Ik ben weer bij...en nu ga ik slapie doenquote:
Doei.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben weer bij...en nu ga ik slapie doen
Top, dan ga ik even checken. Trusten.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Uccie!quote:Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij heeft Danny dat gewoon uitgeroepen om jou te pesten. Ik zou het niet pikken.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:39 schreef timmmmm het volgende:
wat een negatieve TT... En dat in het jaar van de positiviteit...
Nu?quote:
Wil je dit even niet doen?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:41 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk wordt Fylax nu een beetje misselijk.
Meh, wil eigenlijk net naar bed gaan.quote:
Zou niet weten waarom.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga de rest van januari een nofap doen. Jullie doen ook allemaal mee toch?
Haha, nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
quote:
quote:
Als je dat te lang niet doet ga je vanzelf vrouwen in Keulen verkrachten.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij denkt dan dat hij meer sperma krijgt ofzo.
Het wordt hoe dan ook een spannend avontuur.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dat te lang niet doet ga je vanzelf vrouwen in Keulen verkrachten.
Kan ook gewoon in Nijmegen hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dat te lang niet doet ga je vanzelf vrouwen in Keulen verkrachten.
Dit vind ik niet helemaal oké.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Misschien wordt het op een gegeven moment wel zo erg dat ik explodeer als een kat bij me op schoot komt zitten.
Ik snap nu eens waar de uitdrukking "de kater komt later" vandaan komt.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Misschien wordt het op een gegeven moment wel zo erg dat ik explodeer als een kat bij me op schoot komt zitten.
Of je wordt ziek.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat een terechte TT.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap nu eens waar de uitdrukking "de kater komt later" vandaan komt.
Wat weghalen? Waar heb je het over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:56 schreef Specularium het volgende:
Dat bedoelde ik ook met mijn garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die vliegtuigen zijn ook wel een beetje ergquote:Op maandag 11 januari 2016 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik ga googlen krijg ik iets over vliegtuigen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik ga googlen krijg ik iets over vliegtuigen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik hen een klacht. Felix noemt zijn vriendin 'bae'
quote:Bæ/bae is a Danish word for poop. Also used by people on the internet who think it means baby, sweetie etc.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht op de verklaring van Yoki.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soort Mr Burns, maar dan als vliegtuig.
Deze vind ik wel tof, zo'n trainer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan ook een straaljager van diezelfde fabrikant, die lui ontwerpen waarschijnlijk met lego ofzo.
Charlie Sheen gaat dit jaar dood.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:10 schreef Specularium het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe Top Gun.
Die zat niet in Top Gun.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Charlie Sheen gaat dit jaar dood.
Top Gun was gewoon een topshow, Iron Eagle ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohnee, dat was Hot Shots, die was dan ook leuker.
Bah.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus Felix praat zo over zijn vriendin?
nietquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Het was toch uit met zijn vriendin?
Doe dan een ouwe, dit is echt superkut.quote:
Alsof dat uitmaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe dan een ouwe, dit is echt superkut.
Ik vind hem wel goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe dan een ouwe, dit is echt superkut.
Jij verzamelt zeker ook my little pony's, of niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:45 schreef Mani89 het volgende:
YOURE FROOOOZEN WHEN YOUR HEARTS NOT OOOOPEN OOOOOHHHOWHOHOOOO
Is dit dan een ander? Dat meisje dat ver weg woonde had het eerst toch uitgemaakt?quote:
Kop dicht, dit is een schitterend liedje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij verzamelt zeker ook my little pony's, of niet?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kop dicht, dit is een schitterend liedje.
Vind je dat normaal gedrag?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:11 schreef sp3c het volgende:
ik zou de heli's puur inzetten om naar de snackbar te gaan
Ik zie het voor me, moet ook gewoon kunnen. Die mensen moeten ook eten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:11 schreef sp3c het volgende:
ik zou de heli's puur inzetten om naar de snackbar te gaan
is normaal tegenwoordig het streven dan?quote:
Gewoon een friteuse in de helikopter laten zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, moet ook gewoon kunnen. Die mensen moeten ook eten.
Ja lachen, dat werkt toch niet man.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon een friteuse in de helikopter laten zetten.
Juistem.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:15 schreef sp3c het volgende:
ben je ook sneller met bezorgen dan de bezorgmocro
Draadloos of zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja lachen, dat werkt toch niet man.
Ja, dan gaan ze met de AW139.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:19 schreef sp3c het volgende:
gaan de AT's eigenlijk wel eens met de helikopter?
welke zouden ze dan nemen?
Bij die nieuwe friteuses hoeft er amper vet in.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, wat denk je wat er met dat hete vet gebeurt als die heli een snelle manouvre moet maken?
Dr Philquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:58 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, heeft dr Phil dat faalonderzoek van Steven en Brendan niet eens onder de aandacht gebracht?
Het was maar een hersenkronkel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dr Phil![]()
Dan zouden ze waarschijnlijk allebei de doodstraf hebben gehad.
dat doen de duitsers toch beterquote:
Waarschijnlijk niet.quote:
Het is Deens voor poep, maar mensen op internet gebruiken het als schatje of zo, waaronder Fylax.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is Deens voor poep, maar mensen op internet gebruiken het als schatje of zo, waaronder Fylax.
Jij bent altijd mijn nummer 1.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:03 schreef Fokker89 het volgende:
En het is een vliegtuigmerk, dus een concurrent van mij.
Vliegtuigmerk, verder ben je gewoon een droplul.quote:
Het is algemeen bekend.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is Deens voor poep, maar mensen op internet gebruiken het als schatje of zo, waaronder Fylax.
Ja iets wat volwassenen begrijpen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:08 schreef sp3c het volgende:
ow nou dan maak ik er zelf wel wat moois van
Ik moest ff testen welke dat was. Ken die dingen niet uit mijn hoofd.quote:
Zonde van de schijfruimte.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ff testen welke dat was. Ken die dingen niet uit mijn hoofd.
In mijn hoofd, nou daar zit zoveel nutteloosheid, dat zou er prima tussen passen.quote:
Ik wou er niet over beginnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn hoofd, nou daar zit zoveel nutteloosheid, dat zou er prima tussen passen.
Mag wel hoor.quote:
Ik ken nog wel meer dingen die daar prima tussen passenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn hoofd, nou daar zit zoveel nutteloosheid, dat zou er prima tussen passen.
Wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:14 schreef YokiKater het volgende:
Jezus, het gaat helemaal fout hiero.. kutcentralisten.
Ja die is dus onvindbaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou graag een wortelgifje aan willen vragen om mijn vorge post te begeleiden
Kan, maar dat zat ook niet in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:14 schreef sp3c het volgende:
je kunt ook gewoon op preview drukken ipv invoeren, die zitten naast elkaar
Ik ben bijna 18....dan mag het.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken nog wel meer dingen die daar prima tussen passen
Heel gedoe, verhaal. Gaat om verwarde vermiste persoon, is inmiddels aangetroffen. Traumaheli erbij etc, dus is allemaal niet zo fijn. Blijkbaar in het water en nu sturen ze de reddingsbrigade naar de verkeerde ingang van het bos.quote:
Oh!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heel gedoe, verhaal. Gaat om verwarde vermiste persoon, is inmiddels aangetroffen. Traumaheli erbij etc, dus is allemaal niet zo fijn. Blijkbaar in het water en nu sturen ze de reddingsbrigade naar de verkeerde ingang van het bos.
Dan bel je toch 112 om de goede locatie door te geven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heel gedoe, verhaal. Gaat om verwarde vermiste persoon, is inmiddels aangetroffen. Traumaheli erbij etc, dus is allemaal niet zo fijn. Blijkbaar in het water en nu sturen ze de reddingsbrigade naar de verkeerde ingang van het bos.
quote:
Komt goed, ze zitten op het goede voorkeurskanaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan bel je toch 112 om de goede locatie door te geven.
That's what he saidquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Komt goed, ze zitten op het goede voorkeurskanaal.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]Holly is veelzijdig heb ik gemerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is ook goed met bananen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Holly is veelzijdig heb ik gemerkt.
Nu wel...coolness!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je mijn laatste kunstwerkje gezien?
Ik ook...maar dat gaat gewoon 1 kant op, beetje kauwen enzo.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...maar dat gaat gewoon 1 kant op, beetje kauwen enzo.
Bah.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook...maar dat gaat gewoon 1 kant op, beetje kauwen enzo.
Dat ding hing er in Almere elke dag wel, ze kunnen daar beter een standplaats maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:30 schreef YokiKater het volgende:
Shit gaat trouwens gewoon door hier en ligt blijkbaar toch net even iets anders.. politieheli is er ook weer en hangt stil in de lucht. Spannende dingen.
Lijken overal?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:30 schreef YokiKater het volgende:
Shit gaat trouwens gewoon door hier en ligt blijkbaar toch net even iets anders.. politieheli is er ook weer en hangt stil in de lucht. Spannende dingen.
Wees nou eerlijk, als je daar woont wil je ook wel head first de oostvaardersplassen in.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat ding hing er in Almere elke dag wel, ze kunnen daar beter een standplaats maken.
Waarom is Rooie Reporter er niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:30 schreef YokiKater het volgende:
Nouja, ik zat in een redelijk luxe wijk, dat scheelt ook wel wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wees nou eerlijk, als je daar woont wil je ook wel head first de oostvaardersplassen in.
Moet je even een neger wurgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is Rooie Reporter er niet?
Live-avondje lijkt me wel weer eens leuk.
Kan ik haar meteen een kusje geven op deze 'Kiss a Ginger Day".quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is Rooie Reporter er niet?
Live-avondje lijkt me wel weer eens leuk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik zat in een redelijk luxe wijk, dat scheelt ook wel wat natuurlijk.
Jij was dar tijdelijk, sommigen hebben aar Ali B als buurman.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ik zat in een redelijk luxe wijk, dat scheelt ook wel wat natuurlijk.
Ja, dat moet je ook niet willen natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Jij was dar tijdelijk, sommigen hebben aar Ali B als buurman.
Of Lexxxus.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:34 schreef Uccie het volgende:
Jij was dar tijdelijk, sommigen hebben aar Ali B als buurman.
Dat gun je niemand, nou ja Glennis Grace ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet willen natuurlijk.
Mijn buurman heeft ook een Lexus, dat valt wel mee.quote:
Wie is dat dan weer?quote:
Een neger die denkt dat hij een rappende gangster is, maar verder dan 101tv is hij nooit gekomen.quote:
Dat is de juiste keuzequote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:39 schreef Uccie het volgende:
Oh de hersencel die dat moest onthouden besloot dat het recept voor caramelsaus betere info was.
Ik ga dit dan ook volgende keer weer vragen.quote:
Voor iemand die zichzelf iets aan wil doen? Ik hoop dat ze de Ggz bellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:46 schreef YokiKater het volgende:
Als er nu straks ook nog legertrucks aan komen zetten dan is het hier net Rambo deel 1.
Dat wordt sowieso wel geregeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor iemand die zichzelf iets aan wil doen? Ik hoop dat ze de Ggz bellen.
Lijkt me best een keer leuk, verstoppertje met de politieheli.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:54 schreef YokiKater het volgende:
Als je het gebied goed kent kan je wel lang verstopt blijven, zelfs voor de politieheli.
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:23 schreef Specularium het volgende:
Ik zou mij verstoppen in de moeder van Fylax.
Ik zou ook het bos in vluchten en dan weet ik wel wat bunkertjes waar ze mij zonder speurhonden niet gaan vinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me best een keer leuk, verstoppertje met de politieheli.
Dat is gewoon een wisent die op zijn achterpoten loopt, of bedoel je die met die sprietjes op zijn kop?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:12 schreef anonymoussie het volgende:
Dat beest in die clip is wel een beetje raar.
In een knuffelvariant ja...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon een wisent die op zijn achterpoten loopt
Danny Tanner heeft ze in ieder geval allemaal gedaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet niet wie ik liever. DJ, Stephanie, Rebecca. Of Uncle Jessie.
De implicatie is voldoende, de rest vullen je hersens automatisch in.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het een vervelende eigenschap van je, dat je je zinnen.
Die puzzels die timmm soms mobiel stuurt zijn ook te lezen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De implicatie is voldoende, de rest vullen je hersens automatisch in.
Timmmmm stuurt jou mobiel puzzels?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die puzzels die timmm soms mobiel stuurt zijn ook te lezen.
Ik dacht ik ga even op Twitter kijken onder de #Jinek, maar ik kom alleen maar enorm veel gezeik tegen over Peter R de Vries. Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik probeer nu die vrouw te googlen maar Tina Stardust is volgens mij niet d'r echte naam.
Hee Yoki. Ben ik verliefd joh op een leuke vrouw.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even op Twitter kijken onder de #Jinek, maar ik kom alleen maar enorm veel gezeik tegen over Peter R de Vries. Je verwacht het niet.
Tika Stardust ..quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik probeer nu die vrouw te googlen maar Tina Stardust is volgens mij niet d'r echte naam.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee Yoki. Ben ik verliefd joh op een leuke vrouw.
Heet ze Tika Stardust?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee Yoki. Ben ik verliefd joh op een leuke vrouw.
Awwww, in een klap 20 jaar jongerquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:28 schreef betyar het volgende:
Kan niet slapen joh. Ik moet ee om 04.45 uit
Ja echt. Voel me net een puber.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Awwww, in een klap 20 jaar jonger.
Omdat het onderdeel van je routine is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Specularium het volgende:
Waarom kijk ik Jinek terwijl het elke dag kut is?
Klopt wel, vanaf Barend en van Dorp ben ik gewend om aan het eind van de dag pratende hoofden aan een tafel te zien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het onderdeel van je routine is.
Het was vast afzien voor je toen Jinek een bank introduceerde.quote:Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel, vanaf Barend en van Dorp ben ik gewend om aan het eind van de dag pratende hoofden aan een tafel te zien.
Jinek is voor iedereen afzienquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was vast afzien voor je toen Jinek een bank introduceerde.
Ja hoor. Maar ik zou me niet oraal laten bevredigen, dan ben ik bang dat ze tiny tim ineens afbijtquote:
Zo'n kop heeft ze wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik zou me niet oraal laten bevredigen, dan ben ik bang dat ze tiny tim ineens afbijt
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik zou me niet oraal laten bevredigen, dan ben ik bang dat ze tiny tim ineens afbijt
Wil je nou weer aandacht omdat Uccie toevallig ook verkouden isquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:29 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn hoofd gaat straks uit elkaar barsten.
#fijngevoel
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:30 schreef anonymoussie het volgende:
Zullen we een 'waar is Webschip' topic maken?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je nou weer aandacht omdat Uccie toevallig ook verkouden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |