Ja maar jij bent dunquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:43 schreef MissMSX het volgende:
In 2016 geen ruk meer geven om gewicht
Oh ik word sowieso rap zwaarder als ik er even een paar maanden geen ruk om geef.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nooit last van gehad eigenlijk, behalve vorig jaar even
/natuurlijkslank
Wel een buikjequote:
Binnenkort weer een 10km wandelingetje doenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar echt de vreetziekte gekregen.
Wel blijven bewegen hequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik word sowieso rap zwaarder als ik er even een paar maanden geen ruk om geef.
Na verhuizing dit jaar ook 6 kilo in een paar maanden
Zoet want dat wordt vanzelf opgeslagen als vet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
In 2014 had ik een voorkeur voor vet eten. Vanaf half vorig jaar heb ik een voorkeur voor zoet eten.
Ben er nog niet uit wat de betere optie was. :$
Ach, moet sowieso de meeste weken 60-80km fietsen. Dus een compleet bankhangleven heb ik ook weer niet.quote:
M'n conditiequote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Binnenkort weer een 10km wandelingetje doen
Meer CL!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
nou ja als je niet weet hoeveel letters ons alfabet heeft is dat niet echt een goeie basis...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:43 schreef K44S het volgende:
[..]
En dan vind ik het gek, dat mijn Nederlands niet echt goed is.
Dan is er meer van je om van te houdenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan is er meer van je om van te houden
Ondanks dat ik mij er voor schaam, is het geen hogere wiskunde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja als je niet weet hoeveel letters ons alfabet heeft is dat niet echt een goeie basis...
Ja, want jij bent zo'n vette das wil je zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
Chubbychasers SC.
Ik voel me hier thuis.
Nee ik val ook op chubby's.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, want jij betn zo'n vete das wil je zeggen![]()
(bier)buikjesquote:
Pas ik weer eens naast de pot.quote:
Je weet niet wat je mist. Ik gebruik namelijk ook nog contaminatie in het eckte leven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Waar slaan die 'jammer' reacties dan op jongens, ik hoef jullie toch niet ongeacht lichaamstype. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |