Omdat je het nooit hoort in spreektaal? Ik niet dus iigquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat ook niet doen.
Willen is een werkwoord dat in veel taalgebieden in Nederland niet aanvoelt als een onregelmatig werkwoord.
Maar dit is dus geen regel maar een uitzonderingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn sowieso al meestal niet de meest slimme mensen en dan zijn grammaticaregels best moeilijk
Te grote maat besteld?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Een pakketje jurkjes terug sturen voelt toch altijd als falen. En alsof ik het snel opnieuw moet proberen
Whahaha, grapjasquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef je adres maarAls ik maar niet half Den Haag door moet
Dat is ook een regelquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dit is dus geen regel maar een uitzondering![]()
Ik ben wilt redelijk gewend vanuit mijn familie die in de jeugd dialect heeft gesproken, dus ik maak de fout wel eens. Ligt heel erg aan waar je vandaan komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat je het nooit hoort in spreektaal? Ik niet dus iig
Mij afwijzenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whahaha, grapjas
En nee, nu heb ik al andere bezigheden
Zelfde probleem hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet zo goed in Nederlands, maar toch haal ik echt enorm veel fouten uit presentaties en documenten van docenten. Ik vind het niet zo gek dat het niveau achteruit gaat.
Lees je eigen teksten dan eens met dezelfde aandacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier.
Ik ben helemaal geen ster in het schrijven zonder spel -en typfouten. (joh ,...hadden we nog niet gemerkt).
Maar bij vrienden en uit andere dingen haal ik het er zo uit.
Touché wel...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lees je eigen teksten dan eens met dezelfde aandacht.
nee het zat niet zoals op het plaatjequote:
daarom schrijf ik zo min mogelijk en al helemaal niet spontaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal niet zo goed in Nederlands, maar toch haal ik echt enorm veel fouten uit presentaties en documenten van docenten. Ik vind het niet zo gek dat het niveau achteruit gaat.
nu word ik wel gek van de overlapquote:
Overlappen met rhuquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu word ik wel gek van de overlap
Overlap is het helemaal in 2016!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hee, jij ook hier?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Andere tijdzone in Malta?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:35 schreef Barbusse het volgende:
Wacht, nu quote ik gewoon de verkeerde
quote:
mij quoten is nooit verkeerdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:35 schreef Barbusse het volgende:
Wacht, nu quote ik gewoon de verkeerde
Ja man, en ook al 30 letters in het Malteser alfabet. Zo verwarrend allemaalquote:
wat zijn de overige 6 dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja man, en ook al 30 letters in het Malteser alfabet. Zo verwarrend allemaal
4 bedoel je? Dit is het alfabet:quote:
lijkt wel iersquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 bedoel je? Dit is het alfabet:
Aa Bb Ċċ Dd Ee Ff Ġġ Gg Għgħ Hh Ħħ Ii Ieie Jj Kk Ll Mm Nn Oo Pp Qq Rr Ss Tt Uu Vv Ww Xx Żż Zz
En dan vind ik het gek, dat mijn Nederlands niet echt goed is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
4 bedoel je? Dit is het alfabet:
Aa Bb Ċċ Dd Ee Ff Ġġ Gg Għgħ Hh Ħħ Ii Ieie Jj Kk Ll Mm Nn Oo Pp Qq Rr Ss Tt Uu Vv Ww Xx Żż Zz
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
Nu ben ik de weg kwijt dankzij CL en Q.
Linksaf!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
Nu ben ik de weg kwijt dankzij CL en Q.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:43 schreef K44S het volgende:
[..]
En dan vind ik het gek, dat mijn Nederlands niet echt goed is.
quote:
Geen beter vermaak, dan leed vermaak.quote:
Leedvermaak, de meest opvallende fout die jij constant maakt is dat je echt alle woorden uit elkaar schrijft waardoor de zinnen en woorden een totaal andere betekenis kunnen krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen beter vermaak, dan leed vermaak.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leedvermaak, de meest opvallende fout die jij constant maakt is dat je echt alle woorden uit elkaar schrijft waardoor de zinnen en woorden een totaal andere betekenis kunnen krijgen
Engelse ziektequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leedvermaak, de meest opvallende fout die jij constant maakt is dat je echt alle woorden uit elkaar schrijft waardoor de zinnen en woorden een totaal andere betekenis kunnen krijgen
2 kilo aangekomen na kerstquote:
Op welke leeftijd stopt dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef MissMSX het volgende:
In 2016 geen ruk meer geven om gewicht
Voor het eerst geen rampzalige goede voornemens inderdaad. Wel rustig zoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef MissMSX het volgende:
Nooit last van gehad eigenlijk, behalve vorig jaar evenquote:
Ja maar jij bent dunquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef MissMSX het volgende:
Oh ik word sowieso rap zwaarder als ik er even een paar maanden geen ruk om geef.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit last van gehad eigenlijk, behalve vorig jaar even
/natuurlijkslank
Wel een buikjequote:
Binnenkort weer een 10km wandelingetje doenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar echt de vreetziekte gekregen.
Wel blijven bewegen hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik word sowieso rap zwaarder als ik er even een paar maanden geen ruk om geef.
Na verhuizing dit jaar ook 6 kilo in een paar maanden
Zoet want dat wordt vanzelf opgeslagen als vet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
In 2014 had ik een voorkeur voor vet eten. Vanaf half vorig jaar heb ik een voorkeur voor zoet eten.
Ben er nog niet uit wat de betere optie was. :$
Ach, moet sowieso de meeste weken 60-80km fietsen. Dus een compleet bankhangleven heb ik ook weer niet.quote:
M'n conditiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Binnenkort weer een 10km wandelingetje doen
Meer CL!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
nou ja als je niet weet hoeveel letters ons alfabet heeft is dat niet echt een goeie basis...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:43 schreef K44S het volgende:
[..]
En dan vind ik het gek, dat mijn Nederlands niet echt goed is.
Dan is er meer van je om van te houdenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan is er meer van je om van te houden
Ondanks dat ik mij er voor schaam, is het geen hogere wiskunde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja als je niet weet hoeveel letters ons alfabet heeft is dat niet echt een goeie basis...
Ja, want jij bent zo'n vette das wil je zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
Chubbychasers SC.
Ik voel me hier thuis.
Nee ik val ook op chubby's.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, want jij betn zo'n vete das wil je zeggen![]()
(bier)buikjesquote:
Pas ik weer eens naast de pot.quote:
Je weet niet wat je mist. Ik gebruik namelijk ook nog contaminatie in het eckte leven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Waar slaan die 'jammer' reacties dan op jongens, ik hoef jullie toch niet ongeacht lichaamstype. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |