Is dat zo?quote:
Toch vreemd hoor, grote groepen agenten zijn nodig, maar we zijn echt veilig hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat valt ook wel mee. Ook vroeger was het niet veilig in achterstandswijken. En daar had je er toen meer van.
Bovendien kun je op de meeste plekken in ons land nog steeds over straat zonder bang te zijn. Ik woon in een middelgrote stad (50k inwoners) en voel me hier honderd procent veilig. Je ziet hier weinig blauw op straat en dat is ook niet nodig. Zelfs het uitgaan is hier de afgelopen tien jaar stukken veiliger geworden.
Mag ik die in twijfel trekken nu blijkt dat er ontzettend veel in doofpotten bleek te verdwijnen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt uit alle cijfers en onderzoeken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mag ik die in twijfel trekken nu blijkt dat er ontzettend veel in doofpotten bleek te verdwijnen?
He verrek, ik vergeet soms dat niet iedereen het nieuws volgt.quote:
Het grootste deel van het land bestaat dan ook uit kleinere en middelgrote steden. Daarom durf ik ook wel te stellen dat je op de meeste plekken in ons land niet met knikkende knieën over straat hoeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Toch vreemd hoor, grote groepen agenten zijn nodig, maar we zijn echt veilig hoor.
Intussen gaat doofpot na doofpot en beerput na beerput open.
Trouwens, 50k? Ergens in het midden van het land weg van alle grote steden en van de grens?
Zijn meestal mensen die ver weg van alle problemen zijn die roepen dat het allemaal wel meevalt.
Als jij op basis van dit gewoon alle onderzoeken m.b.t. criminaliteit en veiligheid ineens in twijfel brengt valt er geen fatsoenlijk gesprek met je te voeren. Dus succes er mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
He verrek, ik vergeet soms dat niet iedereen het nieuws volgt.
Je was op de hoogte dat men in Keulen (en vele andere steden) de instructie had om het in de doofpot te stoppen toch?
Die cijfers zullen dan waarschijnlijk ook niet worden meegenomen in rapporten e.d.
Die rapporten worden gemaakt op basis van de cijfers die de politie vrijgeeft, als achteraf blijft dat de helft in de doofpot verdwijnt dat kun je daar inderdaad je vraagtekens bij zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als jij op basis van dit gewoon alle onderzoeken m.b.t. criminaliteit en veiligheid ineens in twijfel brengt valt er geen fatsoenlijk gesprek met je te voeren. Dus succes er mee.
Helaas worden het steeds meer plaatsen waar je als burger niet meer over straat kunt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het grootste deel van het land bestaat dan ook uit kleinere en middelgrote steden. Daarom durf ik ook wel te stellen dat je op de meeste plekken in ons land niet met knikkende knieën over straat hoeft.
Is dat gebleken, ja? Dat de helft van alle aangiftes in de doofpot wordt gestopt? En dan dus alle aangiftes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Die rapporten worden gemaakt op basis van de cijfers die de politie vrijgeeft, als achteraf blijft dat de helft in de doofpot verdwijnt dat kun je daar inderdaad je vraagtekens bij zetten.
Tja het feit dat er vlak vóór Keulen een soortgelijke actie is voorkomen door het station te ontruimen, en het in diverse andere steden gebeurd is en laatst vers uit de doofpot bekend geworden is dat het nog een keer voorkomen is (in Stockholm, geloof ik?), toont aan dat we ons onze lol nog wel op kunnen de komende jaren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Helaas worden het steeds meer plaatsen waar je als burger niet meer over straat kunt.
Nutteloze discussie overigens, ik weet met wie ik praat.
Dat wegkijken, bagatelliseren, nuanceren, etc, al die jaren, zou grappig zijn ware het niet dat er daadwerkelijk leven op het spel komen te staan. Keulen is helaas nog maar een begin, het zal eerder erger worden dan dat het beter wordt.
En het erge is, er is al decennia lang voor gewaarschuwd.
Sowieso worden mensen vaak afgeraden om aangifte te doen als vluchtelingen bij misdrijven betrokken zijn. Dat is regelmatig op de Frontpage geweest en is volgens mij ook wel in topics als deze langs gekomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is dat gebleken, ja? Dat de helft van alle aangiftes in de doofpot wordt gestopt? En dan dus alle aangiftes?
Nee, je hebt gelijk, dit was de enige keer dat men iets in een doofpot wilde stoppen. Nooit eerder voorgekomen en we mogen van geluk spreken dat het nu uit is gekomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is dat gebleken, ja? Dat de helft van alle aangiftes in de doofpot wordt gestopt? En dan dus alle aangiftes?
Tja idd, hoeveel doofpotaffaires kent west-Europa nou werkelijk? Niks van belang toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, dit was de enige keer dat men iets in een doofpot wilde stoppen. Nooit eerder voorgekomen en we mogen van geluk spreken dat het nu uit is gekomen.
De cijfers zijn dan ook 100% betrouwbaar gelukkig
Was Sargentini, Groen Links. Die ging even hard op d'r plaat na parijs.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:43 schreef LXIV het volgende:
Ik vind vooral dat de mate van naiviteit stuitend is. Niet voor een kind van 5 misschien, maar V/d Laan moet toch beter weten. Bij de eerste verkrachting in Amsterdam staat hij voor lul en wordt deze uitspraak aangehaald.
Net als die ene mevrouw (denk PvdA), die zeker meende te weten (op haar onderbuik) dat er geen enkele Jihadstrijder zich onder de vluchtelingen bevond, en dit dan ook vrolijk de wereld in twitterde. Ter geruststelling.
dat wat in keulen is gebeurd zou ook in amsterdam kunnen gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:57 schreef deedeetee het volgende:
En is dit ook uitgesloten in Amsterdam ?
Eerst in de zomer gesjoemel van de autosoftware. En nu gesjoemel in de waarheid over de gebeurtenissen door de autoriteiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mag ik die in twijfel trekken nu blijkt dat er ontzettend veel in doofpotten bleek te verdwijnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |