DAT ZEG IK DUS.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Gemiddeld kijkcijfer is toch wel 600.000 man elke werkdag
Pberends is altijd bijzonder goed in het compleet seniel uit de hoek komen. Evenals bijvoorbeeld het bloed onder je nagels vandaan halen. Maar goed, hij kijkt dan ook Oppassen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
DAT ZEG IK DUS.
Opa Henry?quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:58 schreef gelly het volgende:
Hoe heet dat kutjoch eigenlijk met z'n bijdehandte kutkop ?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:03 schreef FoXje het volgende:
Aflevering: Het circus.
Rick gaat jongleren met een kettingzaag, en verliest zijn beide armen. De opa's gaan messenwerpen, en opa Henry krijgt een mes in zijn maag! Dolle pret in huize Bol! Anna zakt door de trampoline en wordt geplet door een olifant. Simone en Victor zitten in Marc Dutroux zijn kelder.
Volgende week: Rick leert opnieuw eten.
Ik geef toe dat deze aflevering wat achterblijft bij de vorige, daarom zal ik zorgen dat de aflevering 'Rick leert opnieuw eten' spectaculair zal wordenquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:07 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
quote:Afl.: Een beetje armslag.
Rik belt vanuit zijn vakantieadres, omdat hij opnieuw geld nodig heeft. Tante Tip komt overstuur bij de familie langs. Na een lang verhaal blijkt dat haar poedel Matahari zoek is. Er wordt een grote zoekactie in het park opgezet. Harry is helemaal van slag door onverwacht vrouwelijk bezoek in zijn hapkar...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:18 schreef Djeez het volgende:
Morgen weer leuke aflevering! Rick heeft alweer geld nodig, maar ze weigeren dit keer met de portemonnee klaar te staan. Rick hoort dat Tante Tip komt, en dus gaat hij gelijk naar huis. Tante Tip zal Rick wel es leren wat wippen is, want Dorien wilde het hem niet leren. en aangezien je het toch op een ouwe fiets moet leren. Maar net als Rick thuis is, is Matte Hari weg! Ze weten niet dat Anna, die nu met een moslim gaat, Matte Hari inmiddels halal geslacht heeft. Hele familie kwaad op Anna, en Anna vlucht het huis uit, en komt terecht bij 'Harry's Hap'. Harry biedt haar onderdak in de hapkar, alleen zal zij hem hiervoor oraal moeten verwennen...
Ik hang morgen weer voor de buis, zeker weten!
quote:AFL. 104: Lesbisch
Anna wil graag op kamers gaan wonen. Wanneer zij een leuke advertentie in de krant ziet, gaat ze met opa Henry de kamer bezichtigen. Tot grote woede van opa Henry gedraagt Anna zich wel erg vreemd. Harry heeft misschien een ander baantje voor Maroesja. Samen gaan ze op sollicitatiegesprek.
Wow!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:18 schreef Djeez het volgende:
Morgen weer leuke aflevering! Rick heeft alweer geld nodig, maar ze weigeren dit keer met de portemonnee klaar te staan. Rick hoort dat Tante Tip komt, en dus gaat hij gelijk naar huis. Tante Tip zal Rick wel es leren wat wippen is, want Dorien wilde het hem niet leren. en aangezien je het toch op een ouwe fiets moet leren. Maar net als Rick thuis is, is Matte Hari weg! Ze weten niet dat Anna, die nu met een moslim gaat, Matte Hari inmiddels halal geslacht heeft. Hele familie kwaad op Anna, en Anna vlucht het huis uit, en komt terecht bij 'Harry's Hap'. Harry biedt haar onderdak in de hapkar, alleen zal zij hem hiervoor oraal moeten verwennen...
Ik hang morgen weer voor de buis, zeker weten!
Lijkt me een goed idee, schrijf jij ook een kinky stuk ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:11 schreef FoXje het volgende:
[..]
Wow!Zullen we eens samen een aflevering schrijven
quote:Afl.: Nicole's nieuwe liefde.
Rik komt midden in de nacht terug van vakantie met twee gasten. Willem en Harry gaan vissen en hebben een goed gesprek over de relatie tussen Harry en Nicole. Nicole gaat onverwachts naar de Hapkar en komt daar voor vreemde verrassingen te staan. Het komt thuis tot een fikse ruzie die op een bijzonder manier weer goedgemaakt moet worden.
quote:Afl.: Inspectie.
Harry krijgt met de keuringsdienst te maken in de Hapkar en het is maar de vraag of de Hapkar wordt goedgekeurd. Nicole gaat met opa Henry naar een winkelpandje kijken en besluit een bonbonwinkel te beginnen. Anna is volledig in de war wanneer zij een brief onder ogen krijgt waarin Raoul schrijft dat hij misschien terugkomt naar Nederland.
Volgens mij is ze na die gastrol vaker teruggekomen voor nog een patatjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:29 schreef pberends het volgende:
LOL, Christine van der Horst speelde vandaag figurant als een klantje van Harry's Hap![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij is ze na die gastrol vaker teruggekomen voor nog een patatje
Morgenavondquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, schrijf jij ook een kinky stuk ?
Ik wacht met smartquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:59 schreef FoXje het volgende:
[..]
Morgenavond
quote:"Zeg 'ns Aaa" (1981) TV Series .... Buurman Buys
Ben ik dat dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:15 schreef zakjapannertje het volgende:
ja, dat was toch al langer bekend bij de Oppassen-fanatici?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |