden een reele prijsdaling zien in markten zoals dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is ook waar als de olieprijs stijgt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Aangezien de Chinese bubbel met veel geweld zal knappen kan dat kloppen.
Je grote held is in het nieuws:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ze maken nu minder winst ja, ook al stijgt de benzineprijs niet zo snel als de olieprijs.
Verder vind ik het erger voor de westerse maatschappijen dan voor de Arabische landen of Rusland of Venezuela.
Whehe, hij is nog een goede troll ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:42 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Je grote held is in het nieuws:
http://www.demorgen.be/bi(...)n-va-tweet-bd78aa8c/
Goed scrabblewoord, wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kwam nog een mooi topic tegen:
V&A / [TK] Een waterskikabelbaantrekmotor
Misschien dat er hier iemand interesse heeft?
Keurige leeftijd. Nog steeds iets te jong maar vanaf 90 is sterven acceptabel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:29 schreef Gutmensch het volgende:
RIP Piet Steenkamp.
http://www.volkskrant.nl/(...)-overleden~a4223124/
Jakkie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ho eens even, ik ben van GL ja.
Nee hoor, mijn vriendin scheert gewoon haar oksels.quote:
Nee, hij neemt gewoon de lift.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef Merode32 het volgende:
Die gast in de rolstoel, moet die elke keer omhoog en omlaag getakeld worden? Met al die trapjes
Der is geen lift naar zijn zetel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, hij neemt gewoon de lift.
Hoe is dat, om als GL' er een verhouding te hebben met een VVD meisje?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriendin scheert gewoon haar oksels.
Het blijkt maar weer dat u mevrouw xpompompomx niet kent.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe is dat, om als GL' er een verhouding te hebben met een VVD meisje?
Eng hoor, Groenlinksmeisjes...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat u mevrouw xpompompomx niet kent.
Hij heeft al gereageerd bij rtlnieuwsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders volgt Kim Holland met geheim account
Plus allerlei aan Israël en de Donald Duck gerelateerde shizzle.
Op het hebben van goede smaak is hij dus ook al niet te betrappen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Zou ie @PVVoostvlieland ook volgen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Smaken verschillen, maar een passie hebben voor Donald Duck en de fucking Efteling is toch wel wat twijfelachtig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op het hebben van goede smaak is hij dus ook al niet te betrappen.
De Efteling is wel okquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar een passie hebben voor Donald Duck en de fucking Efteling is toch wel wat twijfelachtig.
Wees dan gewoon een nerd, zoals ik.
twitter:PVVMaaskantje twitterde op maandag 21-12-2015 om 22:58:03Ai. @geertwilderspvv net moeten uitleggn dat het #gangbang is en niet #rambam. Bijna een raar weekend gehad. reageer retweet
Ik begreep dat Geert talloze malen achter elkaar in de Droomvlucht ging tijdens een fractie-uitje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Efteling is wel ok, maar Kim Holland
Welke test?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik scoor op die politieke test in het gebied van Koos, Reya, en Kaas...
Dat political compass geval. Duikt hier eens in de zoveel tijd op.quote:
Lekker geforceerd rechts doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat political compass geval. Duikt hier eens in de zoveel tijd op.
https://www.politicalcompass.org/test
Het zegt wat over de persoon natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begreep dat Geert talloze malen achter elkaar in de Droomvlucht ging tijdens een fractie-uitje.
Daar kan ik dan wel weer om lachen.
Niet extreemlinks tenninste.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik scoor op die politieke test in het gebied van Koos, Reya, en Kaas...
http://nos.nl/artikel/208(...)ren-via-twitter.htmlquote:Het anonieme account is inmiddels verwijderd.
Jij zit steevast in de wereldvreemde flank, boefje.quote:
Niet zo boos doen, gewoon negeren die lulhannes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:24 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een lafaard is het ook!
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ren-via-twitter.html
Probeerde me in te leven in de belevingswereld van 'het volk'.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Niet zo boos doen, gewoon negeren die lulhannes.
Ah yep, ik zag het topic al. Ik ben nog steeds behoorlijk links volgens die testquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat political compass geval. Duikt hier eens in de zoveel tijd op.
https://www.politicalcompass.org/test
Een vreselijke wereld lijkt me.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Probeerde me in te leven in de belevingswereld van 'het volk'.
Wilders denkt dat half Nederland een geheim Twitteraccount heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:24 schreef xpompompomx het volgende:
Wat een lafaard is het ook!
[..]
http://nos.nl/artikel/208(...)ren-via-twitter.html
Voor zover hij dat ooit heeft geweten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wilders denkt dat half Nederland een geheim Twitteraccount heeft
Die gozer weet echt niet meer hoe de samenleving eruit ziet als je er wel middenin zit.
Toen ie nog elke dag stoned in de coffeeshop in Venlo zat wist ie het wel een beetje denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor zover hij dat ooit heeft geweten.
Sprak de tot op heden meest autoritaire user als ik me niet vergis.quote:
twitter:marijnfietst twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 15:23:41Ineens valt alles op z'n plaats: de PVV dook voor het eerst op in de Donald Duck, in 1998.https://t.co/Y802A6Mx7t https://t.co/u3M2gM1E1r reageer retweet
Om mijn lolbertarische vrienden te beschermen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sprak de tot op heden meest autoritaire user als ik me niet vergis.
Het overgrote deel van de twitteraars gaat schuil achter een nicknamequote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wilders denkt dat half Nederland een geheim Twitteraccount heeft
Die gozer weet echt niet meer hoe de samenleving eruit ziet als je er wel middenin zit.
Wauw geweldig. Echt absurd zo leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
Mei Li Vos is wel een goede pvda'ster
Met lach:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net zo verlept als de jaren '80 muzak.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wauw geweldig. Echt absurd zo leuk.
We peuteren morgen die dakpan wel uit je schedel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef 99.999 het volgende:
Op naar een avondje AZC'en. Ben benieuwd.
Bomberjack, honkbalknuppel en molotovcocktails klaarliggen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef 99.999 het volgende:
Op naar een avondje AZC'en. Ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:33 schreef Monolith het volgende:
Over remlof gesproken:
http://www.groene.nl/artikel/colporteur-van-de-juiste-opvattingen
Goed stuk.quote:Mensen die geen wereldbeeld hebben, maar een vijandbeeld.
Het vocabulaire van revanchistisch rechts, afgevuurd op iedereen die vraagtekens durft te plaatsen bij de daar gecultiveerde paranoia.
De Gutmensch moet bestreden worden niet alleen omdat hij er onuitstaanbare politieke opvattingen op nahoudt, maar omdat hij op de een of andere manier invloedrijk is.
ressentiment tegen bien-pensants is steeds salonfähiger.
Erg lang en niet altijd even boeiend.quote:
Oh, dat vond ik nou juist wel. Ik had geen idee dat er zoveel over te zeggen viel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Erg lang en niet altijd even boeiend.
Niet alles was relevant. Wel een leuke poging de geschiedenis van de Gutmens te beschrijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik nou juist wel. Ik had geen idee dat er zoveel over te zeggen viel.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We peuteren morgen die dakpan wel uit je schedel.
Hartelijk dank. We gaan het zien zoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bomberjack, honkbalknuppel en molotovcocktails klaarliggen?
Het is trouwens:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet alles was relevant. Wel een leuke poging de geschiedenis van de Gutmens te beschrijven.
Wellicht iets te veel moeilijke woorden voor een bakker inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Erg lang en niet altijd even boeiend.
Het stuk is ook niet de hele tijd boeiend.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht iets te veel moeilijke woorden voor een bakker inderdaad.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht iets te veel moeilijke woorden voor een bakker inderdaad.
Ja, gelukkig wel wind mee, maar toch.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zat je op je fiets er middenin.
Mijn dochter kwam ook doorweekt thuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel wind mee, maar toch.
Ik wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zat je op je fiets er middenin?
Pics van je doorweekte do... Nvm.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mijn dochter kwam ook doorweekt thuis.
