abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:23:08 #201
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_21170788
Oppassen! is echt op en top nostalgie en leuk om naar de herhalingen te kijken zo tijdens de saaie zomermaand
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_21170812
Volgende aflevering:
quote:
Afl.: Rik speelt met vuur.

Dorien komt onverwacht eerder terug van vakantie en verrast Rik met een bezoek. Hij heeft dezelfde middag echter een afspraak met Louise. Anna en Rob moeten Rik uit de nesten helpen. Als Rik denkt de situatie eindelijk onder controle te hebben, blijkt dat van korte duur te zijn. Harry en Willem zijn naar een antiek tafeltje gaan kijken. Opa Henry heeft zo zijn twijfels over de antiekwaarde van dit tafeltje.
pi_21170817
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:23 schreef BlaBlub het volgende:
Oppassen! is echt op en top nostalgie en leuk om naar de herhalingen te kijken zo tijdens de saaie zomermaand
  Redactie Frontpage dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:25:15 #204
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21187017
Het wordt vanavond weer een spannende aflevering! Maar als ik Rick was, bleef ik mooi bij Dorien, want Angela Schijf is een lekker wijf! Nu helaas wat minder, is al kindje uit gekomen en vriendje is een neger Wat hebben die negers wat ik niet heb ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_21187670
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:25 schreef Djeez het volgende:
Het wordt vanavond weer een spannende aflevering! Maar als ik Rick was, bleef ik mooi bij Dorien, want Angela Schijf is een lekker wijf! Nu helaas wat minder, is al kindje uit gekomen en vriendje is een neger Wat hebben die negers wat ik niet heb ?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:53:42 #206
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21187732
Aflevering: Rick gaat dood.

Een zelfmoordcommando van Al Qaeda blaast Rick op. Veel tijd om verdrietig te zijn hebben de opa's niet want er ontploft net een kerncentrale. Anna stapt in het vliegtuig naar New York, maar dat vliegtuig wordt geraakt door een neerstortende satelliet.

Volgende week: Rick, Anna, en de opa's branden in de hel.
opgezegd@fok.nl
pi_21187772
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:53 schreef FoXje het volgende:
Aflevering: Rick gaat dood.

Een zelfmoordcommando van Al Qaeda blaast Rick op. Veel tijd om verdrietig te zijn hebben de opa's niet want er ontploft net een kerncentrale. Anna stapt in het vliegtuig naar New York, maar dat vliegtuig wordt geraakt door een neerstortende satelliet.

Volgende week: Rick, Anna, en de opa's branden in de hel.
Waarom was jij de scriptschrijver van de laatste afleveringen niet?
pi_21187831
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:53 schreef FoXje het volgende:
Aflevering: Rick gaat dood.

Een zelfmoordcommando van Al Qaeda blaast Rick op. Veel tijd om verdrietig te zijn hebben de opa's niet want er ontploft net een kerncentrale. Anna stapt in het vliegtuig naar New York, maar dat vliegtuig wordt geraakt door een neerstortende satelliet.

Volgende week: Rick, Anna, en de opa's branden in de hel.
Wat gebeurt er nou met de ouders, Simone en Victor? En met Harry "Tering" Stevens?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:59:28 #209
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21187882
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat gebeurt er nou met de ouders, Simone en Victor? En met Harry "Tering" Stevens?
Dat is de aflevering van over 2 weken
opgezegd@fok.nl
pi_21187911
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:59 schreef FoXje het volgende:

[..]

Dat is de aflevering van over 2 weken
En wat gebeurt er in die van over 2 weken dan?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:02:26 #211
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21187959
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:00 schreef pberends het volgende:

[..]

En wat gebeurt er in die van over 2 weken dan?
Dat zeg ik pas na de volgende aflevering
opgezegd@fok.nl
pi_21188065
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:02 schreef FoXje het volgende:

[..]

Dat zeg ik pas na de volgende aflevering
  Redactie Frontpage dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:08:11 #213
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21188129
Harry wordt toch overreden door zijn eigen snackmobiel ? Tering hé, nu is hij dood! En Simone wodt verkracht en vermoord door de zonen van Saddam Hoessein.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_21204638
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:08 schreef Djeez het volgende:
Harry wordt toch overreden door zijn eigen snackmobiel ? Tering hé, nu is hij dood! En Simone wodt verkracht en vermoord door de zonen van Saddam Hoessein.


Die zonen zijn alleen allang dood
pi_21204655
Vanavond:
quote:
Afl.: Geest in de fles.

Opa Henry en Rik hebben afzonderlijk van elkaar plannen gemaakt om de achttiende verjaardag van Anna te vieren. Opa Henry heeft twee flessen wijn uit het geboortejaar van Anna bewaard en wil deze met een bijbehorend diner aan haar geven. Rik heeft voor Anna een surpriseparty georganiseerd. Na overleg wordt besloten het diner naar de volgende avond te verplaatsen. Rik heeft zowel Dorine als Louise uitgenodigd voor het feest en heeft een zware avond...
pi_21222517
Kutzooi morgen een of andere gare thema-avond op ned3, dus een dagje geen Oppassen
  donderdag 12 augustus 2004 @ 00:58:58 #217
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_21223154
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 18:25 schreef Djeez het volgende:
Het wordt vanavond weer een spannende aflevering! Maar als ik Rick was, bleef ik mooi bij Dorien, want Angela Schijf is een lekker wijf! Nu helaas wat minder, is al kindje uit gekomen en vriendje is een neger Wat hebben die negers wat ik niet heb ?
Die Dorien aka Angela Schijf is echt onwijs lekker! echt wat een prachtige meisje is het daar nog, en ook zo onwijs leuk en lief.
Dat was trouwens een leuke aflevering, die Rick heeft het maar goed getroffen.
pi_21247975
Na die schijtzooi olympia onzin eindelijk weer oppassen morgen:
quote:
Afl.: Uit de brand.

Rik is nog op vakantie en belt naar huis voor geld. Anna heeft een herexamen Frans waar iedereen zich mee bemoeit. Midden in de nacht staan Harry en Nicole in paniek op de stoep. Hun huis is afgebrand en nu zitten ze zonder dak boven hun hoofd. De familie gaat aan de borrel om van de schrik te bekomen. Wanneer de rust in huis is teruggekeerd en de slaapkamers zijn verdeeld, staat er even later weer een nieuwe gast voor de deur.
pi_21266983
Aflevering 101 ("Uit de brand") is de 1e aflevering van seizoen 6... als ik me niet vergis.
pi_21285520
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 20:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Aflevering 101 ("Uit de brand") is de 1e aflevering van seizoen 6... als ik me niet vergis.
Seizoen 6 al? Wat een ongelovelijk onzin toch weer van de publieke omroep. Seizoen 6 is al in '96 ofzo?
pi_21313839
"Enge" aflevering morgen:
quote:
Afl.: Opa Henry gaat op seks.

Wanneer Opa Willem en Harry een dagje gaan vissen, krijgt Opa Henry bezoek van Maroesja. Zij komt haar poes ophalen die Harry uit de brand heeft gered, maar laat haar tasje liggen. Opa Henry is erg van Maroesja gecharmeerd en gaat direct het tasje terugbrengen. Bij haar thuis wordt hij met open armen ontvangen en hij is dan ook zeer onder de indruk van het 'studentenhuis'. Thuis weet de familie inmiddels dat Opa Henry niet zomaar in een studentenhuis is geweest...
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:29:42 #222
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_21313987
Zou het ooit op DVD komen
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:19:15 #223
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_21314944
Het was natuurlijk al een debiele kutserie die alleen voor bejaarden die een terminaal stadium van hun dementie beland waren bedoeld was, maar deze herhalingen (en het feit dat er blijkbaar een markt voor is) weten de zwakzinnigheid nog wat meer aan te stippen en doen me nog erger twijfelen aan het lot van deze planeet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:20:48 #224
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_21314971
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
het lot van deze planeet.
Dat lijkt me duidelijk. Totale vernietiging. Alleen zo valt er nog iets te redden.
For great justice!
pi_21315497
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het was natuurlijk al een debiele kutserie die alleen voor bejaarden die een terminaal stadium van hun dementie beland waren bedoeld was, maar deze herhalingen (en het feit dat er blijkbaar een markt voor is) weten de zwakzinnigheid nog wat meer aan te stippen en doen me nog erger twijfelen aan het lot van deze planeet.
Gemiddeld kijkcijfer is toch wel 600.000 man elke werkdag
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:54:44 #226
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_21315604
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Gemiddeld kijkcijfer is toch wel 600.000 man elke werkdag
DAT ZEG IK DUS.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:56:22 #227
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_21315644
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:54 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

DAT ZEG IK DUS.
Pberends is altijd bijzonder goed in het compleet seniel uit de hoek komen. Evenals bijvoorbeeld het bloed onder je nagels vandaan halen. Maar goed, hij kijkt dan ook Oppassen.
pi_21315672
Ik zou alleen al Oppassen kijken om I.R.Baboon een groot plezier te doen
pi_21315688
Hoe heet dat kutjoch eigenlijk met z'n bijdehandte kutkop ?
pi_21315700
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:58 schreef gelly het volgende:
Hoe heet dat kutjoch eigenlijk met z'n bijdehandte kutkop ?
Opa Henry?
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:03:15 #231
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21328369
Aflevering: Het circus.

Rick gaat jongleren met een kettingzaag, en verliest zijn beide armen. De opa's gaan messenwerpen, en opa Henry krijgt een mes in zijn maag! Dolle pret in huize Bol! Anna zakt door de trampoline en wordt geplet door een olifant. Simone en Victor zitten in Marc Dutroux zijn kelder.

Volgende week: Rick leert opnieuw eten.
opgezegd@fok.nl
pi_21328482
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:03 schreef FoXje het volgende:
Aflevering: Het circus.

Rick gaat jongleren met een kettingzaag, en verliest zijn beide armen. De opa's gaan messenwerpen, en opa Henry krijgt een mes in zijn maag! Dolle pret in huize Bol! Anna zakt door de trampoline en wordt geplet door een olifant. Simone en Victor zitten in Marc Dutroux zijn kelder.

Volgende week: Rick leert opnieuw eten.
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:26:08 #233
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21328937
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik geef toe dat deze aflevering wat achterblijft bij de vorige, daarom zal ik zorgen dat de aflevering 'Rick leert opnieuw eten' spectaculair zal worden
opgezegd@fok.nl
pi_21330484
Geweldige aflevering vandaag

Morgen:
quote:
Afl.: Een beetje armslag.

Rik belt vanuit zijn vakantieadres, omdat hij opnieuw geld nodig heeft. Tante Tip komt overstuur bij de familie langs. Na een lang verhaal blijkt dat haar poedel Matahari zoek is. Er wordt een grote zoekactie in het park opgezet. Harry is helemaal van slag door onverwacht vrouwelijk bezoek in zijn hapkar...
  Redactie Frontpage dinsdag 17 augustus 2004 @ 00:18:03 #235
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21337174
Morgen weer leuke aflevering! Rick heeft alweer geld nodig, maar ze weigeren dit keer met de portemonnee klaar te staan. Rick hoort dat Tante Tip komt, en dus gaat hij gelijk naar huis. Tante Tip zal Rick wel es leren wat wippen is, want Dorien wilde het hem niet leren. en aangezien je het toch op een ouwe fiets moet leren. Maar net als Rick thuis is, is Matte Hari weg! Ze weten niet dat Anna, die nu met een moslim gaat, Matte Hari inmiddels halal geslacht heeft. Hele familie kwaad op Anna, en Anna vlucht het huis uit, en komt terecht bij 'Harry's Hap'. Harry biedt haar onderdak in de hapkar, alleen zal zij hem hiervoor oraal moeten verwennen...

Ik hang morgen weer voor de buis, zeker weten!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_21337258
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:18 schreef Djeez het volgende:
Morgen weer leuke aflevering! Rick heeft alweer geld nodig, maar ze weigeren dit keer met de portemonnee klaar te staan. Rick hoort dat Tante Tip komt, en dus gaat hij gelijk naar huis. Tante Tip zal Rick wel es leren wat wippen is, want Dorien wilde het hem niet leren. en aangezien je het toch op een ouwe fiets moet leren. Maar net als Rick thuis is, is Matte Hari weg! Ze weten niet dat Anna, die nu met een moslim gaat, Matte Hari inmiddels halal geslacht heeft. Hele familie kwaad op Anna, en Anna vlucht het huis uit, en komt terecht bij 'Harry's Hap'. Harry biedt haar onderdak in de hapkar, alleen zal zij hem hiervoor oraal moeten verwennen...

Ik hang morgen weer voor de buis, zeker weten!
pi_21355698
Morgen ( WO. 18-08-2004):
quote:
AFL. 104: Lesbisch

Anna wil graag op kamers gaan wonen. Wanneer zij een leuke advertentie in de krant ziet, gaat ze met opa Henry de kamer bezichtigen. Tot grote woede van opa Henry gedraagt Anna zich wel erg vreemd. Harry heeft misschien een ander baantje voor Maroesja. Samen gaan ze op sollicitatiegesprek.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:11:28 #238
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21356751
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 00:18 schreef Djeez het volgende:
Morgen weer leuke aflevering! Rick heeft alweer geld nodig, maar ze weigeren dit keer met de portemonnee klaar te staan. Rick hoort dat Tante Tip komt, en dus gaat hij gelijk naar huis. Tante Tip zal Rick wel es leren wat wippen is, want Dorien wilde het hem niet leren. en aangezien je het toch op een ouwe fiets moet leren. Maar net als Rick thuis is, is Matte Hari weg! Ze weten niet dat Anna, die nu met een moslim gaat, Matte Hari inmiddels halal geslacht heeft. Hele familie kwaad op Anna, en Anna vlucht het huis uit, en komt terecht bij 'Harry's Hap'. Harry biedt haar onderdak in de hapkar, alleen zal zij hem hiervoor oraal moeten verwennen...

Ik hang morgen weer voor de buis, zeker weten!
Wow! Zullen we eens samen een aflevering schrijven
opgezegd@fok.nl
  Redactie Frontpage dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:31:21 #239
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21360538
Morgen wordt het ook weer grappig! Anna leest in de krant dat er ergens nog kamers worden aangeboden. Alleen, de verhuurder wil alleen maar struise moslima' s in zijn huisje. 'Nou vooruit dan maar', denkt Anna,'er is verder toch niets meer te krijgen'. Ze vraagt wel of opa Henry mee gaat, want ze vertrouwt Ali B, de verhuurder toch niet zo.
Gekleed in kort rokje, hoge laarzen en met hoofddoek gaat Anna op pad, met Henry aan haar zijde. Ali doet een beetje stug, vindt het raar dat opa mee moet. Maar zijn mening verandert op slag, als Anna haar rokje uit trekt en hoofdoek af neemt. "Neem me Ali, ik wil die kamer zo graag!", roept Anna! Henry kijkt verschrikt toe, hoe Ali met zijn dikke tampeloeris zijn kleindochter achterlangs neemt. Anna, gilt het uit, zo'n grote heeft ze nog nooit gevoeld! Beschaamd gaat Henry weg...

Harry ziet in de krant ook een advertentie, was dezelfde krant als waar de kamer in stond, aangezien Harry nu bij de Bol-Buysjes in woont. 'Ali B's Pizza zoekt nieuwe bezorgers M/V', luidt de advertentie. "Tering he", zegt Harry," da's wat voor mijn wijffie!" en gaat naar Maroesja. Dat lijkt Maroesja wel wat, citadel worden. Bij Ali B aangekomen, zien ze Anna tegen het bureau aangeleund staan, die keihard wordt genomen door de breed lachende Ali. "Tering hé!", zegt Harry, en vraagt of MAroesja bij hem kan werken. "Jawel", zegt Ali, terwijl hij zijn broek omhoog trekt, "als dat vrouwtje van jou het net zo lekker kan als deze meid..." Waarna onze allochtoon ook nog ff Maroesja bewerkt. En of Anna en Maroesja lukt bij Ali B, moeten jullie zelf maar kijken morgen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:31:57 #240
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21360552
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:11 schreef FoXje het volgende:

[..]

Wow! Zullen we eens samen een aflevering schrijven
Lijkt me een goed idee, schrijf jij ook een kinky stuk ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_21405612
Zometeen:
quote:
Afl.: Nicole's nieuwe liefde.

Rik komt midden in de nacht terug van vakantie met twee gasten. Willem en Harry gaan vissen en hebben een goed gesprek over de relatie tussen Harry en Nicole. Nicole gaat onverwachts naar de Hapkar en komt daar voor vreemde verrassingen te staan. Het komt thuis tot een fikse ruzie die op een bijzonder manier weer goedgemaakt moet worden.
pi_21406967
LOL, Christine van der Horst speelde vandaag figurant als een klantje van Harry's Hap
pi_21406974
Morgen:
quote:
Afl.: Inspectie.

Harry krijgt met de keuringsdienst te maken in de Hapkar en het is maar de vraag of de Hapkar wordt goedgekeurd. Nicole gaat met opa Henry naar een winkelpandje kijken en besluit een bonbonwinkel te beginnen. Anna is volledig in de war wanneer zij een brief onder ogen krijgt waarin Raoul schrijft dat hij misschien terugkomt naar Nederland.
pi_21407048
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
LOL, Christine van der Horst speelde vandaag figurant als een klantje van Harry's Hap
Volgens mij is ze na die gastrol vaker teruggekomen voor nog een patatje
pi_21407199
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:33 schreef Dementor het volgende:

[..]

Volgens mij is ze na die gastrol vaker teruggekomen voor nog een patatje
LOL
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:59:13 #246
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21407642
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:31 schreef Djeez het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee, schrijf jij ook een kinky stuk ?
Morgenavond
opgezegd@fok.nl
pi_21420887
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:59 schreef FoXje het volgende:

[..]

Morgenavond
Ik wacht met smart
pi_21450512
LOL, Opa Buys speelde al een Buys in:
quote:
"Zeg 'ns Aaa" (1981) TV Series .... Buurman Buys
pi_21450881
ja, dat was toch al langer bekend bij de Oppassen-fanatici?
pi_21451054
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:15 schreef zakjapannertje het volgende:
ja, dat was toch al langer bekend bij de Oppassen-fanatici?
Ben ik dat dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')