Jij fietst? Ik dacht altijd gewoon busje en metro, en dat lopen wel afdoende zou zijn binnen je woonplaats.quote:
Zou die schrijver "brief aan de huichelaars" van Stéphane Charbonnier gelezen hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:33 schreef Monolith het volgende:
Over remlof gesproken:
http://www.groene.nl/artikel/colporteur-van-de-juiste-opvattingen
Ik was een brood halen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij fietst? Ik dacht altijd gewoon busje en metro, en dat lopen wel afdoende zou zijn binnen je woonplaats.
quote:Ooit was hij de eerste 'schoolschutter' van Nederland. Met veertien kogels verwondde de toen 17-jarige Ali D. uit Veghel vijf mensen bij een schietpartij op ROC de Leijgraaf in 1999. Nu is de oudste zoon uit een Turks-Koerdische familie 30 en wordt hij verdacht van betrokkenheid bij de fatale schietpartij zondag in Zijtaart.
Ach ja, de linksen zouden nog Stalin willen rehabiliteren. Deels omdat Stalin links is, maar ook omdat ze denken dat je iedereen kan rehabiliteren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik las het arrest van die schietpartij op school in Veghel, 1999. Puur uit nieuwsgierigheid dacht ik "Joh, laat ik eens opzoeken hoe het nu gaat met die dader":
[..]
ROC=links?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach ja, de linksen zouden nog Stalin willen rehabiliteren. Deels omdat Stalin links is, maar ook omdat ze denken dat je iedereen kan rehabiliteren.
Om de een of andere reden wil links altijd de slachtoffers van een misdaad nog verder vertrappelden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach ja, de linksen zouden nog Stalin willen rehabiliteren. Deels omdat Stalin links is, maar ook omdat ze denken dat je iedereen kan rehabiliteren.
Er is gewoon vrij veel in het leven de schuld van 'links'.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Om de een of andere reden wil links altijd de slachtoffers van een misdaad nog verder vertrappelden.
-Schuld van linkschquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik zit in verkeerde branche http://politiek.tpo.nl/20(...)-is-geldverslindend/
Blij dat jij dat ook inziet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er is gewoon vrij veel in het leven de schuld van 'links'.
Sta je in de file? -Schuld van linksch
Koffie niet te zuipen? -Schuld van linksch
Wijf boos en niet kunnen palen? -Schuld van linksch
Broodjes niet te vreten? -Schuld van linksch
Geen centjes meer op de bank? -Schuld van linksch
School niet afgemaakt? -Schuld van linksch
enz. -Schuld van linksch
Spijker en kop. Geld van de werkende sukkelaars is makkelijk uitgegeven.quote:
Jaquote:
Welke branche? Iets juridisch?quote:
Advocatenkantoorquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke branche? Iets juridisch?
Edit: ah, ja dus
Vluchtelingen eten toch ook broodjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Sodexo zit toch gewoon min of meer in dezelfde branch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Sodexo doet catering in gevangenissen, universiteiten, bedrijfskantines. Hoe is dat vergelijkbaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sodexo zit toch gewoon min of meer in dezelfde branch?
Gespecialiseerd kantoor dus? Mooi werk, lijkt me!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaZit meteen aan gruwelijke dossiers en zelf met OM en rechtbanken bellen en mee naar zittingen en cliënten en zo, vermaak me kostelijk
Maak dagen van 9 tot 6-7 maar de tijd vliegt
Had nog geen praktijkervaring dus er gaat echt een wereld voor me openquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gespecialiseerd kantoor dus? Mooi werk, lijkt me!
Maar dat is wat anders dan een geheim Twitteraccount.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de twitteraars gaat schuil achter een nickname
Lachen manquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders dan een geheim Twitteraccount.
Volgens mij doelde wilders op de nickname/anoniem bekijk het filmpje masrquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders dan een geheim Twitteraccount.
Ik heb ook een twitteraccount.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:43 schreef Reya het volgende:
Mensen met een Twitteraccount zouden overigens best eens aangepakt mogen worden. Ik stel dwangarbeid voor.
Volkomen idioot dit trouwens. Wat. De. Fuck.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |